.
Blog > Komentarze do wpisu
ICH UKOCHANY MORDERCA
.

Doprawdy dla wielu to całkiem niezręczna sytuacja, bo jeszcze niedawno tłumnie stawali w obronie gwałciciela, a teraz wypada stanąć po drugiej stronie barykady.

 


 


Na szczęście my tego problemu nie mamy, bo z waszych reakcji po tekście o panu Romanie można wyciągnąć wniosek, że aż taki fajny to on wcale nie jest i na dobrą sprawę niech sobie gnije w więzieniu. Słowo ciałem się stanie, bo facet ma już swoje lata (76), a na więziennym wikcie ciężko mu będzie wyżyć. Bez kawioru, szampana i 13-letnich dziewczynek długo nie pociągnie.

Co ciekawe, w jego ślady pójdzie prawdopoodbnie Drąsius Kedys (co za urocze imię!).
Zastrzelił brzydkiego pana na wysokim stanowisku, który zabawiał się z jego dzieckiem. I to akurat śmieszne nie jest, co także stwierdzicie gdy przesłuchacie choćby fragmenty z zeznań dziewczynki.
Zastrzelił też yyy chyba siostrę swojej konkubiny. Też brzydka była, bo pomagała pedofilowi.

I co teraz?
Litwa, bo stamtąd pochodzi, nie jest podzielona i cały naród stoi murem za Drąsiusem.
Facet przez wiele miesięcy bezskutecznie domagał się sprawiedliwości, słał listy, chodził, latał, płakał i nic. Wszyscy wiedzieli, że skrzywdzono mu córkę, ale nikt nie chciał się tym zająć.
Ludzie mówią - był bezradny! Miał pozwolić, aby tym draniom uszło wszystko na sucho? Zrobił to, co powinien zrobić ojciec kochający swe dziecko, broniący rodziny.
Ja się pytam: a to trzeba od razu zabijać?


Bo, wiecie, to jest tak, że opinia publiczna, czyli plebs, czyli w dużej większości właśnie wy, kocha skrajności.
Jak się kogoś zabije, krzyczą - oko za oko! Kara śmierci!
No chyba, że nazywa się Drąsius Kedys...

Jak ktoś kogoś zgwałci, krzyczą - wykastrować i do końca życia o chlebie i wodzie trzymać!
No chyba, że nazywa się Jakub T. i dobrze mu z ryja patrzy.

Jak po pijaku wsiądzie za kółko i kogoś potrąci, zabrać prawo jazdy do końca życia i do więzienia dla przykładu!
No chyba, że jest doktorem Lubiczem. Albo typowym posłem na sejm.

Rodzinka Kedysa to nie byli sami święci. On podobno bił matkę swego dziecka, z kolei matka dziecka dawała dupy za pieniądze, konkubinę zabił...
Zastanawiam się, czy pociągając za spust, bardziej myślał o własnym dziecku czy o potrzebie ukojenia cierpiącego ego - cierpiącego z powodu bezsilności, do której taki maczo jak on nie przywykł.
Tak jak rozumiałem jeszcze bohaterów "Długu" i ich bezsilność (ale tylko w sposób pokazany na filmie!), tak nie sądzę, aby samosąd był najlepszym rozwiązaniem, na jakie mógł się zdobyć.
Bo jeśli myślał o dobru dziecka i sprawiedliwości, to jaką przyszłość zgotował córce? Etykietka molestowanej zostanie do końca życia. Bez matki, prawdopodobnie bez ojca.
Jego córce już i tak nic by się nie stało, była pod jego ochroną, więc może warto było okazać swoje męstwo, przyznając się do bezsilności i czekać  - choćby latami i choćby bezskutecznie - na sprawiedliwość?
Na odpowiedź na to pytanie jest za późno, podobnie jak na odpowiedź, czy nie słuszniej byłoby stanąć przeciwko takim jak on, bo jeśli zaczniemy karać śmiercią za pedofilię, to w takim razie taka sama kara powinna spotkać innych gwałcicieli, także dorosłych kobiet. A za niepłacenie podatków, dożywocie.
Jak skrajność to skrajność.





 

 

 

 

Zapomnij o tym blogu. Teraz piszę codziennie pod tym adresem: 
kominek.in


wtorek, 13 października 2009, kominek
Zapomnij o tym blogu. Codziennie nowe teksty Kominka pojawiają się teraz na KOMINEK.IN
Komentarze
2009/10/13 18:47:15
Zgadzam się z Kominkiem, niezależnie jak długo trwały jego nieskuteczne prośby listy itd. nie dało mu to prawa do zabijania i nie czyni z niego bohatera narodowego, za jakiego to uważa go cała Litwa. Tak naprawdę skrzywdził swoje dziecko, pozbawiając dziewczynkę ojca, bo zostanie skazany.
-
2009/10/13 18:54:52
Nie pomyślał chłopczyna... mógł mu po prostu tylko jaja oderwać...
-
2009/10/13 18:55:43
A niech se morduje, nie jestem za tym ale mi to nie przeszkadza :)
-
2009/10/13 18:56:24
oczywiście, że karą za gwałt na kobiecie powinna być kula w łeb. Niepłacenie podatków nie jest porównywalne do napaści. Demagogia. Ja mu się do końca nie dziwię. Choć rzeczywiście powinien myśleć przede wszystkim o przyszłości dziecka.
-
2009/10/13 18:57:25
Wyjatkowo bede oponowac, bo p. Kedys dobrze zrobil. Pedofile zasluguja na najwyzszy wymiar kary, a to skamlenie naszych tak zwanych autorytetow moralnych i celebrytek w obronie Romana P. jest wyjatkowo zenujace.
-
2009/10/13 18:59:46
Nie rozumiem w jaki sposób miało to wynagrodzić krzywdę dziecku. I że niby jak miało to obronić jego rodzinę? Mam wrażenie, że koleś zrobił to z bardziej egoistycznych pobudek, żeby uspokoić własne sumienie, że nie siedzi z założonymi rękami.
-
2009/10/13 18:59:47
miał pecha, że go złapali.

Loquita Margarita - boskie :)
-
2009/10/13 19:03:10
Tak w ogóle, to smutna historia.
-
2009/10/13 19:03:15
4ty ee a złapali go? Czy mówisz o Polańskim:)?
-
2009/10/13 19:03:35
Nadawałby się na aktora. Ma oczy podobne do Bogusława Lindy. Może nakręcą o nim film.
-
2009/10/13 19:05:35
To nie jest średniowiecze, gdzie załatwiano takie sprawy tylko jedną metodą - śmiercią...
Jestem przeciwko zabijaniu tylko dlatego bo ktoś pogwałcił czyjeś prawa, wszak to był
człowiek, który zasługiwał na życie tak samo jak inni przestępcy: złodzieje czy oszuści, bowiem życie ludzkie to najważniejsza z wartości na tym świecie...
-
2009/10/13 19:07:36
zostane,
to najpiękniejsze słowa, jakie ktokolwiek napisał na tym blogu.
-
2009/10/13 19:07:55
Trudno jest się wypowiadać na ten temat, głównie dlatego, że się nie przeżyło takiej tragedii.
Chciałabym napisać: powinien poczekać na sprawiedliwość, powinien ochłonąć z emocji, pomyśleć.
Ale jakby ktoś skrzywdził w ten sposób osobę, którą kocham, całkiem możliwe, że wpadłabym w furię i odpowiadałabym z tego samego artykułu co on.
-
2009/10/13 19:08:03
Ja osobiście uważam, że górę wzięła tutaj bezsilność tego człowieka... czekał, prosił, płakał nic tym nie zyskał więc postanowił sam wymierzyć sprawiedliwość. I tutaj raczej nie pomyślał o tym co stanie się z jego córeczka, bardziej chciał zaspokoić swoje poczucie bezradności i bezsilności. Prawdą jest, że to rozwiązanie było dość głupie bo skazał córeczkę na dalsze cierpienie... Ale tak na prawdę ciężko jest nam samym, zrozumiem tego człowieka ponieważ nie byliśmy w jego skórze, i tego co nim kierowało.
-
2009/10/13 19:09:07
O, jestem tego zdania co 4, miał pecha, że go złapali. Nie jestem za samosądami, ale ten jest wyjątkowo uzasadniony.

Zostane
pogwałcił czyjeś prawa?!! Czy Ty doczytałaś co zrobił zabity?
-
2009/10/13 19:10:14
No tak. Na długu nie miałam wątpliwości.
-
2009/10/13 19:13:17
mgr_makra,
dziękuję
-
2009/10/13 19:13:35
4
Ech Ty...
-
2009/10/13 19:14:30
był fajny film o czymś takim z Samuelem L. Jacksonem. niestety tak dawno go oglądałem.






misstrendy.strefa.pl
-
2009/10/13 19:17:57
isabell1976,
przeczytałam, jednakże morderca( w tym przypadku ojciec dziewczynki), pogwałcił
prawa zabitego. Nie miał prawa samemu dochodzić sprawiedliwości- zabijając tego
pedofila.Od ustalania wyroków są odpowiednie osoby...
-
2009/10/13 19:18:41
ich ukochany morderca jest niczym nasze chłopaki z włodowa; kochamy ich, bo ruszyli tyłki i zrobili porządek, jak ich ukochany, lecz zarąbać kogoś, bo nam się to wydaje najlepszym rozwiązaniem? hmmm... skrajny egotyzm, ale kto wie, co sami byśmy zrobili?
-
2009/10/13 19:21:37
gerdzina,
ja bym nic nie zrobiła, bo nie jestem silnym, wielkim chłopem. Dlatego zawsze lubiłam Batmana.
-
2009/10/13 19:22:24
nie można zabijać nikogo! nie ważne kim on jest, czy to jest gej, pedofil, gwałciciel czy
morderca, łączy ich jedno- są ludźmi, którzy maja prawo żyć!!!
-
2009/10/13 19:23:54
de_monka też kochała życie.
-
2009/10/13 19:24:01
i nie bronię tu nikogo, po prostu myślę po ludzku nie popadając przy tym w skrajności...
-
2009/10/13 19:24:49
makra,
może mamy coś wspólnego?;)
-
2009/10/13 19:26:00
gerdzina,wlasnie mialam napisac ze ja nie wiem jakbym postapila pod wplywem emocji gdyby mi ktos zgwalcil dziecko Szkoda,ze ludzie sa zmuszeni do takich czynow Nie bronie ani nie pochwalam-ale jestem w stanie zrozumiec
-
2009/10/13 19:26:24
zostanę
Od ustalania wyroków są odpowiednie osoby...
Tak, osoby takie jak zamordowanym, który przecież był sędzią.
-
2009/10/13 19:26:28
makra,
ja też lubiłam batmana, szczególnie jak michael keaton nim był
-
2009/10/13 19:27:34
pod wpływem impulsu człowiek może zrobić dużo złych rzeczy, jak w tym przypadku...
-
2009/10/13 19:30:03
lo_0,
a teraz tego "sędziego" osądzi inny sędzia i gdzie tu sens?
-
2009/10/13 19:30:05
Zostane
jestem zdania że pedofil nie ma prawa żyć. A ten powtarzał swoje czyny wielokrotnie z różnymi dziećmi, więc trudno mówić o impulsie.

Gerdzina
a w jakiejś komedii Keaton parodiował siebie jako Batmana, słodkie to było.
-
2009/10/13 19:32:20
lo, jesteś bezduszna. Taka niekobieca w swoich osądach :(
-
2009/10/13 19:32:34
zostane

Nie ma sensu,a le czy naprawdę dziwisz się człowiekowi że pod wpływem bezradności zabił? Listy nie były wysłuchane, pedofil był sędzią, miał na pewno duże wpływy w środowisku, czy ten ojciec mógł liczyć na sprawiedliwość?
-
2009/10/13 19:33:18
isabell1976,
pedofil to człowiek pozbawiony rozumu nie wiem czy serca też?, wiem jedno, to ktoś kto
potrzebuje pomocy a nie śmierci.
-
2009/10/13 19:33:57
makra

Ogólnie jestem niekobieca przez internet, co robić. Łudzę się, że na żywo jest lepiej.

Internet budzi we mnie zwierze.
-
2009/10/13 19:35:48
eeego, hehe. ja bym ochłonęła z furii i dokładnie wszystko zaplanowała, żeby mnie nie złapali :)

Uważam, że powinniśmy się cofnąć do zasady opartej na "oko za oko" tylko ulepszonej - jeśli komuś się stała krzywda to prawo powinno dawać możliwość najbliższemu członkowi rodziny skrzywdzonego dokonania krzywdy na przestępcy, wybranej z przedziału (nie sztywnej listy! zostawmy pole do popisu dla wyobraźni :) dostępnych środków zemsty. Jak ktoś ci zabija żonę to masz prawo zabić żonę zabójcy. Jeśli nie potrafiłbyś/łabyś to trudno - zabójca idzie wolno, albo wymierzasz mu tylko karę chłosty. Ktoś w końcu by go potrafił zarżnąć za któreś zabójstwo.
A większość ludzi I TAK kazałoby sobie płacić odszkodowania.
Chcemy czy nie społeczeństwo jest zawsze moralnie zdegenerowane, w każdych czasach było i nigdy się to nie poprawi!
-
2009/10/13 19:36:47
lo_0.
trzeba znać swoje prawa i dociekać sprawiedliwości ale nie za wszelką cenę
-
2009/10/13 19:39:10
4wymiar,
od dawna wiadomo, że nie ma zbrodni doskonałej, zawsze zostaną jakieś poszlaki, które
Cie zdradzą...
-
2009/10/13 19:39:26
zostane

Ale w tym wypadku facet miał wyjątkowo małe szanse na sprawiedliwość ze względu na pracę zamordowanego. To nie był przypadek, że nikt mu nie pomógł. nie uważam żeby to, co ten ojciec zrobił było mądre, ale nie mogę się zgodzić z tym, że jego decyzja była bezsensowna przy ocenie przez pryzmat krzywdy pedofila. Była głupia, ale tylko dlatego, że zaszkodziła samemu mordercy.
-
2009/10/13 19:40:00
4

Ciekawy masz pomysł na prawo karne ;-)
-
2009/10/13 19:40:58
Wątpię aby tak było w jego przypadku, ale gdyby mi ktoś zgwałcił córkę zastrzeliłbym ,,sprawcę" jeszcze przed rozpoczęciem procesu. I mam gdzieś czy byłoby to ,,oko za oko" czy głupota, czy połehtanie ego. Afekt to afekt. Gość by nie żył.
-
2009/10/13 19:41:30
4ty,
też tak uważam, właśnie zostawiłabym prawo do vendetty rodzinie. Nie wikłałabym w karę śmierci funkcjonariuszy więziennych.
-
2009/10/13 19:42:12
Zostane
a jakiej wg Ciebie potrzebuje pomocy pedofil?Życzliwej rozmowy?
-
2009/10/13 19:42:26
"Bez kawioru, szampana i 13-letnich dziewczynek długo nie pociągnie" Zawsze to sobie może powiesić nad kibelkiem we więźniu, nie? img44.imageshack.us/img44/6631/74331480758974515333474.jpg
Od 4 lat bezskutecznie chcę wziąć za szmaty faceta wykorzystującego córkę w związku kazirodczym i biorę udział w zabawie w kotka- istnieje uzasadnione podejrzenie i myszkę- umarza z braku dowodów. A mogłabym zabić. Nie zabiję, ale też i nie odpuszczę. I sama jestem ciekawa, co takiego musiałoby sie stać, bym stanęła po drugiej stronie prawa.
-
2009/10/13 19:45:58
ale jest jakaś różnica między 4 letnią zgwałconą dziewczynką, a 13to latką, która się bzykała od 8 roku życia, co nie? dlatego nikt romana nie puknął

-
2009/10/13 19:46:46
4,
ale co biedna kobita zawiniła, ze za takiego kretyna wyszła?
Dzieci nie mam, nie wiem jak to jest się o nie bać, ale chyba bym nikogo nie zabiła, bo je skrzywdził. Chyba.
-
2009/10/13 19:47:59
zostanę,
masz piękną duszę. Zaiste.
-
2009/10/13 19:48:45
lo_0,
może i nie miałby szans na doprowadzenie sprawy z pedofilem do finału, biorąc pod
uwagę status tego zwyrodnialca, ale czy teraz przez to, że zmiótł z ziemi kogoś wyżej
ustawionego od niego( ojca) nie będzie bardziej cierpiał gdzieś w jakimś zasranym
więzieniu żyjąc ze świadomością, że siedzi jedynie za to że odebrał życie takiej świni?
-
2009/10/13 19:49:28
po.po
Jakby to powiedzieć, wszystko się zmienia gdy los Cię w omawianej sytuacji postawi. Kiedyś byłam za eutanazją, teraz na przykład nie jestem taka pewna.
-
2009/10/13 19:49:48
isabell1976,
lekarza i więziennej celi, wierz mi to sprawia cuda...
-
2009/10/13 19:50:13
lo,
co do eutanazji to nie mam wątpliwości, że nie odmówiłabym bliskiej osobie.
-
2009/10/13 19:50:58
zostanę,
no wiesz, ta świnia też była człowiekiem.
-
2009/10/13 19:51:29
canta-loop,
dusza to jedno a uczucia to drugie
-
2009/10/13 19:51:58
canta-loop,
dusza to jedno a uczucia to drugie
-
2009/10/13 19:52:19
zostane

No dobrze, ale tu już oceniamy jego decyzję przez pryzmat poniesionych konsekwencji , i z takiego punktu widzenia jak najbardziej jego czyn był nierozsądny. Wcześniej jednak krytykowałaś go ze względu na odebranie życia człowiekowi który Twoim zdaniem miał prawo do pomoc i z tym nie mogę się zgodzić. Moim zdaniem nie miał. To nie był jednorazowy wyskok, ten człowiek robił to regularnie.
-
2009/10/13 19:52:34
canta-loop,
dusza to jedno a uczucia to drugie
-
2009/10/13 19:52:41
lo,
co jest większym wyrazem miłości? Pozwolić bliskiemu odejśc, czy trzymać go egoistycznie dla siebie? Tak jak z mówieniem o uczuciach, które nie mają szansy sie spełnić.
-
2009/10/13 19:52:41
lo,
spodziewam się, że trudno odmówić eutanazji choremu, który wymiotuje własnym kałem.

zostanę,
a co to jest dusza?
-
2009/10/13 19:53:32
zostanę,
lekarz i więzienna cela sprawdziła się w przypadku andrzeja s., zaiste, lepszej terapii nie wymyślono, aczkolwiek to terapia bardzo ostateczna
-
2009/10/13 19:53:52
zostane, a gdybym ośmieliła się powiedzieć, że od lat zabijam na zlecenie, jestem wolna i szczęśliwa? Naoglądałaś się CSI i wydaje Ci się, że wszędzie mają taki sprzęt i tyle czasu, żeby wyjaśniać każde przestępstwo. Do not be a child my child ;)

lo, dziękuję :)

makra, otóż to. Tak to popiskują, że oni kary śmierci nie bo to grzech ;)

ajkju, może musiałabyś być matką tego dziecka. Może o jest ta granica stanięcia po drugiej stronie prawa?

po.po, wstydź się - niby czytasz kominka, a nie wiesz, że kobieta ZAWSZE jest WINNA temu jakiego faceta sobie na męża wybierze?
Nie docierają do mnie żadne Wasze "ale". To oznaka słabości. System Was złąmała moi drodzy :D
-
2009/10/13 19:54:45
canta-loop,
ta świnia zasłużyła na " głodówkę" a nie na " ubój".
-
2009/10/13 19:55:11
makra

Tak wiem, ja też nie. Ale widzisz rok temu mój dziadek wylądował w szpitalu po wylewie. Przez 4 miesiące jego absolutnej wegetacji przy każdej wizycie naprawdę szczerze wierzyłam, że się obudzi, cieszyłam sie jak głupia na otworzenie oczy czy machnięcie palcem. Gdyby podjął decyzję, że w takim wypadku chce być odłączony, nie wiem czy umiałabym to zrobić, bo naprawdę żyłam nadzieją że się obudzi, mimo że wcześniej wydawało mi się oczywiste, że ja sama nie chciałabym tak żyć.
-
2009/10/13 19:55:53
gerdzina
jest jeszcze chemiczna kastracja
-
2009/10/13 19:56:04
4,
ale żeby od razu śmierć? Wiem! Ucinajmy ręce złodziejom! Odcinajmy narzedzie zbrodni gwałcicielom! A zabójcom... no własnie, im to chyba by było trzeba głowy uciąć.

Ps. Hurrrra! Kominotki na in powróciły! :)
-
2009/10/13 19:56:20
zostanę,
pytałam cię, co to jest dusza.
-
2009/10/13 19:56:47
canta, po.po

Ale ja wciąż jestem za eutanazją. Tyle, że czasem sa sytuacje, w których trzeba poważnie przemyśleć swoje poglądy na sprawy, w których wcześniej się nie uczestniczyło.
-
2009/10/13 19:57:01
popoludnie,
za eutanazję mozna pójść siedzieć i złamać sobie życie. Może to egoizm nie podjąć się tego, ale nikogo do takich poświęceń zmuszań nie wolno. Nie każdy ma potrzebę bycia bohaterem.

lo,
patrzenie na dziadka po wylewnie w stanie wegetatywnym nie dałoby mi impulsu do wysłania go do aniołków. Jakoś mnie to nie rusza. To jeszcze za słabe.
-
2009/10/13 19:57:44
4wymiar,
nie, tu nie chodzi o oglądanie CSI, masz dowód " pod ręka", sprawa z Polańskim,
tyle lat minęło a jednak przyszła pora i na niego. Co Ty na to?
-
2009/10/13 19:58:56
drąsius przypomina mi czerwonego smoka
-
2009/10/13 19:59:26
makra

Ale jeśli taka byłaby jego decyzja? Np. że po miesiącu w śpiączce chce żeby go odłączyć? To nie byłaby kwestia tego czy Cię to rusza czy nie.
-
2009/10/13 19:59:39
gerdzina,
a co innego na takiego gada? kastracja?;)
-
2009/10/13 20:02:57
na gada terrarium
-
2009/10/13 20:03:03
zostane, głupszego przykładu już nie dało rady? :)
Zrozum, że są morderstwa nie wykryte bądź nawet "wypadki" nie uznane za morderstwa i nigdy nikt się o nich nie dowie, bo są doskonałe.
a jak chce Ci się pomyśleć to zastanów się nad sytuacjami, w których po latach okazywało się, że za dane przestępstwo siedzi niewłaściwa osoba.

po.po, śmierć za śmierć - boska rózwnowaga, nie uważasz?
-
2009/10/13 20:03:24
canta-loop,
dusza jest u każdego z nas pod innym pojęciem, u mnie to część mnie, rzecz nie
namacalna i inna od reszty, od ciała i myśli... nie opiszę Ci tego teraz bo to nie ten temat:)
-
2009/10/13 20:04:45
ej no dajcie spokój, o duszy już było.
-
2009/10/13 20:05:25
zostanę,
tyle wystarczy.
-
2009/10/13 20:05:40
4wymiar,
jestem zdania, że " kłamstwo ma krótkie nogi ", a dobro zwycięży zło, tyle mam :)
-
2009/10/13 20:06:41
Co to za różnica kogo zabił? Co mnie obchodzi czy to był pedofil czy nie? Zrobił to w pełni świadomie, z premedytacją więc nic go nie usprawiedliwia i powinien ponieść karę. Choćby dlatego, żeby nikt go sobie za przykład nie wziął i nie zaczął sam wymierzać sprawiedliwości bo przecież okoliczności są wyjątkowe.
-
2009/10/13 20:07:09
canta-loop,
na pewno;)?
-
2009/10/13 20:08:04
zostane, podzielam Twoje zdanie.

po.po, poza tym nie uważam, żeby należało ucinać ręce złodziejom i penisy gwałcicielom! Co Ty mi tu za średniowieczne metody w usta wciskasz! ;)
-
2009/10/13 20:08:16
lo, jakby nie kontaktował, to można by sobie życzenie olać.
-
2009/10/13 20:08:28
lo,
dajmy się wykazać nowej koleżance.
-
2009/10/13 20:08:44
a co z poprzednim tematem? już nie dobijemy do 3 tysiąca?
-
2009/10/13 20:10:00
4wymiar,
czy aby na pewno;)?
-
2009/10/13 20:11:21
gdyby nie zabił, byłby ofiarą, a tak jest zwykłym mordercą - nie pomyślał chłop, a mogliśmy płakać nad jego niedolą
-
2009/10/13 20:13:20
Nie on tu jest ofiarą tylko jego córka. I szkoda, że o niej nie pomyślał tylko o sobie. O swojej dumie.
-
2009/10/13 20:13:39
4,
no jak nie? to ja sie juz pogubiłam.
Chciałam napisac cos mondrego, ale do mnie zadzwonili. I jak czlowiek ma myslec w takich warunkach?

zostane,
miejmy nadzieję, że nie będzie okazji do 3 tysionca już ;)
-
2009/10/13 20:14:11
zuzka.mk,
widocznie miłość ojca do córki nie zna granic...
-
2009/10/13 20:15:09
po.po,
już chyba wystarczy, co :)?
-
2009/10/13 20:16:44
zostane,
po prostu im mniej tysionców tym więcej nowych notek ;)

a, wiem co chciałam napisać, że tylko krowa nie zmienia poglądów. Ale jaki związek to z tematem miało to już nie pamiętam.
-
2009/10/13 20:18:01
makra

No chyba ze wychodzisz z takiego założenia, tyle że to chyba nie o to w tym chodzi żeby sobie w niektórych sytuacjach olewać.
-
2009/10/13 20:18:21
zuza
Jakiej dumie?
Jakby Ci matke, ojca, męża czy dziecko zgwałcili to byś nie myślała o dumie tylko o zemście!
-
2009/10/13 20:20:36
lo,
nie jestem jak Indianin z Lotu na kukułczym gniazdem. Nie zamierzam biegać z poduszką i dusić każdego, kto nie będzie kontaktował.
-
2009/10/13 20:20:38
zgwałcili mi żonę - trudno, zgwałcili mi córkę - trudno, to też ludzie, mogli popełnić błąd - wybaczam im wszystkim
-
2009/10/13 20:20:42
canta

Czy ja się kiedyś komuś nie pozwoliłam wykazać?
-
2009/10/13 20:21:57
makra

Szkoda że nie dostrzegasz tej jakże subtelnej różnicy między duszeniem każdego a duszeniem tego kto wyrazi taką a nie inną wolę.
-
2009/10/13 20:22:04
...a zemsta słodką bywa...
-
2009/10/13 20:22:11
gerdzina,
ale chyba o jakąs pschoterapie dla córeczki zadbasz?
-
2009/10/13 20:22:37
To dziecko powinno znaleźć się pod opieką psychologa. Dziewczynka jest mała, możliwe, że nawet by tego za parę lat nie pamiętała. A tak, tatuś zadbał, żeby wszyscy dziecku przypominali co jej zrobiono. A za te parę lat naprawdę zrozumie za co tatusia zamknęli. I zawsze się to będzie za nią 'ciągnąć'
-
2009/10/13 20:23:03
po.po, dlaczego złodziejowi chcesz łapska obcinać? Czy on komuś rękę uciął? Nie.

Widzieliście kalendarz przedsiębiorstwa trumnianego z seksownymi babeczkami? :))
-
2009/10/13 20:23:12
po.poludnie,
słuszna uwaga:) więcej nowych fotek! prosimy:D
-
2009/10/13 20:23:21
lo,
dla każdego też bym tego nie zrobiła.
-
2009/10/13 20:24:22
4

nie widziałam, poka!
-
2009/10/13 20:24:34
po.po,
idzie do klasztoru
-
2009/10/13 20:24:56
4, widzieliśmy. Okropny. :)
-
2009/10/13 20:25:05
eee tam, szczegóły.
Gdzies jest legalna eutanazja? kto to załatwia? pielęgniarka?

4,
ale bez ręki już nie ukradnie. Bez penisa już nie zgwałci. Bez głowy... no już nic nie zrobi.

zostanę,
ciii, wiszę Kominkowi fotkę za 2tysionca.
-
2009/10/13 20:25:51
po.poludnie,
spoko, może zapomniał już:)
-
2009/10/13 20:26:27
Nie, nie myślałabym o zemście bo nie jest to żadne rozwiązanie. I więcej bym na tym straciła niż zyskała.
-
2009/10/13 20:26:34
Pora umierać czy Pulp Fiction?
-
2009/10/13 20:26:54
zostane

O naiwna!
-
2009/10/13 20:27:38
zostane,
albo po prostu nie chce fotki paszteta, więc nie przypomina.
-
2009/10/13 20:27:54
po.po, ale będzie frustratem, bo będzie mu się słusznie poniekąd wydawało, że kara przerosła winę.

makra, a mnie się podoba kwietniowa :)

lo, na blipa skocz - tu nie będę śmiecić, bo tam lekko gołe baby są, a kominek to porządne miejsce - w Polityce o nim pisali, wiesz? :D
-
2009/10/13 20:28:25
lo_0,
czasami tak, ale nie zawsze , w tej chwili nie
-
2009/10/13 20:28:59
Myślałabym o mojej rodzinie, o bliskiej mi osobie której coś takiego zrobiono. I zrobiłabym co mogła, żeby jej pomóc a dopiero później sobie.
-
2009/10/13 20:29:18
po.poludnie,
moim zdaniem to na pewno nie jesteś pasztetem : - )
-
2009/10/13 20:29:34
Zuza
za tą dziewczynką zawsze się to będzie ciągnąć, bez względu czy to nagłaśniano czy nie. To nie jest coś o czym można zapomnieć i normalnie po tym żyć.
-
2009/10/13 20:29:49
4

Wiem, kupiłam, czytam codziennie przed snem.

No dobra, raczej oglądam. ;-)

I w szkole na lekcjach. ;-)
-
2009/10/13 20:30:37
4,
ale o ile mniej złodziejuf bendzie! Strach przed kara ich powstrzyma ;)

zostane,
jak to? czemu? to może przynajmniej golonka?
-
2009/10/13 20:30:50
zawsze będą jej dogadywać, że jej ojciec to bandyta, to morderca!
-
2009/10/13 20:31:17
lo,
na lekcjach to powazne rzeczy sie robi! ja np rysuję loga Kominka na wykładach
-
2009/10/13 20:32:00
po.poludnie,
prędzej coś ze słodyczy, cukiereczek albo ciastko:)
-
2009/10/13 20:33:15
lo, cienko. Ja się całuję ze zdjęciem. Tapeta z odbitką i powieleniem tekstu specjalną czcionką (zamiasta wszystkich kropek będą serdushka) ma przyjść w piątek

po.po, nie każdego :)
-
2009/10/13 20:33:23
zostane,
czy ja o czymś nie wiem?

tak o tym biednym dziecku mówimy i mówimy... A moze ona jest hardcorem i oleje sprawę?
-
2009/10/13 20:35:05
4,
gdzie zamówiłaś? :>
no naprawdę zdeterminowani ukradną tak czy siak, ale moze 5 razy pomyślą, zanim coś zwiną ze straganu i uciekną?
-
2009/10/13 20:35:38
po.poludnie,
przemilczę;) tak dla zachowania pozorów:D he ,he, he
-
2009/10/13 20:35:53
isabell
No to teraz na pewno będzie jej łatwiej z tym żyć. Jak zostanie z tym sama, bez ojca, który powinien ją wspierać.
-
2009/10/13 20:36:17
po.po

Robię poważne rzeczy. Wgapianie się w Kominka jest bardzo poważną rzeczą, nic ważniejszego w szkole już robić się nie da ;-)

4
Och, kreatywnie, !
-
2009/10/13 20:36:34
a ja kocham mojego tatę, bo zabił dziada, który mnie zgwałcił i jestem z taty dumna, i będę go odwiedzać w więzieniu, a jak będę już dorosła, to napiszę książkę i nakręcą o tym film
-
2009/10/13 20:36:52
po.po, mam znajomego w drukarni. Na nocki czasem pracuje to i fototapetę mi strzeli, powiedział :)
-
2009/10/13 20:37:29
zuza
Musisz być bardzo wyciszoną osobą, albo nigdy nie spotkała Cię tragedia i nie wiesz sama nawet jakbyś zareagowała w takiej sytuacji... oczywiście to nic złego.
W takich chwilach jak trafia się bydlak pod ręką, który wyrządził krzywdę bliskiej Ci osobie, uderzają do głowy emocje, praktycznie nie myśli się na chłodno.
To tak jakby ktoś oblał Ci twarz wrzątkiem, stanął na wprost Ciebie uśmiechnął się i powiedział "i tak nie możesz mi nic zrobić".
-
2009/10/13 20:37:58
zostane,
o nie! A mówiłam Kominkowi - nowym moich nagich fotek nie dawać :/

4,
a dało by się tak dla mnie też?
-
2009/10/13 20:38:57
po.po, niestety nie :(
-
2009/10/13 20:41:03
Zastrzelić morderców!
WYkastrować gwałcicieli!
Zamknąć psychodebilóóóów! ;)
-
2009/10/13 20:41:14
po.poludnie,
będzie dobrze, zobaczysz:)
-
2009/10/13 20:41:59
Nie mam dzieci i jak na razie ich nie chce, ale jeśli ktokolwiek wyrządziłby krzywdę moim bliskim i bezskutecznie czekałabym na sprawiedliwość - sama bym ją wymierzyła. W bardziej perfidny sposób.

cześć cacko, weź na wstrzymanie - najpierw odpowiedni plan działania - choćby nie wiem jak długo miały trwać przygotowania...
-
2009/10/13 20:42:12
Zuza
ja nie mówię że zrobił najlepszą możliwą rzecz, ale w pełni go rozumiem.
Poza tym podejście typu "a najlepiej nie myśleć i udawać, że się to nie wydarzyło"to chyba najgorsze co można zafundować ofierze pedofila.
-
2009/10/13 20:42:22
cacko,
a gdzie twoje miłosierdzie?;)
-
2009/10/13 20:42:33
*wszędzie, gdzie powinny być haczyki - powinny być haczyki ;-)
-
2009/10/13 20:43:17
4,
o nie, to się artykułem samym musze zadowolić :(

cacko,
Ciebie też? :>
-
2009/10/13 20:45:05
popo,
ja jestem psycho. ; )
psychophaze się kłania. ;)

zostanetunanoc,
moje miłosierdzie? Najświętsza panienka Justyna Magdalena przestała błogosławić swój lud.
-
2009/10/13 20:46:11
Też mnie kiedyś tragedia spotkała i cieszę się, że potrafiłam się opanować i logicznie pomyśleć. Nie jest to sytuacja w której działa się pod wpływem emocji bo taki później jest efekt. I nie można wszystkiego emocjami tłumaczyć. Pamiętaj, że facet swoją żonę wcześniej bił. I co? też przez emocje?
-
2009/10/13 20:46:52
cacko,
no własnie, tak siebie zamykać? toż to szczyt sprawiedliwości!

zostanę,
cacko miłosierna została zastąpiona przez matkę boską Wystającą
-
2009/10/13 20:47:13
nanoctu
miełosierdzie? takie jak u boga?
hehehehehehehehe
-
2009/10/13 20:47:26
cacko_z_dziurka,
;DDD
-
2009/10/13 20:48:10
sam,
jak u buka chyba
-
2009/10/13 20:48:51
O tym jak pomóc temu dziecku powinien zadecydować psycholog. Dlatego pisałam, że dziewczynka powinna się znaleźć pod jego opieką. I o to przede wszystkim ojciec powinien zadbać.
-
2009/10/13 20:48:57
po.po
buk to może jeszcze i jest miłosierny. zależy, co sobie wymyślimy.
-
2009/10/13 20:48:58
Znam podobną historię z życia z tym, że tam nie chodziło o wykorzystanie dziecka a o zabójstwo brata, zabójcy mieli mocne plecy, dostali zawiasy, brat zabitego ich widywał drwiących i zadowolonych, bezsilność pchnęła go do samosądu. W pierwszej chwili się tym brzydziłam ale im dłużej o tym myślałam wyobrażając sobie siebie, swoich bliskich, bezsilność itd tym bardziej byłam w stanie ZROZUMIEĆ tego chłopaka. Daleka jestem od oceniania bo nigdy nie byłam w podobnej sytuacji.

Ale tego to nie rozumiem "Bo jeśli myślał o dobru dziecka i sprawiedliwości, to jaką przyszłość zgotował córce? Etykietka molestowanej zostanie do końca życia." O matko to chyba najmniejszy problem. Alicja też ma się do końca życia wstydzić bo ojciec za bardzo ją "kochał"?
-
2009/10/13 20:49:06
wybaczyć lub nie może tylko ofiara, nikt w jej imieniu nie ma prawa. A jeśli przestępca nie żałuje, to wybaczanie mu jest bezwzględnym złem. Z filozofii makry ;)
-
2009/10/13 20:50:46
a oto wpis, który mówi dobitnie dlaczego amjanu zniknął:

"amjan
2009/09/03 19:37:31
@ reverof
No właśnie, drogie dzewczęta, słuchajcie. Sprawa wygląda tak. Piszę ten dialog i piszę - i nie chodzi o to, że idzie mi cieńko, lecz wręcz przeciwnie: idzie mi zajebiście i dialog się rozpasł cholernie. Długości ma już tyle co długa notka. Pomysłów mi nie brakuje i stale to rozwijam.
I teraz nie wiem co z tym zrobić, bo zbyt zajebiste jest, żeby tak chlupnąć byle gdzie w komentach... Nie wiem, nie wiem."
-
2009/10/13 20:51:18
Capri
o, właśnie o to mi chodziło. I o to, że często takie sprawy są wyciszane i nie zgłaszane "bo co ludzie powiedzą" ," bo będzie napiętnowana" itd.
-
2009/10/13 20:52:46
gerdzina,
amjan zginął w kopalni:((((
-
2009/10/13 20:53:26
po.poludnie,
he ,he;D
-
2009/10/13 20:54:08
Jeżu.
Ile tu nowych nicków. Zaniedbałam znowu, powinnam zostać wykastrowana. ;-)

zostanetunanoc,
i co rżysz? :D

popo,
kochana ty ma. ;*
ja jestem niezastąpiona. Nigdy w życiu, przez żadne wystające matki, czy tam 30stocentymetrowe czarne cokolwiek.
Cacko to cacko. Aveeeeeeee cackooooo :D

amjan, a może amjan mnie pomolestuje? ;-) Obiecuje, że nikt go nie zabije. ;D
-
2009/10/13 20:54:13
Isa,
na szczęście chyba coraz rzadziej i mentalność społeczna w tej kwestii się zmienia, nie czytałam jeszcze komentarzy ale zaraz nadrobię
-
2009/10/13 20:55:17
samjestesmisiek,
;D
-
2009/10/13 20:55:39
Dobry wieczór
Może ktoś chce kupić mieszkanie?
pokazywarka.pl/46a643-2/
Brawo dla naszych architektów :)
-
2009/10/13 20:56:09
Kochający ojciec myśli przede wszystkim o tym, co dla dziecka najlepsze. Czy dziewczynka w jakikolwiek sposób skorzystała dzięki śmierci pedofila?
-
2009/10/13 20:56:16
makra,
no niech będzie, chciałam legendę stworzyć, a tu taki banał: zginąć w kopalni
-
2009/10/13 20:56:17
cacko_z_dziurka,
kuwa mać ... ja już nie mogę;DDD
-
2009/10/13 20:57:35
popi74,
architekci myśla tylko o seksie...
-
2009/10/13 20:57:58
zuzka
to sie okaże, inne dziewczynki na pewno
-
2009/10/13 20:59:47
Gerdzina
on pisze "Niekończącą się opowieść"!!! Nigdy do nas nie powróci!!! Odebrałaś nam nadzieję...
-
2009/10/13 20:59:50
popi,
nie sądzisz że jaskrawy różowy byłby bardziej gustowny?

cacko, szaleńcze! ;)
-
2009/10/13 21:00:01
... grzeczne dziewczynki idą do nieba, a niegrzeczne chodzą gdzie chcą;)))
-
2009/10/13 21:02:19
zostanetunanoc,
ja cie nie rozumuję. Nie ogarniam. ;d
ska ty te mondrości dziecko bieżesz?

popo,
chcesz czarnego?

popi,
architekci mają nasrane. artyści mają nasrane. visual merchandidingerzy mają nasrane... i co im zrobić?
Kupić kolejne trampki?
-
2009/10/13 21:02:26
po.poludnie
nawet bardzo i to w połączeniu z zielonym.
-
2009/10/13 21:02:55
isu,
to nie ja, to makra
-
2009/10/13 21:05:14
cacko,
eee nie, moze innym razem.
-
2009/10/13 21:05:19
cacko,
ale o co cho?;)
-
2009/10/13 21:05:44
Inne dziewczynki tak, ale ona może sobie teraz z całym tym szumem wokół własnej osoby nie poradzić. Teraz każdy będzie ją o to wypytywał, drążył.
-
2009/10/13 21:07:08
qwertyura
Tak, był taki film z S.L. Jacksonem, nie pamiętam tytułu, w którym ojciec zgwałconej córki sam wymierzył sprawiedliwość. Z tym że w tym filmie najbardziej chodziło o stosunki rasowe, o to, że nikt nie skazałby białych gwałcicieli czarnej dziewczynki... Te czasy już minęly, zresztą Litwa to nie poniewolnicze USA. Ale cóż, górę wzięły emocje i właściwie się nie dziwię, ale to jednak świadczy o braku umiejętności panowania nad gniewem, i za to powinno się odpowiadać.
-
2009/10/13 21:07:34
zuzka,
ale kto bedzie drążył? za chwilę wszyscy zapomną o sprawie, bo będzie coś nowego
-
2009/10/13 21:08:47
bo człowiek to nie bydło swój rozum ma...!
-
2009/10/13 21:09:03
Zostane,a Ty jestes ta niegrzeczna oczywiscie,co?
-
2009/10/13 21:09:10
zostane,
jak zwykle o to samo. ale nie pytaj o co. rozumiesz.
jakbym ci powiedziała, musiałabym cię zabić, a chyba nie chcemy tu kolejnej tragedi? wszystko jest tajne, pamiętaj. Nigdy nie pytaj o nic więcej niż usłyszysz, a co usłyszysz, zachowaj dla siebie.

popo,
haha ;D

zuzka,
spoko.
jak już zostanę dziennikarzem, którym nie zostanę pierwsza przeprowadzę z nią wywiad.
-
2009/10/13 21:09:50
negrita,
niegrzeczna to jest kominek.
-
2009/10/13 21:09:55
cacko,
hehe! ha! :)
-
2009/10/13 21:10:23
cacko,
jasne, ale znając mnie to i tak zapytam:)
-
2009/10/13 21:10:26
A time to kill. Polecam książkę Grishama.
-
2009/10/13 21:11:49
zostanę,
to cię zgwałcę, potem zabiję.
A potem mnie wykastrują chemicznie.
-
2009/10/13 21:12:38
negrita02,
ależ skąd!:) ja tylko taką udaję
-
2009/10/13 21:13:59
cacko
ja pikuję robi się ciekawie;D, cacko ze mną w roli głównej...mmm
-
2009/10/13 21:14:23
Cacko
nie, potem zabiją Twoją żonę: duże p
-
2009/10/13 21:15:54
zostane,
chciałabyś żeby kobieta cię? cię? cię? czego ja sie tu dowiaduje.
o mnie fantazje seksualne, omg.

isa,
moją żonę? Nie oddam. schowam ją wtedy do piwnicy, dla ochrony.
-
2009/10/13 21:19:32
cacko,
kobieta to nieee, ale facet taaakkkkk:)))
-
2009/10/13 21:21:32
Czytam Was czytam i nie nadążam.

"Skupienie psa robiącego kupę"
-
2009/10/13 21:22:26
lo_0,
to tytuł książki?;)
-
2009/10/13 21:24:49
lo,
to Ty kiedys nadążałaś? Mocna jesteś ;)
-
2009/10/13 21:24:51
zostane

Nie, opis mojej miny.
-
2009/10/13 21:27:42
po.po

Kiedyś tak, ale to było dawno temu, gdy byłam nowa i wszyscy zachwycali się mym podobieństwem do de_monki. Rozumiesz, trzeba się było jakoś dowartościować, to czytałam wszystko żeby nic nie przegapić.;-)

A teraz wiesz klasa maturalna.. Tyle obowiązków.. No i starzeję się, coraz bliżej 19..
-
2009/10/13 21:29:20
lo,
uważaj, nieługo pojawią się zmarszczki. A później bedziesz tylko przeglądać zaległe komentarze poszukując tych Kominka...
-
2009/10/13 21:29:45
"Skupienie psa robiącego kupę"

mój pies się nie skupia przy robieniu kupy. poślij mi swoje zdjęcie lo.
-
2009/10/13 21:30:56
każdego porównują do de_monki?
-
2009/10/13 21:31:37
po.po

Niestety Kominek nigdy tak miły nie był.

cacko

Myślę , że niestety zdjęcie nie oddałoby siły porównania Świetlickiego.
-
2009/10/13 21:31:49
zostane,
mnie nawet nie próbowali.
-
2009/10/13 21:32:12
całkiem rozumiem potrzebę odpłacenia dupkowi, za skrzywdzenie dziecka...tą żądze zemsty...ale zabicie go, to moim zdaniem przesada.
Nie mialabym nic przeciwko, gdyby go własnoręcznie wykastrował, a potem dowiózł do szpitala, żeby się facet nie wykrwawił tylko przeżył i męczył się z tym do końca swoich dni. To jest moim zdaniem sprawiedliwa kara...
-
2009/10/13 21:32:29
zostane

Ci, nie, tylko mnie! Nie zabijaj moich złudzeń!

Wydało się. To nie miejsce dla mnie. ;-)
-
2009/10/13 21:33:18
zostane,
nie.

lo_o
coś tak rozszerzyła ten twoj komentarz, bejbe?
czy rozwarcie też się roszerzylo?
-
2009/10/13 21:34:23
cacko

Ja tylko tak wyglądam, rozwarcia żadnego nie ma.
-
2009/10/13 21:36:19
po.poludnie,
a kogo porównują i dlaczego?
-
2009/10/13 21:37:07
zostane,
ja nie wiem, wyrosłam tu znając tylko jej historię.
-
2009/10/13 21:38:17
sama jestem matką i nie chcę sobie nawet wyobrażac co czuje rodzic, którego dziecko zostało tak okrutnie skrzywdzone. nie chcę, bo mi pęknie serce.
nie ma sprawiedliwej kary. spawiedliwe nie bedzie potraktowanie w ten sposób dziecka sprawcy, bo skrzywdzimy przede wszystkim to dziecko. sprawiedliwe nie jest także wymierzanie kary na własną rękę, zabicie kogoś. czy ktoś poczuje się przez to lepiej? na jak długo? skrzywdzone dziecko potrzebuje opieki, potrzebuje wiedzieć, że nic złego nei zrobiło. potrzebuje rodziców, nie potrzebuje sierocińca. okropna jest taka bezsilność. czasem życie przerasta.
-
2009/10/13 21:41:05
po.poludnie,
to dawno musiało być...?
-
2009/10/13 21:41:50
zostane,
na pewno ponad pół roku temu
-
2009/10/13 21:41:58
zostane tu na noc.... jeżeli już zostajesz na noc to odsyłam do archiwów.

-
2009/10/13 21:43:03
cacko,
wiesz, ze ona dłuzej Kominka czyta niż ja?
-
2009/10/13 21:43:27
cacko,
dobra myśl i na pewno nie omieszkam zajrzeć tam, ale chyba już nie dziś...
-
2009/10/13 21:45:32
popo,
jasne. kłamała.

zostane,
ale to twoje zadanie bojowe na dziś. ;D
-
2009/10/13 21:47:06
zostane,
nie ma tak łatwo, nick zobowiązuje ;)
-
2009/10/13 21:48:32
cacko,
Ty mi tu nie fisiuj i nie wciskaj ciemnoty, że kłamałam bo skąd to możesz wiedzieć?- to
raz, a dwa, czytam Kominka od jakiegoś czasu ale przez ostatnie miesiące narobiłam sobie
trochę zaległości dlatego wypytuje się tak o niektóre rzeczy...Ok?
-
2009/10/13 21:49:50
wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7142087,Skandal_pedofilski_w_legendarnym_obozie_pionierskim.html
borze, skąd się to wszystko bierze na świecie. no skąd? jak zapobiec? no jak?
-
2009/10/13 21:49:59
po.po,
:)zlituje się nade mną:)
-
2009/10/13 21:51:37
zostanetunanoc,
drażliwa. oj drażliwa.
-
2009/10/13 21:52:11
matylda,
nie da się :(

zostane,
spokojnie, nie krzycz na cacko. Rilaks tekeraze jak ktoś kiedyś ponoć w radiu zaśpiewał...
i nie ma tak łatwo, że nicka sobie fajnego wybrałaś i koniec! Noc jeszcze młoda :>
-
2009/10/13 21:53:23
a "ich ukochany morderca" dlaczego? dlatego, że zrobił to, co każdy w jego sytuacji by zrobił, a by się bał? czy to czyni z niego bohatera czy tchórza? bohaterstwem jest tu zabić problem i pokazać, że coś się zrobiło, czy raczej bohaterstwem jest dalsze życie i danie dziecku szansę na normalność, na szczęście?
-
2009/10/13 21:54:17
po.po,
ale ja Cię proszęęę!:D, nad robie zaległości obiecuję:)
-
2009/10/13 21:54:30
popo,
a niech krzyczy.
niech sie rzuca, wpada w furię. ach! ;D
-
2009/10/13 21:56:12
zostane nie ma pojęcia o kominku, bo go nie czytała.
-
2009/10/13 21:56:43
A ja w 100% zgadzam się z Kedysem. Na jego miejscu zrobiłbym dokładnie to samo co on. Dla ludzi, którzy porywają się na najsłabsze i najbardziej niewinne istoty nie powinno być litości. Dzieci SĄ pod specjalną kuratelą i basta!
-
2009/10/13 21:57:02
zostane,
wszyscy tak mówią? A później co? Nie będe miała jak Cie dopilnować, bo po.poludnia to mój rewir (nawet jeśli na uczelni spędzane).

cacko,
nie wiem czemy przy "wpada w furię" pomyslałam o 'wpada do basenu'.
-
2009/10/13 21:57:33
canta-loop,
całe szczęście, że Ty wiesz i wszystko mi o nim dokładnie opowiesz:)))
-
2009/10/13 21:58:56
ta... nie wiedzieć o demonce..., zastanawiające; zaległości - dość znaczące...
-
2009/10/13 21:59:27
najpiękniejsze w tym wszystkim jest imię kolesia. brzmi jak zdrobnienie. pięknie : ) nie to, co u mnie - Paulina. jednak żadna zemsta nie zwróci dziecku niewinności...

Dobry wieczór paniom. u Was też tak zimno?
-
2009/10/13 21:59:44
po.po,
przeczytam wszystko od deski do deski , co działo się te pół roku temu, ok?:)
-
2009/10/13 22:00:39
zostanę,
ja nie jestem popo i nie będę odpowiadać na twoje niemądre pytania.
-
2009/10/13 22:00:45
edereleda,
u mnie wiatr dach zerwał ;/
-
2009/10/13 22:01:04
jestem wściekła
-
2009/10/13 22:01:47
canta-loop,
a czy Ci ktoś każe?;)
-
2009/10/13 22:02:18
gdyby ktoś skrzywdził moje dziecko, zabiłabym.

nie rozumiem, dlaczego padają tutaj pytania typu "jak to niby pomogło tej dziewczynce?", "w jaki sposób miało to wynagrodzić jej krzywdę?". a kto powiedział, że to miało jej, w jakiś sposób, pomóc?
nie pomogło i nie wynagrodziło. bo nie miało. to było wymierzenie kary, które wziął na siebie ojciec, bo nikt inny nie chciał.

czytam i czytam i przecieram, coraz bardziej, oczy ze zdumienia.
zostanę na noc, czy ty w ogóle masz mózg???
-
2009/10/13 22:02:29
gerdz,
to bardziej komentarzowe zaległości, chyba można wybaczyć?

zostane,
pracuj dzielnie
-
2009/10/13 22:02:33
m.matylda,
czemu? co się stało?
-
2009/10/13 22:03:11
matylda,
chciałabyś zbawić świat dzisiaj?
-
2009/10/13 22:05:24
canta
a ja przeczytałem "zabić" :)
-
2009/10/13 22:05:46
soonia_p,
jasne, że tak, ale biorę to na spokojnie, a nie z palcem w dupie...
-
2009/10/13 22:05:58
sooń,
tragedia.
-
2009/10/13 22:07:10
jeszua! 6 :)
-
2009/10/13 22:07:21
jesz,
matylda jest łagodna, nie zabiłaby.
-
2009/10/13 22:07:45
po.po,
spoko, jeszcze się zdziwią, że wiem więcej niż myślą...:)
-
2009/10/13 22:08:02
ede,paulina pochodzi z przypowiesci o sw Paulinie ktora masowala sw andrzejowi stopy grzejac parowki Ja bylabym dumna z takiego imienia
-
2009/10/13 22:09:38
o, przypomniało mi się, ze u mnie na uczelni w bufecie są parówki z wodu w cenie 1,60zł :)
-
2009/10/13 22:09:43
negri,
no nie wiem, nie wiem
-
2009/10/13 22:11:39
soonia_p,
rozumiem Twoje rozgoryczenie, w końcu jak każda normalna matka nie dałabyś
skrzywdzić swojego dziecka, ale tak czy inaczej nie można pozbawiać kogoś życia...nawet
takiego pedofila...
-
2009/10/13 22:12:54
makra
"wybaczyć lub nie może tylko ofiara, nikt w jej imieniu nie ma prawa. A jeśli przestępca nie żałuje, to wybaczanie mu jest bezwzględnym złem. Z filozofii makry ;)"

Z tym że wybaczenie najczęściej najbardziej jest potrzebne i ma działanie terapeutyczne dla ofiary, nie sprawcy, w każdym razie nie każdego, na pewno nie takiego, który nie odczuwa skruchy. Pamiętam jakie wrażenie zrobiła na mnie swojego czasu postawa Eleni, która twierdziła, że wybaczyła mordercy swojej jedynej córki. Nie wiem czy byłoby mnie stać na taki...akt.
-
2009/10/13 22:13:41
ede,naprawde snilo mi sie to dzisiaj-a nie wiedzialam jak masz na imie,pacz pierwszy andrzejowe objawienie-cud :)
-
2009/10/13 22:14:20
capri,
co do tego wybaczania zdania psychoterapeutów są mocno podzielone.
-
2009/10/13 22:14:58
soonia,
a gdzie odpowiedzialność za dziecko? czy zabicie oprawcy nie jest tchórzostwem? powiedz, co z dzieckiem?
-
2009/10/13 22:16:12
o właśnie matylda
bardzo lubię tańczyć.
jeszua,
poważnie:)

:D
-/-< -@ różyczka dla Ciebie
-
2009/10/13 22:21:28
wybaczenie komuś czegoś złego to wielki czyn, na który stać jedynie kogoś kto....?
dokończcie same
-
2009/10/13 22:21:30
zostane,
ban
-
2009/10/13 22:22:20
m.matylda,
ale za co ?;/
-
2009/10/13 22:23:51
fju, fju, ktoś tu nas chce do poziomu sprowadzić, ale nidyrydy, bejb
-
2009/10/13 22:24:08
zostane
bo jesteś żywą themonką i każda boi się że Kominek o niej zapomni
-
2009/10/13 22:25:53
gerdzina,
fju, fju, ktoś tu nas chce do poziomu sprowadzić
mnie i rolkę do poziomu trzeba wciągać, nie sprowadzać. proszę nas nie dyskryminować.
-
2009/10/13 22:26:12
zostane
twoja odpowiedź utwierdza mnie w przekonaniu, że nie masz.
a z resztą, to i tak było pytanie tak bardziej retoryczne.

matylda
żeby kogoś zabić, musiałabym się zdobyć na nie lada odwagę.

poza tym, kiedy pisałam o czynie ojca, jako o wymierzeniu kary, nie zabrałam jednoznacznego głosu, czy to, co zrobił ojciec, jest dobre czy złe.
chodziło mi o zaznaczenie że tego, że niepotrzebne są pytania, jak to mogło pomóc dziewczynce albo czy mogło to jej wynagrodzić jej krzywdę.
bo jeśli z takimi pytaniami miałabym podchodzić do kwestii karania, to musiałabym kwestionować zasadność zamykania morderców w więzieniach. no bo przecież po co? w jaki sposób to pomoże temu, co już nie żyje? w jaki sposób zamknięcie sprawcy wynagrodzi ofierze jej śmierć?
-
2009/10/13 22:26:28
zostanę,
tak się nawinęłaś. w sumie za nic. cofam.
-
2009/10/13 22:27:06
jeszua_ha_nocri,
ale dajcie spokój, Kominek w ogóle nie zamienił ze mną żadnego słowa na blogu, żebyście
byli świadkami, że mnie ma gdzieś a o de_monce nie zapomni...
-
2009/10/13 22:28:02
m.matylda,
uff, troszkę lepiej;)
-
2009/10/13 22:28:18
matylda
czekaj, bo tak będzie czytelniej:
żeby kogoś zabić, musiałabym się zdobyć na nie lada odwagę, a nie zdobyć się na nie lada tchórzostwo.
-
2009/10/13 22:29:30
soonia_p,
Ty swoje a ja swoje i będzie git:)
-
2009/10/13 22:30:47
zostane
bo się boi że odejdziesz jak ona
-
2009/10/13 22:31:44
soonia,
napisałaś, że byś zabiła. i ja pytam tylko, co chciałabyś tym osiągnąć. myślisz, że bolałoby Cię mniej? czułabyś się lepiej? czy dziecko by się czuło lepiej
żeby kogoś zabić, musiałabyś się zdobyć na nie lada odwagę. a żeby zmierzyć się z tym i być z dzieckiem, prowadzić dalej w życie, z takim balastem, to nie jest wg Ciebie odwagą?
-
2009/10/13 22:31:55
Jesteście bez serca.Wszyscy jak leci a ja nie mam pms, czuję się z przyczyn naturalnych dyskryminowana.

jeszua,
a Ty czym jesteś sterowany ? ;)
-
2009/10/13 22:32:36
gerdzina,
tylko ja.
-
2009/10/13 22:32:41
jes,
dołącz do mnie i do rolki. wd. wiecznie dyskryminowanych.
-
2009/10/13 22:32:53
jeszua_ha_nocri,
kto się boi? o co chodzi? co Ty mi tu makaron na uszy nawijasz?;) hę?
-
2009/10/13 22:33:17
jessie,
faceci są kontrolowani niekontrolowaną histerią.
-
2009/10/13 22:34:42
przez tę notkę nieźle sobie tyłek skopałam dziś. i nie wiem czy już pod prysznic czy po Kubie.
makra,
Durczok jest. ciekawe czy stół będzie czysty
-
2009/10/13 22:35:00
Kominku piszesz o skrajnościach w jakie często popada społeczeństwo i co widać choćby po umieszczonych do tekstu komentarzach nie mijasz się z prawdą. Idąc tokiem rozumowania uwielbienia dla mordercy oprawcy swojej córki pana Romana też powinno się dawno temu zastrzelić a jednak pozwolono mu tyle lat spokojnie żyć choć być może teraz zostanie wreszcie osądzony i skazany za to co zrobił tak jak to powinno być już dawno lecz jak sądzę lepiej późno niż wcale. Za wyrządzone innym krzywdy każdy z nas w taki czy inny sposób winien zapłacić. Nie można z mordercy robić bohatera choćby nie wiem jakie kierowały nim pobudki bo tym samym dajemy swoje już nie ciche ale oficjalne przyzwolenie na zabijanie. Każdy człowiek posiada bowiem swoje niezbywalne prawa naturalne na których to opierają się prawa państw (owszem nie wszędzie jeszcze prawa człowieka są przestrzegane). Zaburzając system działający w oparciu o prawa człowieka zaburzamy totalnie równowagę, każdy z nas ma prawo do obrony. No bo co na przykład w sytuacji kiedy każdy o coś podejrzany czy oskarżony zostałby osądzony w taki sposób. Nie bronie tutaj katów tej dziewczynki bo myślę ze zasłużyli na surową karę, ale nie pozwalajmy zabijać, bo ani się któryś z nas obejrzy a wokoło będziemy mieli pełno trupów i wśród nich możemy kiedyś zobaczyć i samych siebie, i co wtedy powiesz???- przecież jeszcze nie tak dawno każdy z nas miał prawo do godziwego procesu i obrony.
-
2009/10/13 22:35:08
makra,
Ty wiesz o co chodzi jeszul'e?
-
2009/10/13 22:37:02
jeszua,
ty wiesz o co Ci chodzi?
ile Ty zajeć masz, hę? Przyznaj się!
-
2009/10/13 22:37:09
zostane,
nie wiem.

matylda,
ja mam casablancę.
-
2009/10/13 22:37:48
jeśli chodzi o zakaz zabijania popieram: kb7051985
-
2009/10/13 22:38:13
makra,
z jamnikiem oglądasz?
-
2009/10/13 22:38:21
Jestem w stanie zrozumieć niemoc takiego ojca, jestem w stanie zrozumieć działanie w amoku. Tylko nie pojmuję w imię czego on to zrobił? Ani sobie nie ułatwił tym życia - nadal jest ojcem molestowanej córki i teraz dodatkowo mordercą. Ani tym bardziej temu dziecku życia nie ułatwił. Nadal będzie molestowanym dzieckiem, teraz dodatkowo wychowywaną bez ojca z piętnem taty mordercy - zna ją już cały kraj. Może jest bezczelnością z mojej strony twierdzić, że to drugie piętno gorzej wpłynie na życie dziecka, niż wydarzenia z 4. roku życia. Dochodzę do wniosku, że Drąsius Kedys zabił w imię ulżenia życia pedofilom-gwałcicielom jego dziecka. Sobie i najbliższym to życie zwyczajnie spierdolił jeszcze bardziej niż oprawcy!
-
2009/10/13 22:38:30
"Pora umierać" po Kubie.
-
2009/10/13 22:38:37
zostane,
ja też
-
2009/10/13 22:39:07
reve,
ja już mam łatkę ignorowanej, więcej mi nie trzeba.Ale, ale dziękuje za pamięć :)

kb,
wybacz - przeczytam Cie z poranną zmianą :-)
-
2009/10/13 22:39:16
lubię Kubę. byłam na Kubie.
-
2009/10/13 22:40:00
canta,
czyli teraz się kąpać?:) mam nowy żel pod prysznic. mówilam już, ze mam fioła na punkcie żeli pod prysznic. uwielbiam.
-
2009/10/13 22:40:06
Dobranoc, zostałam przegoniona :(
-
2009/10/13 22:40:43
jes,
zostań!
-
2009/10/13 22:40:59
rev,
nie byłam na Kubie. ale mój lekarz to Kuba. nie wiadomo co się do świąt wydarzy;)
-
2009/10/13 22:41:02
m.matylda,
ciekawe kto jeszcze? bo coś dużo tu zwolenników śmierci dla pedofilów...
-
2009/10/13 22:41:29
matylda,
plusk.
Film doskonały.
-
2009/10/13 22:41:37
po.po
zajęć? wystarczającą ilość :)
-
2009/10/13 22:42:16
matylda,
właśnie. Kuba to moje ex lowe. fajnie jest na Kubie.
-
2009/10/13 22:42:30
zostanę,
inaczej bym uzasadniła moje poparcie dla k:)
canta, lecę
-
2009/10/13 22:42:43
jes-ien
sterowany? żadnych kabelków, sznurków nie zauważyłem :)
-
2009/10/13 22:43:00
jeszua,
to pewnie mniej niż ja ;)

nigdy nie byłam na Kubie :(
-
2009/10/13 22:44:19
zostane,
mysle, że pedofile powinni być kastrowani, poddawani chemioterapii, krzyżowani i ćwiartowani, a ich resztki użyźniac glebę.
-
2009/10/13 22:50:01
po.poludnie,
też mam nie raz takie myśli...
-
2009/10/13 22:51:24
zostane,
odnośnie pedofili? myślisz o nich przed snem?
-
2009/10/13 22:51:31
matylda
nie rozumiesz mnie.
zabicie sprawcy to nie pomoc dla siebie czy dla dziecka. to wymierzenie kary.
nie czułabym się lepiej. dziecko nie czułoby się lepiej. ale, co ważne, sprawca nie czuł by się już w ogóle.

żeby kogoś zabić, musiałabyś się zdobyć na nie lada odwagę. a żeby zmierzyć się z tym i być z dzieckiem, prowadzić dalej w życie, z takim balastem, to nie jest wg Ciebie odwagą?
zabicie sprawcy nie zmazuje balastu, więc i tak dalej trzeba z nim żyć i się z nim mierzyć. można być odważnym "dwukrotnie". niekoniecznie albo albo.
-
2009/10/13 22:51:35
matylda,
jakoś tak wyszło że oglądam z 4tym wymiarem. Na blipie. Ona u siebie, ja u siebie.
-
2009/10/13 22:52:58
przed snem nie, ale jak siedzę na kiblu to tak:D
-
2009/10/13 22:53:22
karta pracy - następny zadający pytania o to, jak to pomogło ojcu i córce.

ludzie. to się nazywa SAMOSĄD! nie SAMOPOMOC.
-
2009/10/13 22:55:56
zostane - myśli na kibelku sa najbardziej twórcze.
-
2009/10/13 22:57:42
po.po,
Ty jedna, mnie rozumiesz;)
-
2009/10/13 22:58:32
"Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień" i nie trzeba tu wcale być osobą wierzącą żeby się z tym zgadzać. Kto dał nam prawno zabijać, kto dał nam prawo wymierzać sprawiedliwość, a może ten sam który teraz zgadza się na dokonywanie samosądów kiedyś optował za sprawiedliwością, poszanowaniem godności ludzkiej i praw człowieka. Czyż dokonywanie samosądów, wymierzanie sprawiedliwości samodzielnie na zasadzie- skrzywdziłeś kogoś więc nie masz prawa żyć nie jest właśnie łamaniem wszelkich fundamentalnych praw o które walczyliśmy i o których nadal tak dużo się mówi. Zabijając w imię wymierzenia kary, bez procesu, bez udowodnienia winy, jesteśmy gorsi od zwierząt.....choć w sumie wszyscy jesteśmy zwierzętami.
-
2009/10/13 22:58:43
karta pracy
Tylko nie pojmuję w imię czego on to zrobił?
w imię niczego! on chciał ukarać sprawcę, bo nikt inny nie chciał.

i uwaga! ja nadal nie wypowiadam się, czy ojciec zrobił dobrze czy źle (to dla tych nadinterpretujących). ja wypowiadam swoje zdanie na temat tego, co mogło kierować ojcem i o czym "myślał pociągając za spust".

ale jakby ktoś skrzywdził moje dziecko, zabiłabym. jeśli zdobyłabym się na odwagę:)
-
2009/10/13 22:59:58
Capri
"Może jest bezczelnością z mojej strony twierdzić, że to drugie piętno gorzej wpłynie na życie dziecka, niż wydarzenia z 4. roku życia. Dochodzę do wniosku, że Drąsius Kedys zabił w imię ulżenia życia pedofilom-gwałcicielom jego dziecka. Sobie i najbliższym to życie zwyczajnie spierdolił jeszcze bardziej niż oprawcy!"
Mówiłaś że takie myślenie odchodzi w przeszłość, jak widać nie wszędzie.

Karta
naprawdę myślisz, że rozgłos dziecku bardziej zaszkodzi niż to że była ofiarą pedofila?
To jest właśnie ułatwianie życia pedofilom. Jak tatuś czy wujek podotyka dziecko w miejscach intymnych, to też lepiej tego nikomu nie mówić bo będą je wytykać palcami, tak?



-
2009/10/13 23:00:03
kb,
nieprawda! zwierzęta nie mają duszy!

soonia,
no własnie, z tą odwagą najtrudniej
-
2009/10/13 23:00:39
isa,
wtedy lepiej nie mówić, bo rodzina przede wszystkim
-
2009/10/13 23:03:11
po.poludnie- a skąd masz taką pewność, skąd wiadomo, że ty czy ja mamy duszę a już taki mruczek co siedzi nam na oknie albo piesek lub gołąbek na dachu jej nie ma. Opieramy swoje życie na domysłach, nadziei i wierze....a to co w co wierzymy bardzo często zaprzecza logice i ni jak się ma do naukowych tez.
-
2009/10/13 23:04:21
...cóż życie nudne było by gdyby nie zabito choć jednego pedofila, ot tak dla przykładu...
-
2009/10/13 23:04:38
kb,
czytałoś Ty notkę o duszach? Temat został tam wyczerpany.
-
2009/10/13 23:04:58
kb
jest właśnie łamaniem wszelkich fundamentalnych praw o które walczyliśmy
ty walczyłeś? jak?

a tak w ogóle to - żeby się nie rozwodzić - pieprzysz.
-
2009/10/13 23:05:50
i chciałam jeszcze zaznaczyć, że jestem za chłopakami z włodowa.
-
2009/10/13 23:06:01
soonia,
masz rację, nie rozumiem Cię.
zabicie sprawcy ma ogromny wpływ na życie dziecka. zabicie sprawcy to podwójna "kara" dla dziecka, podwójna, bo skutkująca również odebraniem mu rodzica.
samosądy są wg Ciebie ok? czy każdy ma wymierzać sprawiedliwość na własną rękę, wg własnego uznania?
canta,
nie oglądam filmu. nie chcę dziś ryczeć.
makra,
nie oglądam filmu, nie chcę dziś ryczeć.
-
2009/10/13 23:07:33
sonia,
ale wszyscy wiedzą, że chciał wymierzyć karę. nie wiem po co to akurat tłumaczysz.
-
2009/10/13 23:08:38
samo imię mówi za siebie: Drąsius - człowiek nieszczęśliwy...człowiek zabójca...
-
2009/10/13 23:09:29
Litwo, ojczyzno moja,
shimano, Miśki!

Film "Prawo ojca" z Markiem Kondratem mi się przypomniał.
Wszyscy oglądali, pamiętają, w scenariuszu nie było jednego gwałciciela, było kilku sprawców, gatunek również pod ochroną.

Drąsius, Drąsius, bohaterze, wylazł z Ciebie maczo, szkoda, takie fikuśne imię, a nie pomyślał Ty o dziecku, szkoda, miałoby ojca, ojca o fikuśnie brzmiącym imieniu.

Ciężko jest postawić się w roli rodzica zgwałconej dziewczynki, niemniej, z perspektywy widza, czyli zupełnie chłodno i trzeźwo oceniając sytuację, jestem zdania, że gdyby ojciec skoncentrował się przede wszystkim na tym, aby pomóc swojemu skrzywdzonemu dziecku, do tego samosądu by nie doszło.
Bydlak, który zgwałcił powinien gnić w pudle, to raz. Dwa, tyłek bydlaka, który zgwałcił winien każdego dnia ciężko zapracowywać na papkę z 'kalafiora', serwowaną od szefa więziennej kuchni. W święta.
I do tego właśnie (prócz, oczywiście, zapewnienia psychicznego wsparcia dzieciakowi) powinien dążyć ojciec dziecka. Ale nie, on wolał sobie ulżyć.
No i se ulżył. Dziecku także, latorośl nie ma teraz ojca.



Echh, był to kolejny tekst potwierdzający moją mikro_teorię, traktującą o tym, że najlepiej (i najbardziej perspektywicznie) lokować swoje uczucia w misiów, a nie w maczów, jakkolwiek mocno by na nas te pociągające testo_stalą_typy nie oddziaływały, o! ;]

-
2009/10/13 23:10:10
matylda ma rację. Ja jako człowiek wiecznie się wstydzący podejrzewam, że dziecko będzie się wstydzić teraz jeszcze za ojca mordercę.
-
2009/10/13 23:10:15
Po.po
albo dlatego że brudy się pierze we własnym domu, nienawidzę takiego chorego myślenia, "co ludzie powiedzą" ważniejsze niż dziecko, a dzieciak ma potem całe życie spaprane.
Albo tej bezmyślności, do tylu osób nie dociera że molestowanie w dzieciństwie czy gwałt dziecka albo osoby dorosłej zostawiają ogromne zmiany w psychice. Często nieodwracalne.

M.Matyldo
mam ochotę ryczeć, ale z wściekłości na głupotę ludzką.
-
2009/10/13 23:11:09
zostane,
co Ty tak z tymi wielokropkami ciągle?
a zresztą, spac idę. Nie wiem kiedy się popołudnie kończy, ale chyba już sie skończyło. Dobranoc:)
-
2009/10/13 23:11:14
Drąsius, znaczy nieszczęśliwy, człowiek zabójca, hę?
No to faktycznie 'fikuśne' imię ;]
-
2009/10/13 23:13:07
po.poludnie,
te kropki to chyba przez ten deszcz i grad już sama nie wiem...:D, dobranoc.
-
2009/10/13 23:13:12
makra,
ja się boję, że nie będzie komu czuwać nad tym, by dziecko wyszło z traumy.
-
2009/10/13 23:13:36
Żaden temat do końca nie jest zamknięty, a myśli każdy ma prawo wypowiadać swobodnie.

soonia_p- nikt z nas chyba tu obecnych bezpośrednio o nic nie walczył w życiu jak o własną "dupę" i to całkowicie uzasadnione ale biorąc udział w takiej dyskusji niejako podejmujemy swego rodzaju "walkę" czy też polemikę chociażby tylko słowną nad sensem praw człowieka.
Jakże często kiedy brakuje nam argumentów odwracamy się na pięcie stwierdzając że rozmówca- "pieprzy" czy też po prostu tupie się nogą i mówi "nie kurwa on/ona nie ma racji". Najlepszą formą obrony jest podobnież atak, ale należy pamiętać iż każdy z nas wypowiada tutaj swoje własne myśli i nie oczekuje żeby ktokolwiek się ze mną zgadzał zresztą pewnie żadnego z nas tu obecnych wypowiedzi innych do niczego nie przekonają ale niezaprzeczalnym faktem jest to że przychodzimy tu nie tylko po to by wyrazić swoją opinie ale także by dowiedzieć się co myślą inni i oby tak było zawsze.
-
2009/10/13 23:14:14
matylda,
chyba z trumny (wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać).
Pa :)
-
2009/10/13 23:15:20
matylda,
ludzie żyją z takimi traumami. Laska Polańskiego żyje. Pocierpi, ale pewnie jakoś z tego wyjdzie.
-
2009/10/13 23:19:56
soonia_p
wobec tego nie rozumiem idei samosądu

isabell
nie, nie zamiatanie pod dywan.
Nie dokonuję tu gradacji tych czynów. Mówię o tym, że czym morderstwa jest przedłużeniem cierpienia tego dziecka. Będzie się czuła odpowiedzialna za swoje cierpienie i cierpienie taty.
Jak w ogóle można myśleć, żeby o gwałcicielach, pedofilach nie mówić głośno i ukrywać?
-
2009/10/13 23:21:17
makra,
a było już: play it again, Sam
-
2009/10/13 23:21:50
?
-
2009/10/13 23:23:16
matylda,
było, już po. Nie płakałam po Bogarcie.:)
-
2009/10/13 23:23:46
matylda
tłumaczę, bo widzę, że niektórzy nie karę widzą jako powód tego samosądu, tylko jakąś chęć pomożenia sobie czy dziecku.
i tak, też się zgadzam, że zabicie sprawcy ma wpływ na życie dziecka. dlatego facet skrewił. ja bym to zrobiła po cichutku i tak jak 4wymiar, żeby nikt mnie nie złapał:)
i wiesz, dlaczego pisałam, że potrzebowałabym odwagi? bo bałabym się tego, że zostanę złapana i dalszych konsekwencji tego (nie, nie więzienia, ale właśnie zostawienia dziecka, zwłaszcza w takiej chwili).

samosądy są wg Ciebie ok? czy każdy ma wymierzać sprawiedliwość na własną rękę, wg własnego uznania?
nie zawsze i nie każde. jestem w stanie rozgrzeszyć samosądy w takich przypadkach, jak ten i ten włodowski, kiedy policja, wymiar sprawiedliwości i wszystko inne zawodzi.
na pewno nie jestem za samosądami, jeśli wcześniej nie spróbowano wszystkiego innego.

kb
jak do mnie piszesz, to używaj przecinków, bo przestałam cię czytać po dwóch linijkach.
-
2009/10/13 23:25:49
karta pracy
idea samosądu jest taka sama jak idea sądu.
-
2009/10/13 23:26:16
kto idzie spać i zostawia ten temat na jutro?
-
2009/10/13 23:27:55
soonia
nie zgodzę się. w sądzie nie ma reakcji łańcuchowej. ofiara nie staje się katem
-
2009/10/13 23:28:16
makra,
a widziałaś "Męża fryzjerki"?
soonia,
nie zaczynajmy samosądów, bo ja rano do pracy:)
-
2009/10/13 23:29:22
zostane,
ma w sobie tyle świeżości co Ingrid Bergman i de_monka razem wzięte.

makra,
nie? A powinnam była?
-
2009/10/13 23:29:54
hehe
-
2009/10/13 23:32:03
makra, weż, bo pomyślą wszyscy, że się nickami wymieniamy:) jeszcze napisz: gdzie mój lekarz?:)
"Męża fryzjerki" mam na półce. o miłości jest. i strachu przed jej utraceniem.
-
2009/10/13 23:32:09
matylda znaczy się. Borze, jak ja lubię do siebie mówić.:)
-
2009/10/13 23:32:53
karta
pytałeś o idee, nie o konsekwencje czy możliwych implikacjach.

ideą samosądu jest wymierzenie kary. podobnie jak ideą sądu.
bo przecież nie pomaganie. bo w jaki sposób posłanie za kratki mordercy, pomoże jego ofierze?

makra
idź już spać.
-
2009/10/13 23:33:07
canta,
Ty się nie śmiej, bo będzie canta loda!
-
2009/10/13 23:33:52
borze, ja chyba też już pójdę spać, bo mi z pierwszego zdania wyszła hybryda dwóch różnych jego wersji.
-
2009/10/13 23:34:05
canta,
loda!
chciałabym, żeby mi ktoś znalazł piżamę i wygonił spać
-
2009/10/13 23:34:35
makra,
ale co tym razem?
-
2009/10/13 23:35:12
matylda
idź spać.
-
2009/10/13 23:35:48
tłumaczę, bo widzę, że niektórzy nie karę widzą jako powód tego samosądu, tylko jakąś chęć pomożenia sobie czy dziecku.
Większą karę upatrywałabym w sprawiedliwym rozstrzygnięciu procesu sądowego na tym świecie, jednak. Naiwnam, wiem, wychodzę z założenia, że robaki zajmą się delikwentem później, zdążą, robaki zawsze zdążają. ;)

Porozmawiajmy o maczach i miśkach, co?
To taki leTki temat, w których celujecie? ;)
-
2009/10/13 23:36:10
soonia,
a piżama? w szlafroku mam spać?
-
2009/10/13 23:36:31
soonia,
skoro mnie wyganiasz, to sobie idę.
Obudźcie mnie gdyby mój najmilejszy amjan wrócił:(

zostane,
no że Ty masz. :) Z milczenia Kominka wyczuwam, że wpadłaś mu w oko. Do de_monki nie odzywał się tygodniami.
-
2009/10/13 23:37:34
mikro,
na noc pogada z tobą na lekki temat.
-
2009/10/13 23:38:10
makra,
z całym szacunkiem, ale odczep się ;)
-
2009/10/13 23:38:38
też dziś trafiłam na ten temat

Chciałam zaznaczyć, że na dzień dzisiejszy nie wiadomo, kto zabił, a ten ojciec jest głównym podejrzanym.
Nie mam zdania w tej sprawie, tzn nie wiem co sama bym zrobiła na miejscu tego ojca.

Tak czy inaczej, przeczytałam wszystkie notki z wyprawy do Tunezji.
Heh, kominek wtedy był taki... inny :)
i makra była u henia
i leniwa była inna
a Iwonka nazywała się opiekunem bloga :)))

I ten dmuchany krokodyl....
-
2009/10/13 23:41:05
mikro
ale w tej konkretnej sprawie o sprawiedliwym rozstrzygnięciu można było zapomnieć:
"Facet przez wiele miesięcy bezskutecznie domagał się sprawiedliwości, słał listy, chodził, latał, płakał i nic. Wszyscy wiedzieli, że skrzywdzono mu córkę, ale nikt nie chciał się tym zająć."
-
2009/10/13 23:41:06
canta,
kiedyś pytałam kim jest słynna demonka, później pytałam bodaj o Szymaniaka?
Nie zapytam, kim jest na noc.

No dobra, na noc, kim jsteś?
Pytam, póki okazja, pókiś żywa..
-
2009/10/13 23:41:08
magnes,
ale fajnie Cię widzieć. ledwo widzę, ale jeszcze widzę:)
-
2009/10/13 23:41:10
-
2009/10/13 23:43:01
magnes,
elo. Ja sobie Meksyk zaliczyłam z kominem ostatnio. Przyjemnie.
-
2009/10/13 23:44:01
mikro,
to je inna bajka...
-
2009/10/13 23:44:10
matylda
na ledwowidzenie najlepszy sen
ja mam L4 do końca tygodnia i śpię non stop
-
2009/10/13 23:44:22
mikro_czarnuch13,
kim jestem?, a więc krótko - twoją nową koleżanką ;)
-
2009/10/13 23:45:12
soonia,
obawiam się, że w tej konkretnej sprawie, chyba sama bym pomściła dziecko, z zemsty, z niemocy i rozpaczy, może nieco w inny sposób, inaczej zorganizowany, ale jednak...

Dlatego właśnie lepiej, żeby to miś był ojcem mojego dziecka, rozumiesz? ;)
-
2009/10/13 23:47:06
magnes,
powoli idę. zauważyłam, że najlepiej na mnie działa ostatnio 5,5 -6 godzin snu, więc rozumiesz
-
2009/10/13 23:48:26
makra
istotnie, nic dwa razy itd...
dwa razy nie wejdziesz do tej samej rzeki, ale ja uważam że ta dzisiejsza "rzeka" jest lepsza i żadne motyle już nie fruwają
BTW z motylami to sie Kominek nie patyczkował, a teraz się jakiegoś Drąsiusa Kedysa czepia :)

canta
tylko co z tego ma nasz Pan?
nawet mu nie ma kto kawy latte zrobić...
że o lodzie nie wspomnę

matylda
też tak miałam przed trzydziestką, teraz najchętniej bym spała po 8-10 godzin :)
-
2009/10/13 23:48:33
na noc,
chciałaś napisać: nocną koleżanką* ?

ufff, dobrze, że nie przyjaciółką, ja tak szybko się nie angażuję :-)

-
2009/10/13 23:48:42
ja też zaraz idę, bo jak to mówicie- padam na cycki;x
-
2009/10/13 23:48:55
matylda
olśniło mnie! wiem, jak najlepiej ubrać w słowa to, o co mi chodzi:)

oczywiście, że lepiej by było dla dziecka i ojca, gdyby tego nie zrobił. ale, skoro już zrobił, nieszczęśnik, to nie potępiam go za to.
-
2009/10/13 23:49:25
Nikt z nas póki nie doświadczy czegoś tak strasznego nie jest w stanie znaleźć się w skórze takiego człowieka. Możemy sobie teraz gdybać, że mógł to inaczej zrobić, że nie musiał zabijać, że to jego chore ego itp, ale musimy pamiętać że ten facet zrobił wszystko co mógł by te zwierzęta poniosły karę zgodnie z prawem. W chwili gdy okazało się, że są bezkarni świat dla niego musiał się załamać ( po raz kolejny ! ) , a powiedzmy sobie szczerze... życie to nie film, nie książka, wytrzymać coś takiego jest chyba niemożliwe. W akcie desperacji zrobił co uważał wówczas za jedyne i słuszne wyjście. Ja będę mu życzył powodzenia i oby nigdy nie trafił za to do więzienia.
-
2009/10/13 23:49:41
przybijając do tematu karania/łapania pedofilów - kanał na youtubie z fragmentami programu urządzającego pułapki na takich właśnie. Zabawne, jacy czasem robią się potulni.
www.youtube.com/user/slickslickster
-
2009/10/13 23:51:10
zostane
kto tak mówi? bo ja nie.
-
2009/10/13 23:52:49
soonia_p,
Ty może nie ale ktoś tam mówił:)
-
2009/10/13 23:53:39
magnes,
ciekawe czy po 40 do 14 dojdzie:)
soonia,
ja też nie potępiam. ja strasznie współczuję, tym bardziej jak widzę jak me dziecko śliczne śpi w łóżeczku.
-
2009/10/13 23:54:34
mikro_czarnuch13,
na noc to tak jeszcze nie:) dopiero na 2, 3 randce... z kimś wartym zachodu;)
-
2009/10/13 23:56:09
matylda
no to, w końcu, się zgadzamy:)
mogę iść spać.
ty też, masz tu piżamę i do wyra.
-
2009/10/13 23:56:26
O, komi ostatnio chciał większe cycuszky.
www.awfulplasticsurgery.com/
-
2009/10/13 23:57:49
:) dobranoc
-
2009/10/13 23:58:34
canta,\
co tak straszysz przed snem??
-
2009/10/13 23:58:40
a, tak a propos samosądów, polecam wam marsylską trylogię Jean'a-Claude'a Izzo.
-
2009/10/14 00:00:38
matylda,
gdzie zaglondasz!
dobranoc :)
-
2009/10/14 00:01:21
ja też dobranoc.
-
2009/10/14 00:02:38
obleśne te baby i te ich cyce...
-
2009/10/14 00:03:40
-
2009/10/14 00:04:01
e tam dobranoc wszystkim ;)
-
2009/10/14 00:06:23
capri,
wygrałaś.
-
2009/10/14 00:07:54
capri,
nie wrzucaj tu tych linków z tymi paniami, proszę Cię, koszmary będę miała;/
-
2009/10/14 00:10:27
canta
a niech tam, wygrałam w życiu, że mi takie nie wyrosły;)

zostane
a Ty co taka delikatna, cycka nie widziałaś?
-
2009/10/14 00:11:57
capri,
takich nie widziałam, aż do teraz;)
-
2009/10/14 00:14:52
capri,
mój borze no. Cycki jak cycki. Są gorsze nieszczęścia.
-
2009/10/14 00:23:06
Dobry wieczór.
Canta,
np. USOS albo przewrażliwieni sąsiedzi.
-
2009/10/14 00:23:08
canta,
nom, na przykład wypukły pępek albo dyndające pieprzyki.
-
2009/10/14 00:25:33
Capri,
pieprzyki blee (moja babcia miała, żeśmy wszystkie wnuki wołali na to pipka), ale na szczęście można się pipek pozbyć. Podobnie jak za dużych cycków.
-
2009/10/14 00:25:48
capri
nie mówi się pempek tylko blizna_po_matce
-
2009/10/14 00:26:14
Na przykład.
-
2009/10/14 00:31:02
magnes,
niech bendzie
-
2009/10/14 00:34:13
Zostane

nie można zabijać nikogo! nie ważne kim on jest, czy to jest gej, pedofil, gwałciciel czy
morderca, łączy ich jedno- są ludźmi, którzy maja prawo żyć!!!


A ty tego geja tak do jednego worka ze innymi? Co ich kurwa łączy poza tym, że są ludźmi, a jeśli tylko to, to czemuś nie dołączyła transwestyty, tokarza i czerwonego kapturka?
-
2009/10/14 00:36:37
hehe, widziałyście (bo tu chyba same kobi teraz) ostatni komentarz pod poprzednią notką? ha, zabawny
-
2009/10/14 00:37:12
bumru,
tylko starozakonnego zabrakło w tym bałaganie.
-
2009/10/14 00:40:08
Canta-loop,
może być i siostra prezentka.
-
2009/10/14 00:40:19
capri,
a, nasz maruda.
-
2009/10/14 00:43:57
broni się rękami i nogami przed przyznaniem, że mu się tu podoba, mu czy jej bo się nie wgłębiałam w lekturę, kąsuś taki, kąs, kąs
-
2009/10/14 00:45:53
Oddalam się. Pilnujcie mojej grządki .
capri,
jak na niego patrzę, to jeszcze bardziej tęsknię za amjanem.
cmok

-
2009/10/14 00:52:06
amjan pewnie ładuje akumulatory i w odpowiednim momencie zrobi wielki comeback
branoc
-
2009/10/14 02:36:26
co jest wszyscy posneli?
-
2009/10/14 07:39:40
pjersza! :)
co jest, czemu pada śnieg?
-
2009/10/14 08:31:20
druga!:)
co jest, czemu dzień musiał się zacząć od pogadanki z nauczycielką. Nienawidzę szkoły:)

Soonia
czytałam tego Izzo ale podobał mi się tylko pierwszy tom.
-
2009/10/14 09:15:56
dziendobrytvn teraz o kęsiusie
-
2009/10/14 09:22:00
kęsiusiu
-
2009/10/14 09:26:49
dobry, dziś naszym bohaterem będzie Pan Kęsius...
-
2009/10/14 09:26:54
canta,
nie rób z niego geja, to 100% macho.
-
2009/10/14 09:28:34
tego biedaka muszą od wczoraj uszy piec, my go tak tutaj obgadujemy;)...
-
2009/10/14 09:34:06
u Was też tak wieje, że zrywa aż dachy z domów i wyrywa drzewa z korzeniami?
-
2009/10/14 09:36:49
w tym roku zima zaskoczyła nie tylko drogowców, ale i mnie. termometr w aucie pokazał mi 0 stopni, a śnieg sypał tak, że moje wycieraczki ledwo za nim nadążały.
tak sobie jechałam i wymysliłam, ze już niedługo czas pieczonych kasztanów i jabłek.
a potem usłyszałam to
www.youtube.com/watch?v=yKBBoXeqzIc
:)
sammisiek,
zmieniać opony już?
-
2009/10/14 09:36:49
Śmiejcie się, a za rok, zainspirowany niezwykłą historią litewskiego ojca, Steven Spielberg nakręci "Molestowaną" z Danielem Craigiem w roli głównej oraz Suri Cruise w roli córki.
-
2009/10/14 09:38:41
makra,
to nawet i dobre by było;)
-
2009/10/14 09:38:55
isa
jak ja zaczęłam pierwszy tom, bo, oczywiście, od niego zaczęłam trylogię, to po kilkunastu, no może dwudziestu-, trzydziestu-paru, mnie zmęczył i nie chciało mi się czytać dalej. jakiś czas potem wróciłam do niego, przebrnęłam:) przez początek i... nie żałowałam. kolejne dwie książki wręcz pochłonęłam.

ale powiedz, jak montale myśli o zemście, to ktokolwiek może pomyśleć: "nie montale, nie powinieneś. od tego są sądy. ci oprawcy to też ludzie i zasługują na traktowanie ich na równi z innymi ludźmi"? bo ja, w myślach, mówiłam: "tak montale, zrób to. zabij".
-
2009/10/14 09:39:03
matylda,
temat pogody jest w tym roku passe. blip.pl/s/17727968
-
2009/10/14 09:39:33
*kilkunastu stronach, oczywiście
-
2009/10/14 09:41:03
dlaczego Kominek w ogóle wczoraj do Nas nie zajrzał?;)
-
2009/10/14 09:43:21
zostane,
mówiłam, czai się jak do Ciebie zagadać. On nieśmiały chłopak jest z nowymi. Wyślij mu nagie fotki albo co, to się rozkręci.
-
2009/10/14 09:44:56
makra,
taki macho i nie wie jak zagadać? e no nie wieże:D
-
2009/10/14 09:45:14
makra,
widziałam. ale czy to coś zmieni, biorąc pod uwagę to, że nie byłam za noblem dla Obamy? to passe, tamto żałosne. merry christmas;)
-
2009/10/14 09:46:56
zostane,
e no dwie wieże miało chyba być;) wiesz jak dobrze żyć z makrą:D
-
2009/10/14 09:47:51
matylda,
ban

zostane,
uwież. Pozory mylom.

Mam cudny nastrój od wczoraj. Obejrzałam w końcu Hańbę i stwierdziłam, że wcale nie chcę jechać do zasranego RPA, a to prawie jak kolejne spełnione marzenie. Do tego Casablanca mnie nastroiła tak, że kocham wszystkich. :)
-
2009/10/14 09:48:14
Dzień dobry! :-))
-
2009/10/14 09:48:21
m.matylda,
;) tak troszeczkę
-
2009/10/14 09:48:25
wiecie, co? a mnie co roku śmieszy, że "zima zaskoczyła drogowców":)
no co jest zaskakującego w tym, że po wiośnie przychodzi lato, po lecie - jesień, a po jesieni zima?
mnie by zima zaskoczyła, gdyby przyszła w środku lata.
czy zima, zanim przyjdzie, powinna wysyłać drogowcom telegramy, żeby nie byli zaskoczeni?
-
2009/10/14 09:50:56
suń,
ja dopiero po takich tekstach wiem, ze pora roku się zmieniła ;)
-
2009/10/14 09:52:18
makra,
pożyjemy, poczekamy:), może się do mnie odezwie?
-
2009/10/14 09:55:06
zostane,
za darmo to nic tu nie ma. Musisz mu wysłać nagą fotkę, albo napisać pięknego maila. Najlepiej, jakbyś napisała dla niego bajkę.
-
2009/10/14 09:56:12
makra,
zaryzykuję i przeczekam, a nóż coś z tego wyjdzie?
-
2009/10/14 09:56:42
zostane
tylko w tym mejlu koniecznie bądź tajemnicza. kominek lubi tajemnicze kobiety.
-
2009/10/14 09:57:08
makra

Jak Ci się Hańba podobała?
-
2009/10/14 09:58:46
soonia,
czyżby? Kominek sam nie jest tajemniczy a lubił by tajemnicze kobiety? nie sądzę
-
2009/10/14 10:00:00
soonia,
bo to śmieszne jest:) każdego roku drogowcy tak tłumaczą sobie to, że kierowcy klną za kierownicami. ja sobie tłumaczę nagłą zimą brak zimowej kurtki:)
makra,
a tego bana chcesz dla mnie z miuości, tak?
-
2009/10/14 10:00:33
lo,
Bardzo irytująca i nierealna. Miał walniętą córkę. Ale film dobry, a Malkovich psychopatyczny jak zawsze. Tylko że to też jest aktor jednej miny.

zostane,
na nóż to nie ma co czekać, lepiej napisać.

matylda,
to taki flirt.
-
2009/10/14 10:01:48
Tez nie mam kurtki na zimę.
-
2009/10/14 10:04:50
makra,
wiesz co lubię w zimie najbardziej? to
www.youtube.com/watch?v=z--FGpVK15E&feature=related
mam naście wykonań 4 pór roku na półce, ale Nigel bije wszystkie na głowę. gra Vivaldiego tak, jak Japończycy Chopina:)
canta,
mam za to 4 czapki:)
-
2009/10/14 10:05:24
Zjadłem se tortillę i pomyślałem, że ktoś na pewno obrabia mi tu dupę.
-
2009/10/14 10:07:45
kominek

Mógłbyś zdjęcie zamiesić, może poczułabym motywację do zrobienia sobie czegoś dobrego.

makra,

A kto jeszcze jest aktorem jednej miny?
-
2009/10/14 10:07:50
Kominek,
to nie ja!

matylda,
no Nigel jest boski, jego się kocha za wszystko.:)
-
2009/10/14 10:07:56
makra,
a mówiłam:)
-
2009/10/14 10:09:07
ładne nagranie, lubię " 4 pory roku" Vivaldiego...
-
2009/10/14 10:09:35
lo,
no po Casablance doszłam do wniosku że Bogart. Co te baby w nim widziały. Dżizas.:)
-
2009/10/14 10:09:43
matylda, canta
a w czym chodziłyście zeszłej zimy?

lo
nicolas cage np.
-
2009/10/14 10:10:29
a Jim Carrey, też jest aktorem jednej miny?
-
2009/10/14 10:11:04
suń,
w czymś, co dorwały moje koty.
-
2009/10/14 10:11:37
makra,
ano:)
www.youtube.com/watch?v=1UPlyQow2rI&feature=related
kominek,
to makra zaczęła
soonia,
w tej, którą wywaliłam zeszłego lata:)
i w płaszczach, ale wiesz jakie są płaszcze. one tylko wyglądają:)
-
2009/10/14 10:13:54
sonia

Oj, nie lubię Cage'a.

A ja dzisiaj nie idę do szkoły i będę tu cały dzień, bardzo się cieszycie? :-))
-
2009/10/14 10:16:05
matylda

Boskie!
-
2009/10/14 10:17:05
canta, matylda
no to faktycznie nie macie kurtek na zimę.

matylda
ja mam taki, kurde, ni to płaszcz, ni to kurtka. bo niby jak płaszcz, ale na zamek, nie na guziki, i ledwo za dupę. i to coś nie tylko wygląda, naprawdę ciepło mi w tym.

lo
ja lubię cage'a, co nie zmienia faktu, że jest aktorem jednej miny:)

a już najbardziej aktorem jednej miny to jest steven seagal. on chyba nie ma mięśni mimicznych.
-
2009/10/14 10:17:28
lo_0,
ja Ci radzę, się ze mną zakoleguj. mam fajne płyty;)
-
2009/10/14 10:19:03
matylda

No chyba tak właśnie zrobię, bo mi tu fajną muzykę podsuwasz :-)
-
2009/10/14 10:21:49
mat,
na Kroke z nim byłam jak były dni żydowskie teraz.;) Czad. Ale starsi udzie wychodzili zgorszeni.:)
-
2009/10/14 10:24:27
soonia,
ja chcę ciepła, długą kurtkę. taką do kolan, może być z paskiem. najlepiej szara lub najciemniejsza zieleń jaka istnieje. no i podstawowy warunek: musi być ciepła. no i musi tez wyglądać:) płaszczy nowych na tę zimę nie przewiduję. termofor za to:)
-
2009/10/14 10:26:20
matylda,
solar.
-
2009/10/14 10:27:10
i znowu ta zima, człowiek znowu jest skazany na ubieranie co raz to więcej łachów
na siebie...
-
2009/10/14 10:29:04
jeśli z tego wszystkiego nie będzie śniegu na Boże Narodzenia to zrzekam się
obywatelstwa i przeprowadzam na Kamczatkę...
-
2009/10/14 10:31:41
A ja lubię jak mi jest zimno, bardziej niż jak jest mi gorąco.
-
2009/10/14 10:41:54
makra,
mam jedną genialną płytę Bernsteina. przypomnij proszę przed jakimś zlotem to Ci przyniosę. no chyba że na randkę jakąś pójdziemy:)
canta,
coś jeszcze? jak łażę po sklepach to hurtowo:) nie cierpię zakupów.
kominek,
śniłeś mi się. pytałeś kiedy będzie zlot, bo się stęskniłeś za swoimi kobietami.
strasznie ciężkie te Twoje śniadania, nie dałabym rady tego przełknąć przed 11. ale wygląda to to znakomicie.
-
2009/10/14 10:45:29
matylda,
monton, mango. Albo Jedynak ;)
-
2009/10/14 10:46:07
matylda,
preferuję randki:)
A na tym płaczę www.youtube.com/watch?v=S0YfUzXQQUk&feature=related Amjan też płakał, jak żył.

Kominek,
jesteś bogiem kulinarnym.
-
2009/10/14 10:47:42
lubię facetów, którzy potrafią rządzić nie tylko w łóżku ale i w kuchni :)
-
2009/10/14 10:48:47
Ej, poprosiłam Kominka o zdjęcie i hop siup jest! On to mnie jednak musi kochać.
-
2009/10/14 10:50:05
dzien dobry wszytskim :)
zostane,ale jestes wymagajaca
-
2009/10/14 10:50:12
lo,
jak irlanidę :)
-
2009/10/14 10:50:35
lo_0,
na maila dostałaś?
-
2009/10/14 10:51:34
Kurde. irlanidę.
-
2009/10/14 10:51:52
zaraz wióry polecą.
-
2009/10/14 10:52:28
canta
Może być irlanida, ktokolwiek to jest. ;--)

zostane

Na maila to ja tylko nagie dostaję od Kominka.
-
2009/10/14 10:52:35
na noc,
ta, kurierem.
-
2009/10/14 10:53:08
negrita02,
:) nie ja po prostu wiem co lubię:)
-
2009/10/14 10:53:52
zostane,to co lubisz? tak konkretnie?
-
2009/10/14 10:54:13
lo_0,
Ok, nie wnikam więcej co tam dostajesz i od kogo ;)
-
2009/10/14 10:54:50
canta-loop,
DHL?;D
-
2009/10/14 10:55:17
zostane

Prostując, chodziło o to że jest zdjęcie tortilli na blipie.

10:07 Mógłbyś zdjęcie zamiesić, może poczułabym motywację do zrobienia sobie czegoś dobrego.
-
2009/10/14 10:55:20
canta-loop,
albo UPS'em ;)
-
2009/10/14 10:55:46
zostane

Powiało mi zazdrością o Kominka, no no, przyznaj się.
-
2009/10/14 10:55:52
makra,
jak Ci powiem, że mam 2 koncerty Nigela na dvd to pewnie będziesz chciała kolacji ze śniadaniem, co?:)
może 1 listopada się pojawi, ten amjan
canta,
w okolicach jedynaka to pewnie dopiero koło świąt będę. chyba, że mnie lekarz poderwie (w końcu), wtedy nie wiem:)
-
2009/10/14 10:56:24
mat,
na kolację z Tobą to mnie chyba nie stać:)
-
2009/10/14 10:57:05
lo_0,
a o jedzonko tu chodzi..:D, a mi coś tak od rana takie zbereźne rzeczy do głowy
przychodzą...
-
2009/10/14 10:57:08
zdradzę wam coś.
to blipnięcie kominka to do mnie jest. bo mi kominek kiedyś powiedział, że kocha mnie za charakter. no to chyba fajna jestem z tego charakteru.

kominek
widzisz, nie zawiodłeś się na mnie, od razu się domyśliłam się, że jestem adresatką.
tylko dlaczego napisałeś, że "gdybym była ładna". myślałam, że jestem...chociaż trochę:(
-
2009/10/14 10:59:10
zostane

No widzisz, no widzisz. A Ty od razu.. Ech.

soonia_p

A mi powiedział że jestem nawet ładna ale bez jaj.Myślę że jak połączymy siły to Kominek może być nasz!
-
2009/10/14 10:59:11
lo_0,
"... bez miłości nie ma zazdrości..." jak to śpiewała Violetta Villas;)
-
2009/10/14 11:00:58
ciekawe co Kominek o mnie sądzi?, zastanawiam się czy musiałabym zacząć przejmować
się krytyką?;)
-
2009/10/14 11:02:09
zostane

Jeśli Kominek krytykuje, to zawsze ma rację, pamiętaj.
-
2009/10/14 11:02:13
Borzu...
-
2009/10/14 11:02:30
makra,
gościom nie wystawiam rachunków za jedzenie:) tylko za kącerty:)
-
2009/10/14 11:05:05
matylda,
ja specjalnie Tobie nieraz gram na nerwach, to kolacja mi się należy. Śniadanie też.:)
-
2009/10/14 11:07:55
canta

a jak ładnie napisane!
Jeśli potwierdzenia się potwierdzą,
-
2009/10/14 11:10:06
canta-loop,
gość, co to kupił ten obraz to farciarz;), nie wiele wydał, a gdyby zachciało mu się
sprzedać to dzieło, to i zarobiony będzie.
-
2009/10/14 11:11:05
ten pies to jak cielak wygląda;)
-
2009/10/14 11:11:50
lo
ale kominek nie musi być mój, ja już mam męża i, na razie, nie będę zmieniać. chociaż w trakcie remontu wszystko może się zmienić;)
ale mąż w niczym nie przeszkadza, żebym mogła być obiektem czyjegoś cichego uwielbienia, dlatego nie każę kominkowi się odkochiwać;) tylko co to za uwielbienie, skoro wali mi prosto z mostu, że nie jestem ładna? wiem... on tak specjalnie, chociaż wcale tak nie myśli, żebym ja sobie nie pomyślała, że on tak myśli.
-
2009/10/14 11:15:23
soonia

Przecież to oczywiste , że chce udawać że już go nie interesujesz, żebyś się nim zainteresowała!
-
2009/10/14 11:16:08
"zarobiony będzie"
co to znaczy?
-
2009/10/14 11:17:09
canta-loop,
to, że zyska więcej niż stracił, to taka metafora sobie jest
-
2009/10/14 11:17:26
Dzień dobry
Po trzech godzinach szczęśliwie dojechałam do pracy :) Jeszcze się trzęsę z wrażeń jakie dzisiaj miałam. O 500 procent miałam przekroczony poziom dopływu adrenaliny.

Jestem w stanie zrozumieć rodzica który, zabija pedofila za wyrządzenie dziecku krzywdy.
-
2009/10/14 11:17:50
canta,
chyba "zapracowany"
makra,
borze, ale co my teraz zrobimy?;) amjan to potrafił pisać scenariusze
-
2009/10/14 11:17:52
lo
otóż to. z tego samego powodu udaje, że nie interesuje się zostane na noc.
-
2009/10/14 11:18:54
na noc,
bijesz rekordy tego bloga.
-
2009/10/14 11:19:54
canta-loop,
jak to?
-
2009/10/14 11:20:03
ja bym zabiła każdego, kto by skrzywdził moją Mamę.
-
2009/10/14 11:22:13
soonia

To teraz wymyśl tylko jakąś teorię dlaczego nie interesuje się mną ;-)
-
2009/10/14 11:22:47
Z bezsilności po prostu gościowi odjebało, a że miał skłonności to i tak pewnie za długo czekał z ulżeniem sobie - bo córce na pewno nie.
Ja tam rozumiem bo dziecko mam i mogę sobie wyobrazić co mogę zrobić jakby je spotkało coś podobnego, a sprawiedliwości nie dałoby się wymierzyć w rozsądny sposób.
 
1 , 2 , 3 , 4
strona główna
napisz 
do kominka
kominek.in