|
Blog > Komentarze do wpisu
BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Nieuchronnie zbliża się koniec mego odpoczynku od bloga, który nie było może takim wypoczynkiem, jaki sobie zaplanowałem, bo ciągle coś trzeba tu było dopisywać, ale czuję się już całkiem nieźle odświeżony i stęskniony.
Nie za wami, rzecz jasna.
Rok temu opublikowałem wyniki ankiety, w której wzięło udział ponad półtora tysiąca czytelników.
Zapomnij o tym blogu. Teraz piszę codziennie pod tym adresem: czwartek, 19 czerwca 2008, kominek
Zapomnij o tym blogu. Codziennie nowe teksty Kominka pojawiają się teraz na KOMINEK.IN
Komentarze
2008/06/19 21:20:05
ankieta wypełniona :)
a zlot? no cóż może na następny kiedy będę miała większy staż jako komentatorka i kilkanaście kilo mniej, bo teraz gdzież mnie maluczkiej pchać się z butami w tak elitarne towarzysto ;) 2008/06/19 21:27:12
No, ja też wypełniłam. Czuję się jak nowonarodzona [czemu mi Mozilla podkreśla ten wyraz?] po wyrzuceniu z siebie wszystkich emocji. Ach!
A na zlocie... no... na boskiego Kominka! Nie mogę. 2008/06/19 21:28:25
Wypełnione. Chyba zaczynam czuję się jako kolejne pokolenie... W końcu czytam od niedawna... A jeśli chcesz, żeby ludzie czytali notki to trochę porządku zrób.
2008/06/19 21:35:00
bayuu,
bo to sie pisze oddzielnie... Na liscie zlotu warszawskiego widnieje zaledwie osiem nickow. I to jest skandal. 2008/06/19 21:36:09
Ciekawe,czy utrzymam sie przy tym blogu tak długo, by uwazac sie za "nowe pokolenie komentatorow"... Ankiete wypełniłem, ale nie sadze, by Pan zwrocił uwage, na moje nedzne rady, ktore posłużą najprawdopodobnie, jako trening dla jakiejs nowej Iwonki...
2008/06/19 21:44:03
Fajnie, że ankieta anonimowa :D Ja tam jakoś specjalnie nie błysnęłam, ale mam nadzieję, że dzięki tym arkuszom blog będzie coraz lepszy ;)
2008/06/19 21:47:02
ankieta wypelniona, przyda się takie coś. Jedyna sugestia z mojej strony to prosze o zmartwychwstanie Andrzeja.
2008/06/19 21:47:27
ankieta uzupełniona. teraz trwam w oczekiwaniu na definitywny powrót ;)
alabala. 2008/06/19 21:47:27
Ej, wy tam na górze. Widzę tu nowe ryje?
Macie tu zostać i zastąpić III pokolenie. 2008/06/19 21:51:43
Spoko. Ja już sobie zamówiłam nawet koszulkę z napisem "pokolenia Kominka Wielkiego" ;)
2008/06/19 21:53:28
Borze, a ja myślałam, że to już czwarte pokolenie przemija, czyli nadchodzi piąte... A tu nadal trzecie króluje, się okazuje.
2008/06/19 21:54:48
Kominku nie wszystkie te ryje są nowe! Niektóre ryje ryją Kominka , tylko mają lenia do komentów:)
2008/06/19 22:01:58
ankieta wypelniona i wyslana.
najwieksza trudnosc sprawiło mi wypelnienie pozycji "wiek" :) 2008/06/19 22:13:24
bayuu,
mnie nie przeszkadza, ze zostaniesz niedouczona. Ja sie nie dam zastapic, ja, trzecie pokolenie. pryszczó, co tam? 2008/06/19 22:14:42
canta,
pije mleko. nie chce mi sie cwiczyc. pisze do kolezanki czy wyjdzie pogadac. jutro wykorzystam 20% rabatu w sephorze. seseseseseeeee. a dzis przyszla maska do wlosow i serum :))))) a co u cjęu? 2008/06/19 22:16:23
pris,
skonczylam sprzatac. Zjadlam puche tunczyka i jestem szczesliwa. Zycie jest piekne. 2008/06/19 22:17:08
canta,
ja tez zjadlam tjuna. ale oblesny byl :/ cho na dwor. lody zjemy 2008/06/19 22:22:18
Stanowczo za mało jest chętnych na zlot w Poznaniu! Czego kompletnie nie rozumiem, patrząc jak tu wczoraj drastycznie cytryny podrożały. Powtarzam listę dotychczasowych wybrańców: Otwarta (org), Osjen, Gacie_na_rabacie, London07, Lixen
Czy są tu nowi z Poznania? Przygarnę, przytulę, nakarmię, zaadoptuję lub odprowadzę na autobus :) 2008/06/19 22:23:36
To to już rok minął? Wow...
A ja ankiety nie mogę wypełnić, bo nie ma dla mnie wyboru wieku, ktory bylby zgodny z prawda ;( 2008/06/19 22:26:35
jeśli tylko bede w wawie to przyjade na zlot;]
kominek my tu czekamy aż ty sobie wszystko przemyślisz i wrócisz do nas. 2008/06/19 22:28:20
otwarta - mysle ze ozesz miec taki urok osobisty ze bym ew. przemyslala ten zlot poznanski (co jest bez sensu troche skoro w warszawie odbedzie sie warszawski)
ale ja sobie lubie komplikowac rozne rzeczy tyle ze nie mam nolcegu :) (ale pamietam ze mnie mialas rok temu i w Lądku przenocowac :)) 2008/06/19 22:37:28
Popieram apel Otwartej! Mnie już w tym terminie w Poznaniu nie będzie i skoro ja mogę dojechać, to Wy możecie także. Pakować się w pociągi, autobusy, prywatne lub służbowe samochody, okazje wszelkiego typu i rodzaju (tylko z gazem lub paralizatorem w kieszeni!), na miotły, deskorolki oraz jakiekolwiek inne środki transportu i widzimy się w Pyrlandii!!!
2008/06/19 22:37:55
Lixen, Tyś na mur beton na liście, a w skrzynce na e-listy masz formularz zgłoszeniowy i instrukcję, jak wypełnic zeznanie i jakie zaświadczenia dołączyc :)
Canta, chodź wydrukujemy takie kartelusie i będziemy wciskały przechodniom. Jak to nie pomoże, to u mnie stacjonują F16. Banerek się im przypnie ;) Dziewczynka, to ja Cię znam??? Ty, ja już daję nura w mejle i zaraz się Ciebie domyślę :). W tym roku noclegów niet, za to mogę obiecac, że do rana będę się z każdym włóczyc po mieście, będę czekac na pierwszy autobus i oparta policzkiem o brzeg kieliszka z winem NIE usnę :). Z powodu rozdarcia wewnętrznego powinniśmy się jakoś miastami łączyc w tej uroczystej chwili. W zeszłym roku był wspólny toast Kraków-Londyn za zdrowie Miłościwie Panującego. Przy użyciu wina lub piwa i osobistych telefonów. 2008/06/19 22:40:28
otwarta - toz nawet chyba niszka wie :)
ps. z maili sie nie domyslisz bo my nigdy maili nie wymienialysmy miedzy soba (teraz otrzymasz pierwszego z ta straszliwa tajemnica kim jest dziewczynka do bicia) z Poznaniem pokombinuje :) - w sumie mam jakis znajomych 100 lat sie do nich nie odzywalam ale zawsze mnie lubili wiec moze przygarna :) 2008/06/19 22:42:22
otwarta,
mysle nad koszulkami z jakims nobilitujacym nadrukiem, z czyms takim, ze normalnie... Myslalam, ze bede musiala Kongresowa rezerwowac, a tu sie poki co jeden stolik zebral. 2008/06/19 22:46:16
Co za szwabskie, smierdzace nasienie. Jak ja tych kurwa hitlerowskich potomkow nienawidze. Ehh, a taka mialem nadzieje, ze portugalczycy ich dzis skasuja. Ale spokojnie, Chorwacja w pólfinale ich rozjedzie jak w fazie grupowej.
Deutschland, deutschland UNTER alles!!. AESTHETICS OF HATE!!!!!!!!!!!!!! youtube.com/watch?v=g1vHa00NDlY&feature=related 2008/06/19 22:48:26
w ramach bonusów i koszulek - mysle ze mozna by było dac nadruk na koszulce z przecudownym autoportretem kominka ( tak! tak! czwarty wymiarze! mowie o rysunku z "oczkiem kominka" i "noskiem kominka" :)) ewentualnie cos z tych slicznych rysuneczkow jakie Kominek zaprezentowal nam nie tak dawno z kominotkach głosowych - czyli słoneczka z powyginanymi promieniami albo kwiatka o spojrzeniu psychopatycznego seryjnego mordercy :)
2008/06/19 22:51:51
dziewczynka,
tak wlasnie! To musi byc cos psychopatycznego, inaczej nie zadowolimy wszystkich;) 2008/06/19 22:51:59
I czy my aby w tym roku nie powinniśmy odśpiewac "Good Morning, Good Morning" na stojąco? ;)
2008/06/19 22:52:25
to se notke wybralam na pierwszy komentarz...
nic to, moze nikt nie zauwazy.. 2008/06/19 22:53:22
wlasnie cos mnie uderzylo - "uczulam osoby starsze"...
nie, zebym sie poczuwala... ale nie zycze sobie! 2008/06/19 22:58:51
Aktualizacja:
makra laskaebonitowa posttraumatic kantalupa aala43 uve urodzona_w_piatek misiekzdzisiek seba w fazie przemyslen: magnes klaudyna pryszczyla 2008/06/19 23:00:51
Dziewczynka
tego kwiatka, to nie pamiętam, ale sloneczko Kominka chętnie sobie wytatuuje:) 2008/06/19 23:01:54
pomaranczka,
wszyscy zauważą, tu dominuje wzrok sokoli i nadprzeciętna bystrość :) Witaj nam i baw się dobrze! 2008/06/19 23:04:03
Organizatorki proszone są o przedstawienie aktualnych list w komentarzach, bo mi się szukać nie chce;)
2008/06/19 23:06:39
mrpluto - byl i kwiatek (teraz w kominotkach nie moge znaleść )
ps. hmmm twój nick "pluto" bardzo mi sie milo skojarzył :) 2008/06/19 23:13:09
canta
mnie do Warszawy_w_fazie_przemyśleń. znaczy jak będę mogła, to będę z przyjemnością:) co do reszty, mecz mnie nie interesi, ankietę zrobiłam, za szybko mi się skończyła (lubię ankiety) i czekam, kiedy mi się zachce spać. 2008/06/19 23:15:28
gacie,dzieki :)
mino ze do tej pory bylam tylko "czytatorka", to zawsze mi tu bylo dobrze.. tylko winko mi sie konczy ;( 2008/06/19 23:20:43
Byłam, wypełniłam....
Kominku linków jest 6 nie 4... tak drobna uwaga.... Pozdrawiam:) 2008/06/19 23:24:04
ja wyczytałam na razie:
coo84 - napisz nam coś o sobie, hm? ;) kamilus_b - wiem sweet_su - wiem z atrakcji przewidujemy: seksondebicz, podkopanie molo i kontakt z obcymi. innymi słowy: zobaczmy ile się nas uzbiera to się dobierze miejsce. orgi pozostałych zlotów i kominek może pomyślmy nad naszym kontaktem w trakcie zlotu, jeśli taki przewidujemy? (tylko żebyśmy nie nawijali całą noc przez telefony :) i telepatii też jeszcze perfekcyjnie nie opanowałam. mogę zagwarantować list w butelce :) 2008/06/19 23:49:51
black_a - a za chwile bedzie ich 10 albo i 20 - bo widocznie tyle osob wypelnia ankiete ze Kominek dodaje nowe linki :)
Juz ty nie rob z niego analfabety matematycznego :) 2008/06/19 23:54:11
Teraz te wszystkie moje gówniarskie zapędy wydadzą się w tej ankiecie:)
Gdańsk - Kobi2 2008/06/20 00:04:58
Ja chcę na zlot. Ale z Wrocławia nikt nie chce, poza mną? Dajcie spokój! Orgie, libacje, zdrady i wszystkie inne atrakcje przewidziane miałyby ominąć wrocławian? Już wystarczy, że EXPO nas ominęło ;)
2008/06/20 00:12:16
mega,
ja bede zasuwac pociagiem z Wroclawia 6 godzin na zlot, to i Ty dasz rade. 2008/06/20 00:14:20
pris,
(chlast) nie rob scen, co oznacza jeden komar wobec wiecznosci... czy jakos tak. 2008/06/20 00:15:58
canta,
a co ty taka niewrazliwa co!? i co to za odzywki w miejscu publicznym, hę? hę, hę, hę? wypraszam se. 2008/06/20 00:20:38
ja ci przychlasne w dupe to zobaczysz ty, kurdeu, pipo jedna. dupo z uszami!!!!!
2008/06/20 00:22:57
pryszczyllo,
co za rynsztok. Nie jestes godna zlotu w Złotoryi, a co dopiero w stolicy. Oddalam sie, jakby co, to sms. 2008/06/20 00:26:08
wypełniłam
kominek, jak się wyprowadzę do Wrocławia to zrehabilitujesz Breslau i pozwolisz mi tam zlot zrobić za rok? 2008/06/20 00:33:40
Canta - ale ja wolę jak z tą górą, co do Mahometa przyszła, bo jemu się nie chciało jechać 6ciu godzin:)
4wymiar - to może przeprowadź się tak, żeby Kominek okazał łaskę Wrocławiowi i udzielił pozwolenia na zlot już w tym roku? 2008/06/20 00:35:29
ja tu pewnie wśród komentatorów jestem nowy, ale czytelnikiem jestem wiernym, ale czy może mi ktoś wytłumaczyć o co dokładnie chodzi na tych zlotach?
2008/06/20 00:35:34
Ankieta już wypełniona :D
Cieszę się Kominku,że wracasz już do pisania :) 2008/06/20 00:38:17
kobi2 - chodzi dokładnie o to, o czym pisał Kominek. Z ubiegłego roku na przykład była dokładna relacja nie tylko pisemna, ale również wizualna, potwierdzająca opisy Kominka
2008/06/20 00:43:15
mega, nie dam rady. Jeszcze miesiąc temu byłam pewna, że na zlocie mnie nie zabraknie, a teraz to chcę dożyć dnia relacji ze zlotów ;))
Wrocław to piękne miasto - piwa pszenicznego byśmy się na rynku napili - polewają jeszcze? Na pewno... :) Tylko, ze ja z wrodzoną sobie nieśmiałością na ogra się mało nadaję, hm. kobi2, kominek.blox.pl/2007/07/CO-ZA-DZIEN.html 2008/06/20 00:59:48
praca domowa zrobiona najlepiej jak potrafię :)
będąc na pograniczu przedziałów wiekowych wybrałam ten niższy :D Mysza, gdzieś ty jest? dobrej nocy ewriłan 2008/06/20 01:02:51
dzięki 4wymiar, tego szukałem
gdzieś to tam było tak zamytowane że nie mogłem wyszperać:) 2008/06/20 01:14:30
"Brak obecności oznacza dożywotnią blokadę konta."
toz to jak w sekcie gosi andrzejewicz ! FARSA ! pieprzyk masz?? a nie ..ona chyba usunela.. kurde za duzo pudla.. ktory i tak ostatnio zszedl na psy :( swoją drogą na taki zalew ludzi jaki tu wpada tylko tyle osob na spotkanie.. ale to dobrze. nie lubię tłoku :] 2008/06/20 01:22:37
4wymiar - no ba! Pewnie, że serwują! Toż pszeniczne i miodowe ze Spiżu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli miasta! A nieśmiałością się nie przejmuj. Orgie nie są obowiązkowe. W końcu pozostaje tyle innych rozrywek! Pierwsze razy, zdrady, bójki i kradzieże, libacje alkoholowe... Podejrzewam, że Ambitna-Dyskusja-Na-Poziomie też by znalazła miejsce dla siebie, gdyby się nie upiła za bardzo
2008/06/20 01:38:25
Jest mi wstyd, że we Wrocławiu nie ma zlotu. Jest mi przykro, że w lipcu nie ma mnie w Polsce, bo chętnie podjąłbym się zorganizowania tego spotkania. Za rok Wrocław wraca na kominkową mapę...
2008/06/20 01:39:29
Treść gwiazdki (*) jest fajniuchna :D Jeżeli którykolwiek z Panów poczuje się urażony, może przysłać do mnie ;)
2008/06/20 02:00:32
a tak wlasciwie to zglaszam za pózny sprzeciw !!
skoro poprzedni zlot byl 07.07.'07 to ten powinien byc 08.08.'08 :( 2008/06/20 02:01:04
Mam pytanie odnosnie ankiety:
czy ktos moglby mi powiedziec co sie ma pokazac po jej wypelnieniu? Raz mnie wywalilo (server unavailable) a raz po zakonczeniu ankiety wyladowalam na glownej stronie bloga bez informacji, ze moja ankieta zostala zapisana, wiec nie wiem czy w koncu ja uzupelnilam czy nie. gimmie, mi jest przykro, ze Cie nie bedzie w wawie, bo mnie tu juz nie bedzie.:)) odnosnie zlotu: A jesli mi samolot spadnie i nie przyjde , to tez dostane blokade konta :))? 2008/06/20 02:07:02
gimme_my_fuckin_money
A widzisz....jak chcesz Makre odwiedzić to do Wawy musisz przylecieć ;) 2008/06/20 02:09:52
makra
hehe, no ale sama widzisz, ja być słabo poinformowany co tu się dzieje na blogu, od Egiptu praktycznie mnie tu nie było. Kryzys? zmęczenie materiału? nie wiem... wiem tylko, że rok temu to samo było... 2008/06/20 02:12:48
gimmie,
w sumie lubie widziec Twojego nicka w komentarzach, ale nie ma sie co spieszyc kochac komentatorow, skoro tak szybko odchodza;) jak to rzekl nasz wieszcz. 2008/06/20 02:16:28
firstja,
no tak tak, pobytuje na Wyspach, jednej z nich w zasadzie. stad pytanie to moje. swieczki nie gas. a juz sie balam ze jedyna kominkowa ciocia z zagranicy jestem. 2008/06/20 02:22:11
Kominek wziął urlop, to ja też, niech to będzie za usprawiedliwienie, przynajmniej dla mnie... :-) Prędzej czy później powrócę, może tak w roli korespondenta z Pekinu? co? Monetto dacie na tace???
2008/06/20 02:28:40
gimmie,
Bog wzial wolne w niedziele, bo sie narobil przez caly tydzien, wiec sie nie porownuj :-) a w ogole to wsciekla jestem na siebie dzisiaj. co za paskudny, obrzydliwy dzien. Zycie jest do dupy. 2008/06/20 02:39:07
makra
nie ma tego złego... niedługo wracasz, zmiany na blogu na horyzoncie, Olimpiada. ja się chyba starzeję, już nie ta nocna forma, dobranoc... I żeby tylko Niemcy odpadli 2008/06/20 02:44:02
makra,
tez jestem niepocieszona- Portugalia przegrała. idę sie dalej kryzysować. dla Ciebie może jednak dobrego dnia, dla mnie dobrej nocy ogolnie ankieta wypełniona, film ze zlotu zobaczony - kurcze nic mnie nie rusza, totalnie wyprana jestem ze wszystkiego 2008/06/20 02:48:27
ja tez jestem niepocieszona, a gen mnie wysmieje:)
w ogole chcialabym sie chyba upic, ale nie mam z kim. dlugi dzien przede mna. dobranoc, abi. 2008/06/20 08:01:28
Dla uciśnionych i pogrążonych w smutku i niezdolnych do mobilizacji wrocławian mam następującą informację:
osobowy Wrocław Gł [odjazd: 10:40] - Poznań Gł [przyjazd: 13:48], czas podróży - 3:08 pospieszny: Wrocław Gł [odjazd: 11:35] - Poznań Gł [przyjazd: 13:58], czas podróży - 2:23 pospieszny: Wrocław Gł [odjazd: 12:35] - Poznań Gł [przyjazd: 14:48], czas podróży - 2:13 I tak dalej, przy czym - co ciekawe - im później się z Wrocławia wyjedzie, tym czas podróży jest krótszy... ;) PS. Dla łemigracji: dłuższy pobyt za granicą sprawia, że człowiek przy pierwszej kawie o świcie wzrusza się nazwami pociągów. Serio, serio. Berolina, Varsovia, Gwarek, Jan Kiepura, Gryf, Wielkopolanin, Mieszko.. Ciekawe czy rozbijano im butelkę szampana o burtę? :) 2008/06/20 08:50:05
Kraków:
bumru aaagaa321 No i co dalej!!?? Krakowiacy i górale! Pokażcie, że nas dużo! Miejsce jeszcze do obgadania, ale mam już pewne propozycje. 2-3 osoby z daleka mogę przekimać u siebie w domu. 2008/06/20 09:01:16
Tylko 3 osoby Z Gdańska!?No nieładnie, toż Sopot to letnia stolyca i że niby NIKT się na kanikuły nad morze nie wybiera?A do tego takie atrakcje jak: seksondebicz,kontakt z obcymi...TO TYLKO U NAS:).Jako zaledwie 3 pokolenie,a do tego osoba w wieku utylizacyjnym chętnie ruszę tyłek,to i was zachęcam.
bumru Gdańsk pozdrawia Kraków,widzę,że Krakowiacy są równie leniwi jak my:),można by połączyć siły,ale ciut za daleko:) 2008/06/20 09:04:17
moze by sie farbnac na blond z okazji zjazdu:)?
otwarta, juz sie nie moge doczekac jak prawie prosto z lotniska wpakuje sie w Exp. Solina do Przemysla :) 2008/06/20 09:17:54
sweet_su
Kraków pozdrawia Poznań! Tam taratam z wieży mariackiej! No widzę, że coś kiepska frekwencja w zapisach do naszych mieścin... Hmmm... Czekamy! 2008/06/20 09:18:52
Miało być Kraków pozdrawia Gdańsk, no ale dobra poznańskie pyry też pozdrawiamy...
2008/06/20 09:24:16
makra
Nie,nie,żaden kolor nie jest tak nietypowy jak rudy,nie rób tego!:).A co do zlotu,to szkoda,że nie jesteś z 3city,bo u nas będzie najfajniej. 2008/06/20 09:26:58
Ze zlotu kominkowego ta od Mickiewicz fajna (-; Przyznać się, która to?
2008/06/20 09:34:46
sweet,
ja jestem taka fajna i wyluzowana w realu jak Victoria Beckham, wiec sie cieszcie, ze mnie nie bedzie w 3city:)) co do rudego to wlasnie jest nie fair, ze od razu bedzie wiadomo, ze ja to ja. :) 2008/06/20 09:39:22
Who is who i tak będzie wiadomo.Co do wyluzowania też mam ten problem i miałam nadzieję,że nas "rozruszasz",cóż teraz cała nadzieja w ml.
2008/06/20 09:55:18
sweet,
w sumie to tego nie uwazam za swoj problem:) Mi jest dobrze ze soba:) Tylko jak czytalam komentarze innych, to do mnie dotarlo, ze tu nikt nie ma mojego nr gg:) Jestem odludkiem na tym blogu:) 2008/06/20 10:12:41
makra,
cho no tu makrzątko; zapamiętaj se raz do jutra - szydzić to sobie możesz w kuchni, przy garach. teraz skończ czyścić mi buty, przynieś piwo z lodówki i podaj pilota do tv. w sumie, to ty dobre dziecko jesteś, ale przestań już w mojej obecności blefować, że znasz się na futbolu. z tej okazji możesz się nawet farbnąć na blond ;) abi, cho no tu abiątko; pojechałem sobie po makrze, to dla równowagi - tobie dam klapsa w pupę. przy okazji - ładnie dziś pachniesz pomarańczami ;) okwer, po dogłębnej analizie i powtórnym rozważeniu - chuopie, czy ty jesteś z marsa, czy ze snickersa? miałeś porażająco kulturalne, mocne wejście - kopara opadła mi tak, że mam opory zakląć przy tobie. papa. 2008/06/20 10:18:19
makra
Mojego nr gg też nikt tutaj nie ma,to jestem odludkiem nr 2. Może ktoś mnie przygarnie? :) 2008/06/20 10:27:18
to kto w takim razie ma i czyj numer gg?! bo ja nie mam niczyjego, ani nikt nie ma mojego.
a spytajcie tych, co tylko czytaja i nie komentuja! ci to sie musza czuc jak totalne odludki! swoja droga, dziwnie tak o nich pomyslec, nagle okazuje sie, ze ktos sapie ci na kark... jeez! 2008/06/20 10:44:17
canta: Spoko, ja nie mam nawet konta na naszej-klasie...
uve: Z tym sapaniem, to padłem... Czujesz już mój oddech na dekolcie? (-; 2008/06/20 10:44:38
ja nie wiem canta-loop, no az nie chcialam nic na ten temat mowic, bo to jest NIEPRZYZWOITE nie miec gg! wstydz sie (?!)
jakies miejsce w warszawie juz bylo sugerowane? (jezu, wlasnie slucham o kobiecie z szafy, ludzie!) 2008/06/20 10:48:33
alkoholik
teraz juz tak. jest super fajnie. ale jestem troche spieta, bo nie moge przestac myslec o tej kobiecie w szafie co o niej przed chwila mowili w tiwi. i tak mi sie przypomnialo, ze ostatnio pisali gdzies tez o jakiejs japonce, co to u jakiegos japonczyka w szafie mieszkala. ide zobaczyc co sie dzieje w mojej szafie. alkoholik, dmuchnij mocniej! ...bo cos wstrzymales oddech. 2008/06/20 10:54:55
canta
Jak można nie mieć gg?No właśnie uve z klawiatury mi to wyjęła:canta wstydź się!:) uve Dobre pytanie(co do gg)opublikujmy listę: 1.kto ma i czyj nr gg? 2.kto z kim sypia? 3.czyj kot sypia z czyim kotem? 4.lub psem?(mój pies np.zdecydowanie woli koty) cześć skowron Wyślij cv i nagą fotkę do ml,a Twoja prośba zostanie rozpatrzona. No nic, zmykam,zanim zarobię na bana.Cmok for@. 2008/06/20 11:00:32
oj sweet_su
no juz nie badz taka. od razu tam liste. ja myslalam raczej o indywidualnym, niepublikowalnym detektywistycznym dochodzeniu. kto! po co! kiedy! czemu... i dlaczego! (czy ktos wie z tlumaczenia jakiego amerykanskiego filmu jest to cytat?) ide na zakupy bezweglowodanowe. pozdrawiam 2008/06/20 11:06:55
uve: Nie w filmie, a w literaturze. I nie w tłumaczeniu, tylko w oryginale: Trzy po trzy, A. Fredro (-:
Zakupy bezwęglowodanowe - kominkową dietę na poprawę współczynnika stosujesz? Ja bym się zwykłemu żarciu nie oparł... 2008/06/20 11:17:37
no ja sie wlasnie nie oparlam... a do tego mam 2 sesje.
wiele uroku ma w sobie chodzenie na zakupy do sklepow w okolicy. po pierwsze idzie sie na piechote, po drugie idzie sie trzy razy, po trzecie jajka, chleb, szczypiorek, pomidory - wszystko wyglada lepiej. nie. nie wszystko. mieso wyglada fatalnie. ide po salate i wode. nie pale juz! ha! 2008/06/20 11:18:41
świetnie!! już nie mogę doczekać się konkretnych informacji na tegmat zlotu
2008/06/20 11:54:59
uve,
"po drugiej stronie lustra" na Zabkowskiej. Chyba dobry pomysl, ale czekam na wiecej, zeby bylo z czego wybierac. Konta na nasza-klasa tyz nie mam... posadzcie orchidee na moim grobie! 2008/06/20 12:00:24
Wiesz Komin. Ja zostaję, bo czasem jak jakiegoś temata poruszysz to nawet moja katechetka, tego lajna by nie tknęła. Tylko jak znajdziesz moją ankietę to możesz nie chcieć, bym pisał w komentarzach, ale "reader forever" Komin :)
2008/06/20 12:01:03
canta-loop
e tam nasza klasa. ale jak jeszcze powiesz, ze na gronie tez nie masz... uuuu... to juz lekka socjopatia zajezdza ;) po drugiej stronie lustra - czy to jest to miejsce, w ktorym na pierwszy rzut oka ma sie wrazenie, ze sie wchodzi do babcinego kredensu? ja na razie bez propozycji, wiec moze byc. ale moze jeszcze czyms blysne. o, moze spotkajmy sie na jakims placu i wystrzelny sztuczne ognie. no? why? 2008/06/20 12:33:22
może jestem debilem ale ja też nie wiem, czy poprawnie zakończyłam ankietę, bo po kliknięciu w "zakończ" wyczyściło mi ją, a spodziewałam się raczej jakiegoś komunikatu w stuly "twoja ankieta została wysłana, na podziękowania za jej wypełnienie nie czekaj"
2008/06/20 12:51:18
mardred
a czy ktos mowi, ze ci czegos brakuje? moze powinnam byla powiedziec "ale z ciebie twardy koles"? groch emmm... dzien dobry? 2008/06/20 12:59:15
uvesyrah
Nie. Twardy to jest Komin. Ja to miętki jestem. To tylko tak wyglądało. Po prostu taki mam język i tyla. Kresowiaki rulez, jak mawia mój znajomy :) 2008/06/20 13:16:58
mardred
nie nie. wszystko pomyliles. kominek jest ostry. ty jestes twardy. a z reszta. jesli chodzi o twardosc, to wcale nie chodzi o jezyk... ;F 2008/06/20 13:27:24
uvesyrah
No dobra, dalej się nie dopytuję. Tylko skąd ty wiesz. Wydaje mi się, że nie pokazywałem jeszcze nikomu... Bo wiecie. Ja to z tych co muszą się później spowiadać z grzechu kłamstwa gdy przechodzą przez stronę startową bloga. Klikając OK stawiam kolejny krok ku piekłu :) 2008/06/20 13:31:06
to sie nie przyznawaj. ja to jestem pedofilka, ale nie wiem jak iwonessy (skladam poklony tym westalkom kominkowego sanktuarium! o czyste iwonessy!)
2008/06/20 13:38:09
gen,
Raz Ci się udało, bo skorzystałeś z przysłowia ludowego o tym, że zawsze wygrywają Niemcy:)) Ale na tym koniec:) canta, ja nie miałam nigdy mp3, kupiłam ostatnio i to tylko dlatego, że jest jedną z funkcji mojego nowego słownika:)) gg jest przydatne do wymiany informacji, np na skypie nie lubię gadac. 2008/06/20 13:42:17
Dobra już, cicho sza :)
A jak się ta pedofilia objawia? Tak z czystej ciekawości pytam, bo dobrowolnie tyłka nie dam. 2008/06/20 13:42:21
soonia,
też miałam dylemat z ankietą i zapytałam czy ktoś by mnie nie raczył oświecić jak się ta ankieta kończy, ale nikt nie odpowiedział, więc pomyślałam, że to może jakiś wyścig szczurów i jakieś nagrody mają być za wygraną, skoro nikt nie odpowiedział :)) 2008/06/20 13:48:57
Ja tej ankiety nie wypełniam, bo mi wszystko jedno, jaki ten blog będzie. I tak będę czytać.
2008/06/20 13:55:43
A dziś tak pięknie leje. I sobie szłam i chlapałam niemal jak Miszcz.
jp.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME 2008/06/20 14:04:25
Ankieta wysłana. Z góry wypatruje jej zbawiennego, odżywczego wpływu.
2008/06/20 14:07:18
Hej Wam:)
Ankietę wypełniłam i podpisałam się imieniem i nazwiskiem ;) Dopiero co doznałam lekkiego szoku. Mijałam pewną gablotę, tablicę z ogłoszeniami którą widzę codziennie i ku mojemu zdumieniu było ogłoszenie o.....o duchowej adopcji. Hmmmm się uśmiechnęłam, bo mi się Kominek przypomniał i gorliwe dyskusje na ten temat:) U Kominka cichy kąt, kto nie wierzy robi błąd ;) Malwo Ekspresowy list czeka 2008/06/20 14:27:42
Wyniki ankiety mogą być interesujące ale wydaje mi się, że to co proponują czytający bloga nie powinno stanowić priorytetu dla osoby prowadzacej.
Sama bloga nie prowadzę, więc nie wiem jak to jest ale wydaje mi się, że byłoby to takie "moje dziecko" i ma być dla mnie, a nie dla ludzi. To mnie ma cieszyć, radować, ma być dla mnie dumą a nie dla innych. 2008/06/20 14:41:30
100
ale pewnie wolalabys, zeby dziecko bylo zadbane i zeby robilo wrazenie na innych? ...chociaz nie wyobrazam sobie, zebym mojemu dziecku mowila kiedys: zrob to i to, zeby ludzie gadali. albo, zeby nie gadali. nie, tego porownania do dziecka sie dalej nie da pociagnac ;) fajnie, ze niby pyta co to my mamy na ten temat do powiedzenia. mi sie to podoba. z tego sie taka organizacja troche robi. 2008/06/20 14:45:06
uve,
dziżus, nie chcę żeby moje dziecko robiło wrażenie na innych, dziecko to nie nowa bryka. 2008/06/20 14:57:17
wlasnie dlatego po namysle stwierdzilam, ze tego porownania w sumie sie nie da dalej pociagnac. rzeczywiscie, dziecko to nie nowa bryka :)
wydaje mi sie, ze blog nie jest jak dziecko :) (swoja droga, sa rodzice, ktorzy chca, zeby ich dzieci robily wrazenie, ale moze nie bede stokrotki wtlaczac w taka role. odwoluje moje pytanie) 2008/06/20 15:08:41
Uvcia
Ja tam mogę pociagnąć wątek z dzieckiem ale nie będę Cię męczyła moimi długimi wywodami;) . Wiem jedno dulszczyzna mnie nie interesowała nigdy i robienie czegoś na pokaz jest krzywdzące dla samych "dulskich". Jako "czytaczka" muszę stwierdzić że podoba mi się, że Kominek dba o swoich czytelników :) Tak naprwdę to zastanawiałam się kiedyś, co powoduje ludźmi, że czują potrzebę prowadzić blog. Założyłam, że robią to dla swojej przyjemności. A w sumie to masz rację, to się robi jak organizacja, czekam kiedy będą wydawać członkowskie legitymacje ;) Jak się będzie Zarząd kszałtował będę stała w pierwszym rzędzie;) Kominek Mam pewien pomysł ale chyba jednak nie nadaje się aby tutaj go opisać, bo może ktoś "podkupić" to coś :) 2008/06/20 15:12:32
moje ma robić wrażenie na innych. w wieku 10-u lat ma być znane jako najmłodszy geniusz, do piętnastki ma dostać nobla - dziedzinę może sobie wybrać. inaczej wypad z domu, nie bedę przeciętniaka trzymać.
2008/06/20 15:16:55
soonia
Temat Twojej dzidzi został już omówiony. Skoro będzie podobne do ciotki (wiadomo której) to nie może być inaczej;) Tylko w razie jakby Nobla nie dostał, to nie mów, że mi go podeślesz;) 2008/06/20 15:23:34
a propos dzieci, to się zastanawiałam ostatnio czy zdecydowałabym się urodzić dziecko niepełnosprawne umysłowo i nie doszłam do żadnego wniosku. Ciekawa jestem jaki pogląd na ten temat miałby Kominek, gdyby jego partnerka zaszła w ciążę i okazałoby się, że dziecko będzie mieć np zespół Downa. I co by zrobił/poweidział/ jak się zachował. Bo Kominek ma chyba na wszystko utarte poglądy. Przynajmniej ja mam wrażenie, że on już zna odpowiedzi na wszystkie pytania, jak żydowski rabin, heh.
2008/06/20 15:24:06
soonia
To jeszcze tydzień i znowu będziesz szczupła jak modelka? I znowu będziesz miała 80-60-80 ;) 2008/06/20 15:30:39
makro
Nie to, że ja zabobonna jestem ale teraz to napiszę "tfu tfu na psa urok" za Kominka :) 2008/06/20 15:36:23
tak stokrotko. a moje dziecko będzie od razu samo jadło i sikało do nocnika.
a te wymiary to takie chude podałaś. 80 na 90 zamień i git. 2008/06/20 15:39:59
Ja bym nie urodziła chorego umysłowo dziecka. Do końca życia byłoby zależne od innych. Póki bym żyła ode mnie, a potem od kogo?Rodzeństwa?obcych ludzi? nigdy w życiu takiego ciężaru ani dla siebie,a tym bardziej dla innych.
2008/06/20 15:44:35
makro
Wiem. Ja profilaktycznie, nawet jeżeli Twoja forma była tylko przyypuszczająca. Wydaje mi się, że tak naprawdę każdy zadawał sobie takie pytanie. I przyznaję się, jak np. wracam się po coś to zawsze siadam:) A jak rozmawiam z wredną osobą i czuję, że fałsz bije jej z oczu to chociaż krzyżuję palec na palec :) soonia Masz już czerwoną kokardkę dla dziecka do wózka? Wiesz o co chodzi? I bez przesady, to, że dostanie kiedyś Nobla nie gwarantuje Ci, że od razu będzie samo sikało do nocnika;) 2008/06/20 15:49:31
abi,
myślę, że większość kobiet urodziłaby, gdyby facet tylko tego chciał. Zaryzykowałabym przypuszczenie, że większość chciałaby , żeby chciał. 2008/06/20 15:54:03
abi
Ja bym nie urodziła chorego umysłowo dziecka Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to na tym blogu byłoby tylko trzech komentatorów ;) macie tu wesolutką piosneczkę: www.youtube.com/watch?v=Kbls9j-1Z1s 2008/06/20 15:54:53
Szkoda, że muszę zamykać necik bo interesująca dysusja się zapowiada.
makro Ja sądzę, że "większość chciałaby , żeby chciał" ale jednocześnie mocno krytykowałabym taką kobietę która sugerowałaby się opinią swojego faceta aby decydować o życiu dziecka. 2008/06/20 16:05:10
stokrotka
I bez przesady, to, że dostanie kiedyś Nobla nie gwarantuje Ci, że od razu będzie samo sikało do nocnika czyżby? hmm... to tak jak poród nie gwarantuje powrotu do dawnej sylwetki 5 min po nim. biskup doprawdy nie wiem czemu postrzegasz mnie w trzech osobach;) pewnie ma to jakiś związek ze świętością. makra myśli, na temat który poruszyłaś, starałam się odganiać jak tylko się pojawiały. i nadal nie chcę się stawiać w takiej, nawet czysto hipotetycznej, sytuacji. 2008/06/20 16:09:30
uve:
2 sesje powiadasz? Ja mam jedną, a i tak mam jej serdecznie dosyć (-; Respekt i podziw. -- Co do dzieci - dzieci to nie nowa bryka - bryki nie kupujesz sobie dlatego, że wydaje ci się, że będzie ciebie kochała i będzie ci lepeiej. Chyba... A ja i tak stawiam, że pierwsze w tym gronie to zajdą Ml`e... 2008/06/20 16:23:48
alkoholik
ale ty od swojej jednej nie tyjesz! aaaaaa (poszlam plakac) biskup ! 2008/06/20 16:25:15
makra
średnio mnie obchodzi co zrobiłaby większość.jedynie życzyłabym sobie aby ojcem mojego dziecka nie byłby głupiec, który skazywał by mnie, siebie i to biedne dziecko na życie z ułomnością. i kurcze w jakim celu. down nie może mieć dzieci, bo urodzi kolejnego downa- kolejną nie zdolną do samodzielnego życia jednostkę. 2008/06/20 16:29:58
abixenus
ja tez tak mysle jak ty. ale slyszalam, ze wielu ludziom to sie zmienia, jak juz przyjdzie co do czego. i nie potrafie sobie wyobrazic, zeby to sie u mnie zmienilo. a moze mam slaba wyobraznie? nieeee... ufff... nieeee... 2008/06/20 16:31:43
abi,
o tym czy urodzę dziecko nie decydowałby fakt, czy moje dziecko będzie mogło mieć dziecko :D 2008/06/20 16:42:42
uve,
heh kiedyś mi dziewczyna w pociągu powiedziała, że jak zaczyna wątpić w sens życia, to sobie przypomina, że jej obowiązkiem jest przedłużenie gatunku i w tym znajduje sens. Nie żartowała.:) 2008/06/20 16:43:40
makra
u mnie tez nie.mało fachowo sie wypowiedzilam. moje chore by sie nie urodzilo, bo nie chciałabym skazywać jego i otoczenia na gorsze życie. chociaż zatrujesz to pewnie byś chciała żeby miało równe szanse. nie było w żaden sposób niczym ograniczone np żeby nie było rude;) uve nie wiem jak komuś może sie to zmienić. głupców powinno sie sterylizować i kastrować zaraz po urodzeniu. 2008/06/20 16:48:45
abi,
jestem ortodoksyjną rudą i jak się nie urodzi rude, to zafarbuję! Pewnie że bym chciała, żeby było zdrowe, tylko pomyślałam, że nie wiem co bym zrobiła i nie wiem co bym chciała usłyszeć od faceta w takiej sytuacji. 2008/06/20 16:49:52
abixenus
podazajac za twoim tokiem muyslenia - skoro i tak nie beda mogli sie rozmnazac, to po co w ogole ich rodzic. a z drugiej strony - nie ma jeszcze takich badan, ktore wykazalyby glupote na tym etapie rozwoju. wniosek jest prosty. nie nalezy robic sobie dzieci. no. makra czy to nie mialo czegos wspolnego z nagabywaniem do przystapienia do jakiejs sekty religijnej? 2008/06/20 16:52:21
Abi:
Żeby nie było tak prosto, przeważnie bez skomplikowanych testów nie da się stwierdzić prawdopodobieństwa urodzenia dziecka z ułomnością (jak również ułome sa same testy, a i wszyscy ludzie, bo jakiś procent chorych dzieci rodzi się ze zdrowych rodziców). Więc prawdopodobieństwo poczęcia dziecka niepełnosprawnego (tak, czy inaczej) jest zawsze. I to rodzice (w sensie obojga tychże, jako że samo-rozmnażanie na razie nie funkcjonuje) są odpowiedzialni za poniesienie ryzyka i jego konsekwencji. Jeśli twój (z małej litery, abstrachując od twojej osoby) partner nie jest wystarczająco odpowiedzialny (bądź po prostu nie chce mieć z tobą dziecka), to sama kobieta, implikując niejako z uwarunkowań fizjologicznych, jest odpowiada za urodzenie i wychowanie takiego dziecka, bądź nie. Tak więc, czy inaczej, to kobieta jest odpowiedzialna (powtarzam sie /-:) za to jakie dziecko urodzi i może co najwyzej _liczyć_ na wsparcie swojego partnera. I sądzę, że każda powinna o tym pamiętać idąc z kimś do łóżka. Tyle IMHO. 2008/06/20 16:56:29
aala
bo makra sie czepia toku myslenia, ktory sie abi nieco rozgalezil. no to ja go hop do generalizujacego worka. bo nie ma to ja sprowadzic wszystko do sensu istnienia! (nie ma musu. ale powinny byc kary pieniezne.) 2008/06/20 16:57:20
makra,inocynt.alkohlik
kończąc dyskusję - chciałabym usłyszeć od faceta to co bym myślała, czyli nie rodzic upośledzonego umysłowo dziecka. uve zawsze to mówiłam, ze jeśli już się rozmnażać to tylko z najlepszymi genami, a najlepiej wcale :) 2008/06/20 17:00:28
w ogóle to myślę trochę jak Hitler - gorsze jednostki należy eliminować.
i z tym miły akcentem podwijam kiecę i lecę zorbic jakiś obiad. 2008/06/20 17:02:36
alkoholik
tak to sie dzieje w przyrodzie, a my jestesmy przyroda cywilizowana. wiec facet jak bedzie niecywilizowany... ughh... jak mnie denerwuje ten temat. ...to laska tez moze. ja bym kolesia poslala do piachu, gdyby mnie zostawil z brzuchem. no chyba, ze bym go kochala. wtedy obezwladnilabym go i zamknela w szafie i tam by siedzial. 2008/06/20 17:10:54
Abi;
No, ode mnie byś tego nie usłyszała (-; Ja jestem zasadniczo przeciwko eugenice (a właściwie przeciw jej konsekwencjom, kiedy człowiek stara sie zdecydowac jakie cechy u innych są porzadane, a jakie nie). (Uve:) Poza tym, prokreacja jest przecież zasadniczo przyjemna... he 2008/06/20 17:14:05
Uve:
Umarłem... "przyroda cywilizowana" jest piękne... Ja miałem tylko na mysli, że tak czy inaczej, to jakiego partnera ma kobieta zależy tez od niej, więc odpowiedzialnosć pośrednio do niej wraca. 2008/06/20 17:14:13
alkoholik
prokreacja to nie wiem, natomiast jesli chodzi o kopulacje, to jestem pewna, ze sie z toba zgadzam. i nie wkladaj mnie w nawias, bo sie zle z tym czuje! 2008/06/20 17:18:11
alkoholik
tak. wszystko to nasza odpowiedzialnosc. i to tylko dlatego, ze to w naszych macicach to wszystko... rwa mac. ale okej. tak jest. trudno. ide sie uczuc, szowinisto! prych! 2008/06/20 17:19:44
Nie lubię szowinistów. Kobiecie należy się szacunek. Za macicę kobiety powinien odpowiadać takze penis, który ją penetruje!
2008/06/20 17:21:44
mardred,alkoholik,
po takich komentarzach zaczynam wątpić w to, że ludzie są zdolni do jakichkoliwiek wyższych uczuć. 2008/06/20 17:22:02
mardred
dobrze, ze teraz tak mlodych mezczyzn wychowuja. podrosnij troche, ja sie zliftinguje i sie ze mna ozenisz ;F 2008/06/20 17:25:33
makra
no jak dyskusja o dzieciach sprowadza sie do prokreacji i przetrwania gatunku, to rzadko bierze sie w niej pod uwage uczucia. 2008/06/20 17:28:51
uve,
to nie miała być dyskusja o dzieciach i aborcji. Zastanawiałam się nad uczuciami i zachowaniem faceta postawionego w takiej sytuacji. 2008/06/20 17:38:01
makra: Ja Cię tylko proszę: przeczytaj jeszcze raz, to co napisałem i pokaż mi miejsca w ktorych się ze mną niezgadzasz. Jak dla mnie moja argumentacja jest dość silna.
Moje uczucia, poza tym, stały w kolejce po rozsądek, a nie po wzrost. Ja się juz ustosunkowalem (bez skojarzeń): Na pewno nie zachęcał bym partnerki do przerwania ciązy w takiej sytuacji. Uważałbym, że to także moja odpowiedzialność (ale nie ze względów anatomicznych, a po prostu ludzkich - jeśli z kimś współżyję zakładam możliwość poczęcia z tym kimś potomka = biore na siebie odpowiedzialność założęnia rodziny). Ale myślę, że to moja własna decyzja i nie wymagał bym takiej odpowiedzialności od każdego faceta, wymagał bym jej natomiast od każdej kobiety. (-; 2008/06/20 17:41:47
A do tego, chore umysłowo dziecko jest jedną z rzeczy, których w życiu boję się najbardziej...
uve: Fajnie się uczysz (-; 2008/06/20 17:42:02
alkoholik,
nie chce mi się. nie dyskutuję z pro lifowcami na temat macicy. 2008/06/20 17:43:31
inocynt.alkohlik
nie ma tematu, bo ja bym z pewnością nie dopuściła cię do pochwy makra :)) faktycznie zeszło trochę na bok. dokładnie zastanawiałaś sie czy rodzic upośledzone dziecko i co na to Kominek :) skupiłam sie na pierwszej części, bo wiem co bym zrobiła, a mój facet z grubsza ma te same myśli,wyznaje podobne wartości - jeśli zamieszałam to s.r.y. 2008/06/20 17:47:21
alkoholik
no wlasnie sie nie ucze. wiec ide na balkon i nie wracam tu ...przez najblizsze 10 minut ;) 2008/06/20 17:55:04
abi:
Spoko, nie wybierałem się (-; uve: To pracowitych 10 minut życzę... 2008/06/20 17:59:39
No dobra, tworzy się kolejne pokolenie, więc czas się ujawnić ;) Bloga czytam już od kilku miesięcy, ale postanowiłam zacząć komentować dopiero po przebrnięciu przez całe archiwum ;) Trochę żałuję, że nie jestem z "Andrzejowego" pokolenia, ale co tam Andrzej, ważne, że mamy Komina! ;) Ankieta już wypełniona.
2008/06/20 18:15:48
santo komino,
mamy się do Ciebie zwracac Kominku, Kominie, Komino czy jak:)? 2008/06/20 18:25:09
santo komino
no. wez chyba zmien nicka. albo cos. alkoholik, nie wiem dlaczego, ale ty mnie intrygujesz. a teraz koniec nauki. ide do kina na seks. ha! 2008/06/20 18:29:10
uvesyrah
Pomyślę, ale raczej odmówię. o wbrew temu co mówi o mnie makra, to jeszcze liczą się uczucia. Chyba że jesteś bogata... 2008/06/20 18:30:46
ojaciepierd, ale tu prokreacją czuć w powietrzu...
abi, makra, uve - dajcie se na wstzymanie, albo co ;) mardred, Za macicę kobiety powinien odpowiadać takze penis, który ją penetruje! omujborze - jeszcze penetracja macicy odpowiedzialnym penisem? chyba oddalę się z tego miejsca sodomii i gomorii 2008/06/20 18:35:22
uve,
z domu skup się - bo jeszcze wszystko co najgorsze przed wami ;) 2008/06/20 18:49:16
Abi
"w ogóle to myślę trochę jak Hitler - gorsze jednostki należy eliminować " Gratuluję wstecznego systemu wartości (Chryste). Słuchaj i ty się w ogóle nie wstydzisz tak gadac? Przecież to obciach. 2008/06/20 18:50:39
santo_komino,
Zmień nicka. Na tym blogu nie wolno używać nazw opatentowanych przez Kominka. 2008/06/20 18:57:32
klaudyna:
Wybacz, ale zdajesz się być idiotką, jeśli się mylę wyprowadź mnie z błedu. "Gratuluję wstecznego systemu wartości (Chryste)." - jakbym słyszał wczorajsze tłumaczenie KAIu. "Słuchaj i ty się w ogóle nie wstydzisz tak gadac? Przecież to obciach." Myślisz stereotypami. Powiedz dlaczego uważasz, że "obciachem" jest mówić, to co się myśli? Dlaczego uważasz, że eugenik jest zła? Jakieś konkrety. To co napisałaś, opiera się na tym, czego nauczyło Cię społeczeństwo i wychowanie, a nie na tym do czego sama doszłaś. Tak mi się wydaje... Uve: Miło mi -; Ale nie myl wiecej mojego nicka. Specjalnie dla Ciebie dodatkowo go poprawilem (-: 2008/06/20 18:57:50
zapomnialam dopisac w ankiecie ze denerwujacym jest zbyt dlugie ladowanie -co cie wkurwia- moznaby cos z tym zrobic
2008/06/20 19:09:25
inocyt
A nie sądzisz, że twierdzenie: "myślę trochę jak hitler" jest kompromitujące. Ja osobiście tak myślę ( ustaliliśmy, że mogę ). Dla twojej przyjemności jestem idiotką, dla mnie eugenika leży na tej samej półce co chirurgia plastyczna. Dla Ciebie może byc inaczej, spoko. Martwi mnie tylko to nawiązanie do hitlera. Choc może Abi tego nie przemyślała i takie kwiotki jej (fuj )wyszły. 2008/06/20 19:21:21
klaudyna:
Spoko, chodziło mi tylko o używanie stereotypowych sloganów. Poprostu nosi mnie jak widzę takie teksty. Jeśli się z tą idiotką pospieszyłem - przepraszam (-; 2008/06/20 19:32:34
inocynt.ankohlik
Sama dyskusja na temat dzieci, których się nie ma, jest hipotetyczno - idiotyczna. I o widzisz, grzebanie dziecku w genach jest jak wybieranie wyposażenia do nowej bryki, a przecież człowiek to nie przedmiot. 2008/06/20 19:44:38
kaludyna
obciachem jest rzucać puste słowa, czyli np obiecywać komuś nagrodę i przez pół roku sie nie wywiązać z tego:) Powtórzę, tak jestem za eliminowaniem goryszach jednostek podobnie jak Hitler. Co nie oznacza, ze podobał mi sie pomysł masowego mordu w krematoriach i chętnie bym to zastosowała np na umysłowo upośledzonych.Ale w sytuacji kiedy to dotyczy zawartości mojego brzucha to tak wyeliminowałabym słabszą jednostkę dokonując aborcji. 2008/06/20 19:49:33
klaudyna:
Jak już napisałem kilka komentarzy wcześniej - ja jestem raczej przeciwko eugenice, ze względu na jej konsekwencję. Więc mnie nie przekonuj... A jeśli już mam się wdawać w kolejną polemikę (i zrobić sobie kolejnego wroga), to jednak zastanawiam sie, czy Ty (na przykład) wybierając sobie partnera nie prowadzisz w jakiś sposób (pod)świadomego doboru naturalnego (nawet jeśli jest on w istocie podświadomy, to niesie znamiona inteligentnego wyboru). A to już jest pogranicze ewolucji i eugeniki. Jeśli więc będzie możliwosć wprowadzenia eugeniki jako możliwości usunięcia wad wrodzonych jeszcze na etapie jednokomurkowego zarodka, to ja nie widzę w tym nic spaczonego. Jestem przeciwko eugenice dlatego, że prowadziłby ją człowiek, a nie jakiś czynnik obiektywny; to właśnie konsekwencje _świadomego_ doboru mnie odstraszają. Bo świadomy = nieobiektywny = nierzadko głupi. To właśnie był problem eugeniki w czasach hitlera i wcześniejszych. Idea świadomego tworzenia lepszej rasy była przed tymi wydarzeniami raczej powszechnie akceptowana. Dopiero spaczenie jakie wprowadzili do niej pewni ludzie zmieniło tę kwestię. Ludzie nie znają umiaru. I (podpierając się twojego przykładu chirurgii plastycznej) gdyb y mogli, to faceci chodzili by pewnie z metrowymi przyrodzeniami (-; 2008/06/20 19:52:29
groch
będąc hipotetyczną matką patrzę na dziecko tak jakby popatrzył na nie świat 2008/06/20 19:53:46
Abi
Ledwie dwa miechy, chyba muszę się pośpieszyc. Rób jak uważasz oczywiście i zastanów się jeszcze nad przypadkiem kalectwa nabytego. " zawartośc mojego brzucha " ślicznie, zachciało mi się rzygac :) 2008/06/20 19:57:20
Abi:
Pozwolisz, że polecę Ci krótkie opowiadanie? P. K. Dick - Przedludzie (jeśli chcesz, mogę Ci wysłać, lub wrzucić na jakiś serwer). To dość dobrze oddaje niektóre z moich uczuć na myśl o aborcji w ogóle. Może jestem pro-life, ale jeśli tak, to wcale się tego nie wstydzę (-; 2008/06/20 19:57:31
abi
uważasz ze np. dziecko z zespołem Downa jest wysmiewane, gorsze, głupsze? Dziwie się ze ludzie 'normalni' mają wiecej problemów z przyzwyczajeniem się do takiego dziecka, aniżeli ono samo. 2008/06/20 20:00:42
alkoholik,
jak dla mnie, to jest coś aseksualnego w facetach o poglądach pro-life. 2008/06/20 20:04:41
inocynt.ankohlik
No kierowałam się oczywiście, mam to wrodzone :))) Pure nature :D 2008/06/20 20:06:18
klaudyna
kalectwo nabyte to co innego. chociaż np ktoś po wylewie stękający i sparaliżowany cały nie ma życia. jest zakałą i powinno sie go uśmiercać. groch jest niedorozwinięte i chociażby dlatego nie potrafi wielu rzeczy i spraw oraz ludzi właściwie oceniać i odbierać.jest gorzej wyposażone do życia. alkoholik dziękuję, ale nie. 2008/06/20 20:06:26
Abi: (sorry, za post by post)
Ja mam prawdopodobnie lekką formę zespołu Aspergera. Czyli jestem niedorozwinięty psychicznie. Mam świetnego kumpla, który ma A-dHD - to samo. Czy naprawdę potrafisz wyznaczyć linię między tym, że ktoś jest zdecydowanie upośledzony umysłowo, a tym, że jest _normalny_. Czy ty na pewno jesteś _normalna_? Oczywiście, że po drugiej strony są rzeczywiście poważne choroby 'ogólne' jak zepsół Downa (który jest po prostu wadą genetyczną) i przy którym zgadzam się, że jeśli byłaby taka możliwość należałoby leczyć go genetycznie. Ale w którymś miejscu musisz postawić kreskę... Gdzie to zrobisz? 2008/06/20 20:11:06
abi
potrafi sobie świetnie radzić w zyciu. Zdumiewasz mnie trochę, nie wiem czy miałas styczność z takim dzieckiem, skoro tak piszesz?. Zależy tez jak głebokie jest opuźnienie umysłowe. 2008/06/20 20:18:25
alkoholik
adhd mam w domu i kocham :) jest niegroźne i w niczym nie przeszkadza. dziecko np z krótszą nóżką bym urodziła gdybym wiedziała ze można to naprawić operacyjnie. groch tak zależy to od stopnia upośledzenia.tak miałam styczność. tak nie chciałabym takiego dziecka.one żyją w innym wymiarze.nie widzę heroizmu w matkach które rodzą i wychowują dzieci z zespołem downa i inne niedorozwinięte.miłość w ich wykonaniu tez jest dziwna jak dla mnie. 2008/06/20 20:20:59
groch
dziecko z zespołem downa jest gorsze od zdrowego.Nie ma co sie nad tym rozwodzic. Rozumiem litosc i wspólczucie okazywane takim ludziom.Mi tez jest ich żal, ale bez sensu jest stawiac je na równi z osobami w pełni sprawnymi.Oni nigdy tacy nie będą, nie wiadomo jak dobrą mając rehabilitację.Przykre?ale to prawda Polecam notkę Kominka "Niepełnmosprawni są też ludzmi...gorszymi" 2008/06/20 20:24:03
Abi
Pożyjemy, zobaczymy. Upłynie kilka lat, dojrzejesz, urodzisz dziecko. Zdziwisz się jak radykalnie zmienisz poglądy. PS. Mama patrzy na dziecko inaczej. Inaczej jak cały świat. Taka subtelna różnica. 2008/06/20 20:25:49
malwa
padło okropne słowo "litość" najgorsze co można dać drugiemu człowiekowi. automatycznie stawiamy sie wyżej ponad daną jednostką.I choćby tez dlatego nie urodziłabym upośledzonego dziecka, żeby mu tego oszczędzić. kaludyna ale to dziecko nie ma żyć cale życie z matka, tylko ze światem makra co lolujesz? 2008/06/20 20:27:42
Nie no teraz to rzeczywiście można ze śmiechu pENC . Malwa nOMalnie kawał miesIONca.
Makra :) 2008/06/20 20:27:49
Bardzo ciekawie się tu popisaliście, więc i ja postanowiłem się dołączyć. Jestem z tymi, którzy nie chcieliby wziąć na siebie odpowiedzialności za chore/upośledzone dziecko i w rezultacie nie skazywać go na ciężkie życie względnie wegetacje. Część ludzi wykazuje się tu hipokryzją: dlaczego ludzi dzieli się na pasztety i tych ładnych i chętniej jest się z ładnymi?? Jak by to było, gdyby świat składał się tylko z pięknych kobiet (mężczyźni mnie z zasady nie interesują). I po co pytam, po co komu różnorodność?
2008/06/20 20:29:14
abi,
a nic, spróbowałam sobie wyobrazić Kominka, który uważa, że niepełnosprawni są ludźmi gorszymi. pryszcz, poproszę z keczupem:)) 2008/06/20 20:30:29
ma_lwa
razem z abi zdaje sie macie problem z jakakolwiek akceptacja życia takiego dziecka, bo ono raczej takiej nie ma. Wyglada na to ze wy jestescie problematyczne a nie one. Nie chodzi o okazywanie litości, nikt ci tego nie każe, współczuć tez nie. Niektórzy decyduja sie na wychowanie dziecka z zespołem Downa i nie dlatego ze ogarnia ich litosc czy współczucie. To dziecko również potrafi okazywać miłość, przywiązanie. Nie stawiam na równi takich dzieci z pozostałymi, bo tamte wymagaja zwiekszonej opieki i wyrozumiałości, a przede wszytskim cierpliwości. Rozumiem ze tobie jej brak. abi jesli podejmują sie tego zadania, wychowania, widocznie mają świadomość ze będzie to trudniejsze niz w przypadku dziecka zdrowego. Ja nie widze w tym nic dziwnego, ani heroicznego, po prostu zajmują sie swoim dzieckiem. Nie wiem tez czemu dokonujesz takiego odróznienia matek wychowujących dzieci zdrowe/np.zespol Downa. 2008/06/20 20:33:35
abi
to czy dziecko ma zespół downa mozna stwierdzic dopiero w 13, 14 tyg ciązy.Wtedy juz za pozno na aborcję.Musisz donosic ciąze i?Wtedy zaczynają się dylematy. Ja nie potrafiłabym na dzien dzisiejszy zdecydowanie powiedziec czy np oddałabym swoje chore dziecko do domu małego dziecka(adopcja) gdyby urodziło się cięzko chore. 2008/06/20 20:34:48
pris,
dzięki, ale następnym razem je nagrzej a nie gotuj, będą smaczniejsze :D 2008/06/20 20:39:30
Wstępne statsy już są i mogę jedno konkretne opublikować. Któreś pytanie szczególnie was interesuje?
2008/06/20 20:39:33
malwa
zawsze jest jeszcze opcja beczki ;) groch odróżnienie matek bierze sie z wyróżnienia dzieci upośledzonych i zdrowych i tym samym podziału matek na mądre i na te z sercem będące męczennicami. makra nie wiem o co chodzi.nie pamiętam notki. nie mam wyobrażenia, ale jedno wiem na pewno nagrzana parówka smakuje lepiej niż gotowana :) 2008/06/20 20:47:00
groch
piszesz ze Ci którzy decyduja sie na wychowanie takiego dziecka nie kieruja sie litoscia i wspólczuciem?Ja myslę ze głownie tym.Rodzice oczekują od swojego potomstwa czegos w zamian za opiekę i wychowanie.Dziecko z zespołem downa potrafi okazywac uczucia, owszem, ale co z tego? skoro matka takiego dziecka np nigdy nie doczeka się jakiejs większej satysfakcji z wypełniania swojej roli, nie doczeka się wnuków, dziecko nigdy nie stanie się dla niej podporą czy przyjacielem na tzw stare lata.Krótko mówiąc wychowywanie takich dzieci nie przynosi plonów, ze tak to ujmę. 2008/06/20 20:47:53
abi
eh. Nie sądz ze one wychowuje swoje dzieci z sepołem Downa bo są meczennicami, one chcą tego i kochaja te dzieci. W ogole jaki podział mądre matki i męczennice..nie wpadłabym na to. 2008/06/20 20:48:14
za podgrzewanie i gotowanie parówek na tym blogu, powinien być ban. Wnoszę o zachowanie czystości kominkowszczyzny na tej świętej witrynie.
2008/06/20 20:48:55
makra,
ale ja jestem od kateringu..!!!! jak ktos chce to musze! a ja chcialam. wiec co se odmawiac bede jak mam zaopatrywac komentatorow w jedzenie! 2008/06/20 20:49:19
w:
Komu zarzucasz hipokryzję? Jak coś takiego mówisz pokaż bezpośredni przykład. Poza tym: Gdzie tu, u licha, hipokryzja?? Gdzie w ogóle tu jakiś związek między dobieraniem sobie partnera o 'dobrych genach', a wychowywaniem chorego dziecka? Ja nie łapię. prozac: Wygląda na podpuchę. Chociaż nawet znam pewnego Piotrusia z zespołem Downa. Ale wydaje mi się, że osoba z trisomnią 21 nie byłaby w stanie przedrzeć się przez taką ilość komentarzy, napisanych w tak niespójny sposób. Ale może się mylę... 2008/06/20 20:51:53
ma_lwa
a pomyslałas o tym ze zdarza się ze ludzie zwyczajnie chcą wychowac takie dziecko? To pomyśl. 2008/06/20 20:54:06
ma_lwa
takie dzieci sa b oddane i przyjacielskie dla swojego rodzica, swoja drogą. 2008/06/20 20:58:06
groch
kurna ale po co? po co wychowywać upośledzonego człowieka? no przecież podział na mądrych rodziców i głupich nasuwa sie automatycznie. I w ogóle jak można rozpatrywać rodzicielstwo w formie wdzięczności dziecka, jego oddania itp. dziecko ma być szczęśliwe i ma mieć fajne życie dla siebie głównie, a tym samym pośrednio dla rodziców. upośledzone będzie miało kijowe(bo gorsze od nie upośledzonego) życie nawet jeśli będzie tego mało świadome albo wcale. 2008/06/20 21:02:11
abi
nie bierzesz pod uwage że niektorzy rodzice nie traktuja tego jako dozywotnie obciążenie, i męczeństwo. Przeciez dziecko opuźnione rozwojowo może mieć równie fajne życie i potrafi być szczęsliwe, zupełnie nie rozumiem czemu to odbierasz dziecku opuźnionemu w rozwoju. Może sięgnij do literatury, filmów, zainteresuj sie tematem. Dalsza dyskusja nie ma sensu, zbyt mijamy sie w pogladch i mam wrażenie że pisze do ściany. 2008/06/20 21:03:58
groch
nie mam juz ochoty kontynuować tego tematu zgłodniałam i kolacja czeka.Groch z fasolą;) 2008/06/20 21:09:19
kominek, mnie najbardziej interesuje poziom oceny komentarzy. Z oczywistych względów.
No, najwyższa pora żebyście skończyli ten temat o wychowywaniu niepełnosprawnych dzieci, bo już miałam niektórych spierdolić! 2008/06/20 21:18:25
4wymiar:
A ja jestem ciekaw ile osób poprosiło o zmartwychwstanie Andrzeja (-; 2008/06/20 21:21:51
Gładko pomijając milczeniem temat upośledzonych dzieci, pragnę zwrócić Waszą uwagę na niezwykły fakt, że oto Kominek pyta nas czym jesteśmy szczególnie zainteresowani! Cała wzruszona idę zastanowić się nad przyczyną tego pytania.
2008/06/20 21:26:21
groch, jak chłop z budowy, rymember?
inocynt, nie bądź głupi - Andrzej żyje! gacie, nie po raz pierwszy. Zastanów się lepiej dlaczego. 2008/06/20 21:28:39
4
nabywasz pewnych nawyków, pewnie zaczynasz już pluc przez lewe ramie, i gwizdac na kelnerów;) 2008/06/20 21:32:50
groch
"wrażenie że pisze do ściany." - masz racje twoje argumenty w ogóle do mnie nie przemawiają. niemniej jednak dziękuje za dyskusje i oddalam sie weekendować. wymiar możesz odetchnąć z ulgą. 2008/06/20 21:36:33
groch, jak zacznę sikać na stojąco to rzucam tę robotę ;)
gatki, perfetto :) abi, oddalaj się, sio, miłego weekendu :) 2008/06/20 21:40:34
W sumie to byłabym zainteresowana wiekiem komentatorów, bo czasem mam wrażenie, że jestem tu dinozaurem, choć do wieku utylizacyjnego jeszcze ładnych parę lat...
2008/06/20 21:42:21
O, albo jeszcze to co nam się nie podoba na blogu. To też mnie interesuje.
2008/06/20 21:45:39
Dobra, zajrzałam do kominotek i połowa moich wątpliwości została już rozwiana. Zaskoczyła mnie równowaga płci, bo byłam przekonana, że dominują tu kobietki. Mam nadzieję, że za chwilę nie wylecę za spam, ale co ja mam robić, jak Wy milczycie? :)
2008/06/20 21:50:25
gacie
zamiast siedzieć i spamować na piwo byś ze mną skoczyła!znajomi już sesję pokończyli,tylko ja ten biedny żuczek muszę się jeszcze męczyć:) 2008/06/20 21:51:53
gacie, ja chyba jednak pomilczę dalej, bo jestem dziś coś mocno wkurwiona.
Mówią, że najbardziej spresujące w życiu człowieka są : zgon kogoś bliskiego, narodziny a na trzecim miejscu-przeprowadzka. Przeżywam przeprowadzkę, to pewnie stąd ten wkurw! Idę sobie potłuc pare słoików! 2008/06/20 21:53:22
osjen,
na piwo z przyjemnością skoczę z Tobą w Poznaniu, 12 lipca. Na dwa piwa nawet. Na trzy? Więcej? Tak czy tak, skoczę. A sesją się nie łam, mam ten sam problem. Walczę jak lwica, ale mam już tak serdecznie dość, że - za przeproszeniem - chce mi się rzygać. 2008/06/20 21:54:56
4,
pomyśl jak będzie pięknie, kiedy już się przeprowadzisz! Co za ulga, wyobraź ją sobie! Zmieniasz miasto czy tylko (aż) lokum? Słoików nie tłuc, za dużo sprzątania jest potem. Raczej weź kilka kubków, łatwiej się zbiera ich szczątki :) 2008/06/20 21:57:10
gacie, lokum. Nie bluźnij - moja bezcenna kolekcja kubków??
Idę sobie polać Stronga, bo te słoiki nie pomogły ;/ 2008/06/20 21:57:35
Motto życiowe mojego kota od wczoraj brzmi:
Wstaje najwcześniej z wszystkich domowników. Kilka razy. ps. chce sie wyspac, do cholery! 2008/06/20 21:57:58
gacie
No u mnie podwójne to sesjowe szczęście,więc coby jednak z tego szczęścia nie zwariować chyba się udam sama na rozkoszowanie leszkiem :)a reszcie miłego piątku życzę:) 2008/06/20 22:00:03
Cześc, bo ja właśnie wpadłam do domu i przeczytałam w progu wstępne wyniki ankiety. Czy mógłby mi ktoś szybko napisac, czy Kominek bardzo się zdziwił, że mało tu pisze trzydziestek i czy bidulek płacząc pytał o powody? ;)
2008/06/20 22:00:25
Skoro Wy tak, to ja też mam prawo! Idę po Heinekena do lodówki, mnie też się coś od życia należy!
4, mam kilka tak szkaradnych kubków w domu, że w razie czego służę pomocą :) dziewczynka, powinnaś się cieszyć, że masz kota z zasadami! 2008/06/20 22:01:35
Otwarta,
smutno mu, że jest tak mało 30 i 40 - stek. A czy płakał? hmm... On nie płacze, on krzyczy. 2008/06/20 22:02:47
ojej co się tu dzieje:d wspieram słowem i macicą wszystkie odpowiedzialne macice:)
ehh chciałabym mieć sesję ze znajomości treści KOMINKA, może nasze dziatki się o tym będą uczyć.. a nie jakieś popapraństwa:/ 2008/06/20 22:03:49
... może dać kominkowi słoik do wyrażenia się na temat tych 30tek i 40tek ;)
2008/06/20 22:07:12
do ankiety :
Płeć czytelników: 50% kobiet 50% mężczyzn o ile sobie dobrze przypominam to w zeszlym roku wiecej bylo facetów (cos ~60%) wiec chyba idzie ku lepszemu :) 2008/06/20 22:07:51
dla wszystkich zainteresowanych problematyką dzieci z zespołem Downa polecam Poczwarkę Doroty Terakowskiej, gdzie pokazany jest trud matki wychowującej Myszkę, problem z akceptacją dziewczynki przez ojca, fajna książka jednym słowem.
2008/06/20 22:10:26
... ja się tak zastanawiam, czy Kominek własne archiwum o trzydziestkach i czterdziestkach:
a) zna całe na pamięc ale bez zrozumienia b) czytał sporadycznie przez przymrużone oczko c) słyszał od pewnych czytelniczek, że ono istnieje, ale nie wie gdzie d) nie czytał, bo i tak wreszcie napisze o nich coś dobrego ;-) 2008/06/20 22:15:44
Za kilka lat prawidłowa będzie odpowiedź d, bo obecne, wierne, oddane, lojalne, fanatyczne 20 - letnie komentatorki się tak jakby zrobią starsze. A póki co, stawiam na c :)
2008/06/20 22:29:06
dziewczynka,
Niestety nie we wszystkich ankietach jest tak fajnie. W tej, którą zamknąłem przed chwilą było 61 do 38 dla mężczyzn. Nie wiem jak ja to wszystko podliczę. Jest już 16 ankiet i każda ma ok 130 odpowiedzi. Niestety nie da się ich jednym kliknięciem zsumować i trza będzie to jakoś ręcznie robić. 2008/06/20 22:30:42
otwarta,
Przejrzałem 3 losowe zestawy odpowiedzi i wychodzi mi, że trzydziestek jest tu średnio 5 proc. To zatrważająco mało. 2008/06/20 22:30:45
Gacie, eee nie, bo obecnym dwudziestkom też wystawił naganną opinię, więc i komentatorki i opinia o nich będzie wtedy okropna i starsza; on ma TERAZ ją zmienic, natychmiast :)
Ban123, A nie dziekuję, znam pytania na pamięc, bo wczoraj gryzłam paznokcie i dwie godziny szukałam odpowiedzi w google; ciekawe, czy zdałam ;) Groszek, Dobranoc i dlaczego Ciebie nie ma na żadnej zlotowej liście? 2008/06/20 22:34:42
Największy ubaw mam przy czytaniu zarzutów.
Jedni twierdzą, że jestem zbyt przyjazny dla czytelników, innych irytuje, że nimi pomiatam. Jedni nienawidzą Andrzeja, inni za nim płaczą. Albo co tam będę wymieniał. Wrzucę to co już zebrałem. Resztę w osobnej notce się da albo zrobie jakieś screeny z ankiet do wglądu. ZARZUTY: Irytuje mnie to, że Kominek jest głuchy na wszelkie słowa krytyki Kominek nie jest gejem :( Mam wrażenie, że na niektórych komentatorów w ogóle nie zwracasz uwagi, reagujesz na słowa tylko pewnych osób. Tęsknię za tym starym "Kominkiem", spoglądającym z góry na tych uosi, którzy nie mają nic innego do roboty, jak tylko wyczekiwać kolejnego tekstu ze Stołu Pańskiego. Rzadkie notki i to, że nie zrobisz ze swojego bloga biznesu. Jest to dla mnie nonsens. Gdybyś pisał codziennie i miał 10 sponsorów to z samego bloga zarobiłbyś na życie. Wkurza mnie to, że gdy pojawia się nowy komentator to trudno mu się przebić - ja czytam od poczatku, ale nie komentuję, bo i tak moje komentarze pozostają bez odzewu - jest klika stałych komentatorów, którzy tworzą kółko wzajemnej adoracji i nie wpuszczają nowych :) "Jak powstają twoje teksty". Tak, czytałem już gdzieś, że do tego pytania masz się jak Staszewski. Interesuje mnie przybliżenie dotyczące techniki, nie pomysłów na tematy. wkurza mnie kółko różańcowe w komentarzach, człowiek boi się odezwać, bo nie wiadomo, którą panią z kółeczka "obrazi" i czy zaraz nie zagryzą go inne komentatorki 2008/06/20 22:37:57
No to widzę, że moja ankieta została już przeczytana.
Otwarta, racja :) No niech się ktoś zapisze do tego Poznania, tam może nie jest najcudowniej, ale jacy niebegatelni ludzie będą! :) 2008/06/20 22:38:09
Co do ostatniego zarzutu - przewaga kobiet ma swoje "plusy ujemne".
2008/06/20 22:38:58
gacie,
Dobrze, żeś się odezwało. Jesteś żywym dowodem, że czytam ankiety:) 2008/06/20 22:40:44
Komin nie obraz sie ale pisałeś ze ankiety anonimowe wiec ja swojej nie podpisalem.
2008/06/20 22:45:00
Kominek,
Cięta róża (jasna kremowa), jakiś ładny urywek opery w podkładzie do kominutki, torebka nasion astrów, fererorosze, diwidi z bardzo wzruszającym filmem, wino (białe wytrawne, dobrze wyziębione), a nie ciągle same grymasy, kaprysy i histerie z Twojej strony w stronę more than 20tek ;) Lixen, Więc jest problem, bo ja jestem dziś po krótkiej wieczornej rundzie po pubach i klubach na poznańskim rynku. Meksykańsko przystojny barman wręczył mi drinka i na moje westchnięcie: "no nie wiem, bo niby dlaczego tu ma byc nam lepiej niż w klubie obok..." zaśmiał się i powiedział: "bo tu barmani są seksowniejsi", więc wiem, że będę sobie szukac jeszcze trochę, bo mi się to szukanie podoba... jak cholera :D 2008/06/20 22:47:28
Otwarta:
tey tylko ty nie poprzestań na samym szukaniu zakończ misję 'wyszukaniem' czegoś. pizzerie widziałas? Ewentualnie jeszcze ptasie radio ale tam z lekka kiła jest... i sprawdz szwejka na fredry knajpa ma klimat:D 2008/06/20 22:48:10
Otwarta,
barmanom mówimy nie! Ja już raz się wdałam w romansik z kelnerem z poznańskiego Sphinxa i wyszłam na tym co najmniej niekorzystnie... Szukaj, szukaj, moja droga, na pewno znajdziesz coś sensownego dla tego tłumu ;) 2008/06/20 22:50:40
Ptasie radio ujdzie w tłumie, choć trochę pensjonarski klimacik. Na Wrocławskiej jest niezły lokal na takie spotkanko, ale za życie własne kota, którego nie mam, nie przypomnę sobie teraz nazwy :/
2008/06/20 22:54:34
Komin fakt :) ale ja już zlotem żyję :) otwarta mnie porwała w wir poszukiwań miejscówki...
2008/06/20 22:54:53
Wiem, mam!!! To się nazywa Farma albo Cafe Farma, jedno z dwóch. Ha! Życie mojego przyszłego kota zostało uratowane.
2008/06/20 22:55:56
Lista w Poznaniu nie uległa poprawie :(
A w związku z zarzutami wycytowanymi poniżej naszła mnie refleksja, że one właściwie wszystkie sprowadzają się jakoś do kultury dialogu (bo tu się nie wpisuje jak w pamiętnik, tylko gada). Więc może nowy sezon czytelniczy po odpoczynku powinna zacząc notka dydaktyczna o tym, jak się dyskutuje. Bo mnie czasami irytują głupie zarzuty "Ty weź i nie generalizuj" lub ludzie, którzy wyjątkiem obalają lub budują regułę, lub ci, którym się wydaje, że pytanie=atak i zaraz na nie odpowiadają wybuchem itd. 2008/06/20 22:56:07
a wogole to Ci co się piszą na zlot w Pozku niech się określa: PUB CZY PARKIET?
Ja PUB 2008/06/20 22:57:13
hehehe, otwarta. ostatnio białą różę na tym blogu miałam w ręku na własnym pogrzebie jakiś czas temu. kominek kocha te swoje 5% i dlatego tak narzeka, że tak mały odsetek 30tek tu jest :)
idę sprawdzić kto doszedł do trójmiasta. ah te tłumy, nie mogę ich ogarnąć. 2008/06/20 22:58:17
lixen,
całkiem możliwe, że jest, ale mnie chodziło o Farmę, już sobie przypomniałam. Określamy się? No to ja pub. 2008/06/20 23:01:07
Kominek ty tak gnębisz te trzydziestki,że strach się potem przyznać,nawet w anonimowej ankiecie,że któraś albo któryś już dawno przekroczył magiczną liczbę hehe.Wyniki ankiety będą zafałszowane
2008/06/20 23:01:17
Gacie, a Ty nie masz wolnej chwili w poniedziałek (bo ma ją Lixen), to byśmy krótko i sprawnie poszukali czegoś razem? Bo to jednak nie wpływa dobrze na mój ymydż, jak ja sama śmiejąc się wychodzę z Morfinki...
Osjen, masz wolne poniedziałkowe późne popołudnie? 2008/06/20 23:03:53
Pub.Choć parkietu później nie wykluczam.Ale to chyba w praniu wyjdzie,nie?:)
A mam wolne późne poniedziałkowe popołudnie :) 2008/06/20 23:04:41
otwarta,
Tak głośno jak teraz jeszcze się z ciebie nie śmiałem. No chyba, że czegoś nie doczytałem. Ty naprawdę nie wiesz jak sobie poradzić ze znalezieniem knajpy? No po prostu tak rozbawiony już dawno nie byłem. 2008/06/20 23:04:53
Otwarta,
niestety, w Poznaniu pojawię się jakoś pod koniec tygodnia dopiero. Ale bez stresu z tym szukaniem. Ważne, żeby się spotkać w miejscu, do którego dają radę trafić wszyscy, a - w razie czego - można przecież zawsze zmienić lokal. Podejrzewam jednak, że nie będzie takiej potrzeby, bo wino i doborowe towarzystwo zniwelują ewentualne niedostatki wystroju :-) 2008/06/20 23:05:16
Otwarta ale testujemy w kazdym pubie jakie maja piwo? :D to beda poszukiwania na miarę Arki przymierza albo Świętego Grala (pokala) :D
2008/06/20 23:05:41
otwarta
ponieważ nie jestem przekonana (ani na tak ani na nie) czy pojawić sie na zlocie, no niby sympatycznie tak się spotkać poza blogiem, hm, przemysle to, chyba że ktoś mnie namówi:) 2008/06/20 23:10:09
je ewentualnie w trybie awaryjnym moge kogos przenocowac 1 os lub pare.... odstapie wlasne wyro i spiwor...
2008/06/20 23:11:00
Oj normalnie głuchyś. Kominek, ja się dobrze bawię, wręcz od przybytku głowa mnie boli. Tu jest wszystko, dużo, fajnie, można wybredzac, można kazac se stoliczek przestawic bardziej w słonko itd :). Będzie knajpa i od razu Ci mówię, że też se poradzę z wyborem, które założyc buty :). No. Dziękuję ;)
Osjen, to zaraz się na szybkie piwsko umówim. 2008/06/20 23:14:51
Otwarta,
Ja siem nie wtrącam, ale umawianie się przed zlotem zabije z lekka klimat zlotu. To po prostu poroniony pomysł. A knajpę to można znaleźć samemu w 15 minut. Wystarczy raz (słownie: raz) się przejść po okolicach starego rynku. Co za nieporadność. 2008/06/20 23:16:03
Komin nie ma tak lekko, dla wiekszej grupy trzeba zlot wcześniej zacząć od 21 w sobote na rynku nawet nie ma co szukac...
Chorwacja Turcja 1:0 2008/06/20 23:16:42
lista trójmiasto:
coo84 kamilus_b sweet_su kobi2 no i oczywiście moja boskość czyli ml76. właśnie zadzwoniła do mnie przyjaciółka, że wyczytała na blogu kominka, że ja jakiś zlot organizuję. kazałam jej zacząć czytać komenty i komentować, to będzie mogła dołączyć. bosze, jaki ten świat jest mały. 2008/06/20 23:17:21
Do tej pory do zlotu podchodziłam z uśmiechem na twarzy, radosnym oczekiwaniem i pełnym luzem, ale teraz zaczynam się nieco stresować :(
2008/06/20 23:18:48
gacie czemu stresowac? ja do tej pory podchodzilem do takich rzeczy z dystansem, a teraz ciesze sie na poniedzialkowe poszukiwania :) nowi ludzie nowe przezycia, a zlot hmmm mam nadzieje ze sie wiecej osob znajdzie:)
2008/06/20 23:19:44
Kominek
A co jak narodzą się piękne przyjaźnie,wspaniałe znajomości i jeszcze dużo innego dobrego?:)A na zlocie skupimy się na Tobie po prostu.Czyż to nie piękna perspektywa?;) 2008/06/20 23:19:58
lixen,
To się rezerwacje robi parę dni wcześniej i nie ma probelmu. No myśl, chłopie, a nie jak baba. 2008/06/20 23:21:53
Komin do rezerwacji trzeba wiedziec gdzie, na ile osob itd... :) ja jestem zwolennikiem spontanow wisi mi ten pub czy inny ale jakies obeznanie mam wiec jak pytaja to proponuje:)
2008/06/20 23:21:58
osjen,
Nie. To idiotyczna perspektywa. Jednym z najważniejszych elementów tworzących klimat zlotu jest anonimowość przybyłych. Jak się spotykają starzy znajomi to po chuj jakiś zlot? Niech se co tydzień na piwo chodzą. Wiem co mówię. Jak wam dobrze, się spotykajcie, ale to bezsens. 2008/06/20 23:22:45
juz nawet swojej kobiecie powiedzialem:
Kochanie 12 ide na zlot i nie masz nic do gadania.... - zgódź się proszę zgódź się - dodałem po chwili na kolanach :D 2008/06/20 23:23:46
Kominek,
to "nie jak baba" to ja sobie, za przeproszeniem, wypraszam! :) lixen, bo ja do tego podchodziłam na zasadzie - wybiorę się na luźne piwko z kilkoma nieznanymi osobami, jest duża szansa, że będzie świetnie, a jak nie, to świat się nie zawali i pozostaniemy znajomymi z bloga. A tu widzę przygotowania ruszają pełną parą i zaczynam się usztywniać. 2008/06/20 23:24:36
5% trzydziestek, ale jakie cenne jest to 5%.proponuję wyjątkową troską to szacowne grono otoczyć. np. młodsi na końcu komentarza powinni dopisywać" z nieukojonym żalem- jeszcze nie trzydziestka" O! ;)
2008/06/20 23:25:33
gacie:
wybor lokalu nie zmienia faktu ze to luzne piwko z nieznajomymi... cie bedzie ci cos pasowalo to mowisz pa pa i spadowa. ja przynajmniej tak mam zamiar zrobic i mam nadzieje ze nikt nie bedzie mial pretensji. 2008/06/20 23:27:50
No to jak baba :), na którą nakrzyczano decyduję, że nie spotykamy się przed zlotem. Padło hasło PUB i ja pub wybiorę. Absolutną anonimowośc też zapewniam do wieczora 12 lipca: tramwaj numer 5 i (przede wszystkim!) okolice Starego Rynku jest mój przez następne dwa tygodnie ;). I już - koniec tematu. Zlot Kominka jest zlotem i nie ma przed-zlotu.
2008/06/20 23:28:06
przyjaciółki nie będzie. w ogóle żeby była jasność przychodzimy sami. nie będziemy tego dnia gadać z ludźmi, którzy nie znają bloga kominka i tego klimatu. jak fight club, tylko że nie będziemy się bić. reszta, co kto lubi. obym w poniedziałek do pracy zdążyła :)
wy się chcecie spotkać wcześniej? oj poznań, poznań :) 2008/06/20 23:29:08
lixen,
racja. Ja po prostu pierwszy raz będę brać udział w tego typu zlocie i stąd te rozterki:) otwarta, masz charakter, Kobieto! Szacunek! :) 2008/06/20 23:30:24
kasienka, wpadasz do trójmiasta? :)
w ogóle weźcie te wszystkie zloty przenieście tutaj. co się będziemy rozpraszać :) 2008/06/20 23:31:41
gacie:
ja kilka lat temu bylem na zlocie kanalu z irca. Uwierz ze to cos zajebistego a niektore przyjaznie utrzymuja sie dluuuuzej niz wszystkie inne. Otwarta: zaden przed zlot ale moze zlot RC1 (release candidate1) po 2 tyg zrobimy zlot Final Version :) 2008/06/20 23:34:57
Kominek,
Ty masz ostatni głos i poniekąd rozumiem,że chcesz żeby 12 był wyjątkowy :) Ale szkoda,bo już się cieszyłam na poniedziałek. gacie Ty się nie usztywniaj.Jak coś Ci się nie spodoba zawsze będzie Ci się mogło przypomnieć,że zostawiłaś żelazko włączone ;) 2008/06/20 23:37:11
osjen,
Nie mam ostatniego głosu. To nie dla mnie te zloty, tylko dla was, więc ja sobie tylko tak szczekam, bo nic innego nie mogiem. Przed-zloty są złym pomysłem. Mówi wam to ktoś, kto wie co mówi. I macie się słuchać albo spuszczę iwonki ze smyczy! 2008/06/20 23:37:59
zara zara... otwarta osjen i gacie a z facetow tylko ja?? no meska populacjo czytelnikow dajcie znac ze macie wolne w poniedzialek...
hmm ja sam i 3 babeczki? ee meska populacjo spierdalajcie widzimy sie 12go:D 2008/06/20 23:38:07
ml,
bardzo, bardzo chętnie. zważywszy, że miałabym najbliżej, ale urlop mam właśnie teraz. 12 prawdopodobnie spędzę w pracy 2008/06/20 23:40:21
Pomijam fakt, że jeszcze całkiem niedawno byłam przekonana, że lixen jest kobietą... A London07 będzie, bo coś cisza z tej strony.
2008/06/20 23:42:21
Kominek,
nie szczuj iwonkami, bo widzisz że z nas grzeczne dziewczynki(i chłopiec).Po prostu się czuję jakbyś mi lizaka zabrał... 2008/06/20 23:44:13
Kominek celebracja zlotu blogowiczow wymaga odpowiedniej lokalizacji i nastroju. Chciałbyś żebyśmy wpadli do jakiejś żulerni i wyszli bez portfeli ciuchów i wogole?
2008/06/20 23:46:10
oj kasienka, weź się zmobilizuj. okazja jak rzadko kiedy, żeby się poznać. mi ten weekend też pasuje ogólnie średnio, ale mi to nigdy żaden termin nie pasuje, ale raz się żyje i raz do roku taka okazja. wszyscy inni jakoś przeżyją bez nas jeden raz. wybierzemy jakiś fajny pub (ja potem zaproponuję kilka, żebyśmy wybrali jednej, pasujący wszystkim, bo też bez sensu, żeby siedzieć w miejscu bez klimatu,albo nie pasującym z innych względów, ale to potem). usiądziemy, pogadamy i się rozejdziemy ze łzami w oczach i oczekiwaniem na przyszły rok :)
pozostali, którzy się wahają: nie ma powodów ani do wahania, ani do stresu. to ma być dla nas wszystkich miłe przeżycie, wspomnienie na przyszłość, opowiedzenia wrażeń tutaj i tyle. weźcie głęboki oddech, wyluzujcie i się wpisujcie :) 2008/06/20 23:47:00
ja tez jetem za spotakniem przed zlotem, 12 ide na wesele, a bardzo bym chciala sie spotakac, czytam bloga dopiero od 4 miesięcy czy to mnie dyskfalifiukje?
2008/06/20 23:50:07
ml,
zdaję sobie z tego sprawę.przygoda jak ta lala. więcej będę wiedzieć pod koniec m-ca. a właśnie- jakiś konkretny termin zgłaszania się jest? 2008/06/20 23:51:43
Gacie,
London07 to fajny facet :). Będzie, ale nocleg trzeba mu znaleźc. Pewno będę musiała hotelu szukac z zawiązanymi oczami, żeby nie było potem na babską nieporadnośc ;). Yamka, Mało brakowało a zlotu też by nie było, bo ja mam natychmiast zawał z wylewem, jak się na mnie huknie (Kominek, słyszysz?). Ponieważ z ważnych powodów rodzinnych 12 lipca nie ma Ciebie w Poznaniu, a chciałybyśmy się spotkac wcześniej, to... wiesz co? napisz kurde do Niego wniosek z uzasadnieniem. Ja się boję :). 2008/06/20 23:52:50
co do 30-tek, kobiety mają tendencję do zaniżania wieku, sama będąc na granicy przedziałów, wybrałam ten wcześniejszy :)
noooo i chyba się nauczyłąm nowego słowa: eugenika :) tyle dyplomów, a taka niedoedukowana jestem :/ 2008/06/20 23:54:27
kasienka, jak dla mnie wystarczy nawet do 6 lipca. żebyśmy jeszcze potem miejsce wybrali i żebym zdążyła zrobić rezerwację stolika. znając życie to zgadanie się z miejscem zajmie ze kilka dni, więc 6 zamykamy listę. też muszę mieć chwilę na domknięcie tego i ustalenie szczegółów (ilość miejsc jest ważna, też pod kątem wybrania miejsca, bo stoliki i kanapy, czy tam krzesła są różne :)
2008/06/20 23:54:47
Otwarta ja Londona moge wziac i przenocowac. Bez podtextów z dobrego serca ofiaruję nocleg. Więc to raczej nie problem, no chyba że mnie koleś nie polubi bo różnie działam na ludzi:D
2008/06/20 23:56:40
otwarta,
Nie przesadzaj. Jak ktoś chce przyjechać to niech sam sobie noclegu szuka. Jak masz za mało do roboty to cho do wawy. Okna trzeba mi wymyć i kuchenkę. 2008/06/20 23:57:29
Tomku, Słoneczko... ja naprawdę chciałabym się nacieszyć obecnością Otwartej w nieco szerszym zakresie niż przez sms tego 12 lipca :(
Bardzo uprzejmie proszę o zgodę na to jedno krótkie spotkanie. Mały wyjątek, a buzi sobie damy i jak co, to wyślę Ci z tego aktu mmsa ;) Hmm? 2008/06/20 23:59:08
ml,
będę wiedzieć 1 lipca.nie ukrywam, że interesuje mnie pora południowa, tak bym zdążyła na jakiś wieczorny pociąg.wiem, wiem, mogę kimnąć na dworcu, ale musisz mi obiecać, że poleżysz obok mnie;) 2008/06/21 00:00:35
Kominku
czy sugerujesz że na zlocie powinniśmy być anonimowi? jak w takim razie mamy się do siebie zwracać? kobieto/mężczyzno? ja bym chyba chciała mówić do zgromadzonych nickami, nawet fajnie byłoby mieć takie plakietki/identyfikatory moim zdaniem 2008/06/21 00:02:11
Kominku a ja prosilbym o notkę do czego zmierza świat w stosunkach interpersonalnych skoro ludzie na imprezy wpadaja z plakietkami :D'
magnes: plakietki to dobry pomysl 2008/06/21 00:02:13
A co z Łodzią? Jakies stwory chętne na spotkanie?
Aha, jedynego Downa jakiego mam, to płyty SOAD :D 2008/06/21 00:03:06
ide w pizdu. dobranoc wszystkim. bede w niedziele wieczorem jakby co. pa
2008/06/21 00:04:18
Normalnie kocham Poznań. Lixen, to ja Cię skontaktuje na prive z Londonem, żeby tu nie zanudzac innych i wtedy sobie sami ustalicie. Bardzo ładnie. Osjen też służyła dachem. No co za ekipa :)
Kominek, Marsz, serce, na moment do kuchni. 2008/06/21 00:05:58
Hej hej, nie pamiętam, żebym pisał, że na ten zlot przyjadę, mnie pewnie nawet w mieście wtedy nie będzie, co mój nick na liście robi?:|
2008/06/21 00:07:01
otwarta na maila bo weekend mam w trasie... w niedziele wieczorem bede dostepny. dogadamy sie:)
2008/06/21 00:07:14
magnes
no ja też nie,tyle że impreza z plakietkami średnio mi się kojarzy.Tym bardziej,że nie sądzę żeby było wiele ludzi - ze spokojem zapamiętasz kto je kim ;) 2008/06/21 00:08:41
osjen
ja jestem w stanie zapamiętać czyjeś imię po 3 tygodniach znajomości jak dobrze pójdzie :) przeceniasz mnie :) 2008/06/21 00:09:01
Protestuję przeciwko identyfikatorom! Mogę najwyżej założyć sobie jakieś kolorowe gacie na głowę, to skojarzycie, że ja to ja:) Od razu uprzedzam, że moja pamięć do imion jest przeciętna, więc na początku mogę się mylić. Ale potem zapamiętam, jestem inteligentną kobietą :)
2008/06/21 00:12:17
magnes
ja jak nie pamiętam czyjegoś imienia mówię "koleżanko" :) gacie to się obie oprotestujemy,a do tego ja liśćmi obłoże,ewentualnie kasztanami ;) A w ogóle to dobranoc Państwu. 2008/06/21 00:12:25
"coo84
2008/06/16 22:52:44 Ja popieram trójmiasto, bo 12 lipca będzie akurat rajd w sopocie". czyli popierasz duchowo? w takim razie wykreślam cię z listy. na przyszłość: kandydatów proszę o jasną deklarację, że zgłaszają się na zlot, bo ja mogę nad albo podinterpretować, jak się jasno i prosto nie pisze. aktualna lista: kamilus_b sweet_su kobi2 2008/06/21 00:12:41
Magnes gacie:
nie chodzi o pamiec czy identyfikatory. klimat sie liczy:) to bedzie jak zebranie AA:D Czesc jestem Lixen i jestem kominkoholikiem... wspieramy cie:D nosz kurwa spac mi sie nie chce ide po browar... bede za 40 min 2008/06/21 00:12:48
dobra, odpuszczam temat identyfikatorów, bo coś czuję przez mocz, że za chwilę wpadnie tu Kominek i dostanę zjebkę za taki wspaniały pomysł...
2008/06/21 00:28:14
chciałam jeszcze tylko dodać, że kwestię plakietek można bardzo łatwo technicznie rozwiązać, wystarczy arkusz z naklejkami, takimi na jakich drukuje się etykiety adresowe na koperty i jakiś flamaster, na naklejkach pisze się nicki i przykleja na bluzeczki ewentualnie na dekolty :)
2008/06/21 00:28:32
Psotna,
Deklaruj się ze zlotem :). Makra czeka na Ciebie w Wawie, coś tam nawet krzyczała w komentarzu. Będziesz? 2008/06/21 00:29:28
magnes
a na czoło się nie przykleja?;) ja nie wiem co w tym poznaniu,ale spać coś tu dziś nie można ;) 2008/06/21 00:31:35
osjen
na czoło to ewentualnie pryszczylla może, żeby sobie zakryć pryszcze, a Ty sobie możesz usta zakleić jak dla mnie :) 2008/06/21 00:32:32
Namawianie niezdecydowanych zaczyna przypominac przekonywanie dziecka do zjedzenia szpinaku. To sie mija z celem. Przyjada Ci, ktorzy naprawde chca, dla ktorych wsadzenie zadka w pociag i znalezienie noclegu w duzym miescie w XXI wieku nie bedzie przedsiewzieciem na miare przeszczepu watroby.
Nakrecanie sie pt. ale ja bede spieta, zapieta, zacisnieta jest absurdem. Co to ma byc, parada klaunow, podczas ktorej kazdy dostanie kwadrans na powalajacy wystep? Bedzie o czym rozmawiac, to swietnie, a jak nie, to sobie pomilczymy o czyms przyjemnym, nie widze problemu. Komentarze dot. zjazdu sa reminescencja tych spod notki, w ktorej Kominek podal numer telefonu i godziny "urzedowania". Roilo sie tam od tekstow typu: "zadzwonilabym, ale...". Ludzie, zrobcie czasem cos, co odbiega od codziennosci, grafikow, cos, co wymaga odrobiny wysilku i fantazji. Wiekszosc czytelnikow miesci sie w przedziale wiekowym 19-24, to chyba Ci, ktorym inwencji i pewnej dozy szalenstwa nie brakuje? 2008/06/21 00:36:28
osjen
dobrze, już się nie jeżę, specjalnie dla Ciebie jestem potulna jak baranek Mysza, gdzie jesteś? 2008/06/21 00:38:03
canta,
"Co to ma byc, parada klaunow, podczas ktorej kazdy dostanie kwadrans na powalajacy wystep?". ;D ;D ;D Sąsiedzi mnie zabiją przez Ciebie! Tak głośny śmiech nie jest dobrze widziany w blokach o tej porze ;) 2008/06/21 00:39:53
aktualizacja:
makra canta posttraumatic misiekzdzisiek aala43 laskaebonitowa seba uvesyrah urodzona_w_piatek Za przykladem ml76 nie dodaje listy maruderow. Konkrety mile widziane. No. 2008/06/21 00:43:24
Nadal wyję, już mnie boli brzuch ze śmiechu! Ludzie, idźcie sobie już, bo ja chcę się spać położyć. Ty, canta, w szczególności, bo za chwilę zostanę eksmitowana ;)
2008/06/21 00:44:03
canta, dzięki, nie chcę mieć bana dożywotniego :) w razie decyzji dam znać i tak tu jestem prawie cały czas :)
BTW teraz widzicie jakie to ciężkie zadanie miałam pisząc i później weryfikując listę 4 pokolenia, które to okazało się średnio aktywne jednak... no i przypominam że w nagrodę, Kominek zaśpiewa mi piosenkę w urodzinki :D 2008/06/21 00:46:10
canta racje masz bez dwoch zdan:) ja jednak mysle ze plakietki bylyby zabawne:) co do spinania sie... hmm wole się nastawić bardziej imprezowo, dobry humorek piwko fajna ekipa. Pogadać zawsze jest o czym wszak Kominek rozwija nasz swiatopoglad i postrzeganie swiata :)
2008/06/21 00:52:28
alkoholik
ale juz chyba nie zostaniesz tu ankohlikiem... ;) uwazaj, bo oni tu strasznie dziwnie reaguja na uczone slowa. raz powiedzialam "steatopygia" i podniosl sie raban. i dlatego chyba powoli zaczynam czuc do ciebie miete ;F czy ktos z was dzisiaj ogladal polska premiere pelnometrazowego filmu dla kobiet i pedalow? 2008/06/21 00:54:25
uve nie ale podobno badania dowiodly ze facet po nadmiernej ilosci piw zachowuje sie jak kobieta: placze z byle powodu, sika na siedzaco itd :P
2008/06/21 00:55:29
Ustalcie jedno, konkretne miasto. Tak gwoli sprawiedliwości. Wszyscy chętni zmuszeni by byli dojechać.wybranie knajpy, noclegu pełen spontan.bo jak znam życie, to będzie biadolenie- ja chcę tam gdzie Iksińka a Iksińska bedzie chciała tam, gdzie Kowalska.
ała! bolało ;) 2008/06/21 01:03:30
Noo, ustalmy Wladywostok, gwoli sprawiedliwosci!
a mialam isc spac:D 2008/06/21 01:05:14
otwarta,
przykro mi ale nie. na żadnym zlocie nie będzie mnie. wstydzę się tego że jestem czarna. 2008/06/21 01:08:28
Wyłączam kompa, bo widzę, że możemy tak do rana. Debatę "Zakopane czy Władywostok" proponuję przełożyć na jutro. W sumie to na dziś, ale za parę godzin, jak ja już ochłonę po wypowiedzi canty. Erotycznych, życzę!
2008/06/21 01:13:50
Bo to wyjątkowa okazja poznania w jednym miejscu osób z gdańska, poznania, krakowa,warszawy.sama mam wielką ochotę spotkać się z tymi, z którymi od lat "spotykam się"wirtualnie.tu na blogu. szczególnie z tymi "starociami" ;)jak ml76, otwarta, arkadia, makra, leniwa(no wiem, że leży w bezruchu nad morzem)
2008/06/21 01:18:53
organizacyjnie: proszę zgłaszać się wyłącznie tutaj. jeśli ktoś nie czyta wszystkich komentarzy, to proszę teraz kominka o dodanie tego w notce. na maila to ja się z wami skontaktuję, gdy nadejdzie pora.
2008/06/21 01:28:10
Ml76 ja rozumiem tyle tu tego, że się w oczach mąci:) dzieś tam z początku już się zgłosiłam..
Czuję się jak w podstawówce, podnoszę łapę, wyrywam się 'ja ja!' a pani nie widzi:D Wiec teraz jasno i wyraźnie Gdańsk rangerstranger psze organizatorkę o dopis:) 2008/06/21 01:35:15
ragerstranger, skoro cię przeoczyłam, to przepraszam. mi się też czasami w oczach mieni, widzę gwiazdy i odkrywam nowe kosmosy, czytając tutejsze komentarze :)
aktualna lista: kamilus_b sweet_su kobi2 rangerstranger 2008/06/21 01:39:43
ciała niebieskie i mleczne drogi....:)
i zamiast intensywnej nauki, mam naukę letkom z podśmiechujkami co i rusz Kominek powinien odwyk zorganizować zamiast zlotu:d 2008/06/21 01:43:17
To ja wkleję jeszcze raz nic nie rosnący Poznań, żeby zrobic wrażenie ;)
Otwarta (org.) Osjen, Gacie_na_rabacie, London07, Lixen I zmykam. Pod powieki zmykam :) 2008/06/21 01:59:22
tak na marginesie, to ja wiem, że uwaga jest w notce, ale myślałam, że może ktoś niedowidzi (borze, no przecież nie ja. a tu jednak niespodzianka. idę to przemyśleć na leżąco)
2008/06/21 02:21:31
Otwarta..
ewrytink for You i Kominek, sorry Kominek i You :) T elepatycznie i metafizycznie będę z Wami. Znajdę sobie komin w Londynie i z nim się napije :D bo żadne jełopy z Wysp się nie odzywają! kuwa! 2008/06/21 08:42:33
Nie no zarzuty były piękne. :)) Ja nie mam żadnych żażutuw, ale najchętniej czytam teksty Kominka o Kominku, nie o mediach.
2008/06/21 08:43:58
witam Pana i Panią. ja nie wiem, co się tu wyrabiało w nocy i kto był trzeźwy, kto nie, kto spał czy nie mógł spać ale... Zakopane? kurde... błagam.
zaraz zerknę do "szukacza" może jest jakaś miejscowość jak: Kominowo? Kominkowo? a w niej jeden otwarty bar. 2008/06/21 08:56:48
no dobra, może i odkryłam to co kiedyś już było napisane (ale nie pamiętam). następny zlot dla miłośników rozsianych po świecie:) zorganizujemy po prostu w miejscowości:
Kominek, osiedle wiejskie, woj. podkarpackie, pow. niżański, gmina Harasiuki 2008/06/21 10:04:09
misiekzdzisiek,
Zakopane zaproponowałam ja, kasieńka331 mnie zainspirowała. Melduję, że byłam trzeźwa. To znaczy miałam piwo we krwi, ale na pewno nie byłam pijana. Ty lepiej szukaj tego Kominkowa, bo tu już Władywostok się o nas upomina ;) 2008/06/21 10:06:32
Władywostok jest bliziutko, jak się spręzycie do 1 lipca, to dam radę...
2008/06/21 10:46:29
Makra,
ten temat wczorajszy, o ciąży nieszczęśliwej z chorym dzieckiem w tle, to dobre pytanie do Kominka, też ciekawa jestem co by odpowiedział. Sytuacja ekstremalna i tu właśnie maski spadaja , jak z orła kurza. Bardzo trafne podsumowanie ciężkiego tematu aborcji, ale też dające zalążek obszernego tematu dla starszych, choć i pouczajacy dla młodszych - wychowanie dzieci, model rodziny, pieniądze, podział ról w rodzinie i td...No ale to takie tematy, że co mógłby Kominek o tym napisać, skoro jeszcze nawet swojego orlątka nie ma, da i z orlicą kłopot, bo same kury wkoło. A ty w jakiej miejscowości czy tam mieście jestes w tej magicznej Japonii? 2008/06/21 11:00:33
Joannes się pojawi, jak nie będzie musiała być w pracy... ;) (Kraków)
2008/06/21 11:39:59
zwykła,
podejrzewam, że Kominek wiedziałby jak wychować dziecko dużo lepiej niż niejedna matka. Niejedna matka upchnęła w beczce, a przecież miała już matczyne doświadczenie:) Co do kur wokoło, to zdecydowanie, nie powinnaś się tak nisko cenić. Ja się mam za orlicę i lata mi się przyjemnie. Jestem w Nagoi. 2008/06/21 12:00:23
Jako orlicy również lata mi się bardzo przyjemnie. Lecę więc w miasto.
2008/06/21 13:47:16
Ha! Kurde, wraca człowiek po egzaminie (zdanym, ale tylko dlatego, że 1 część była w piątek, a nie poniedziałek, 13) a tu takie niespodzianki!
(Komi)notki, zagadki (po cholerę komu cytryny? Arbuzy lepsze), zloty... oł maj... Się zgłoszę do Warszawy jak będę wiedzieć, że tu będę ;) wolę uniknąć bana. I ten, witam, jak leci? :) 2008/06/21 15:21:38
Uuuu co tu tak cichutko. No to co, Ą, Ę ! pl.youtube.com/watch?v=Bj3a5q1ybzI&feature=related
2008/06/21 15:24:57
mała dygresja dla Pana:
czytam Kominka nie zawsze po to, aby dać się przekonać do jakieś idei, ale po to, by poznać dobitnie sformułowane zdania, których sama nie umiałam przedtem wyrazić, ale które już we mnie istniały, ale nie całkiem uświadomione. Czasem także po to żeby przekonać się do jakiejś idei lub zmienić swój punkt widzenia. Dziękuję Kominku. 2008/06/21 15:36:13
zwykla_kobieta: A, jeśli już poryszłaś temat, mogła byś ustosunkować się i stanąć po którejś ze stron wczorajszego sporu ("pro-życiowcy" vs "pro-aborterzy")?
I czy podobnie jak makra uważasz, że faceci z nastwieniem pro-life są w jakiś sposób aseksualni? Bo to stwierdzenie mnie wczoraj bardzo zaskoczyło... 2008/06/21 16:05:50
inocynt
nie sądzę żeby tu byli jacyś pro-aborterzy, cokolwiek to słowo dla ciebie oznacza. Dla mnie facet broniący płodu kosztem kobiety nie jest atrakcyjny seksualnie, bo może stanowić dla mojego zdrowia zagrożenie i nie jest dla mnie potencjalnym partnerem. 2008/06/21 16:30:46
makra:
Co uważam za postawę pro-aborcyjnę (cytat z Abi): "chciałabym usłyszeć od faceta to co bym myślała, czyli nie rodzic upośledzonego umysłowo dziecka". "...bo może stanowić dla mojego zdrowia zagrożenie..." - kpisz? Gdzie my wczoraj rozmawialiśmy o sytaucji zagrożenia zdrowia matki? Przecież w ogóle nie o tym była dyskusja. A twoja wypowiedź i tak nie zawiera odpowiedzi na moje pytanie... Ja pytam, czemu jest aseksualny (niech już Ci nawet będzie 'nieatrakcyjny seksualnie', choć jak by nie patrzeć, to nie to samo), a ty odpowiadasz, że boisz sie, żę jego decyzja zagroziłaby twojemu zdrowiu. Może nie załapałem, ale to jest argument racjonalny, a nie emocjonalny - więc nie jest to chyba atrakcyjność _seksualna_? 2008/06/21 16:47:18
inocynt,
zagrożeniem życia kobiety jest dla mnie również samobójstwo, które kobiety popełniają z powodu niechcianej ciąży a zagrożeniem zdrowia depresja z tego samego powodu. No ale ratujmy płody. Nie chciałam naprawdę być brutalna i tego pisać, ale dla mnie poglądy a la Marek Jurek oznaczają, że mężczyzna jest mało inteligentny, często słabo wykształcony lub niewiele czyta, mało myśli, jest zamknięty na otaczający go świat, ma wąskie horyzonty i przez to dla mnie aseksualny. 2008/06/21 17:14:31
Co do tych "mężczyzn" - Romuś Giertych, Orzechowski, Wierzejski... czy to jeszcze wymaga tłumaczeń i udowadniania??
(witam wszystkich zgromadzonych. Idę zaparkować miotłę) 2008/06/21 17:14:38
Jeśli nie stoi na przeszkodzie to, żeby na zlocie pojawiła się wierna czytelniczka, jednak nie-komentatorka, to można i mnie doliczyć.
Isterus zgłasza się do Gdańska 2008/06/21 17:45:19
"83 proc. uważa, że... albo nie. Tego nie powiem." Czy ktoś się już o te 83% pytał?
Kominek nie męcz się i wyznaj nam tę bolesną prawdę :) 2008/06/21 17:49:21
wolna.partyzantka:
Nie, to nie tak. Myśmy sie już wczoraj pokłucili, a nikt nikogo nie przekonał. To dzisiaj się już nie chce (-; 2008/06/21 17:49:27
EJ warszawa! prosze sie zmobilizowac! chce was zobaczyc! ktokolwiek jest z warszawy ;F
2008/06/21 17:57:57
inocynt.ankohlik - z tym zamarciem to chodziło mi o propozycję Isterus ;)
A co do tematu - pół mojego internetowego życia przepuściłam na takich dyskusjach - wiem, jak jest. Nie wtrącam się. Chyba, że ktoś ma ochotę podnieść sobie ciśnienie, to zapraszam ;) Ad. zlotu - tak na marginesie - przepraszam, czy tylko ja jestem z Łodzi?? 2008/06/21 18:13:21
- wolna.partyzantka
Może to i lepiej, że zamarli. Dyskusja zaczynała być z rodzaju udowadniania, że czarne jest czarne, a białe jest białe i żadna ze stron nie popuści ani na milimetr 2008/06/21 18:14:15
uvesyrah:
Ja się chętnie zmobilizuję, tylko jak podam teraz, że się zgłaszam, a potem mi kometa spadnie na blok, chomik zje mi bilet, zachoruje trzeci wujek ze strony matki, ktorego nie ma i się jednak nie pokażę - to ban! Centralnie w czoło! I co wtedy? Kto mnie pożałuje? Kto mnie odbanuje?! Brr... 2008/06/21 18:18:03
anty
no wlasnie ja tez mam podobny problem, bo mam tak pol na pol: 12 lipca moge byc jeszcze w warszawie, ale moge juz tez nie byc. chyba bede... i co, jak mi sie zycie inaczej ulozy to ban? jeezus! kominek jest okrutny! 2008/06/21 18:20:10
No i widzisz? Pan chce być najważniejszy. Pan jest straszny w swoim gniewie.
Lepiej, żeby był najważniejszy ;-] 2008/06/21 18:47:07
uve:
Ooo... jak było wczoraj w 'kinie' (-; ? I jak Ci sesja leci? 2008/06/21 19:34:17
Makra,
jesteś, jak zwykle skrajna w poglądach i opiniach. Na temat mojej samooceny też określasz go skrajnie, a jakieś pośrednie pomiędzy wysokie i niskie, to już nie istnieje? Co to jest kura i orzeł wg ciebie? Na temat wąskich horyzontów u ludzi "wierzacych" też bym się spierała i przy okazji pobytu w Japonii, troszeczke dla poszerzenia owych horyzontów,mogłabyś zgłębić ich pojęcie wdzięczności, oczywiście filozoficzne. Np.dlaczego wierzacy japończyk będzie ci dziękował za wyrządzona krzywdę. Inocynt, co twój nick oznacza, bo muszę bardzo powoli go wymawiać, uważajac, aby się w literach nie zaplątać :) ? Na temat świadomości bycia w ciąży i jednocześnie świadomości, że to dziecko będzie chore na chorobę nieuleczalną ,powiem tylko jedno - nie jest to temat na jakiś tam komentarz, bo obejmuje zbyt wiele wątków,i osobistych przeżyć, i przemyśleń, i madrości zaczerpnietej od kogoś.Więc pozwól, że zachowam to dla siebie. Mężczyzna z wiedzą , która pozwala mu odczuwać życie z sercem jest bardzo seksowny, w moich oczach. Ale to takie uproszczone :), że aż mi się chce z Makry smiać, no ale ona lubi takie skrajności. 2008/06/21 19:37:21
Makra,
jesteś, jak zwykle skrajna w poglądach i opiniach. Na temat mojej samooceny też określasz go skrajnie, a jakieś pośrednie pomiędzy wysokie i niskie, to już nie istnieje? Co to jest kura i orzeł wg ciebie? Na temat wąskich horyzontów u ludzi "wierzacych" też bym się spierała i przy okazji pobytu w Japonii, troszeczke dla poszerzenia owych horyzontów,mogłabyś zgłębić ich pojęcie wdzięczności, oczywiście filozoficzne. Np.dlaczego wierzacy japończyk będzie ci dziękował za wyrządzona krzywdę. Inocynt, co twój nick oznacza, bo muszę bardzo powoli go wymawiać, uważajac, aby się w literach nie zaplątać :) ? Na temat świadomości bycia w ciąży i jednocześnie świadomości, że to dziecko będzie chore na chorobę nieuleczalną ,powiem tylko jedno - nie jest to temat na jakiś tam komentarz, bo obejmuje zbyt wiele wątków,i osobistych przeżyć, i przemyśleń, i madrości zaczerpnietej od kogoś.Więc pozwól, że zachowam to dla siebie. Mężczyzna z wiedzą , która pozwala mu odczuwać życie z sercem jest bardzo seksowny, w moich oczach. Ale to takie uproszczone :), że aż mi się chce z Makry smiać, no ale ona lubi takie skrajności. 2008/06/21 19:47:03
zwykla_kobieta
Mój nick to siódme wtajemniczenie - dosłownie (-; 2008/06/21 19:57:54
zwykła,
już przy drugim zdaniu przysnęłam, jak zwykle. Jak możesz, to streść, jak nie, to nic nie szkodzi. 2008/06/21 20:07:18
alkoholik
nie no w kinie bylo okej. "seks w wielkim miescie" byl taki, jak mozna sie bylo spodziewac... ale bylo zabawnie. jesli chodzi o sesje, to jest beznadziejnie. nic mi sie nie chce, co gorsza przestalam palic, wiec nie moge sobie robic przerw na papierosa, musze w miedzyczasie napisac jedna prace, druga prace, nie wiem, a co z moim zyciem towarzyskim?! beznadzieja. nie powinno byc egzaminow. przeciez pracuje przez caly rok! ugh! 2008/06/21 20:14:05
uve,
czy mam Cie trzymac na liscie czy wykreslic jako niezdecydowana? 2008/06/21 20:28:14
canta
trzymaj mnie na liscie. najwyzej mnie zbanuja i bede miala jeden nalog z glowy :) ale mam zamiar sie pojawic. 2008/06/21 20:30:22
mhm, wlasciwie bylby to kolejny nalog tego lata. wtedy zostalby mi juz tylko jeden. aha, i czekolada...
2008/06/21 20:33:34
uve:
Ja cały rok w zasadnie nic nie robiłem, a sesja też mnie denerwuje. Więc w zasadzie widzę, że nic nie straciłem (-; Myślę, że gdyby nie egzaminy, to niczego bym się nie nauczył. 1/3 przedmiotów zaliczyłem na ładny uśmiech do miłych Pań prowadzących przedmioty. 1/3 zaliczyłem udając piekielnie inteligentnego i zadając dziwne pytania na wykładach. Z resztą liczę na szczęscie, dobrych kumpli i szczęście... "Seksu" nie oglądałem - straciłem coś? A, i proszę, proszę pisz mój nick tak, jak jest napisany. Bo inaczej przypomnę Ci, że jak się rzuca palenie, to się tyje (-; he he he... 2008/06/21 20:44:19
ankohlik (srankohlik! argh!)
ale przeciez bardzo zabawnie jest "byc pisanym do" jako alkoholik, no powiedz! nie? takie zabawne przejezyczenie? jesli chodzi o sex, to nic nie straciles. to film dla kobiet i pedalow. no chyba, ze jestes kobieta, albo pedalem. masz studia takie bardziej humanistyczne (darmozjad) czy techniczne (dziewica kulturowa)? mhm, jak "mile panie", to chyba bardziej darmozjad, co? nie podoba mi sie jak sie ktos tak obija... ;) a najbardziej mi sie nie podoba jak ja sie obijam. ale w trakcie obijania sie tez sie mzna czegos nauczyc... WCALE SIE NIE TYJE jak sie rzuca palenie! 2008/06/21 20:46:08
kiedy zaczęłam czytać bloga ( mniej więcej listopad 2006r) w ogóle nie czytałam komentarzy.Parę początkowych tylko i na tym konczyłam.
Komentarze stanowią często uzupełnienie bądz dopełnienie tresci notki, ale dla kogoś kto tu nie siedzi i nie żyje tym miejscem są mało interesujące.Takich "normalnych"czytelników, nie maniaków jest zdecydowana większość więc Kominku nie rozumiem skąd Twoje zdziwienie. 2008/06/21 20:53:06
Makra, dobranoc.
www.youtube.com/watch?v=wi8LBSkG3PY&feature=related 2008/06/21 20:56:56
Odnośnie ankiety, to ja podobnie jak makra, teksty o Kominku mnie szczególnie interesują, a nie o mediach. Kominotki czytam, bo to są takie małe przystawki przed daniem głównym-notką, a jak ktoś jest jest uzależniony to czyta wszystko co jest na tym blogu :)
Komentarze? moim zdaniem niewielu czytelników jest tak wytrwałym aby czytać wszystko. Przecież komentarze w 90% nie dotyczą notki. To jest taki własny mały świat pewnego mniej lub bardziej zamkniętego grona. Ja zanim zaczęłam komentować, czytałam tylko komentarze Kominka oraz osób, którym on odpisywał, później również tych komentatorów, do Których się zwracał Kominek najczęściej. Teraz czytam całość prawie zawsze, ale wiem że wszyscy tyle samozaparcia nie mają. Komentarze dla osób nie będących tu "na stałe" są pewnie nudne. Oprócz perełek takich jak opowieści o Makrze Magdalenie, albo teksty nishki cytowane w kominotkach itp. :) Drukarka ja polecam HP LaserJet P2015d mam taką w pracy, tylko kiedyś jak szukałam w sieci to ona kosztowała 600zł, a teraz na stronie HP kosztuje prawie dwa razy tyle, więc albo coś mi się wtedy pomyliło, albo teraz. Drukarka ładna, sprawnie drukuje, bardzo szybko, dwustronnie. Ponad 200 stronicową pracę drukowała mi w ok. 40 minut w 4 egzemplarzach. Jedyne wady to jej waga (chyba że stoi i nikt jej nie rusza, tak jak u mnie w pracy). Wydrukowano na niej już jakieś 6 może 8 pudełek papieru (w każdym 5 ryz) i teraz ma założony w sumie 4 toner, ale tamte poprzednie też jeszcze drukują jak by się upierać, tylko druk jest bledszy i wyskakują komunikaty aby zakupić toner. Zauważyłam jeszcze, że gdy w podajniku zatnie się papier (czasami papier jest tak pocięty, że ma na sobie pył i wtedy podajniki nie mogą pobrać kartek) to znika zadanie do drukowania i trzeba znów zlecić od danego niewydrukowanego zakresu stron. Kominku, jeśli znajdziesz tą drukarkę w dobrej cenie, to gorąco ją polecam, jest rewelacyjna i w zasadzie bezobsługowa :) 2008/06/21 21:06:05
uve:
Ja niestety przyszły 'wykształciuch' techniczny... i mimo to nie jestem gejem (-; Co do pań prowadzących - jest ich, o dziwo, więcej niż przyszłych absolwentek. Ja się nie obijam tak jakoś pospolicie - ja jestem mistrzem lenistwa i życiowego szczęscia (-; 2008/06/21 22:18:19
to u mnie przebiegło jak u ma_lwy // yy ma_lwa ...to sie odmienia czy jak radio mam traktować:)
się dowiedziałam od sześcioletniej chrześniaczki że śpię jak sosna (miało być suseł) a jednak ta sosna w zimie to b.logiczna:D łojeesuss spaaać 2008/06/21 22:24:16
Bo kominnotki praktycznie zawsze są fajne.. Ja chyba tez to zaznaczyłam. Chociaż nie pamiętam byłam za bardzo zmęczona jak to pisałam:-/ hmmmn
2008/06/21 22:30:04
rangerstranger
mozna odmieniac, mów mi malwa:) kolejna dogrywka będzie, idę patrzeć- 2008/06/21 22:30:49
biskup,
Holandia dziś to taka nędza, że się nie ciesz, bo tylko cud im może pomóc. A jak dojdzie do karnych, to są za burtą. |
|
Szkoda, że nie ma zlotu na Śląsku. Może za rok?;)