.
Blog > Komentarze do wpisu
SUPERNIANIA
i Taniec z Gwiazdami :-)

Pierwszy raz obejrzałem dziś ten program i z miejsca stałem się wielkim fanem pani Doroty Zawadzkiej. Nie żeby mi się podobała, ja tam nie lubię kobiet z krótkimi włosami i ta jedna jedyna wada ją dyskwalifikuje, ale nie omieszkam zachęcić was do oglądania jej programu.

Dlaczego?
Ano dlatego, że dowiecie się z niego jak nie należy wychowywać dzieci,a przy okazji zdziwicie się jak popierdoleni ludzie zostają rodzicami.
Pisałem wiele razy o beznadziejnych rodzicach. Najpierw było "Pomyśl, zanim zapłodnisz", poźniej "Toksyczni rodzice", był także kontrowersyjny tekst "Dobra matka to martwa matka" i zahaczające o ten temat - i lubiane głównie przez kobiety - "Zaślubiny z głupotą".

Ganiliście mnie, gdy pisałem, że nie należy zadawać się z osobami niewykształconymi, unikającymi książek, prostymi, prostolinijnymi i nieskomplikowanymi w obsłudze. Gdy jednak spojrzycie na swoje związki, znajdziecie w nich wiele pomyłek. Wielu z was spostrzega swój błąd, gdy jest już dawno po ślubie i narodzinach dziecka.

W dzisiejszym odcinku była przedstawiona historia małżeństwa z trójką dzieci, wśród których negatywnie wyróżniła się 4-latka. Gotowało się we mnie, gdy widziałem bezradność i głupotę tych rodziców. Mieli pretensje do swojej małej córki(!), że nie potrafi spać sama i śpi z nimi, a zapytani przez supernianie, czy próbowali zmusić ją do spania osobno - wzruszali ramionami. Mieli pretensje do córki, że nie je obiadu. Zapytani - a dlaczego przed obiadem córka dostała loda, wzruszyli ramionami. 4-latka cały dzień biegała ze smoczkiem w buzi! Kurwa...
Nie mam żalu do TVN, że żeruje na takich patologiach, bo lepiej je pokazywać niż zamiatać pod fotel. Mam żal do TVN, że nie wysłali do tej rodziny wygłodniałych dobermanów. Bo takich rodziców należy zagryzać i zakopywać żywcem w ziemi. Media zwracają uwagę na pedofilów i facetów bijących swoje pociechy, a nie widzą jak wielką krzywdę robią dzieciom rodzice, o których sami robią programy. Żeby kurwa czterolatka ze smoczkiem w gębie latała...

To jest właśnie głupota rodziców. Prości, nieskomplikowani ludzie, którzy nawet bezdomnego kundla nie powinni wychowywać. A wychowują trójkę dzieci, z których wyrośnie troje zidiociałych ludzi. Oni już od początku są skazani na margines społeczny.
Dlatego kolejny raz, do kobiet to przede wszystkim kieruję, nie dawajcie się bzykać facetom, których edukacja skończyła się na szkole średniej, który lata zimą w trampkach, pracuje na budowie albo jego ambicje kończą się na wyjeździe do Anglii.
NIE. On nie będzie dobrym ojcem dla twojego dziecka, nie przekaże mu żadnej mądrości i nie stanie się żadnym autorytetem.
I to tyle, co mam do powiedzenia.


A pisząc tę notkę oglądam jednym okiem TANIEC Z GWIAZDAMI.

Nie będę się rozpisywał o sensowności produkowania takich programów, bo co by o nich nie mówić, ludzie masowo je oglądają, a mnie to nie przeszkadza, mimo że praktycznie nigdy ich nie oglądam.
Ale słowo o "gwiazdach" muszę rzec, bo - nie wiem, może jestem głupi - ale nie za bardzo rozumiem, co wy w nich widzicie?
Taki Tomasz Kammmelll, podobno kochają się w nim kobiety. Jak może być fajny facet, który wygląda i mówi jak pedał?
Albo Mateusz Damięcki - jaka kobieta byłaby w stanie patrzeć się mu prosto w oczy i nie dostać zeza na widok tego pieprzyka między oczami? Mnie oczy bolą jak tylko o nim pomyślę.
Albo ruda Daria Widawska - nie dość, że ruda, nie dość, że piersi zasłaniają jej pępek to jeszcze ma większy przedziałek między zębami niż ja między jednym półdupkiem a drugim.
Justyna Steczkowska - wiecznie zachrypnięty głos, brak ust. Podobno śpiewa, ale od czasów Dziewczyny Szamana nie słyszałem żadnej jej piosenki.
Anna Guzik. No ją to rozumiem. Piękna i atrakcyjna kobieta. Tak, ona tak. Jestem jej wielkim fanem.
Ale już nie wyobrażam sobie być fanem Sandry Lewandowskiej. Ta mi się kojarzy z dwoma widokami - Z Maksymiukiem na plaży i ze zdartymi na kostkach pończochami, które jakiś czas temu przyuważyłem mając nieszczęście podążania za nią Nowym Światem.
Bosak to pomyłka genetyczna, szkoda, że nie jest kobietą, bo dla takich ust warto nawet zapłacić za seks.

Producenci programu zdobyli się na wyjątkową bezczelność - robią Taniec z Gwiazdami bez gwiazd. Z całym szacunkiem dla Bryndala, nawet Kamela i Vondraczkowej - takie z nich gwiazdy jak ze mnie fan Tokio Hotel.
I Skrzynecka już nie ta. Lata mijają, zmarszczek przybywa, a potrójna dawka solarium w jej przypadku przynosi podobny efekt co u fatalnego kucharza, który by zabić beznadziejny smak potrawy sypie pikantynych przypraw.
Dobra, kończę, moja Ania Guzik zaraz tańczy:)

 

 

Zapomnij o tym blogu. Teraz piszę codziennie pod tym adresem: 
kominek.in



niedziela, 16 września 2007, kominek
Zapomnij o tym blogu. Codziennie nowe teksty Kominka pojawiają się teraz na KOMINEK.IN
Komentarze
2007/09/16 21:04:39
Ja czasem mam wrażenie, że oni udają :)
Tak samo mam wrażenie, że do bravo pisze listy przy piwie jego redakcja.
Wesołe chłopaki to muszą być.
-
2007/09/16 21:05:03
Wkuriwa mnie Gąsowski w TzG, Urbański miał klasę przynajmniej.
-
2007/09/16 21:05:05
Myślę, że najlepiej będzie jeśli nagrodą za rozwiązanie zagadki będzie wyjawienie odpowiedzi za zagadkę "4 cytryny". Błagam... Powiedz kiedyś :)
-
2007/09/16 21:09:43
4 cytryny są nietykalne.
-
2007/09/16 21:10:14
@reod: O prosze... Nawet nie wiedziałem, że Gąsowski prowadzi :) Muszę odzyskać TVN.
-
2007/09/16 21:11:21
Anna Guzik wygląda za to jak facet w długich blond włosach. Na początku też tak myślałem, potem stwierdziłem, że to babka która lubi pic piwsko i obrzerac sie po godzinie 20.
-
2007/09/16 21:12:53
Zawadzka mnie wkurwia. Była już w mojej lodówce, teraz straszy nawet w szufladzie biurka. Zgroza.
-
2007/09/16 21:13:14
Kojarzę tylko Steczkowską i Skrzynecką ( ta 2 tylko z nazwiska) nie oglądam takich programów, ani polskich seriali. Co do wychowywania dzieci, nie mam swoich, jak zostane dziennikarka to pomysle:P Zgadzam sie z Toba, ale jednak lepsze dla nich to, niz dom dziecka. NIestety coraz młodsi ludzie zostają rodzicami, przez Polskę przechodzi plaga pokolenia głąbów, czyli wszystkich dyslektyków, dysortografów i w ogóle wszystkich dysmózgów. Ja za to winie globalizacje, o to, że dzieciaki mają to czego chcą, nie doceniają tego, rzucą w kont.. Pamiętam jak byłam mała i na gwiazdkę dostałam lalke barbi kurcze to to była radocha, takie coś wtedy kupe kasy kosztowało a teraz? 30 zł . Dzieciaki są rozpuszczone, a nastolatki oglądają Dodę i inne głupie rzeczy. Tacy ludzie będą w przyszłości dorośli, bez ambicji, bez perspektyw, bez celu, no chyba że celem będzie zbieranie truskawek w Anglii. A te mamusie które mają po 26 lat? Solarka mini tatuaże, odłonięte brzuchy, w pewnym wieku nie wypada.. Przy opalaniu w solarium wypaliła się część mózgu, a utleniacz do włosów utlenił resztki.. Oczywiście, nie wszyscy tacy są, ale widać to co widać..
-
2007/09/16 21:15:24
Mój ojciec nie był jakoś specjalnie wykształcony, ale na moje wychowanie przez niego nie narzekam. W sumie to jestem zadowolona, nawet bardzo :) A ty kominku to gówno o tym wszystkich wiesz.

PS. A z tą Anią Guzik to chyba taka prowokacja ;>?
-
2007/09/16 21:17:17
no to może kawa z Kominkiem w nagrodę?
-
2007/09/16 21:20:00
Sytuacja z życia wzięta a propo "bezstresowego wychowywania dzieci". Jechałam kiedyś z bratem pociągiem. Brachol miał już jakieś 15 lat, ja tam może 12. Był taki chłopczyk z mamą w przedziale. Strasznie nas zaczepiał. W końcu widząc, że nic na nas nie działa, zaczął w nas rzucać, wszystkim, kopał, pluł.Słowem, mały gnój. Marek się zdenerwował. Nie jechaliśmy sami i już któryś raz zwrócono uwagę na zachowanie syna matce. A matka: ja syna bić nie będę, wychowuję bezstresowo.
Mieliśmy wysiadać, a brachol, wyciągnął jeszcze przed chwilą żutą gumę (Turbo) i przykleił mamie chłopca na czoło ze słowami: ja też byłem wychowywany bezstresowo.
Co do Ani Guzik. Jest fajną babką. Żadna z niej piękność, ale szpetna też nie jest. Jest zadbana, ma wszystko na miejscu, czy faceci nie chcą od kobiet za wiele?
-
2007/09/16 21:23:41
Mój Ojciec był leniwy za młodu. Technikum skończył mając 31 lat. Był leniwy, lecz zdolny. Zawsze próbował iśc na łatwizne. Gdyby nie on nie był bym teraz kim jestem. Czułem do niego respekt. Jak wracał do domu i bił mnie tak mocno, że leciałem przez drzwi, trudno respektu było nie czuc. Najlepsze było to, że nawet nie znałem powodu dla którego mnie bije. W tym tkwiła największa jego tajemnica wychowawcza. Wiedział, że kiedy będę sie go bał, nie zrobię niczego głupiego. Nie będę psocił z kolegami. Jednego nie mógł dopilnowac. Źle uczyłem sie w podstawówce. Lecz w Liceum i na studiach, nabrałem talentu. Teraz jestem kimś. Dzięki Ci tatku.
-
2007/09/16 21:23:50
juz na wstepie sie nie zgodze ze autorytetem musza byc ludzie wyksztalceni, bo tak wnioskuje z tego co napisales. niekoniecznie czlowiek po szkole srednie od razu jest postrzegany jako pol-debil i nie nadajacy sie do niczego, a za chwile poszukam ciekawego linka jak to wyglada program superniani w niemczech ;]
-
2007/09/16 21:24:22
Każdy z tych programów jest emitowany, chyba z główną myślą o osobach upośledzonych, np. moja mamunia obejrzała kiedyś super nianię, i mimo, że mam lat 21 to oświadczyła, z całą powagą a nawet wściekłością, że wezwie do mnie super nianię.
Taniec z gwizdami. Dla mnie ten program jest niezrozumiale idiotyczny. Jaką radochę można mieć, gapiąc się na jakiś tańcujących ludzi. Już może miałoby to ręce i nogi, jakby wzięli te gwizdy i zrobili show w jakimś markecie czy innym festynie wiejskim....
OU. Niedawno dowiedziałam się, że leci coś takiego jak nowy big brother. Ponoć gwiazdą edycji, jest takie coś ...albo nie, niechce mi się szukać linka :p gwiazda to niejaka Jola (mix dody z oksaną, z lekką nutką pokahontas)

gwiazdy nowej generacji to tragedia....
ach.
gdzie te czasy, gdzie wszędzie była natalka i budka suflera
-
2007/09/16 21:25:20
Kominku a Guzik nie za gruba dla Ciebie?
-
2007/09/16 21:27:10
Zamiast Tańca z Gwiazdami polecam radio Centrum:) Co do 'Superniani', to oglądałam i muszę przyznać, że się przeraziłam: przecież to zniechęca zupełnie do rodzicielstwa, straszne! Ale nie powinieneś tak naskakiwać na ludzi 'tylko po podstawówce'. Czasem życie rzeczywiście nie umożliwiło im innej drogi. Krytykować jest łatwo, a życie nie zawsze układa się tak, jak byśmy tego chcieli.
-
2007/09/16 21:28:38
A pierdzielisz 'zesralosie'.
Twojemu ojcu sie nie chcialo wiec myslal, ze Tobie tez sie nie bedzie chcialo wiec bil Ci na zapas. Rodzice zawsze na dzieciach probuja tego lepszego zycia, ktorego sami nie osiagneli.
-
2007/09/16 21:30:30
pl.youtube.com/watch?v=ZnFsSpydRi4 a to link o ktorym wspomnialem

odnosnie tanca z gwiazdami, juz kiedys byla o tym notka.

a co do czterech cytryn. kiedys kominku, byla to chyba rocznica bloga, napisales ze w ten dzien odpowiesz na wszystkie pytania poza tymi zwiazanymi z danymi osobowymi jak adres, nazwisko itd itp. jednak nie wspomniales nic o 4 cytrynach i mimo ze ludzie pytali o to, nie uzyskali odpowiedzi ;]
-
2007/09/16 21:31:00
EKHEM.

ja ukonczyłem edukację na szkole średniej..
mniejsza o to z jakiego powodu.
i nie wstydze się tego bo wykształcenie nie jest wyznacznikiem inteligencji.
A swoją droga ze średniej nie wyniosłem i tak praktycznie nic.
Oczytany jestem, i to podejrzewam że o wiele bartdziej niż większość 'intelektualistów' po studiach, potrafiących rozwiązywać życiowe problemy 'podręcznikowo'.
Mam dobrą pracę, ale jak każdy chciałbym lepszą lub zmienić branze na obecnie traktowaną przeze mnie jako hobby, i mimo iz do tego świstka nie potrzebuję, to myslę o dokończeniu edukacji w najblizszym czasie, tak po prostu, dla siebie.

bo to jest tak.
jak ktoś dupa to i magisterka mu nie pomoze. nobel tez (:
no. powiedzmy ;)

-->ellectria
ja co prawda o ojcu malo wiem, ale moja mama rowniez dyplomami nie blyszczala, a udalo jej sie wychowac mnie na wzglednie porządnego czlowieka ;)
fakt faktem, ze moj brat to kawał drania sie zrobił ale cóż.. tak to jest jak sie wezmie slub z kobietą ktora namiesza w glowie i skloci całą rodzine :)
bo to zła kobieta jest ..
-
2007/09/16 21:31:01
dlatego nie ważne wszystko, chociaż krytycyzm prawidłowy. oni i tak fajnie tańczą. bryndal jest niemożliwy :)
co do niani, to mi się jajniki ewakuują jak to oglądam. kilkulatek pluje na matkę, a ta płacze? no no. d.zawadzka ma moc i wiedzę i świetnie diagnozuje problem - yoda nyanya.
-
2007/09/16 21:32:08
Ech, nie mam aktualnie telewizora a dzisiejszy program Super Niani chętnie bym obejrzała.

Piszesz: "Mieli pretensje do swojej małej córki(!), że nie potrafi spać sama i śpi z nimi, a zapytani przez supernianię, czy próbowali zmusić ją do spania osobno - wzruszali ramionami."
Ale zmusić w sensie ROZMAWIAC, prawda? :)

Bo ja mam właśnie ten problem - odkąd moje łóżko jest puste, odkąd zostałam słomianą wdową, moja 7-letnia córka wpycha mi się bezczelnie do łoża i jeżeli nawet zaśnie w swoim łóżku to o 3 w nocy przychodzi spowrotem do mnie.

Gdy jeszcze był mąż, ten problem też występował ale to ONA miała problem bo spadała -z braku miejsca- na podłogę z tegoż łoża [ups, co za pech...:)] , w związku z czym jak Pies Pawłowa nauczyła się, że nie warto przychodzić do rodziców :-)

Gdzieś nawet wczoraj pisałam o tym:
- mamo, proszę cię pozwól mi jeszcze dziś spać z tobą w łóżku.
- nie Haniu, umawiałyśmy się, że wczoraj to już był ostatni raz.
- ale dlaczego?
- tłumaczyłam ci setki razy. Masz już 7 lat, jesteś już za duża na to, żeby spać z dorosłymi.
- a ty masz już 26 lat i śpisz z tatą!
-
2007/09/16 21:32:27
Fatalni rodzice zawsze byli i będą... Oczywiście, można coś z tym zrobić, sama zamierzam z takimi ludźmi w przyszłości pracować (o ile nie rzucę studiów dla sztuki kuglarskiej - JOKE). Nie zapominajmy jednak, że poza środowiskiem zewnętrznym, dużo zależy od samej jednostki (a poza rodzicami są przecież jeszcze np. nauczyciele i rówieśnicy, któży w pewnym okresie życia znaczą więcej niż rodzice). Nawet osoba mało inteligentna, która nie ukończy liceum, może być dobrym człowiekiem, a o to moim zdaniem najbardziej chodzi. Nie o ilośc przeczytanych książek, czy rozwiązanych zadań matematycznych. Wiem, oczywiście!, że wychowanie w dużym stopniu kształtuje dziecko. Jednak wiara w człowieka pozwala mi twierdzić, że z każdego może wyrosnąć ktoś oryginalny i wartościowy. I oby tak było w jak największe ilości dzieci, które mają takich, a nie innych rodziców.

A co do tańca z gwiazdami - każdy ma swój gust. Mi się ta Anna Guzik nie podoba w ogóle. ;) Za to Steczkowska ma bardzo ładne usta. Zgodze sie w 100% co do mężczyzn. Prawdziwych facetów już nie ma... przynajmniej w tvnie.
-
2007/09/16 21:33:11
z powrotem!
-
2007/09/16 21:36:25
Kurcze a kto to jest ta Ania Guzik? Zaraz sobie wrzucę na goglach.
-
2007/09/16 21:39:01
zawsze mam ochotę obejrzeć taniec z gwiazdami ale potem mnie to zniesmacza i zmieniam kanał. gąsowski daje radę, jakiej kiecki nie założy skrzynecka w każdej wygląda opornie. no nic na niej nie leży! no nic! anna guzik jest fajna, bo jest normalną babką ale nie jest atrakcyjna. widawska jest śliczna, a bosak to uosobienie słowa "niedojebany".
-
2007/09/16 21:39:29
przyznam że nie oglądam Niani .. jednak już po samych trailerach widzę, że rodzice tych nieznośnych bachorów to skretyniali idioci, którzy muszą zwrócić się do telewizji by ta przysłała kogoś, naprawiła im dziecko, TVN zarobił kasę .. bo sami są zbyt ciemni aby dostrzec to, że nawet nie wiedzą, iż są rodzicami na których barkach spoczywa wychowanie potomstwa ..

Polecam wszystkim oglądnięcie odcinku "Tsst" South Park. Mowa tam o niani i ładnie można się pośmiać, a zarazem pokazać jak nawet niania sobie z gówniarzem nie daje rady.. To tyle .. ;-)
-
2007/09/16 21:42:22
psotny_wiatr
a te zrośnięte brwi.... to wewnętrzne fuuuj :)
-
2007/09/16 21:42:51
Supernianię oglądam zawsze z mieszaniną niedowierzania, przerażenia i zachwytu,jak szybko przy odrobinie dyscypliny z małych potworków można stworzyć naprawdę miłe dzieciaczki :)

chat_charis
czemu wydaje mi się że już to gdzieś słyszałam?


-
2007/09/16 21:42:54
Anna Guzik ma już 31 lat. Chodzące klimakterium ;)
To ona się nie rozlatuje przy tańcu?

I nie mówicie, że to seksistowskie. Wiem. Że nie ;)
-
2007/09/16 21:44:48
ruad
kobiety koło trzydziestki są na etapie najlepszych kochanek
-
2007/09/16 21:46:03
Hakeryk2, niestety, takich rodziców jest bardzo dużo. :( Kiedyś byłam na imprezie na plaży, było fajnie, wesoło, dużo ludzi i piwka, siedzieliśmy do późna. Była tam jedna młoda dziewczyna, któa bawiła się na całego i na prawdę przesadzała... Jak już poszliśmy spać (na pisasku ;)), to podszedł do niej mały chłopczyk, obudził ją, miał może z 7 lat, i powiedział: "momo, chodźmy już do domu, zimno mi". :| No kur**!!! Powiesić tylko taką. Aż mi głupio było, że wcześniej tego dziecka nie zauważyłam i czegoś nie zrobiłam.
-
2007/09/16 21:46:29
ja czasem oglądam nianie ale zastanawia mnie po jakim czasie jej metody skutkują, przeciez program jest pocięty, a ile czasu zajmuje namówienie dziecka na coś, w programie to wygląda na takie łatwie, przynajmniej tak to odbieram, wchodzi super niania i od razu daje rade, o 22.00 gotowe na wszystko;)
-
2007/09/16 21:46:53
Zacytuję ulubiony zwrot kolegi Jakuba:
"Na starej piczy młody chuj się ćwiczy?"
-
2007/09/16 21:47:10
Nie wiem czy Super Niania porusza ten wątek ale dla mnie jedną z ważniejszych "reguł" rodzicielstwa jest następująca:
Prawdziwy autorytet rodzica opiera się na sympatii a nie na strachu.

Strach w pewnym momencie minie, sympatia - o ile jest-pozostanie.
-
2007/09/16 21:49:01
Moi rodzice obejrzeli super nianie raz. To, co ona robi, było dla nich oczywiste. Każde z nas powiedziało rodzicom coś niemiłego raz. Potem znaliśmy swoje miejsce w szyku. Ojciec grał z nami w piłkę, w zbijaka, w chowanego, jeździliśmy z nim na wycieczki rowerowe. Teraz rodzice myślą, ze dzieci wychowają sie same. Przy telewizorze i komputerze.
Co to TzG, myślę, ze teraz to tancerze są gwiazdami, bo ich partnerzy to zbieranina ludzi, którzy połasili sie na kasę. Moim zdaniem.
-
2007/09/16 21:49:39
ruad
a czyż nie cudnie jest się kochać z kobietą znającą się na rzeczy?
-
2007/09/16 21:49:46
widawska fajniejsza od guzik
-
2007/09/16 21:51:32
Dobranoc. Jutro muszę obejrzeć wschód słońca na żywo :/
-
2007/09/16 21:52:30
groch, to na pewno wymaga czasu, ale chodzi o to, że się da. jak się dało tak rozchwiać dziecko, to nie jest jeszcze za późno, żeby wyeliminować te histerie. ale tam pokazują wariactwo zupełne.

-
2007/09/16 21:52:30
Wow, wreszcie znalazłam miejsce, gdzie za każdym "odśwież" jest nowa wiadomość :D. Kominek, Ty to czytasz?
-
2007/09/16 21:52:52
Heh, też miałem dzisiaj (wątpliwą)przyjemność supernianię oglądać.
Na widok zachowania tych dzieci myślałem, że nie usiedzę. Bicie babci po twarzy???
Do dzisiaj myślałem, że kominek przesadza w swoich tekstch-mowa o tych wymienionych w I akapicie. Na widok tych rodziców zacząłem się zastanawiać.
Normalnie przydała by się jakaś agencja dająca koncesje na robienie dzieci i obowiązek posiadania takiej koncesji przed zapyleniem.
-
2007/09/16 21:54:10
ml76
tylko jeszcze postepowanie rodziców należy zmienić;)
-
2007/09/16 21:58:54
Bicie babci? Plucie na matkę?
Pamiętam, że jak moja córka miała kilka miesięcy i ugryzła mnie w pierś, dostała takie...spojrzenie, że już nigdy więcej tego nie powtórzyła.
Kilka lat później spróbowała ze 2 razy użyć jako argumentu na zakup ciastek przemocy fizycznej (uderzając mnie) ale NIGDY więcej się to nie powtórzyło bo dostała reprymendę i przebyła trudną z matką rozmowę.
Dziecko BADA na ile może sobie pozwolić. Jeżeli rodzic określi wyraźnie te granice, dziecko ich nie przekroczy.
-
2007/09/16 22:01:34
kominku, ciekawa jestem czy Twoi dziadkowie mieli wyższe wykształcenie, bo jeśli nie to sam sobie odpowiedz kim wdg Twojej teorii są Twoi rodzice i Ty sam...
-
2007/09/16 22:07:46
Nishka masz rację,rodzic to akceptacja i zasady. Przerażające ilu ludziom się nie chce , myślą że rodzina to zakup nowej pralki, zmywarki i zasłonek do sypialni.
-
2007/09/16 22:07:52
margerita82
tak se mysle, ze Kominek mowi o naszym pokoleniu, a nie tym sprzed 40 lat.
A wedlug skraca sie na wg.
-
2007/09/16 22:08:09
groch, wydaje mi się, że to i jest na 5 minut i do danego problemu, bo z nianią zmienią myślenie o czymś tam, ale jak dziecko będzie dojrzewało, to oni znowu nie będą wiedzieli jak sobie poradzić. to jak z programami zmieniającymi wygląd. efekt na chwilę.
-
2007/09/16 22:11:56
ciekawi mnie czy naprawdę tak lubisz Anię Guzik ;)
dla mnie ona jest bardzo spoko, ale dlatego, ze jest baardzo sympatyczna i ma dystans do siebie, przynajmniej w tv.
-
2007/09/16 22:13:22
hmm, nie wiem o co chodzi...nie mam tvn i dobrze mi z tym; polecam wszystkim.
-
2007/09/16 22:15:16
Ja bym nie przesadzal z tym wyksztalceniem i zasobnoscia portfela. Jasne, ze jedno i drugie znacznie sprawe ulatwia, ale jest jeszcze cos takiego jak zmysl pedagogiczny, doswiadczenie uczy, ze najgorsze pociechy pochodza z rodzin, w ktorych pieniedzy i madrosci nie brakuje, mialem kiedys warsztaty o tym na pedagogice i wbrew pozorom nie ma zadnej zaleznosci miedzy finansami i wyksztalceniem a zlym, lub dobrym wychowaniem dziecka.
-
2007/09/16 22:16:23
Też nie oglądam tvn, ale za to przedwczoraj tam występowałam ;). I też wszystkim polecam - takiego makijażu nigdy jeszcze nie miałam. :D
-
2007/09/16 22:18:48
wg mnie wypowiedź kominka na temat anny guzik to światełko w tunelu dla pasztetów.
-
2007/09/16 22:20:05
sivalcariel,
jesteś celebrity? czy zapowiadasz pogodę? w sumie co za różnica...
-
2007/09/16 22:26:27
Ania Guzik ma swój urok, ale ideału bym w niej nie upatrywała. Niemniej jednak raczej się zgodzę niż nie zgodzę. Jest fajna.
Co do facetów natomiast - nie podoba mi się obecnie ani jeden z popularnych aktorów/prezenterów/polityków... ktoś z mniej popularnych może i by się spodobał, ale nie znam. Kammel powoduje u mnie odruch wymiotny, podobnie jak Zakościelny.
Prywatnie w wyborze partnerów popadam ze skrajności w skrajność pod względem urody. Ale jednak punkty stałe wymagane: ciemne włosy, lekki zarost, "coś z łobuza" (wyraz twarzy z gatunku "I will kill you znienacka" czy coś w tym klimacie). Ani jeden TVlaluś się nie nadaje.
-
2007/09/16 22:29:07




Jako że część z was nie zauważy dopisku w notce, informuję, że zagadka kryminalna ma sponsora, który ufunduje nagrody dla dwóch pierwszych osób, które podadzą prawidłowe rozwiązanie zagadki. Nagrodą będzie seksowna bielizna do wyboru z katalogu, więc przede wszystkim kobiety powinny być tym zainteresowane (albo panowie, którzy chcą zrobić kobiecie prezent).




-
2007/09/16 22:33:57
ruad
2007/09/16 21:42:54
Anna Guzik ma już 31 lat. Chodzące klimakterium ;)
To ona się nie rozlatuje przy tańcu?

a Ty wiesz ile lat ma Vondraczkowa ;)?
niezłe nogi jak na ten wiek, tak swoją droga .. (:
-
2007/09/16 22:37:01
kominek, i po takim tekście kobiety mają jutro jasno myśleć? no świetnie. brawo za rozkojarzacz. mam nadzieję, że faceci też będą tracić wątek :>
-
2007/09/16 22:41:18
Psotny_wiatr, udzielałam wywiadu :P. Mówiłam o Bractwie rycerskim, do którego należę. Beka była, tyle powiem.

Juz się nie mogę doczekaż zagadki.
-
2007/09/16 22:51:36
Pare razy widziałam supernianie i faktycznie aż dziw bierze, że są w ogóle tak nieogarnięci rodzice. Aczkolwiek pragnę zauważyć, że najtrudniej jest wychować własne dzieci. Rodzice często nie zauważają swoich błędów. O wiele wyraźniej można je dostrzec na przykładzie innych.

Taniec z gwiazdami... Nie śledze tego programu, ale troche się orientuję :)
Dobrze, że zmienili Huberta Urbańskiego. Facet jest jakiś sztywny a dowcipy opowiadał tak jakby go rozwolnienie łapało. Ania Guzik wydaje się być wporządku. Energiczna z niej kobitka i ma coś w sobie (promienieje :))
-
2007/09/16 22:55:07
sivacariel,
Przeczytaj regulamin zanim napiszesz kolejny komentarz.
kominek.blox.pl/2007/08/REGULAMIN.html
-
2007/09/16 23:13:06
Z tego, co slyszalem, kamel chodzi z jakas gruba dupa. Jak dupy moga kochac sie w kolesiu, ktory nie ma gustu(a przynajmniej oczu i dotyku)? A Justyna Steczkowaska... no wiadomo, N O S !!!
-
2007/09/16 23:15:23
taaa, wybranka serca kammmmela jest wyjątkowo "oryginalna" :/
-
2007/09/16 23:16:39
manikurzysta,
Bo liczy się charakter, a nie wygląd.
-
2007/09/16 23:17:07
Superniania we wszystkich krajach pokazuje sytuacje prawie patologiczne a na pewno szokujące - taka formuła programu.
Odwiedzałam dziś krewnych i trafiłam na mały zjazd rodzinny - trójka maluchów była. Uświadomiłam sobie, jak łatwo jest dostrzegać błędy wychowawcze innych, samemu nie posiadając żadnego doświadczenia w tej materii... Jak łatwo jest pomyśleć "nie ma mowy, żeby moje dziecko się tak zachowało" nie mając dziecka i mgliste pojęcie, jak takiemu zachowaniu zapobiec. I tak dalej.

O TzG nic nie wiem. I nie chce mi się nadrabiać - zdjęcie tej Guzik mówi mi że nie warto ;)
Dobranoc :)
-
2007/09/16 23:17:08
Dajcie no tu tę wybrankę. Popodziwiajmy razem.
-
2007/09/16 23:19:44
ta kobieta ma niezłą pensję. może dlatego?
-
2007/09/16 23:21:39
nie no patrząc na nich wierzę w prawdziwą miłość, wierzę w to że wygląd się nie liczy. chociaż nie wiem które gorsze. dzisiaj jest chyba dzień paszteta.
-
2007/09/16 23:24:08
Zawiodłem się na Bosaku. Miał szansę zostać niebanalnym politykiem: inteligentnym, niepokornym, jasno wyrażającym swoje poglądy oraz broniącym własnych przekonań w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych okolicznościach (patrz: program Wojewódzkiego) a do tego atrakcyjnym (najseksowniejszy polityk według jednego z gejowskich portali).
Niestety udział w programie propagującym próżność oraz intymne zbliżenia między osobami nie tworzącymi żadnej trwałej pod względem emocjonalnym ani instytucjonalnym więzi jest dla mnie całkowitym zaprzeczeniem tego wszystkiego o czym Bosak mówił. Gdzie tutaj rodzina, seksualna powściągliwość?
Wstyd panie Krzysztofie! Był pan dla mnie Jamesem Deanem polskiej polityki teraz jest pan gorzej niż Kasią Cichopek.
-
2007/09/16 23:24:30
sory że jeszcze jedno ale nie mogłam się oprzeć. I jakoś na usta się cićnie tytuł "miłość jest ślepa" :)))
bi.gazeta.pl/im/1/4257/z4257191X.jpg
-
2007/09/16 23:27:40
dokładnie quasi-nazi. w tym programie z wojewódzkim bosak naprawdę wypadł z klasą i jak człowiek na poziomie, podczas gdy wojewódzki się błaźnił i nie był w stanie zgłębić żadnego tematu. wczoraj czytałam że bosak się lansuje i ma nawet konto na gronie!!!
-
2007/09/16 23:28:37
Kamel się dobrze ustawił, jego wybranka ma sporo kasy. Osobiście nie jestem wstanie się na niego patrzeć. Kojarzy mi się z plastikowatym kenem i ze smalcem. Już wolałabym wielkiego, włochatego Ogra z długim, grubym i włochatym penisem niż gogusiowatego Kamela ;)
-
2007/09/16 23:31:13
oj Bosak zgodził się wziąć udział w TzG bo hormony wzięły górę. Każdy samiec ma takie momenty w swoim życiu ;) wcześniej albo duuużo później.
ale też mnie zdziwił, bo myślałam że wytrwa na stanowisku wyjątku potwierdzającego powyższą regułę ;)
-
2007/09/16 23:43:55
Ta "laska" Kammela jest jakąś szychą w banku:)) i ma niezłą kasę... więc raczej na niąjako na nią nie leci..:))
-
2007/09/16 23:46:58
Ludzie, nie wrzucajcie już fotek Kammmmmellllla z jego panną, bo jeszcze mi się przyśni i się obudzę z krzykiem...
-
2007/09/16 23:47:21
Z resztą co wymagać od faceta, którego przez 18 lat wychowywała tylko matka, a kiedy tatuś -goguś wykrył u niego jakieś talenta to synuś się odciął do tego stopnia, że matka mieszka w rozwalającej się ruderze i nawet jedynaczek się do niej nie przyznaje? Takiemu to kijem od miotły ... nie powiem gdzie:)
-
2007/09/16 23:52:42
Zrobiłem dziś zajebistą jajecznice ; )
Btw, co się stało dzierlatce Kamela w rękę?
-
2007/09/16 23:54:49
Tacy jak Kamel są właśnie najgorsi. Facet jest śliski od włażenia w tyłek odpowiednim ludziom. Cały w smalcu jest od tego. A najlepsze jest to, że to on może sie nam śmiać prosto w twarz :/
-
2007/09/16 23:55:09
wygląda jakby podziobał ją skowron.
-
2007/09/16 23:56:45
Zrobiłem dziś zajebistą jajecznice ; )
Btw, co się stało dzierlatce Kamela w rękę?
-
2007/09/16 23:57:37
kominku podobno kazda kobieta ktora ma troche tluszczyku jest dla Ciebie pasztetem. Jakim wiec cudem podoba ci sie Ania Guzik?
-
2007/09/16 23:58:03
Laska Kamela to K.Niezgoda, panowie. Wiceprezes banku BPH, specjalista human resources; zarządzania zasobami ludzkimi.Ma piękny umysł.
-
2007/09/16 23:58:28
Co do Bosaka - nie zgodzę się z Wami, moim zdaniem on nigdy więcej niż mu Roman pozwoli nie powie. Więc liczenie, że zostanie niebanalnym i inteligentnym politykiem to chyba marzenia. Inteligentni mają własne zdanie.
-
2007/09/16 23:59:56
Przepraszam za spam, pojebało mi się...a w ogole to odpierdolić się od Kamela! Zazdrość przemawia ; ]
-
2007/09/17 00:03:21
Przepraszam za spam, pojebało mi się...a w ogole to odpierdolić się od Kamela! Zazdrość przemawia ; ]
-
2007/09/17 00:09:26
osireijka
Mi sie Kamel śmiać w twarz nie może - ani prosto, ani z ukosa. A jakby spróbował, byłby to jego ostatni taki czarujący uśmiech.

skowron_nadziei
A jak się wkurzasz, że mamy takiego premiera, to to też jest zazdrość? Podobnie jest z Kamelem - jak ktoś taki może być tym, kim jest?

zlotko25
Pięny umysł... ładnie powiedziane. Może to i nawet miłość, ale jakieś takie mało "celebrytowe":)
-
2007/09/17 00:17:47
wesoly_terrorysta,
Z drugiej strony nie jest przecież tak, że wszyscy mamy unikalny, całkowicie własny światopogląd. Trudno wymagać od kogoś o konserwatywnych poglądach aby nagle wyraził swój entuzjazm wobec idei państwa opiekuńczego (nie mówię tutaj o polskich realiach, które są całkowicie popieprzone pod względem podziału na lewicę i prawicę). Niemniej jeśli ktoś zapisuje się do jakiejś partii, to czyni to dlatego ponieważ zasadniczo zgadza się z jej linia programową. Nie tylko politycy LPR mówią jednym głosem - to samo dotyczy PO, LiD'u i innych (a jeśli ktoś ma inne zdanie niż kierownictwo to jest wyrzucany lub lekceważony: ostatnie przykłady Millera i Dyducha).
-
2007/09/17 00:19:15
Kominek a ty byś nie poleciał na tą panią gdyby zafundowała ci Porsche......?
-
2007/09/17 00:20:36
Póki co Kamel stoi zapewne wyżej niż większość z nas (jeśli chodzi o finanse i zawód) A w zasadzie "stał". W końcu z telewizji publicznej już wyleciał. Tylko patrzeć, jak tvn się przyklei do jego lepkich wypocin dzięki, którym jeszcze sie jakoś trzyma na wyżynach. Gdyby nie jego "laska" ;) już pewnie by skamlał o jakąś ciepłą posadzkę u prezesa Waltera
-
2007/09/17 00:31:29
co by nie mowic pani Dorota Zawadzka również mnie wkurza, musi byc przebrzydle apodyktycznym babochlopem i jej samej nalezy sie minimum piecdziesiecio minutowe siedzenie na karnym jezyku. Jej rodzina zapewne chodzi na rzesach.
-
2007/09/17 00:32:58
A Zawadzka to co to za autorytet dla takich pseudo- rodziców, jeśli dopiero co ślub wzięła?
-
2007/09/17 00:35:13
quasi-nazi
Owszem, nie mówię nie - ale nie wydaje mi się, że Bosak byłby w stanie wyrazić sprzeciw na zjeździe LPR (w czterech ścianach), gdyby coś mu nie pasowało. Lub powiem inaczej - jego przekonania bazują na jego przemyśleniach, ale zostały mu "wtłoczone" przez organizację partyjną.

osireijka
Chodziło mi o to, że nie czuję się jak ktoś, komu Kamel może się śmiać w twarz, dlatego, że ma kasę lub tańczy z gwiazdami. To nie decyduje o hierarchii w moim świecie.
-
2007/09/17 00:41:23
co ty wiesz o ambicjach ludzi wyjeżdzających do anglii - twoją jedyną ambicją jest pisanie bloga i reklamowanie parówek
wale regulamin i to że mnie zablokujesz narazie
-
2007/09/17 00:42:30
quasi-nazi
Owszem, nie mówię nie - ale nie wydaje mi się, że Bosak byłby w stanie wyrazić sprzeciw na zjeździe LPR (w czterech ścianach), gdyby coś mu nie pasowało. Lub powiem inaczej - jego przekonania bazują na jego przemyśleniach, ale zostały mu "wtłoczone" przez organizację partyjną.

osireijka
Chodziło mi o to, że nie czuję się jak ktoś, komu Kamel może się śmiać w twarz, dlatego, że ma kasę lub tańczy z gwiazdami. To nie decyduje o hierarchii w moim świecie.
-
2007/09/17 00:45:41
wesoly_terrorysta
W moim też :] Bardziej mi chodziło o to, że zaszedł tak daleko bardziej dzięki dobieraniu sobie odpowiednich "przyjaciół"
-
2007/09/17 00:50:31
Najwyższa pora (jak dla mne) się już położyć, bo zostały mi jakieś 4 godziny snu. Mam nadzieje, że nie przysni mi się Kamel, bo coś czuje, że ciężko bym to zniosła. ;)
Dobranoc wszystkim
-
2007/09/17 00:55:38
Łeehh... już nie myślę o tych wypacykowanych, oblepionych kłamstwami twarzyczkach.. Delektuję się zapiekankami a jak :D Dużo, smacznie i bezkompleksowo:))
-
2007/09/17 07:17:32
No ja tam supernianie kojarzę tylko z parodii Majewskiego i faktycznie jest bekowa i tylko nie wiadomo do kogo ona jeździ - do rodziców czy do dziecka?
"Źle, źle, źle Tomeczku, źle - widziałem już dość jadę tam"
-
2007/09/17 08:33:16
Mój tata mówi, że Anna Guzik to zburaczała wsiura, ale ja ją lubię:) I "Helę w opałach" też ^^
-
2007/09/17 08:33:45
witam, natomiast co do wychowania dzieciaków byłam świadkiem takiej sytuacji:

3letni chlopiec do pani dyrektor w przedszkolu, która przyszła na wizytacje:
-Ty stara kurwa jesteś!!

przepraszam za wulgaryzm w imieniu własnym, bo Konradek normalne wyrazy traktuje jako przerywnik wulgaryzmów i uważa, że nie ma za co przepraszać...
-
2007/09/17 08:40:48
też uwqażam, że to policzek dla widzów z nazwą taniec z gwiazdami. gdyby osoby tu komentujące wystąpiły w odpowiednich parach, to nazwa by się zgadzała. Moja propozycja na pierwszą parę to ruad z psotnym wiatrem :) Ode mnie macie 100 sesemesów na pączątek :)
-
2007/09/17 08:44:42
Oczywiście Kominek jako Przewodniczący jury.
-
2007/09/17 08:48:40
Dzień dobry :)
Tak sobie myślę, że bardzo łatwo ganić jest rodziców za złe wychowanie, za złe przekazywanie wzorców, za niemożność ukształtowania dziecka do standardów.
Tylko łatwo jest tym, którzy dzieci nie mają. Wydaje im się, że doskonale by sobie poradzili w danej sytuacji - oglądając Nianię, nachodzi myśl: przecież to logiczne, proste..Jak Ci zidiociali rodzice mogli doprowadzić do takiej sytuacji?! Najwidoczniej mogli. Tylko, żeby to zrozumieć trzeba najpierw mieć dzieci :)

Co do TzG, to jak już raz wspominałam oglądam, bo podoba mi się Blanka a podoba mi się, bo jest do mnie trochę podobna :)

Jeśli chodzi o zagadkę, to bardzo chcę wygrać. Zbieram seksowną bieliznę. Będę śledzić bloga aż do późnego wieczora :)
-
2007/09/17 09:19:36
TzG to oglądałem jak była Kasia Tusk, a tak to w ogóle mnie nie kręci ten program. Teraz w Polsce zrobiła sie jakaś chora moda na taniec.
A z tą Guzik to chyba przegiąłeś...
-
2007/09/17 09:26:33
Wiesz co Kominku zawiodłam się na Tobie, taki inteligentny facet, a oceniasz ludzi po tym, jakie mają wykształcenie. Sama jestem po studiach i w takim środowisku żyje. Ale mam znajomych z niższym wykształceniem, są cudownymi ludźmi i mają grzeczne i ułożone dzieci. Natomiast panie i panowie po studiach, wypaczaja mózgi swoim dzieciom wychowując je w oparciu o głupie czasopisma.
I wiesz ja też wygłaszałam teorie na temat dobrego sposobu na wychowanie dziecka, a szkołą okazało sie urodzenie własnego. Jeśli będziesz miał swojego potomka i pokochasz go, to wiele razy przymkniesz oko na jego nieracjonalne i niewytłumaczalne zachowanie.
A poza tym to zgadzam sie czesto ze sposobami wychowawczymi "niani". Jest dobra i to co robi skutkuje.
-
2007/09/17 09:28:07
Guzikowa jest równa babka. Bardzo sympatyczna i zakrawa na normalną. Fakt, że przydałoby się jej schudnąć jakieś 10kg, ale jak nie lubię kobiet - myślę, że ją byłabym skłonna polubić ;)
-
2007/09/17 10:49:08
wrzos78 i tobie podobni....
Czytajcie wy kurwa archiwalne notki zanim pierdolniecie w komentarzu odkrycie w rodzaju "zawiodłam się, bo oceniasz luszi po tym jakie mają wykształcenie".
-
2007/09/17 11:21:57
"panie i panowie po studiach, wypaczaja mózgi swoim dzieciom wychowując je w oparciu o głupie czasopisma"

kolejny dowód że dyplom dyplomowi nierówny.
-
2007/09/17 11:33:14
Wiesz Kominek, wychowanie dzieci nie ma nic wspólnego z wykształceniem. Powiedziałbym nawet odwrotnie. Im bardziej wykształceni ludzie tym dzieci potrafią być bardziej debilne.
Niestety nie można uogólniać.
Powiem tak. Aby dobrze wychować własne dziecko, trzeba być samemu, dobrze wychowanym dzieckiem.
Spustoszenie w psychice zarówno rodziców jak i dzieci robią przede wszystkim media, a także hiper, super, i zwykłe markety.
Większość młodych ludzi usłyszało gdzieś o bezstresowym wychowaniu. Niestety nie rozumieją na czym to polega i jak to trzeba robić.
Bezstresowe wychowanie wymaga o wiele, wiele więcej zaangażowania od rodziców, w odróżnieniu od tak zwanego wychowania standardowego polegającego na karceniu dzieci różnymi metodami.
Wychowanie bezstresowe polega przede wszystkim na tłumaczeniu, ciągłej rozmowie i dawaniu przykładów dziecku swoim postępowaniem i zachowaniem.
Chyba zanudzam, więc kończę.

-
2007/09/17 11:50:57
Cześć wiara.
Właśnie mi się wstało się. To teraz komentki...
-
2007/09/17 11:55:16
Kominku, rozumiem ze chlopow na rozmnazanie nie cisnie tak bardzo jak kobiety, ale wieksza kara dla dziecka jest glupia matka wiec apel do facetow by sie przydal, po raz kolejny, NIE ZAPLADNIAJCIE glupich panienek
-
2007/09/17 12:01:23
psotny,
Muszę Boskiego Bosaka ciut zjechać.
Byłem na nagraniu programu Wojewódzkiego z
Bosakiem oraz dziadkiem Panasem i powiem Ci jedno. Materiał, który został nagrany, a materiał wyemitowany, to dwie zupełnie! różne sprawy.
W każdym razie pan poseł w studiu całkowicie się skompromitował. chlip. :(
-
2007/09/17 12:15:25
meldunello,
Co masz na myśli?
-
2007/09/17 12:28:11
quasi-nazi,
Wersja ostateczna, została tak pocięta i złożona, że wydawało się, iż to Bosak - opanowany i zdecydowany, dzielnie bronił swoich poglądów, a idiota Wojewódzki, nie dając mu rady, odwracał kota ogonem i zachowywał się jak idiota.
Tymczasem było odwrotnie. Bosak po ok. 20 min stracił wątek, dawał się prowokować, w
pewnym momencie, zasłużenie zresztą, niemal każdej Jego wypowiedzi towarzyszyły gwizdy i "buczenie". Generalnie wypadł fatalnie i podczas emisji w tv szczęka mi opadła (nie wypadła).
-
2007/09/17 12:44:24
meldunello,
No ale trzeba wziąć pod uwagę, że Bosak miał przeciwko sobie prowadzącego, drugiego zaproszonego gościa i będąc aktywnym członkiem jednej z najbardziej nielubianych partii w Polsce także sporą część publiczności. Mogło to wpłynąć na jego nerwowe zachowanie. A gwizdy o których mówisz raczej przemawiają na jego korzyść ponieważ zazwyczaj mówi on rzeczy, które są niepopularne i nie akceptowane zwłaszcza przez młodych ludzi.
-
2007/09/17 12:48:11
oczywistym jest przecież że te sytuacje w superniani są mocno przerysowane. a ja tej kobiety nie lubię, bo nie lubię jej metod. poza tym moim zdaniem nie tędy droga do zdrowia psychicznego dziecka. wpychać się z kamerami do domu? pozwalać rodzinie oglądać swoje kryzysy w telewizji? tu nawet nie chodzi o to, że to jest poniżające. to wypacza gorzej niż smoczek u czterolatki.
-
2007/09/17 12:57:28
Rude rządzi! Rude radzi! Rude nigdy cię nie zdradzi!!!!
-
2007/09/17 13:16:37
quasi,
Muszę Cię zaskoczyć. To niestety, nie działało tak jak myślisz.
Przez długi czas Bosak miał przed sobą, absolutnie profesjonalnego i bezstronnego prowadzącego, który robił wiele, by Jego gość wypadł w korzystnym świetle.
I od razu uprzedzam, że z Wojewódzkim nic mnie nie łączy i nie darzę go żadnym uczuciem. Ani mię nie grzeje, ani mię nie chłodzi, a ja działam jako bezstronny obserwator. To samo oczywiście, tyczy się Bosaka.
Powiem Ci, że ja zresztą przed tym programem też byłem naprawdę pozytywnie do Niego nastawiony. Ale, tak jak mówiłem, po tych kilkudziesięciu minutach, poziom Jego wypowiedzi, diametralnie się obniżył, a on zaczął prowadzić głupią pyskówkę. I to tyle w tym temacie.
A to, że wyemitowany materiał, wyglądał, jak wyglądał, to już
pewnie wina jakiegoś układu.
-
2007/09/17 13:43:51
Pa-pa-pani Ma-ma-makro, wróć...
voila.pl/5udon/?1
-
2007/09/17 14:02:10
No dobra niech Ci będzie, nie mam czasu czytac archiwum, więc może napisałam cos nie tak. Ale nie lubie jak ktos z góry kogos kwituje bo nie ma wykształcenia, czy kasy, czy coś tam. Czytam Cię i bedę czytała, ale na szczęście nie jestem bezrobotna i ledwo starcza mi czasu na aktualne notki. Wybacz mi ;)
-
2007/09/17 14:40:26
Podaj mi Kominku jeden powód dla którego warto spędzać czas przed tv ,proszę . Mnie śmieszy gdy czytam na necie "gwiazda" . KurWa , gdzie?????????Ostatnią gwiazdą w Polsce to był może Adolf Dymsza , reszta to niedojebane , promowane na siłę koszmary senne . A co do dupć to jedyną wartą wytarmoszenia jest Liszowska mimo tego że trzeba by ją na jakieś dwa tygodnie przed ciachankiem zamknąć w celi o wodzie i skórce od chleba co drugi dzień . Ciekawy jestem jak wielu z Was nie ma TV ? Szczęśliwym z wyboru gratuluję!
-
2007/09/17 15:12:09
aczkolwiekniekoniecznie
ja mam telewizor ale nie mam czasu żeby go oglądać, a może przestałam oglądać, bo nie było nic ciekawego... w każdym razie jak mam chwilę wolnego czasu to wolę posiedzieć przy Kominku:), albo iść na spacer do lasu/baru/znajomych.
-
2007/09/17 15:31:25
Dobrze, że istnieje superniania, bo w innym przypadku, czterolatki ze smoczkiem w buzi, rzadziłyby rodzicami. Możemy się uważać za szczęsliwcow, bo co za los by nas spotkał, już mi wyobraźnia szaleje :D

z galopującą wyobraźnią
bogini
-
2007/09/17 15:42:37
bogini77
Powiedz że to był tylko bąk !!![juj]
Taka ciapa !!!
Pisać by coś napisać??
:))
-
2007/09/17 15:46:35
Ja ponoc mialem swoj ukochany nocnik, niebieski w smerfy, z ktorym nigdy sie nie rozstawalem:) Trudno mi sobie to wyobrazic ale w gosci z rodzicami chodzilem ze swoim nocnikiem... Gorzej musialo byc chyba jak musialem skorzystac, bo ja raczej do towarzskich brzdacow nalezalem i z tego co mi wiadomo nie chcialem robic w samotnosci :) Dobrze ze z tego wyroslem hehe. pozdrawiam
-
2007/09/17 15:54:13
ogladalam czterolatke z przerazeniem. dla Twojej informacji- sa jeszcze gorsze przypadki. A taniec z gwiazdami to taniec za kase i dla kasy.
-
2007/09/17 16:04:31
stringii,
nie wysilaj sie z swoim zasobem slow, bo one mnie nie interesuja, natomiast przedstaw argument, taki aby mial sens, wtedy mozemy porozmawiac z przyjemnoscia, ok? Licze na twoje pelne zrozumienie mojego komentarza i twoja wspolprace. :)

z czarujacymi uwagami
bogini
-
2007/09/17 16:22:16
"Trudno znalezc dobra opiekunke do dziecka, ale jeszcze trudniej znalezc dobre dziecko."

A. Mleczko
-
2007/09/17 17:05:34
Nigdy w życiu nie uderzyłam, nie oplułam oraz nie wyrządziłam "fizycznej" krzywdy moim rodzicom. Nie przypominam sobie by którekolwiek z nich podniosło na mnie rękę (nie wliczam tych kilku razy, gdy dostałam szmatką kuchenną po dupie, gdy przeszkadzałam mamie). Mimo, że nie stosowali kar cielesnych, czułam respekt. Zawsze podziwiam mojego ojca za cierpliwość oraz wyrozumiałość. Przez 1,5 godziny potrafił tłumaczyć mi jedną prostą rzecz (mnożenie, dzielenie, geometrię, procenty, proporcje). Tłumaczył to tak długo, ze stoickim spokojem w głosie, aż zrozumiałam. Bardzo się denerwowałam, że nie potrafię czegoś opanować, płakałam, krzyczałam ("nigdy tego nie zrobię"). On nigdy się nie zdenerwował. Nigdy w życiu nie zrobił też czegoś za mnie. Mogłam poprosić go o pomoc, gdy czegoś naprawdę nie wiedziałam, lub chciałam sprawdzić czy to co zrobiłam jest dobre. W momencie gdy coś przeskrobałam, dostalam "pałę" w szkole moi rodzice powtarzali mi: "Pamiętaj, uczeń bez jedynki jest jak żołnierz bez karabinu", przytulali, pocieszali i obiecywali, że będzie lepiej (często obracali wszystko w żart). Wiedzieli, że wystarczająco się martwię zaistniałą sytuacją i nie muszą mnie dodatkowo przytłaczać. Teraz sobie uświadamiam jak dużo czasu mi (powinnam napisać nam) poświęcali. Gdy byłam czegoś ciekawa, chciałam się czegoś nauczyć np.:jak się naprawia lampki świąteczne, jak łączyć kable szeregowo, równolegle, jak stosować izolację, jak grać w zakładach, jak wypelnia się PIT-y itd. Chyba mam fajnych rodziców :)
Się rozpisałam :/
-
2007/09/17 17:08:26
Gdy byłam czegoś ciekawa, chciałam się czegoś nauczyć np.:jak się naprawia lampki świąteczne, jak łączyć kable szeregowo, równolegle, jak stosować izolację, jak grać w zakładach, jak wypelnia się PIT-y itd. zawsze znajdywali chwilę.
Zapomiałam o puencie:)
-
2007/09/17 17:08:36
arabidopsis_thaliana,
Powiem więcej. Nie chyba a na pewno fajnych :)
-
2007/09/17 17:17:18
Kominek, czekałem kiedy wreszcie napiszesz coś o Superniani.
Do Pani Doroty Zawadzkiej zgłaszają się rodzice, którym coś nie wyszło. Założyli sobie, że będą mieli wspaniały, śliczny dom, malutkiego dzidziusia i że będzie cudownie aż tu nagle stała się rzecz, której nikt się nie spodziewał - dziecko zaczęło rosnąć i nie wiedzieli co tu dalej z nim zrobić. Głupota niektórych z nich jest przerażająca, to jak dają sobie włazić na głowę i sobą pomiatać. Wychowanie to wielki proces pedagogiczny kształtowania drugiego człowieka no ale nie każdy jest na to przygotowany i widać jak to potem wychodzi. Co do wykształcenia rodziców to też się zgadzam. Moja matka ma doktorat, a ojciec niedawno otrzymał tytuł profesora, oboje są wykładowcami na wyższych uczelniach. Zawsze tłumaczyli mi żebym chłonął jak najwięcej ze świata,bo jest wielki i piękny i trzeba z niego korzystać zwłaszcza jak się jest młodym, a nie jak najszybciej się żenić i płodzić dzieci.

Co do Tańca z Gwiazdami to się nie zgodzę. W tym programie jak najbardziej występują gwiazdy. Gwiazdy to osoby pojawiające się na okładkach kolorowych gazet, występujące w popularnych serialach. Gwiazda to osoba znana tłumom. Zawsze było tak, że gwiazdami stawało się dzięki jakiemuś osiągnięciu. Bon Jovi stał się gwiazdą w latach 80tych dzieki nagraniu przebojowych płyt. Zarówno potrafił komponować, grać śpiewać i wypromowały go jego hity. Natomiast dzisiaj żeby być na topie nie trzeba nic osiągać. Bohaterów pierwszej edycji Big Brothera, kiedy program się skończył stali się gwiazdami numer jeden. Gdziekolwiek się nie pojawili otaczał ich tłum proszący o autografy i robiący sobie zdjęcia z idolami znanymi z tego, że wystąpili w telewizji. Albo taka Doda, gwiazda rocka, ale promowała się przy pomocy programów realityshow i dopiero potem jej piosenki trafiły na listy przebojów, kiedy dzięki temu jak wygląda, jak się zachowuje stała się idolką dla młodych dziewczynek, które odnalazły w niej osobę jaką by się same chciały stać. W rezultacie Doda jest bardziej znana niż jej muzyka. Dzisiaj gwiazda nie musi być artystą.
-
2007/09/17 17:23:50
Cod o superniani - nie lubię takich programow, wiec na pewno nie obejrze ;) kiedys widzialam jeden odcinek i wiem, ze sa takie patologiczne rodziny ;)
a co do partnera z wyksztalceniem - fakt to byloby najlepsze rozwiazanie, zeby dawal przyklad dzieciom i w ogole, ale patrzac na wspolczesna mlodziez (w moim wieku) - wszyscy chodza po dyskotekach i upijaja sie do nieprzytomnosci myslac ze to jest zajebiste... nauka idzie w kat, "kurwa, po co bede sie uczyl?" takie slysze czesto odpowiedzi...
co do tanca z gwiazdami - jedyne gwiazdy te najbardziej znane byly tylko w pierwszej edycji programu a teraz to nawet nie weim ktora to juz... wiec nie ma sie co dziwic ze znane sa moze 2 albo 3 osoby. ja ogladalam w calosci tylko pierwsza serie i uznalam ze wiecej ogladac nie bede bo mnie to wkurza! to przedluzanie wszystkiego i bla bla bla..
ok nic wiecej nie mam do powiedzenia;)
pozdrawiam:)
-
2007/09/17 17:35:15
elektrycznaa
ty sie weź za syryjczyków w takim bądź razie..
-
2007/09/17 17:53:56
grochzfasola,
mówi się: "w takim razie"

meldunello,
czyli telewizja kłamie??!!?? :)jakby nie było lubię kubę wojewódzkiego, czasem udaje mu się spontanicznie powiedzieć coś śmiesznego.
-
2007/09/17 17:58:10
psotny,
Telewizja? Absolutnie!
To telewizor kłamie! :)
-
2007/09/17 18:01:38
meldunello,
a ty gdzie byłeś jak cię nie było? :)
-
2007/09/17 18:03:22
oj, komkinek, chyba strzelasz samobója tym tekstem o eksterminacji półgłówów :)
-
2007/09/17 18:04:55
psotny,
Ja nic nie wiem! Nie przyznaje się! To nie ja! Chcę adwokata :)

PS.
Umieram.
Smarkam, kaszlę i w ogóle...
Pocieszcie mnie albo kopnijcie w dupę.
Proszę. :)
-
2007/09/17 18:07:21
meldunello,
na kaszel najlepszy okład z młodych piersi kobiecych. :)
-
2007/09/17 18:09:15
Ło jezu...
A nic tańszego nie ma? ;)
-
2007/09/17 18:12:22
piersi z kurczaka.
-
2007/09/17 18:18:33
Więc chciałbym, by zakonserwowali mnie ludzie z "Six Feet Under", biały nagrobek i jakichś fajnych sąsiadów spoczywających obok mnie. :)
Aha, i jeszcze jakieś zacienione, spokojne miejsce. Najlepiej z dala od wejścia.
-
2007/09/17 18:19:22
Wiecie co, strasznie mnie denerwują teksty w stylu: co ona lub on widzi w drugiej osobie, że są razem. Takie publiczne zdziwienie, a wręcz nagonka na kogoś, kogo sie kompletnie prywatnie nie zna, a wypowiada sie o nim sądy ostateczne i krytykuje zupełnie życiowe wybory...Nawiązuję oczywiście do Kamela i jego partnerki.Po prostu nie rozumiem dlaczego w Waszych oczach jest to aż tak powazny problem? Dlaczego macie aż tak silnie zakodowane pewne schematy [wyglądający jak "ken" Kamel - i nie wartościuje tu czy to się komuś podoba czy nie bo to sprawa względna, musi byc z kobietą wyglądająca jak barbie] i jeśli coś nie pasuje to trzeba to wysmiać, to jest dziwne powinno sie wyrzucić na margines itd. To zresztą dotyczy wielu znanych osób, na których "społeczeństwo" się oburza, bo mają takich, a nie innych partnerów. A przecież to prywatna sprawa każdej osoby, o gustach się nie decyduje, a tym bardziej o uczuciach...No, powiedziałam co leżało mi na sercu teraz możecie porzucać we mnie kamieniami z napisem głupia i naiwna.
-
2007/09/17 18:25:37
meldunello,
a co chciałbyś mieć napisane na nagrobku? :)

-
2007/09/17 18:26:23
lawendowa_chatka,
Bo nie stać ich na głębszy komentarz, więc idą na łatwiznę.
Poza tym Polacy w większości przypadków mają pożywkę z czegokolwiek co obije się o uszy.
Czują się lepiej, kiedy mogą kogoś lub coś skrytykować.
-
2007/09/17 18:29:57
lawendowa_chatka

jak się ma swoje życie do dupy i samemu jest się do dupy, to zaczyna się interesowanie czyimiś dupami. Normalka.
-
2007/09/17 18:31:15
lawendowa_chatka
Taki jest właśnie los znanych ludzi. Społeczeństwo się nimi interesuje, żyje ich problemami, osądza ich i dla wielu ludzi jest to problem co robi Kamel, Mroczek i Cichopek. Zazwyczaj są to osoby modlące się do telewizora i urozmaicające sobie swoje szare życie historiami z kolorowego swiata showbussinesu.
-
2007/09/17 18:31:49
No jak to co?
Zacne, zapomniane hasło: Kominek Ty Hóju.
Zapisałaś wszystko? Bo ja oczywiście zapomnę nawet moją ostatnią wolę. ;)

[Do Iwonek: Nie kasujcie komentka, toż to moje ostatnie życzenie.]
-
2007/09/17 18:36:58
sothisek,
wczoraj wrzuciłaś wszystkie kobiety do jednego wora, dzisiaj chcesz wrzucić Polaków i jeszcze piszesz że nie stać piszących na głębszy komentarz. jak można głębiej skomentować państwa kammel? nie podoba mi się ani on, ani ona, która powinna umieć o siebie zadbać, zwłaszcza jako kobieta na takim stanowisku. nie wypiuję swoich opinii na murach tylko na kominku, a wy sie zachowujecie jakbyście pierwszy raz tutaj weszły i nie wiedziały o kaman.

meldunello,
ja bym chciała mieć napisane: psotny wiatr.
-
2007/09/17 18:41:52
jeszcze odnosnie autorytetow. wydaje mi sie kominku ze przeczysz sam sobie, kiedys pisales w notce o milosc, ze ilu ludzi tyle jest definicji milosci, kazdy ma swoja i dla kazdego milosc moze oznaczac co innego. wiec dlaczego teraz piszesz ze autorytetem jest osoba po studiach? moze dla dziecka autorytetem bylby wlasnie ojciec pracujacy na budowie?
-
2007/09/17 18:43:47
psotny,
Hmm... Jakie to głębokie...
Chyba też chce taki napis. Mogę mieć dwa, nie? :)
chatka, sothisek
Zamiast zmieniać mój światopogląd, spójrzcie sobie jeszcze raz na te zdjęcia.
-
2007/09/17 18:44:38
psotny_wiatr,
Nie wrzuciłam kobiet do jednego wora.
Zauważ, że używam zwrotu *w większości przypadków*
Poza tym, chyba zbyt osobiście odbierasz moje komentarze - zupełnie niepotrzebnie.
Każdy z Nas ma przecież prawo do własnej opinii na dany temat.
Wyluzuj :)
-
2007/09/17 18:47:48
psotny
słowa słowa słowa..
-
2007/09/17 18:52:21
ajcchajmer,
tego co wyniesiesz z domu nikt ci nie odbierze. a mnie to się wydaje że dziecku należy dać coś więcej niż pełną michę, wdzianko, opierunek, kieszonkowe na bułkę słodką w sklepiku..ale jeśli ojciec pracujący na budowie będzie wstanie obudzić w dziecku jakieś ambicje i przekonać go że życie jest fajne, to szacunek.

sothisek,
masz rację. ja się za bardzo wami wszystkimi przejmuję :)

meldunello,
nie nie możesz!!! psotny wiatr jest the one and only :) ale jak chcesz mogę ci odstąpić mój zastępczy nick: wiosenna_bazia.
-
2007/09/17 18:53:26
meldunello,
Nie zamierzam zmieniać nikomu światopoglądu.
Wiem, że niektórym działam na nerwy, ale jestem do tego przyzwyczajona. Mnie się albo kocha albo nienawidzi, nigdy natomiast nie jest się emocjonalnie obojętnym ;)
-
2007/09/17 18:56:48
psotna,
No i po jaką cholerę :)?
Nalej coś mocniejszego, napijemy się.
Mam jeszcze tydzień urlopu, więc mogę :)
-
2007/09/17 18:57:55
Znam rodziców, którzy nie tylko, że nie mają średniego wykształcenia, ale poprzestali na podstawówce (głupota?- nie, życie)- a rodzicami są mądrymi i odpowiedzialnymi.
Prosty- nie musi oznaczać prostak
-
2007/09/17 19:00:58
syrna,
Nie musi oznaczać, ale na ogół oznacza, co oczywiście nie oznacza, że wykształciuch z dyplomem też może być prostakiem :)
-
2007/09/17 19:02:24
sothisek,
Mylisz się. Bo widzisz, ja mam Cię absolutnie w nosie. :) I to się na pewno nie zmieni. Cmok.

psotny,
pff...
To w takim razie chcę: dom_uciech_wujka_heinricha_to_mój_ulubiony_nick
O!
-
2007/09/17 19:04:24
meldunello,
Pożyjemy, zobaczymy:) Cmok.
-
2007/09/17 19:06:23
sothisek,
a ja jeśli pani pozwoly...z przyjemnością :D

meldunello,
bardzo słaby marketingowo nick.i zobaczysz ile farby potrzeba żeby to wszystko wypaćkać !!!
-
2007/09/17 19:26:08
psotna,
Nie pytaj, tylko śmiało.
Żyjemy przecież w wolnym kraju :)

Ps. Strasznie bym chciała wygrać tą seksowną bieliznę ale za godzinę muszę jednak się stąd ulotnić. Mam nadzieję, że do jutra nikt nie wpadnie na rozwiązanie zagadki i będę mogła zwinąć nagrodę ;)
-
2007/09/17 19:37:45
___psotny, meldunello___
Nie o to chodzi, żeby nie pisać co się komu podoba,a co nie, bo wszyscy mają do tego prawo. Chodzi o to, żeby nie pisać co się ma podobać innym, bo to już nie nasza sprawa (moim zdaniem oczywiście). Patrzę na te zdjęcie i nie podobają mi się. Oboje. Ale to nie mnie mają się podobać tylko sobie nawzajem, a to, co jest między nimi to ich sprawa, więc nie mnie wątpić w prawdziwość ich uczuć. Takie podejście może być dla kogoś po prostu bardzo krzywdzące, abstrahując już od tej konkretnej pary, a mając na względzie osoby, które są wokół nas i mogłyby usłyszeć tego typu "życzliwy" komentarz na temat swojego związku...I tylko o to mi chodziło, a nie o zmienianie czyjegoś światopoglądu...
-
2007/09/17 19:45:57
lawendowa_chatko,
kto jak kto ale myślę że kammel się nie obraża kiedy się o nim mówi. a dlaczego niby dodał sobie to "m" w nazwisku?
-
2007/09/17 19:59:38
psotna,
W wywiadzie do pewnej gazety, Pan Kammel oznajmił, że takie właśnie nazwisko nosi cała jego rodzina a Kamel było urzędową pomyłką :)
-
2007/09/17 20:01:52
psotny,
Wow. To on sobie zafundował sztuczne "m"? Skubany...

lawendowa,
Nie płacz już. Wiemy o co Ci chodzi.:)
-
2007/09/17 20:03:29
A ja bym tą supernianię wyruchał.
No ale ja wszystko rucham.
-
2007/09/17 22:44:37
Kominku.
Odcinek programu o którym pisałeś dział sie w Czechowicach - Dziedzicach gdzie mieszkam.
Osobiście tych ludzi nie znam ale mieszkają niedaleko.

Słyszałem ze wysiłki Superniani poszły na marne i że dziecko dalej jest nieznośne i rodzice nie moga sobie z nim poradzić.
No ale tak jak napisałeś to debilizm tych rodziców, którzy nie sa konsekwentni i dają sie manipulować 4 latce.
Nie wiem jakim bede rodzicem ale napewno nie bedę pozwalał na to by moje dziecko mnie lekceważyło. Puki rodzice wychowują dziecko to oni ustalają zasady.
-
2007/09/18 01:59:50
meldunello,
ok:), już dalej bronić czci Bosaka nie zamierzam. Pomyliłem się co do niego, myślałem że to jakiś bardziej nietuzinkowy polityk.
-
2007/09/18 05:22:23
psotny_wiatr: ja swoje ty swoje...
niektorzy chyba musza zagladnac do slownika i sprawdzic pojecie autorytetu, bo nie wydaje mi sie zeby bylo tam napisane "ktos po studiach". dla wielu osob autorytetem moze byc schwarzenegger ktory za mlodu uprawial kulturystyke
-
2007/09/18 08:20:33
panubu,
Co zrobisz jeśli ustalisz zasady a Twoje dziecko się do nich nie zastosuje, co zrobisz, jeśli mimo Twoich wysiłków będzie Cię lekceważyć (zrzućmy to na DNA)
Wyznaczysz granice, będziesz konsekwentny a dzieciak i tak to oleje, co wtedy? :)))
-
2007/09/18 12:17:35
"Daria Widawska - nie dość, że ruda," - a mówiłeś kominku, że nie masz nic do rudych!!!!
Poza tym ze wszystkim się zgadzam.
-
2007/09/18 14:18:53
Po co ludzie się mnożą skoro nie mają nic do przekazania poza pulą genów.. ehh. Powinni zacząć od roślinki, jeżeli przeżyje rok mogliby kupić psa, a dopiero po dwóch latach (leżeli futrzak nie wyrósłby na psiego mordercę oczywiście) dałabym im zezwolenie na płodzenie dzieci!
-
2007/09/18 17:27:21
superniania jest fajna
-
Gość: Swissman, acao205.neoplus.adsl.tpnet.pl
2007/09/19 07:20:14
Ania Guzik ładna? Toż to kawał baby z odpindrzoną mordą. Wszystko aż sieci od reanego photoshopa- czyli czterech skorup makijażu.
Obejrzyj ją o 4 rano i wtedy powiedz, że jest ładna...

Pozdrawiam,
Swissman
-
2007/09/20 21:38:48
Mój ojciec nie był wykształcony, jego edukacja zakończyła się na podstawówce. Mama po szkole gastronomicznej, bez matury. Ale czy wykształcenie decyduje o tym, jak dzieci zostaną wychowane? Tzn, moi rodzice nie są po studiach, więc ja pójdę w ich ślady i zostanę "nikim"? Damskim ćwierćinteligentem? Mama wpoiła mi szacunek do ludzi, tolerancję, nauczyła asertywności i powtarzała, że dzięki dalszemu kształceniu się, zajdę w życiu daleko. Ojciec z kolei (był alkoholikiem) swoim zachowaniem po procentach pokazał mi, jak człowiek może się nisko stoczyć przez alkohol. Unikam alkoholu, nie przepadam za nim, bo nie chcę by coś mną rządziło. To ja staram się kierować własnym życiem tak, by życie nie kierowało mną.
-
2007/09/22 01:24:51
mała korekta bo tu:
"Bosak to pomyłka genetyczna"

jest ewidentnie błąd - powinno być:
"Bosak to pomyja genetyczna"
-
2007/09/25 13:49:21
Przypuszczam,że jeżeli chodzi o dzieci to w dupie byłeś i gówno widziałeś...bez obrazy. W tym przypadku teoria nie ma nic wspólnego z praktyką. Przeżyjesz a uwierzysz.
-
2007/09/30 03:53:28
Komin zwroce Ci uwage ze wychowanie dzieci to wielka sztuka,gdy samemu bylo sie wycgowywanym z bledami.To idzie z rodzicow na dzieci jak lancuszek (nie)szczescia.Stosujesz zwykle uproszczenie odnoszac sukces wychowawczy do posiadania wyzszego wyksztalcenia.Przypomjne Ci ze istnieja rodziny z podstawowym wyksztalceniem,wiec srednie nie jest calkiem zle.Przerysowujesz czepiajac sie ludzi ktorzy mysla o wyjezdziez kraju na zarobek,zeby zrealizowac swoje marzenia.Pomysl ze bardzo duzo ludzi nie zaklada rodziny i wola z musy zyc samotnie niz wstydzic sie biedy we dwoje.
Kuriozalne jest czepianie sie wad ludzi ,ktorzy sa pracowici i sa znani i lubiani.Czepiasz sie ludzi ktorzy osiagneli sukces ,sa zanani i lubiani.
Twoj problem jezel iw nich odszukujesz swoje wszystkie fobie i uchybienia.Kamel jest inteligientnym ,dosc przystojnym i stylowo cieplym facetem ale nie cieplakiem(nie pisz bzdur).Justyna S. jest piosenkarka,nie gwiazda filmu.Zareczam Ci ze spiewa i wydaje plyty,ktore sa kupowane!Helena Wondarczkowa popmimo uplywu czasu jest nadal gwiazda i to na skale Europejska,nie Polsko Czeska.Pomine reszte jadowitosci.
-
2007/10/14 19:31:09
I niech ktoś wreszcie, kurwa jego mać, powyrywa brwi Bosakowi, bo wygląda jak wilkołak... homowilkołak
-
2007/10/27 19:38:51
grochzfasola,
Ble! :)
-
2008/10/01 22:46:45
moja córeczka przestała mnie już bić (a był taki moment, że koleżanki myślały, że facet mnie leje;). zamiast tego jak tylko wracam z pracy podaje mi klapki i mówi: mami:)
i w ogóle pięknie jest jak mi po swojemu opowiada jak jej dzień minął i po raz setny pyta: co to? wskazując na lampę, okno, drzwi, rudą, paskudną lalkę, którą sobie wybrała w niedziele w galerii:)
faktycznie, jak matka szczęśliwa to i szczęśliwe dziecko. jeszcze całkiem niedawno byłam tak zmęczona życiem, że najchętniej z pracy bym nie wracała. a dzisiaj biegnę, dzisiaj chcę, dzisiaj czuję, że kocham i lubię tę małą dziewczynkę. i nie widzę w tym mojego obowiązku. chcę, po prostu. może problemem jest to, że rodzice tych dzieci sami nei mogą się określić, tkwiąc w paskudnych związkach. inni z kolei w odmienny sposób sa głupi. dzieci fajne są. i fajnie jak mają fajnych rodziców:)
strona główna
napisz 
do kominka
kominek.in