|
Blog > Komentarze do wpisu
JESTEŚMY BEZNADZIEJNI
Taka myśl mi przyszła do głowy po dzisiejszej dyskusji w poprzedniej notce.
Poruszaliśmy w nim temat mojego wyglądu, doszliśmy do smutnego wniosku, że jestem pasztetem. Ale ja wiem coś więcej - jak na kogoś wirtualnie słynnego i kontrowersyjnego w rzeczywistościnie nie jestem zwariowany i kontrowersyjny. Taki sztywniak ze mnie. Amator. Wizualne dno. Bo to jest tak, że świat dzieli się na tych, którzy rządzą i są rządzeni. Świat też dzieli się na tych, którzy coś tworzą i tych, którzy korzystają z czyichś dzieł. Zauważyliście, że wszyscy kontrowersyjni znani ludzie są inni? Inni niż inni. Na początek zobaczcie sobie na amerykańskiego Kominka, choć to porównanie nie jest do końca trafne, ale to szczegół. To ten w różowych włosach po lewej. Się nazywa Perez Hilton. Czyż nie wygląda jak klasyczny zwariowany facet? Od razu po nim widać, że koleś wie jak się sprzedać. W klasyfikacji Time'a zajął 16 miejsce w rankingu najbardziej wpływowych ludzi 2006 roku. Ja w tej samej klasyfikacji wylądowałem w dopiero w piątej setce. To już samo za siebie mówi jak bardzo on jest fajny. Gdyby chciał, mógłby puknąć nawet Marię Wiktorię Wałęsę.
Mamy jeszcze naszego polskiego Wojewódzkiego. Też nienormalny.Swoją drogą często jestem do niego porównywalny, ale niestety w niczym go nie przypominam. Ani w zachowaniu, ani wyglądzie, ani sposobie podchodzenia do tematów. Lubię go, ale dziwi mnie, że w swoim programie nie potrafi bądź nie chce zgłębiać ciekawych tematów, wszystko załatwia powierzchownie, byle efektowniej, byle głośniej. Się marnuje chłopak. Poza tym trochę mnie wkurwia, bo unika moich telefonów. I ten jego gust - posuwać Muchę. Rany boskie... Ale podobnie jak ja - wzbudza emocje u słabych. Na jego temat każdy ma swoje zdanie, najczęściej jest to mieszanka uznania i pogardy ze wskazaniem na to drugie. Podobnie jest z innymi kontrowersyjnymi postaciami. Większość z was daje się nabrać na ową kontrowersyjność i reaguje negatywnie nie zdając sobie sprawy, ze dla takich ludzi jest to wodą na młyn. Im ktoś ma gorsze zdanie, tym głupszą jest osobą. W życiu nie poszedłbym do łóżka z kobietą, która powiedziałaby złe słowo na kreację Wiśniewskiego bądź Dody Elektrody. A teraz spójrzcie na siebie.
Do której grupy należycie? Nadawców czy odbiorców? Czy na co dzień wyglądacie inaczej niż reszta czy raczej mieszacie się z tłumem? Czy w waszym wyglądzie jest coś "innego"? Może macie kolczyki nie tam gdzie trzeba, farbujecie włosy na tyłku, palicie papierosy, a wódkę zapijacie sokiem z buraków?
Zapomnij o tym blogu. Teraz piszę codziennie pod tym adresem: środa, 16 maja 2007, kominek
Zapomnij o tym blogu. Codziennie nowe teksty Kominka pojawiają się teraz na KOMINEK.IN
Komentarze
2007/05/16 21:07:59
Notka ciekawa,ale nic odkrywczego nie wnosi.
Ot,takie masło maślane jakby użalanie się nad samym sobą. 2007/05/16 21:08:39
poti80,
Wiem, że nie kręci, ale kręcił. I weź człowieku używaj kulturalniejszych sformułowań takich jak: penis, przyrodzenie. Bo jak nie to będę musiał cię wyjebać stąd za wulgaryzmy, a szkoda tracić starego czytelnika. 2007/05/16 21:09:31
lisa_mari,
Wiele razy pisałem, że im bardziej ktoś się spodziewa na tym blogu czegoś odkrywczego, tym gorzej świadczy to o jego intelekcie. 2007/05/16 21:09:50
kominek pierdlisz że głowa boli... wydasz książke, staniesz sie sławny i będziesz miał co chcesz ;) tak może być z każdym z nas...
a tak na marginesie to niezła prowokacja. 2007/05/16 21:09:54
mądra notka komin! Świat tworzą ludzie innowacyjni, potrafiący pobudzać społeczeństwo niekoniecznie do myślenia, ale emocjonalnie np i to się kręci wszystko. Nawet w tym poście nic nowego nie wniosłem! Gorąco pozdrawiam! :P*
* chciałem ci dogryźć, żebyś sie za bardzo nie cieszył. 2007/05/16 21:10:24
Ja jestem z tych maluczkich.
Mi jest do w ten sposób pojętego szczęścia potrzebny tylko doktorat. No i Amjan. 2007/05/16 21:11:35
Autorowi chodziło o to,że W.udrażniał Musze komin,do czynności której nasz jurny chwat by się nie zniżył;)
Co innego Kaja P.Prawda? Mrauuu....;) 2007/05/16 21:12:26
wszystko pięknie ładnie, ale ja już wolę być nieciekawą skromną mychą a włosy mam czarne i dobrze mi z tym, nie zafarbowała bym ich na czerwony czy inny różowy
2007/05/16 21:13:44
ja bym pofarbowała gdybym miała pewność intensywnego koloru i braku odrostów.
;) 2007/05/16 21:13:56
każdy może być inny niż inni jak tylko chce i potrafi się wykreować. ja nie odczuwam takiej potrzeby :-)
amunic.ja, mi najpierw magisterka :-) ale doktorat też planuję. 2007/05/16 21:14:01
nie powiedziałabym, że się wyróżniam, bo teraz taka pstrokatość, że żeby się wyróżniać, trzeba być normalnym obywatelem jak za dawnych dobrych czasów.
2007/05/16 21:14:04
nawet w uszach nie nosze kolczyków, bo mam za wrażliwe, ale ruda jestem, więc wiadomo, że inna :>
2007/05/16 21:14:07
Nie mieszam się z tłumem, zawsze byłam indywidualistką. Wyrażam siebie przez ubiór, nigdy nikogo nie naśladowałam, nie podążałam jak głupia za kanonami mody nie zważywszy na to czy coś mi będzie pasować czy nie. Mam swoje zdanie, i zawsze go bronie :-)
pozdrowionka 2007/05/16 21:14:40
Kominek ma racje...sam czasami się wkurwiam ze nie moge odbiec od tej szarej zeczywistosci ktura nas (mnie) otacza...i ze jeztem taki sam jak inni...nie mam nic specjalnegoe dzieki czemu mugłbym zapasc komus w pamięć...Ty kominek masz- super bloga (ja nie zapomne go do końca zycie )
2007/05/16 21:14:51
Co innego "spodziewać się",a co innego bywać mile zaskoczonym(oną)jak to wcześniej u Ciebie bywało;)
Może zrób jakieś małe głosowanie na temat,który Twoi wierni czytelnicy chcieliby przeczytać poruszony od analnej strony życia;) 2007/05/16 21:16:52
Jeżełi chodzi o wygląd to ja mam kolczyki TYLKO w uszach (na razie sześć), włosy farbuję na czarno, ale TYLKO na głowie, ubieram się na czarno, ale normalnie... Podsumowując, należę do ludzi przeciętnych. BARDZO przeciętnych. Hobby mam za to ciekawe :) Czytanie. Przede wszystkim Kominka i raportów lekarzy sądowych. To chyba na tyle :)
2007/05/16 21:17:29
skowron_nadziei,
Ależ odbiegasz od innych. Nie znam drugiego człowieka, który "ktura" pisze przez u zwykłe. lisa_mari, To nie wypali. Większość pomysłów od innych jest słaba. 2007/05/16 21:17:31
A w kwestii wizualnej:177cm,75D,włosy w kolorze czekolady,zadbane stopy....Urodzona po 80-tym;)
2007/05/16 21:19:38
lisa_mari,
W kwestii wizualnej od wzrostu i wielkości piersi waga jest ważniejsza;) 2007/05/16 21:19:58
Fajna nota, ja tam nie mam się nad czym użalać, pomijając mój krzywy ryj i zjebane , nieukładające się blond włosy :)
P.S. Chociaż teraz jak się przejrzałem w monitorze, to uważam że jednak gorzej być mogło :) Hehe. POZDRAWIAM!!! 2007/05/16 21:20:10
Kominku, jedyna różnica między Tobą a nimi (oczywiście oprócz branży i skali zasięgu) jest taka, że Ty nie masz z tego ani grosza.I to mnie martwi.Ale jednoczesnie podziwiam Cię za to, bo wiele osób zwietrzyłoby okazję i robiło na Twoim miejscu dużą kasę.
ps Do Pereza zaglądam, bo jest naprawdę zabawny i interesuje mnie ta tematyka. 2007/05/16 21:21:01
każdy jest nienormalny na swój własny niepowtarzalny sposób
2007/05/16 21:21:12
:) sorry za błąd jestm dyslektykiem ( w jakims stopniu mnie to usprawiedliwia) ale moj komentarz nie traci na wrtości przez ten błąd
PS czy w pierwszym zdaniu twojej notki miało być 2 razy "nie"? ;] 2007/05/16 21:21:59
gnieciuch,
Ja jestem za młody, żeby zarabiać miliony. Jak dorosnę to zacznę, to i tak mnie nie ominie. 2007/05/16 21:22:01
lisa_mari,
masz 177 cm wzrostu?!! To Ty jesteś kobieto WIELKA :) Ja lubię, małe drobne brunetki :*:* Hehehehe ;-) Żeby nie było ja mam 183 cm wzrostu :D 2007/05/16 21:23:28
Waga przy owym wzroście raczej piórkowa-54,5 kg, zwłaszcza rano po oddaniu wszystkich płynów ustrojowych;)
2007/05/16 21:23:50
A ja tam lubię wysokie kobiety. Ideałem jest kobieta wyższa ode mnie o pół głowy.
No i oczywiście takiej kobiecie nie może przeszkadzać niższy facet. 2007/05/16 21:23:57
cholera czyli jestem pasozytem, nie wyróżniam sie z tłumu, nawet w osiedlowym sklepie mnie nie rozpoznaja;)
2007/05/16 21:25:26
oj kurcze skoro 177 cm. ma wielka kobieta to ja ze swoimi 180 cm. jestem gozzilą
2007/05/16 21:25:57
To moze najpierw sie przywitam bo jestem tu prawie nowy ( jesli chodzi o komentowanie bo czytam prawie roczek).
Kominek: " Im ktoś ma gorsze zdanie, tym głupszą jest osobą" - moglbys glebiej uzasadnic? Bo smutna rzeczywistosc jest taka ze "gwizadki" zapalaja sie dzieki kontrowersji - taka droga na skroty do slawy. Po co latami rzetelnie i uczciwie pracowac, skoro mozna byc byle jakim ale byc kontrowersyjnym. Ocene merytoryczna takich gwiazdek zostawie bez komentarza. Co do nadawcow i odbiorcow wybacz ale znow bede polemizowal. Wyglad nie musi byc kontrowersyjny zeby swiadczyc o tym ze ktos jest nadawca. Sam jestes argumentem ktory potwierdza moja teze - jestes pozytywnym nadawca - prawie anonimowy - przedstawiasz tylko swoja tworczosc a mimo to masz wielu odbiorcow... 2007/05/16 21:26:33
Mi też nie przeszkadzają wysokie kobiety, ale są tacy idioci, którzy twierdzą, że to nie pasuje, żeby kobieta była wyższa od mężczyzny :/
Mi to oczywiście nie przeszkadza :) 2007/05/16 21:26:41
deviljin
jak założę szpilki to będziesz mi pod pachę;) I żeby nie było:wiem z autopsji,że kto TU nie wyrósł,to TAM dostał rekompensatę w dwójnasób;) I jak zapusci mrówkojada...to AŁĆ ;) 2007/05/16 21:27:24
nie wiem co napisać. nie porównuję się z innymi. każdy robi swoje. fajnie, że oni się dzielą tym co im wychodzi, jak i ty pisząc bloga, fajnie, że moja koleżanka robi świetne zdjęcia, fajnie, że inna jest świetnym adwokatem a jeszcze inna robi najlepsze na świecie ciasto orzechowe. wszystko dobrze. niech dalej tak będzie. tak na dobrą sprawę wszyscy [chyba] są odbiorcami i dawcami czegoś. jak zacznę się porównywać i chcieć być taka jak ktoś, to się chyba oddam dobrowolnie do kremacji. a sława to zupełnie inna sprawa. dla mnie najważniejszy jest święty spokój. podziwiam tych, którzy chcą i potrafią z nią żyć i podlegać ciągłej ocenie. mają nerwy :)
2007/05/16 21:27:40
priscilla,
Co to od wczoraj tu jesteś, że takie pytania zadajesz?:) odbycikbuldota, Sześć kolczyków w uszach to o 5 za dużo. Proszę zdjąć. 2007/05/16 21:27:45
a ja jestem szarą myszką.
nigdy nikt na mnie nie zwraca uwagi. nie ubieram się wyzywająco. wszystkiego się boję. miałam kiedyś chłopaka, ale rzucił mnie bo nie spodobało mi się całowanie. :( nie wiem. może wszystko przez to, że mam dopiero 15 lat. :( ech, dziwny jest ten świat. 2007/05/16 21:27:49
Kominek
a nie kobieta wyzsza od Ciebie o cala glowe? Moglbys sie wtedy bez problemu przytulac do jej piersi 2007/05/16 21:29:03
Chwileczkę...
My normalni, przewidywalni? Nie! Bo my czytamy Kominka :))) 2007/05/16 21:29:19
spoko loko luz i spontan ja ze swoimi 178cm wzrostu też do krasnoludków nie należę
2007/05/16 21:29:46
sadys,
Błąd w założeniu. Uczciwa praca to także wybijanie się dzięki kontrowersjom. 2007/05/16 21:30:07
Ml
ale Ty w jakis sposob tez juz jestes slawna. Piszesz swietnie, nawet jesli jedynie dialogi z pamieci:) 2007/05/16 21:30:08
Kominku bys był łaskaw zobaczyc co napisałem o 21:21- zobacz ze nie tylko ja sie myle na tym blogu ;D
2007/05/16 21:30:53
hmmm my mozemu uwazac sie za przecietniakow ale inni moga postrzegac nas zupelnie inaczej. ja uwazam sie za kogos kto tak naprawde nie zwraca na siebie uwagi a z drugiej strony slysze ze swoimi oczami moge powalic na ziemie, czyli jednak czyms sie wyrozniam z tlumu ;) ah i nie wiem czemu, ale kazdy gada mi ze nie jestem polka ...
2007/05/16 21:32:03
Kominku... ty podbijasz świat "na partyzanta"... ze swojego przytulnego, ukrytego przed rozglosem bloga.
2007/05/16 21:32:41
Makra
zaparz sobie imbiru i wlaz pod koldre:) Albo nie, przynies sobie te koldre do kompa;) 2007/05/16 21:32:45
skowron_nadziei,
Zainstaluj sobie Firefoksa. Sprawdza błędy przy pisaniu komentarzy. www.firefox.pl Używam tej przeglądarki od dwóch lat. 2007/05/16 21:32:48
Kominku, powiem szczerze, że do tej pory zaliczyłabym Cię do facetów, którzy nigdy nie dorastają ;) Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.Ale skoro planujesz dorosnąć to życzę Ci tych milionów z całego serca.I myślę, że Ci woda sodowa nie uderzy.No bo juz dawno, by Ci uderzyła.
2007/05/16 21:33:36
Lubię swój wzrost i nie przeszkadza mi on w noszeniu szpilek.
I jakby trapery były na wysokich obcasach to może zdobyłabym jakieś K2;))) Niżsi faceci są OK i pomijając kondycję psychiczną,ważne żeby mieli zachowane proporcje w ogólnej anatomii;) Nalany brzuch w moich oczach dyskryminuje tak samo jak muskuły o budowie pięt komara;) [nie geja Mikołaja;)] 2007/05/16 21:34:05
lisa_mari,
to jeżeli chodzi o cyferki to jesteśmy podobne :-) 174/56 :-) i nie uważam, żeby 177 to było dużo :-) no! kominek, hmm TA-AK :-) 2007/05/16 21:34:27
Pierwsze skojarzenie (wiem, wiem, pracę przedawkowałam :), to typy osobowości wg Znanieckiego.
Wyróżnił on: Ludzi Przeciętnych (tych jest najwięcej, mix wszystkich pozostałych typów), Ludzi Pracy (zarobione, skrupulatne mróweczki), Ludzi Dobrze Wychowanych (słucha starszych i nigdy nie odpyskuje), Ludzi Zabawy (playboye, Piotrusie Pany, artyści, politycy, terroryści i dziwki), Ludzi-Zboczeńców - osobowości najbarwniejsze i nietypowe. Zboczeńcy wg Znanieckiego dzielą się na Podnormalnych (tylko wyłamują się z obowiązujących zasad) i Nadnormalnych (wyznaczają nowe trendy, odkrywcy, wynalazcy, geniusze). Jak ktoś chce więcej wiedzieć, to niech czyta tutaj: pl.wikipedia.org/wiki/Florian_Znaniecki Czyli: jak już być Kimś, to tylko Zboczeńcem ;) 2007/05/16 21:35:59
Dobrze, że jestem facetem i nie grozi mi pójście z Tobą do łóżka bo jak dla mnie kreacja Wiśniewskiego jest do dupy. Choć w sumie to nie kreacje Wiśniewskiego ja mam w dupie - to czego w nim nie lubię to fakt, że ma absolutnie beznadziejny głos a u piosenkarza chyba to jest najważniejsze a nie to jak wygląda. Z Twoich wyznaczników inności wynika, że jestem szarakiem - nie pale, nie mam kolczyków, nigdzie nie farbuje włosów a wódkę zapijam piwem ale i tak jestem zajebisty.
2007/05/16 21:36:47
dzieki sciągne sobie na pewno, ale błąd zrobiłes w drugim zdniu notki...2 razy ten sam wyraz koło siebie a dokładniej - "nie"...wiec nie kozacz ;D
2007/05/16 21:37:53
Jedyna nietypowa ceche jaka jestem w stanie zauwazyc u swojej skromnej osoby to to ze lubie śledzie z dżemem ...
A wiekszość osob jakie znam odrzuca od takiego zestawienia . Ale to tez nic nie ma wspólnego z wygladem ani z pogladami - niczym sie nie wyróżniam - ani kolorowych wlosów, ani kolczyka jak u krowy w nosie ani nawet - o zgrozo ! - żadnego tatuażu (nawet zmywalnego :( ) na ramieniu, łopatce lub nerce. 2007/05/16 21:38:15
komin, lepiej nie celuj lufa w swoja skron. jak sie zastrzelisz, to nie bedziemy mieli kogo czytac :)wiec lepiej umyj ta kuchenke ;)
2007/05/16 21:38:21
makrauchenia,
weź idź kurdę, ja nie będe korzystał z jednego bloga, dzielonego z osobą, która ma sepsę! ;D 2007/05/16 21:39:33
Kominek:
"Uczciwa praca to także wybijanie się dzięki kontrowersjom. " To juz zalezy jak zdefiuniujemy "kontrowersje" bo w szerszym rowniez pozytywnym znaczeniu mialbys racje. 2007/05/16 21:40:29
Nie no kurwa, jak ktoś ma sepse to niech nie pisze komentarzy, bo mi czytelników wykosi!
2007/05/16 21:40:53
wojewodzkiego nie oglądam, wiśniewskiego nie słucham, nie lubie ich poprostu, w dupie ich mam i ich komercyjne zagrywki, i nie wiem czy to jest dla nich "wodą na młyn"
2007/05/16 21:42:24
arkadia, ale to nie ja, tylko blog, nie liczy się. a poza tym, to nie ja tylko on, więc się w ogóle nie liczy. ja chcę coś takiego, czego jeszcze nikt nie ma. nie wiem co to jest, ale jak to wymyślę, to się podzielę.
ag_nessie, ok, to ja też jestem zboczona. oł jes. wreszcie mam pełną diagnozę. jestem prosta i zboczona. jakie to podniecające. 2007/05/16 21:44:28
grochzfasola
owszem wiem ze takowe istnieja, pozniewaz dosyc czesto je odwiedzam :) lecz nigdzie nie ma takich publikacji jak na kominkowym blogu :) 2007/05/16 21:46:11
arkadia, tak to miliony kobiet mają. to może ja zrobię tak, żeby mieć dwóch sławnych mężów jednocześnie? ale to też już chyba było. nie wiem, chodź wymyślimy coś czego jeszcze nie ma?
2007/05/16 21:47:10
A mi się bardzo podoba, jak ktoś mówi do mnie "zobacz sobie na...".
To ja z tego miejsca pozdrowię Maćka :) 2007/05/16 21:48:55
Oo chyba czytasz w moich myślach.Wczoraj stwierdziłam, że fajnie byłoby przeczytać co sądzisz o Wojewodzkim. I nie koniecznie zgodze się z tym, że na pewno nie jesteś taki jak on. Bo mało osób wie jaki jesteś Ty czy Wojewódzki w rzeczywistości. Wiemy tylko tyle ile nam pokaża, i ile on czy Ty chcecie przekazać, powiedzieć czy napisać no i tyle ile sobie dopowiemy ;)
2007/05/16 21:48:57
Spadniesz w rankingu najpopularniejszych blogów, bo za bardzo pokazujesz siebie z realu. Dobrze wiesz, że tłum potrzebuje podniety - i czytają Cię podobnie, jak oglądają Wojewódzkiego i śledzą życie Dody i Wiśniewskiego: niby to ze wstrętem czy przynajmniej niesmakiem, a jednak oderwać się nie mogą. Kiedy zrozumie się, w jaki sposób działają mistrzowie szołbiznesu, trudno ich nie podziwiać - dają publiczności dokładnie to, czego ona oczekuje: rozrywkę. I są mistrzami w tym, a jednocześnie prywatnie pewnie są dużo bardziej sympatyczni i zwykli niż mogłoby to wynikać z ich wizerunku. Ale gdyby Wojewódzki w głębszy sposób poruszał tematy, którymi zajmuje się teraz w sposób kontrowersyjny i widowiskowy, nie miałby szans w walce o oglądalność. No i tak samo jest z Tobą w wirtualu: kreujesz się na Kominka, którego obraz wyłania się zwłaszcza z tekstów o seksie i kobietach, szczególnie tych starszych. Doczekałeś się nawet przynajmniej jednego plagiatora pomysłu na imidż, który jednak kopiuje Cię dość nieudolnie. A czytając Twoje notki można pomyśleć pewnie podobnie jak oglądając program Wojewódzkiego: koleś ma coś do powiedzenia i umie to sprzedać. Jeśli teraz zaczniesz sadzić takie noty, w których jesteś bardziej Tomkiem niż Kominkiem, popularność Ci spadnie a komentarzy będzie mniej, bo i o co się tu kłócić jak napiszesz notkę sensowną ale nie "kominkową". Za to pewnie możesz liczyć na napływ widowni bardziej na Twoim poziomie.
2007/05/16 21:49:23
Ml
to moze slawna zone? to pewnie tez juz bylo.. Moze zalozmy razem harem, takie wielki, wspolny... pewnie Ci monz nie pozwoli... 2007/05/16 21:49:49
A ja się nie czuje wcale przeciętna, mam wiele cech, które odróżniają mnie od tłumów. moja fryzura jest jedyna w swoim rodzaju, sama ją wymyslam i wycinam, a kilka dni później widze pełno marnych nasladowniczek, dla których jestem wzorem. Oprócz tego mam swój styl ubierania, swoje poglady, często kontrowersyjne, na każdy temat, niezmienne od czasu miejsca i akcji. A najbardziej lubie swój lekko francuski akcent i francuskie :"r", które odróżnia mnie od tłumów. Ogólnie czuje sie wyjątkowa, po prostu lubię siebie :) a ty Kominku też jestes wyjątkowy, bo gdyby Ciebie zabrakło napewno nam- czytelnikom sprawiło by to pewną pustke. pozdrawiam
2007/05/16 21:50:01
ml,
zawsze myślalam co to będzie, jak nie dożyję ostatniego odcinka mody na sukces... Więc jak mam nie dożyć ostatniej notki Kominka, to niech nikt nie dożyje. 2007/05/16 21:51:05
kominku wybacz za sformułowanie. Padło ono w przypływie emocji i się nie powtórzy.
2007/05/16 21:51:18
Ja jestem wyjątkowy, zbieram zużyte spłuczki toaletowe i nalepki od bananów ;-)
2007/05/16 21:52:59
mieszać się z tłumem dla niepoznaki, podczas gdy jest sie cudownie nienormalnym: tak najlepiej. czasami podkreślenie tego strojem, fryzurą tworzy juz jakąś kreację, przestaje być prawdziwe. a przecież wystarczy tylko szczegół, jak np różowy telefon u faceta;))
pozdrawiam! 2007/05/16 21:53:39
@ Kominku
Otóż, to co czyni człowieka kontrowersyjnym (w kontekście notki), to odmienność intelektualna (szerokopojęta), ale NIE JEST regułą, że takie osoby muszą zawsze szukać upustu swej odmienności/wyrażać ją również poprzez strój czy ogólniej mówiąc wygląd. To nie jest również źródłem ich sukcesu - co oczywiste - więc nie ma co się tak bić w pierś. Ja akurat nie przepadam za takimi przebierańcami. Osobiście nie widzę problemu w ubieraniu niebieskich dżinsów i szarej koszulki, i przez to niewyróżnianiu się w tłumie. Tłum jest i tak anonimowy. Ci ludzie z obrazków nie zdobywają świata - oni zdobywają ekrany telewizorów i okładki czasopism. Nie wiem czemu te ich "sukcesy" tak gloryfikujesz. Dla mnie np. one nie przedstawiają wielkiej wartości. 2007/05/16 21:54:18
Mój facet nie lubi jak noszę szpilki bo jestem wtedy z nim równa, bo raczej nie wyższa. Ja uważam że jest coś seksownego w wyższej kobiecie i niższym mężczyznie ;)
2007/05/16 21:54:32
a teraz na poważnie:
z wyglądu: raczej nie rzucam się w oczy. z zachowania: czasami lubię sobie poszaleć. np. w nocy (gdy jestem w warszawie u koleżanek) lubię zatańczyć sobie dookoła rurki w metrze, czy bawić się ze znajomymi do samego rana. :) z reguły jestem jednak bardzo grzeczną studentką. z poglądów: coś całkiem oryginalnego? ta, jestem pacyfistką z kilkoma "ale". nikogo nie naśladuję i nie chciałabym by mnie naśladowano. oczywiście przejmuję czasami jakieś drobne gesty czy słowa od ludzi z którymi przebywam, ale nie zdarza mi się to z poglądami. do konformistów na pewno nie należę. 2007/05/16 21:54:39
jamajczyk,
Od początku istnienia tego bloga każdy wróżył mi spadek popularności. Bo to, bo tamto. A ja zawsze robiłem swoje i nie dość, że nie spadało, to zawsze wzrasta. To jest jak z trenerem reprezentacji w piłce nożnej. Każdy jest kurwa mądrzejszy i wie lepiej. Tobie także się coś wydaje, i ty także się mylisz, bo z nas dwóch ja się znam na swojej robocie, a ty nie. I tyle:) 2007/05/16 21:55:39
Dobra, spadam jutro trzeba już o 6:00 wstawać, bo lecę do pracy... :(
GoodNight. :-) 2007/05/16 21:57:30
klaudyna.olkusz
No właśnie o tym pisze. To jacy jesteśmy wiedzą tylko ci, z którymi mieszkamy czy żyjemy wiele lat. Są oni już dla nas jak otoczenie, nie bardzo zważamy co oni o nas pomyślą, według mnie tylko przy takich osobach jesteśmy prawdziwi, i nie kreujemy się na kogoś innego, nie udajemy no i mówimy to co na prawdę myślimy. 2007/05/16 21:58:34
arkadia, ale harem czego? bo taki na kobiety to już arabowie wymyślili.
makra i słusznie. bierz jeńców. może jakiś okup wpadnie czy coś. 2007/05/16 21:59:59
orycto
bzdura:) jak ktos czuje potrzebe kreowania i udawania, bedzie to robil bez wzgledu na to, ile z kim mieszka. Jesli ktos jest szczery wobec siebie i innych, to wszystko jedno czy sa to najblizsi czy obcy. 2007/05/16 22:03:52
Witam wszystkich. Jako, że jest to mój pierwszy komentarz, chciałem pozdrowić wszystkich a w szczególności prezesa tego bloga- pana kominka. Pamiętajcie miłość wam wszystkim wybaczy. Aha no i trzeba siać siać i jeszcze raz siać.
2007/05/16 22:06:33
Ok, to teraz po drugim czytaniu notki:
o Perezie słyszałam, ale jakoś nie poświęcałam mu nigdy zbyt wiele uwagi. Za to Wojewódzkiego pamiętam jeszcze z Halo!gramy, Dodę z pierwszego teledysku Virgin (połączenie Britnej Spirs i kapeli metalowej wypadło co najmniej ciekawie), a ich Troje z czasów, gdy byli popularni tylko w Łodzi i moim rodzinnym mieście. Od tego czasu trochę się pozmieniało. Są kontrowersyjni, jest o nich głośno, pojawiają się co rusz w mediach. Nie śmieszą mnie wszystkie żarty Kuby, czy zachowania Dody, ale lubię ich za konsekwencję w kreowaniu siebie, za własny styl i za to, że mają jakiś pomysł na karierę. W zachowaniu Wiśniewskiego jest chyba trochę więcej przypadkowości, ale nie da się ukryć, że biznes mu się kręci. Czy im zazdroszczę? Tak, tego, że mają pomysł, jak się sprzedać - niewielu potrafi zrobić to tak dobrze. Ale szołbiznes to nie moja bajka. Ja dorównam im sławą, jak specjalnie dla mnie ustanowią Nobla z socjologii, bo tak wielki naukowy umysł będzie wymagał specjalnego uhonorowania ;))) 2007/05/16 22:08:26
dr.love1
"I push my seed in her bush for life Its gonna work because I'm pushin' it right" apropo siania 2007/05/16 22:09:47
Witaj Komin! To mój pierwszy post na Twoim blogu, który jest tak beznadziejny, ze wczoraj spedzilem tu kilka godzin i wracam tu kiedy tylko znajdę wolną chwilę. Odnośnie tego co napisałeś. Uważam, że Twoja wyższość polega na tym, że potrafisz wprost powiedzieć, że tak naprawdę to niewiele znaczysz i nie odróżniasz się od większości męskiej części społeczeństwa. W moim przypadku jest znacznie gorzej... Mi wydaje się, że coś jednak znaczę, podczas gdy nawet Ty, Kominie, jesteś ode mnie bardziej oryginalny i prawdopodobnie, inteligentny:)
2007/05/16 22:13:12
@ ag_nessie
Hej! A pamiętasz jak w Halo!Gramy prowadzącym był nijaki Makak? Po prostu uwielbiałem gościa. Młodym winienem rzec, iż Halo!Gramy był to popularny w połowie lat '90tych program na Polsacie poświęcony muzyce rockowej/alternatywnej. Miał wielu klawych prowadzących, w tym młodego Kubę W., jak i ww Makaka. Piękne czasy! 2007/05/16 22:13:49
Orycto a co z tymi, którzy tylko poza gronem "najbliższych"(którzy de facto są nimi tylko formalnie) czuja się swobodnie? Tacy dajmy na to, milczący małżonkowie którzy już dawno przestali wymieniac ze sobą różne poglądy, a ich rozmowy ograniczją się do "jak tam w pracy i co trzeba kupić". Za zamkniętymi drzwiami domu też mozna czuć się obco. Dochodzi się tylko do smutnego wsniosku że choć powinni znać nas na wylot, wiedzą o nas najmniej..
2007/05/16 22:14:26
Jak to Kuba Wojewódzki powiedział kiedyś:"W życiu mi jest najciężej być Wojewódzkim",albo coś podobnego.
A w życiu codziennym co? "maski", "role" i maskarada rozmaitości,oby tylko osiagnać cele... Dobrze póki się człowiek do niczego nie zmusza,bo jak zaczyna go "rola" przerastać,to depresja nieunikniona. Dlatego staram się na ile się da maksymalnie nie zmuszać,poprostu być zwykłą osobą,obserwować,mieć cele,marzenia i żyć poprostu,zwyczajnie :) 2007/05/16 22:16:23
Nie będę się nad sobą użalać! Mam niezbyt duży biust to fakt ( ;) ), ale za to ładnę zęby i uśmiech i poza nim niczym się nie wybijam ponad przeciętność. No moze optymizmu mam w sobie wiecej niż zwykły Polak czy Polka.
i nie chciałabym wyróżniać się różowymi włosami czy kolczykiem gdzies tam, bo nie jest to mi potrzebne. Grunt to dobrze sie czuć we własnym ciele. 2007/05/16 22:16:40
mlo.dda
nie czytałas "lorda jima", nigdy nie poznasz człowieka w pełnim bądź na wylot albo do końca;) 2007/05/16 22:18:02
Ag nessie
W dzisiejszych czasach parcie na sławę jest, jak widac ludzie są gotowi małpę z siebie zrobic, żeby się tylko sprzedac. Dla mnie to jest ż e n a d a. Kult forsy, tandeta no ogólnie syf. Człowiek to jest coś, człowiek się nie sprzedaje, wierzy, dąży, nie wzdycha do lusterka. 2007/05/16 22:19:40
grochzfasola,
*I don`t bitch and whine if I don`t get my way. *One monkey don`t stop the show *Calm down let me hold Your hand *I push my seed somewhere deep in her chest *I lick the opposition cause she takes no pill :D moje ulubione momenty :-) mogłam coś przekręcić bo z pamięci piszę :-) 2007/05/16 22:21:42
kludyna.olkusz
no co ty..a jak zarobic na pobyt w luksusowym hotelu na Bahama?;) 2007/05/16 22:22:11
No nie, bo na wskroś przewidywalne są chyba tylko roślinki. Żeby nas znać, osoba "bliska" musiałaby chyba przechodzić dokładnie tą samą ewolucję. I w tym samym tempie. Nierealne.
To jest jednocześnie ciekawe i smutne :) 2007/05/16 22:22:27
quassowska,
Figura ważniejsza jest od biustu. I twarz. Jak masz spoko to olewaj biust, to tylko cycki. 2007/05/16 22:23:39
A kto dla Ciebie Kominie jest wielki? Może Napoleon? Jego raczej skromność nie cechowała - przy swoim dość niewielkim wzroście, miał najlepsze dupy w każdym mieście, w którym zabawił. Więc jeśli nie on, to kto?
2007/05/16 22:24:30
makrauchenia1
jesli jest w stanie rozcienczonym to poczatek, jesli jest dosc gesty to porzadnie sie cos zawirusowało, a jesli pokichujesz to moze alergia;) 2007/05/16 22:24:36
Jak dla mnie jestem zupełnie normalnym kolesiem. Nie wyróżniam się nie farbuje włosów na dupie, a także nie popijam wódki sokiem z buraków. Może i nie zdobędę świata, ale mam jeszcze czas żeby on usłyszał o mnie :) Wczoraj sobie wmawiałem, że jestem beznadziejny, lecz dzisiaj czuje sie że mogę pokazać tym wszystkim burakom, co we mnie zwątpili ile tak naprawdę jestem wart :D
2007/05/16 22:28:04
grochzfasola,
porządnie zawirusowalo, jak cholera wręcz.mówię: sepsa, dyfteryt albo inna dżuma. Alergia już minęła. 2007/05/16 22:30:31
grochzfasola
Jakiej tam depresji... a może ? wydaje mi się, że nie ;) Ja wiem na ile mnie stać chociaż nie zawsze mi to wychodzi. Po prostu czasami już nie mam na to wszystko siły. 2007/05/16 22:31:07
Czy to, jaka jest nasza pozycja w masie, jest miarą życiowego sukcesu? Jeśli najabardziej cenimy sobie spokojne i poukladane zycie w ktorym nie ma ani odrobiny kontrowersji i przy tym jestesmy szczesliwi, to chyba nie swiadczy to o naszej 'beznadziejnosci'?
2007/05/16 22:31:37
A'propos HaloGramy. Byłam w V klasie podstawówki i zagłosowałam na "piosenkę miesiąca"- Big Cyc- Kręcimy Pornola. Co gorsza- wygrałam i pojechałam do studia odebrać nagrody :D Wtedy niewątpliwie się wyróżniałam. I głupio mnie się robiło jak wszyscy mnie się pytali na co głosowałam ;)
2007/05/16 22:32:17
mlo.dda
Hmm swoim pytaniem zabiłaś mi klina, szczerze to nie wiem. Może nie chodzi tutaj o staż mieszkania razem, może chodzi po prostu o ludzi, którzy nas otaczają. Bo faktycznie znając kogoś przez wiele lat, można o nim niewiele wiedzieć i odwrotnie. 2007/05/16 22:33:04
Ależ Kominku drogi, Be-Ze-Dura jednym słowem. Przecież codziennie mijamy tysiące jeśli nie miliony pedałow na ulicach, będacych różowymi, wygolonymi, zniewiesciałymi pajacami i ty chcesz mi wmówić że ci tam u góry są wyjątkowi? A gdzie tam, to my jesteśmy wyjątkowi ubieramy się w nieobcisłe, nieróżowe, niesweterki i myśle że to jednak my w chwili obecnej wyróżniamy się z tłumu.
2007/05/16 22:33:39
amjan,
ja Ci dam "młodym wyjaśnię..."! Nosz normalnie poczułam się jak dinozaur! Przecież ja Halo!Gramy w podstawówce oglądałam! No dobra, przesadziłam, to chyba były jednak początki liceum :) Makaka średnio kojarzę, bardziej zapadł mi w pamięć Wojewódzki. klaudyna, wzniosłe masz wyobrażenie o człowieku, ale rzeczywistość skrzeczy. Człowiek jak najbardziej się sprzedaje, kreuje tandetę i chce zarabiać kasę. Czy jest w tym coś złego? Kuba, Doda i Wiśniewski wybrali karierę w mediach - tam miałkie ginie, albo co najwyżej świeci jeden sezon jako gwiazda reality show. Skoro o nich jest głośno więcej niż ten jeden rok, to znaczy, że dobrze wykonują swoją pracę. Chcieli być sławni, to są. To im trzeba oddać. A ze może w złym guście i bez smaku? No cóż, gdyby wszystko było wzniosłe, to byłoby po prostu nudno. 2007/05/16 22:34:08
Ja jestem zupełnie normalną kobietą - mam osiemnaście kolczyków i dziewiętnasty w drodze. Każde źdżbło włosów mam pomalowane INNYM kolorem - nie mam żadnego bliźniaczego kolorystycznie włosa! Wycięłam sobie dwa żebra, żeby mieć węższą talię. A bez makijażu mnie nie poznasz - są mnie dwie. Nie mam brwi bo chcę się odróżniać od masy. Powieki maluję w barwy rastafariańskie. Buty noszę tylko na obcasie siedemnastocentymetrowym (a mam 174 cm), i to tylko te wykonane z drewna brzozowego - a mam ich dziewięć par - każdy sęk z innym emotikonem. Nie używam bielizny, chyba że tą nakładaną na ubranie - jestem indywidualistką, nie chcę jak inni, od razu na ciało, bleee.
Mój doradca PR podsunął mi te pomysły na siebie ;-) Lubie siebie. Jestem uzalezniona, pobiegłam na księzyc i z powrotem. 2007/05/16 22:34:54
Komienek, z tej reszty to często bywa, ze jestem całkiem całkiem zadowolona. Też tak myślę, że biust to nie największy atut kobiety. Zawsze uważałam, ze tyłeczek, wcięcie i twarz. (ale płytki tekst..)
2007/05/16 22:34:58
grochzfasola
nie lubię ;) muszę sie dobrze wyspać i tyle. Póki co moim motorem napędowym jest moja dziewczyna :) także nie potrzebuję Actimela ;) 2007/05/16 22:38:05
quassowska
Oczywiście, że biust to nie największy atut kobiety ;) Jak twarz przyciąga uwagę to o reszcie się zapomina ;) 2007/05/16 22:38:19
@ ag nessie
"Nosz normalnie poczułam się jak dinozaur! Przecież ja Halo!Gramy w podstawówce oglądałam!" Spokojna Twoja rozczochrana - ja też w podstawówce byłem. :] 2007/05/16 22:38:25
Hej,
powyższym witam się po raz pierwszy poniższym wkupiam się w łaski Kominka: "Przy Kominku" Spośród starych płyt gramofonowych jedną najfajniejszą znam, czasem, kiedy wieczór jest wiosenny, tę styraną płytę sobie gram. Przy Kominku mrok zapadł szary jak mgła, przy Kominku "disco polo" ciągle Ktoś gra. Powracają wspomnienia z dawnych tych dni, gdy po raz pierwszy "chce anala" mówiłeś mi... to plagiat z małymi poprawkami Do zobaczenia ( tu emotikon ) 2007/05/16 22:38:53
otwarta
Czy tobie się coś nie pomyliło?? W umowie nie było trójkątów!!!! 2007/05/16 22:39:01
nishanu
dziś masz jutro nie masz;) a actimel w sklepie zawsze kupisz;) 2007/05/16 22:40:45
Hej Otwarta, naprawdę jesteś otwarta? Tak jak nasza zachodnia granica po przyjęciu traktatów z Schengen?
2007/05/16 22:40:57
ag nessie
Jasne niech robią karierę, ja sie po prostu nie muszę nimi podniecac. 2007/05/16 22:41:13
No masz kurwa Kominek racje, jestem zwykła i taka juz pozostanę bo to mi odpowiada (nie zawsze, ale odpowiada). Czasem potrafie być bardziej wredna, przeważnie mówię to co myślę, nie zawsze dobrze na tym wychodzę ale jebie mnie to.Chociaż musze sie pochwalić. że jest coś dzięki czemu czuję się inna i lepsza od moich znajomych- czytam Kominka ;)
2007/05/16 22:42:04
quassowska,
ja lubię jeszcze ładne biusty do tego wcięcia, tyłeczka i twarzy. i ładne nogi :-) 2007/05/16 22:42:28
wyciorek,
raptusiu, nie miało być trapezów!, o trójkątach nie było mowy a prawo nie obowiązuje wstecz. 2007/05/16 22:43:04
nie użalam się nad sobą. mam od tego psychoanalityka (wszyscy mylą z psychologiem lub psychiatrą).
i mam kolczyk w pępku (nie bić!) pozdrawiam 2007/05/16 22:45:25
nishka
Zostawiłaś mnie na pastwę losu i jeszcze jakieś podjazdy do Otwartej smarujesz???? 2007/05/16 22:46:42
Priscilla
bo każdy lubi co innego. jeden duze jak u Ewy Sonet i inny małe, jędrne i w sam raz jak u mnie, haha 2007/05/16 22:46:49
wyciorek,
że ja ciebie?? to ja się czuję porzucona, nie odwiedzasz mnie już i i i i [kapie łza, cały mój rastamakijaż na szyję spływa] 2007/05/16 22:47:03
Wyciorek,
Ja jestem typem odbiorcy - kocham się w takich nadawcach jak Nishka. Bez Nishki świat byłby nudny, nie miałabym czym się zachwycać. A jak Nishka przestaje szaleć, to ja wtedy cieszę się własnym spokojem i ciszą. I czekam. Vivat Nishka :-) Michał_ Ano chyba może prawdopodobnie przypuszczam, że tak. Jestem Otwarta. Ale jak widzisz po tym zdaniu są jakieś granice ;-). O Twojego nicka nawet nie pytam, oddychaj ;-) 2007/05/16 22:51:55
nishka
Napisz u siebie, że tęsknisz i już jestem!!!! Otwarta Zszedłem już na drugi plan??? :))) 2007/05/16 22:54:25
Priscilla
tak, prawie pełne garściówki - lub licząc dwie piersi w jednej garści to pełne garściówki.. 2007/05/16 22:55:29
-"lustereczko powiedz przecie czy wyrozniam sie czyms w swiecie"
-"tys, o czwarty, piekna jak gwiazdy na niebie, ale Perez Hilton to nie bedzie z Ciebie" -"co wiec ze mna bedzie lustereczko moje?" -"pozwol innym sie wyglupiac a sama rob swoje" Pierwsza plyta Ich Troje jest MEGA! jak ktos ma to odkupie!! 2007/05/16 22:55:52
a odnosnie wyjebywania niejakiego uzytkownika, wcale go nie stracisz ;d prawdopodobnie ciagle bedzie czytac twoje teksty, nie bedzie po prostu komentowac
2007/05/16 23:01:34
Priscilla, dokładnie B - oczywiscie po włożeniu wszystkich będących przy biustonoszu wkładek oraz tych innych, które zbieram odkąd zaczęłam nosić stanik. całkiem nie dawno to było bo gdy miałam 2o lat...
2007/05/16 23:01:36
Komin, pieprzysz.
To, ze nie jestem "inny" znaczy ze jestem beznadziejny? A gowno. Gdybym chcial byc inny to bym byl. Nie bede sie uzalal nad soba, nie bede podziwial tych kolorowych ludzi bo szczerze mowiac mam ich w dupie. 2007/05/16 23:04:38
Ja się beznadziejna nie czuję;) A użalanie się nad sobą - co zasugerował Kominek, nie jest konstruktywne i nic dobrego nie przyniesie;)
I czuję się wyjątkowa:D A co!;) Uparcie będę też twierdzić, że każdy jest wyjątkowy;) Co do ludzi sławnych...ja im współczuję.Żadnego życia prywatnego, ciągłe staranie się o to by "być". Jeśli im to pasuje i są szcześliwi - to na zdrowie;) Świata nie zdobędziemy? Ale jak nie my, to kto?;) pozdrawiam;) 2007/05/16 23:05:08
echh i człowiek wraca po kilku godzinach do domu..siada do kompa i się dowiaduje, że niczym się nie wyróżnia a w dodatku ma od cholery komentarzy do przeczytania co by być na bierząco..echhhh ;)
2007/05/16 23:05:56
Nie uświadomisz ludziom szalonym że są szaleni. Głupim też nie uświadomisz że są głupi...a własnie tacy czytają szmaty w których piszą o takich zjebach jak Wiśniewski czy doda elektroda, Głupia cipa na każde zajęcia prawa jazdy przychodziła w szpilach ;) Jest całe mnóstwo ludzi zabawnych, oczytanych, potrafiących prowadzić tłum jak po sznureczku. Po prostu nie są medialni...ich życie potoczyło się jak po grubym chuju i skończyli siedząc 8h dziennie przed monitorem. Właśnie tacy ludzie wybijają się dzięki internetowi, myspace, i blogach. Ty jesteś jednym z nich, mimo że reprezentujesz swoim kominowym wcieleniem wiele cech negatywnych- są one kurewsko zabawne. Tu nie chodzi o malowanie włosów na dupie czy w nosie, chodzi o wybicie się i zwrócenie na siebie uwagi. Dlatego że czyta cię tyle osób jesteś nadawcą ;)
2007/05/16 23:07:36
Ja tam w sumie się nie wyróżniam, gdyby nie to że po skończonych lekcjach zakładam bluzę z kapturem zamiast tak jak każdy dumnie wypiąć pierś i chwalić się jaki to nie mam garnitur. Wiesz co Kominek nawet gdybyś nie napisał, że mamy się nad tobą nie użalać to w gruncie rzeczy nie ma nad czym tu użalać... My nie mieszkamy w Hollywood i nie mamy nazwisk sławnych osób. Kominek ale zastanów się, w końcu mogło być gorzej a tak wogóle to ja na leje.
Pozdrawiam 2007/05/16 23:11:08
Na mnie mówiono dziwak bo wolałam poczytać dobrą książkę niż pójść na imprezę. No i wyróżniałam/wyróżniam się bezpośredniością, nie mam zamahamowań w mówieniu co i o kim myślę. W każdym razie sławy mi to nie przyniosło, co najwyżej przysporzyło wrogów.
2007/05/16 23:15:45
Wyciorek, no nie zejdziesz na drugi plan, bo Ty masz w sobie coś z nadawcy :-). Wirtualny wygląd. Wirtualną osobowość masz. Trudno Cię pomylić z kimś innym. Spokojnie :-)
2007/05/16 23:17:47
"To ten w różowych włosach po lewej."
Sie nie chcę czepiać, no ale cholerka - on po prawej jest. xD 2007/05/16 23:19:58
Mi tam wystarczy, że jestem. Resztę da się wypracować- pytanie tylko po co? Po co mam być inna....?
2007/05/16 23:20:22
Panie Kominek, nie ma sie nad czym uzalac... Co najwyzej, w innej sytaucji nie musialby Pan sam myc kuchenki tylko prawdopodobnie zrobilaby to jakas seksowna dupa odziana jedynie w skromny fartuszek, ale.... Nie jest zle, prawda?
Tymczasem ja nadal jestem na etapie podbijania swiata. Mojego wlasnego swiata. I zdobywania moich wlasnych szczytow /sic!/ znaczy sie MON TE WE RESTOW /tu mrugniecie/ pozdrawiam 2007/05/16 23:21:35
kajdzioch90
Po lewej od tekstu. Czyt. na zdjęciu, które znajduje się po lewej. 2007/05/16 23:24:36
nogabriela
Odpowiednia interpretacja działa cuda. :) No dobra, po prostu nie umiem czytać ze zrozumieniem. Blog jest nieskazitelny, a Kominek ma zawsze rację. :) 2007/05/16 23:26:33
kajdzioch
Kominek ma rzadko rację...tzn. ja mało kiedy się z nim zgadzam:) A blog jak to blog. Jak ktoś lubi i musi pisać to ja z miłą chęcią poczytam:) 2007/05/16 23:27:52
nogabriela
To fajnie, jednak ja wole czytać nie jak ktoś lubi i musi tylko jak potrafi. :) 2007/05/16 23:30:22
Jednym z moich kryteriów oceniania ludzi jest poznawanie ich zdania o sławnych i kontrowersyjnych postaciach.
Moja babcia jest w takim układzie głupia jak but. 2007/05/16 23:33:20
czekam cierpliwie az ktos mnie dostrzeże w tłumie, pomacha, powie kilka nietuzinkowych komplementow, określi kolor mojego lewego oka w stosunku do prawego, i zrobi lepsze placki ziemniaczane niz moja mama.;)
2007/05/16 23:33:58
przemmi
A moim (jeśli kogoś to obchodzi w ogóle) jest poznawanie podejścia tej osoby do Kościoła. :) A jeśli to dziewczyna, to staram sie wyczaić co sądzi o robieniu loda. Jak się brzydzi to tak odruchowo mam ją za głupią. :) Prymitywne, wiem. No ale cóż. :) 2007/05/16 23:40:25
grochzfasola,
[macham] ;-) mam akcję pocieszania koleżanki po zerwaniu zaręczyn ;> hm. 2007/05/16 23:42:01
priscillla
Powiedz koleżance, ze lepiej zerwać zaręczyny niż sie potem rozwodzić. 2007/05/16 23:43:54
priscillla
:) oho..a robisz dobre placki ziemniaczane?, kiedy moge wpasc?;) 2007/05/16 23:47:06
nogabriela,
ona zerwała a teraz żałuje. wykrzyczała mu "w nerwach", że jest jej obojętny i żeby sprzedał pierścionek. na co on, że teraz musi ponieść konsekwencje swoich słów. ale to jej wina. jest zbyt narwana. za szybko i za duzo chce. jak cos nie jest po jej myśli, to krzyczy. nie dochodzi do niej tłumaczenie, że nie możesz np. się z nią spotkać. tłumaczysz to 10 minut. zmęczona tłumaczeniem mówisz coś innego, a ona nagle z krzykiem, że dodajesz argumentów :]. znam ją pół roku a "przeżyłam" 4 facetów. z tym jest od 1,5 miesiąca :-) od miesiąca i 13 dni mieszkają razem. poznany w necie. wiedziałam, że nic z tego nie będzie. eh. a ona za szybko się angażuje. zakochuje. za dużo, za szybko chce. a potem płacze. 2007/05/16 23:48:24
priscillla
przekaż jej ze rozwody sa kosztowne, organizowanie ślubu też, pozatym taka sukienka ślubna, zakładasz ja raz a swoje koszta ma, to sie nie kalkuluje;) 2007/05/16 23:49:56
priscillla
Jak się kogoś kocha to się mu nie krzyczy nawet w nerwach takich rzeczy. A na miejscu faceta postąpiłabym tak samo. 2007/05/16 23:52:47
A już myślałem Kominek swą fotkę dał (ten z różowymi włosami)..
Jeszcze trzeba było o Majewskim wspomniec- on to pajac jest.. 2007/05/16 23:53:40
nogabriela,
wiem. ale jak już mówiłam, jest bardzo emocjonalna i narwana. każdy ją zostawia bo nie wytrzymuje jej fochów, zazdrości, krzyków i wyrazu twarzy jak krzyczy. powiedziałam jej, że jak nie zmieni swojego postępowania, to tak będzie ciągle. tłumaczę, że nerwy, krzyki nic nie dają. jedynie przeciwny efekt. ale przykro mi bo ją bardzo lubię i myślałam, że wreszcie będzie szczęśliwa. 2007/05/16 23:55:21
grochzfasola,
no niestety. ale i tak ją lubię :-) a ją uspokaja fakt, że jestem przy niej. więc jestem jak mnie potrzebuje. teraz tylko gg, ale później pomilczymy sobie i poczekamy na moment aż wszystko z siebie wyrzuci. 2007/05/16 23:58:35
priscillla
niech nauczy sie kontolowac swoje emocje, eh;) zaden facet tego nie wytrzyma, chyba ze jakis palant. który sobie ubzdurał 'zbawianie' takich kobiet, i traktuje zwiazek jako misje.;) 2007/05/17 00:01:47
...jak Pasztet Mazowiecki (Wielbicieli tego nieskazitelnego wyrobu z góry przepraszam jeśli me słowa uraziły czyjeś uczucia bżdź wierzenia).Amen
2007/05/17 00:02:19
No ja też uważam Kominek,że JESTEŚMY wszyscy BEZNADZIEJNI,nijacy i sarzy:)
Ty jesteś beznadziejnym kutafonem,który nie robi kasy na tym swoim blogu tylko sobie tak beznadziejnie gada i gada i to lubi,ja jestem beznadziejnie leniwa i GUPIA,Otwarta beznadziejnie otwarta na ludzi,Wycior beznadziejnie zadowolony z każdego dnia,ML beznadziejnie stara i mądra,Makra beznadziejnie ruda i beznadziejnie waleczna tygrysica,4wymiar beznadziejnie rudy tylko tydzień czy dwa i do tego beznadziejnie normalny,Aksjomat-beznadziejny ruchacz bez prawa do zaprzestania ruchania,Klaudyna-beznadziejny przypadek wiary w człowieka,Amjan-beznadziejny Profesorek Poprawiaczyk Ponoć Poeta(PPPP),Priscillla-beznadziejnie ponoć najpiekniejsza(tak pisze;)) i beznadziejny materiał na żonę,kochankę,kucharkę,Nishka-beznadziejny pewnie przypadek Matki Polki,beznadziejny Michał co zdechnąć nie potrafi,beznadziejna Sekcja,bo tak samo beznadziejnie nicka stworzyła,jak ja,ale zmieniać nie możemy,bo one też są beznadziejnością skażone i tu zostać muszą..Nie wyliczam dalej,bo ja bym tak mogła do tej beznadziejnie durnej drugiej,lub trzeciej w nocy jak zwykle,a potem byłabym beznadziejnie niewyspana,ale mimo wszystko jakoś tak beznadziejnie zadowolona:) nadzieja w beznadziei!!! a najbardziej szara i beznadziejna jest Szara,bo jest beznadziejnie szara:))) 2007/05/17 00:15:16
a najbardziej beznadziejna z leniwych to jest dupa :-)
[stuknijmy się beznadziejnymi kieliszkami ustawionymi na beznadziejnej ceratce, położonej na beznadziejnym nudnym stole, który stoi na beznadziejnej gumowej podłodze i zaraz rozpalimy beznadziejnego Kominka ;)] 2007/05/17 00:19:42
a ja własnie zjadłam sałatkę z pomidorów, ogórka, koperku i sera fety. nadziejną :)
2007/05/17 00:20:52
nishka,
ja pół godziny temu skończyłam jeść litrowe lody algidy z polewą czekoladow-miętową i 2 ogórki. i ciągle jestem głodna 2007/05/17 00:26:19
priscilla
może jesteś w ciąży? [i tu taki emotikon zabroniony zawadiacki] 2007/05/17 00:30:02
nishka,
hehe nie :-) ja tak dziwnie jem. ten ogorek to swieży. ale lubię też kiszone z polewą czekoladową :-) zjadłabym coś. ale zaraz idę spać, więc sobie daruję :-) 2007/05/17 00:36:40
ten blog jest coraz fajnieszy - mamy naprawde wspaniale, inteligentne, blyskotliwe i madre kobiety :)
widze! nadzieje, dla tego spoleczenstwa moze kominek musialby zaplodnic wszystkie - takie dobre ziarenka szkoda zmarnowac ;) 2007/05/17 00:39:58
leniwa,
ja to się teraz dopiero beznadziejnie poczułam - zapomniałaś o mnie! ;) 2007/05/17 00:44:05
Może to tylko moje odczucie, ale Kominek musiał wysłać w kopercie z Tunezji wirusa. Z moich obliczeń wynika, iż powoduje on nieodwracalne zmiany na blogasku. Siakoś tu inaczej...
a może po prostu zbyt długo tu nie zaglądałem. Ale ja przecież zawsze mam racje. To "kurde no" jak to w końcu sie ma 2007/05/17 00:47:28
Dennis Rodman - to dopiero kontowersyjna i jakże barwna postać!!
A propos sportu,za kim będziesz, Kominku,w sobotnim meczu Lech-Legia?? Zapowiada się pyszne widowisko!! 2007/05/17 00:49:54
alwayshowtime,
A chyba za nikim. Lubię oba zespoły. Może za Lechem, który wydaje się słabszy? gimme_my_fuckin, Jest inaczej. Jest lepiej. Dzieciarni mało, wreszcie troche fajnych ludzi się zeszło. I o dziwo nikt mi na głowę nie wchodzi, ani jakoś nie wkurwia mnie. 2007/05/17 00:52:21
beznadziejna sytuacja :)
ale mysle, ze moglibyscie sie zaprzyjaznic,ha ha 2007/05/17 00:55:28
Dla mnie ludzie pokroju Dody czy Wiśniewskiego to po prostu definicja obciachu i średnio mnie interesuje to jak to świadczy o mojej inteligencji. To, że Doda, albo Wiśniewski nie są tacy głupi na jakich wyglądają jest oczywiste i mogę się zgodzić z podważaniem inteligencji ludzi, którzy czepiają się każdego kontrowersyjnego elementu twórczości tych dwoje, ale nie zmienia to faktu, że zagłębianie się w ich życiorysy jest po prostu stratą czasu, gdyż są oni siódmą wodą po kisielu, który lata temu przygotowywało się w Ameryce czy Europie Zachodniej. Z Wojewódzkim sprawa jest bardziej skomplikowana, bo facet jest bardzo, bardzo inteligentny, ale jak dla mnie poszedł na łatwiznę, i to czym się teraz zajmuje jest po prostu intelektualną i emocjonalną prostytucją, bo niby jak mam uwierzyć w to, że kogoś takiego jak on naprawdę interesuje to kogo i jak często bzykał Mroczek czy inny Bosak. Ten świat jest tak skonstruowany, że ci którym się w życiu naprawdę udało to właśnie pozorne szaraki, które robią swoje, a te wszystkie kolorowe pawie to po prostu błąd statystyczny i dowód na to, że nawet pomimo poważnych uchybień w psychice jest się w stanie do czegoś dojść.
2007/05/17 00:55:32
nie no, wariat (czyt. niewysoki pasztet) zaczął się włączać w dyskusję. Chyba jednak z powrotem zamienię szachy na kominek.blox.pl :-)
2007/05/17 00:58:48
leniwa
Czuje się pominięty, no chyba, że widzisz dla mnie jakieś perspektywy ?! 2007/05/17 01:02:43
dom_uciech.
A wiesz, ja bym nie był przekonany co do tego bardzo inteligentnego wojewódzkiego. To też taki utarty schemat - "kontrowersyjny=inteligentny, ale..." Nie zdziwiłbym się, gdyby Wojewódzki był facetem o inteligencji nieco wyższej niż przeciętna. 2007/05/17 01:07:53
Grzegorz Miecugow, szkło kontaktowe, tvn24- skoro już mowa o inteligncji
2007/05/17 01:10:11
komin
Na pewno elokwentny. Pierwszą edycję Idola oglądałem nie z wiary w to, że wyłoni się nowa muzyczna gwiazda na poziomie (konia z rzędem dla tego kto mi przypomni nazwisko zwycięzcy) ale właśnie dla zjadliwych i pełnych cynizmu, ale jednocześnie bardzo dowcipnych porównań Wojewódzkiego. Widać było, że był głodny sukcesu i zaistnienia medialnego, a przy tym zachowywał dystans do siebie i całej tej szopki. To co teraz czasem zdarzy mi się obejrzeć na tvnie to koleś, który się ustawił i pilnuje tylko by kasa się zgadzała, co za tym idzie jest do bólu przewidywalny co producenci programu na pewno lubią, ale bardziej wymagający widz jakby niekoniecznie. 2007/05/17 01:12:29
gimme_,
O widzisz. Dobry przykład. Powiedziałbym, że goście Szkła także nie grzeszą głupotą. dom_uciech, Nie zachowuj się jak prostak wypominając komuś kasę. Tzn. zachowuj się, jeśli chcesz, ale mnie to rażą takie zachowania. 2007/05/17 01:18:09
Świetny przykład.
Sam miałem ją wymienić w notce, ale wolałem dać fotę zapomnianego Wiśniewskiego. 2007/05/17 01:18:45
o Alicji powinienem osobną notkę napisać. Jest wzorem dla młodego pokolenia. Niedoścignionym.
2007/05/17 01:20:43
To człowiek sobie z koleżanką na GupimGadaniu siedzi, a tu mi się Szary Pączuszek nago i bez "wkładu" eksponuje???!!!
NO BEZNADZIEJA TOTAL!!!!;D agnieszko no ja niestety jestem taka,że raczej TRWAM:)w postanowieniach.Nie polubiłam Cię i już-mogłam.Ale ponoć tylko krowa nie zmienia poglądów,więc wszystko przed nami.Nie to,że CIEBIE nie lubię.Nie lubię seksu bez miłości,bo mi się źle kojarzy,a Ty tak masz..przyjaźnią to tłumaczysz.Ja nie mogłabym przyjaźni z miłością połączyć.Gdyby tak się dało,to nie byłoby tych dwóch słów: moja MIŁOŚĆ mój PRZYJACIEL Może to nie przyjaźń z łóżkiem w tle,a samotność? Ja tak to widzę. I parę innych takich tam fiu bździu masz,które z moimi fiu bździu nie korelują,jak poglądy na skrobanki np. i inne takie popierdółki:) Ale mogę Cię dopisać do tekstu: i beznadziejna Agnieszka,która beznadziejnie(i to z książek!!!) zna się na ludziach ;) Dom uciech Jak mogłam!!!! Jak mogłam!!!!Jak mogłam!!!Jestem nie tylko beznadziejnie GUPIA i leniwa,ale i beznadziejnie beznadziejna w odróżnieniu od beznadziejnie dalekiego od beznadziejności Beznadziejnego Domu uciech;) 2007/05/17 01:23:35
a slyszeliscie kiedys o Mateuszu Grzesiaku?
Kominku-jest jedno wyjscie, moze musialbys zlozyc swoj majatek w odpowiednim banku, a ja,jak bede chiala zajsc, to tam zajde :) 2007/05/17 01:23:54
Nie powiedziałbym, w tygodniu można skonsumować jedyne 7 jajek. Teraz te salmonelle, sepsy, a ja tylko słyszałem jej "jajecznice"
2007/05/17 01:27:36
cóż, wojewódzki to po prostu świetny aktor. wie co i jak robić, żeby dobrze się sprzedać. obejrzyjscie sobie materiały z jego udziałem 10 i więcej lat wstecz.
2007/05/17 01:30:15
komin
Tak wiem, o pieniądzach się nie rozmawia. Inna sprawa, że w portfel mu przecież nie zaglądam, ani tym bardziej nie żałuje, po prostu widać, że on sam wie, iż formuła jego programu zupełnie się wyczerpała, ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn dalej to ciągnie (a jak nie wiadomo o co chodzi...). Być może nowe światło na jego "twórczość" rzuci ta cała afera narkotykowa opisana w ostatnim Wprost, ale to pod warunkiem, że zrobił by jakąś publiczną spowiedź w stylu Ophry Winfrey, opowiadającej o różnych nieciekawych detalach życia osobistego. 2007/05/17 01:40:18
no wlasnie, stiggy, mateusz to taki facet, ktory zarabia na tym, ze sie rozwija i pomaga innym robic to samo, w ogole to jest sympatyczny, szczery facet, no i jest szczesliwy-smiem mniemac
2007/05/17 01:41:07
dom_uciech,
Ależ rozmawia sie o pieniądzach. Ja po prostu nie lubię jak ktoś mówi "on sie dorobił i teraz zależy mu tylko na tym, aby stan konta się zgadzał". A jestem przekonany, że to gówno prawda i Wojewódzki ma potrzebę rozwijania się a nie bogacenia. 2007/05/17 01:42:35
wstydź się szare!
dość,że beznadziejnie nagi pączuszek z ciebie,to jeszcze tu tak uroczo tą bezbronność eksponujesz.. i mruczysz przy tym kominie też beznadziejnie,ty szara kocico;) teraz ja se pobredziłam:D dobranoc wszystkim,oby się beznadziejnie wam spało 2007/05/17 01:46:14
nigdy sie z nim nie widzialam, mialam z nim kontakt emailowy, ogolnie pozytywnie na mnie wplynal, chcialabym go poznac i sprobowac zachecic go do zorganizowania szkolen w kraju, w ktorym obecnie mieszkam
2007/05/17 01:49:14
z tego co wiem, to mateusz gustuje w hiszpańskojęzycznych krajach. te maile to odpłatnie?
2007/05/17 01:51:46
nie :)
ale raczej chodzi o rozmowe na temat konkretnych problemow, on ma malo czasu ogolnie, jednak pomaga w miare mozliwosci 2007/05/17 02:24:19
szkło kontaktowe jest wybitne w swoim dystansie. chyba żaden inny program nie komentuje tak wiele przy tak niewielkiej ilości słów. milczenie z nimi jest przyjemnością z uśmiechem w oczach.
2007/05/17 02:29:47
ml76,
siano jest niesamowity:) chociaż ostatnio mazur w faktach ma równie ciekawe materiały i równie błyskotliwe pointy. 2007/05/17 03:03:51
stiggy, ja akurat lubię kilku dziennikarzy tvn/tvn24 [nie mówiąc o morozowskim i sekielskim, bo to moje gwiazdy]. cenię przede wszystkim takich, którzy wiedzą jakie zadawać pytania i potrafią trafnie wybierać fakty, ale bez zbytniej nachalności w kreowaniu wniosków. zdanie na różne tematy i tak wyrabiam sobie sama, ale cenię sobie pokazywany przez nich punkt widzenia.
2007/05/17 09:20:03
długo trwało, zanim zrozumiałem, że dla mnie nie ma znaczenia opinia ogółu - liczy się tylko opinia osób na których mi zależy
wisi mi to jak kilo kitu jak mnie odbiera ktoś, kogo w życiu już nie spotkam jestem osobą, która stoi z boku, obserwatorem mam wrażenie, że zbytnio się podniecacie tym, kto i co o Was pomyśli - zacznijcie od tego jak Wy sami o sobie pomyślicie - szacunek u innych zdobedziecie mając szacunek do siebie 2007/05/17 10:05:19
Ja zazwyczaj stoję obok. Ludzie początkowo mnie nie trawią zupełnie. Wydaje mi się jednak, że przy bliższym poznaniu zyskuję. Zyskuję i to bardzo.
Być może wielu ludzi nie rozumie mojego poczucia humoru, ale to im nie przeszkadza aż tak bardzo. Później okazuje się,że to ja stoję na czele, a nie tak jak początkowo gdzies z boku. 2007/05/17 10:24:11
Ja również wolę obserwować. Nawet jak jeszcze trenowałam piłkę ręczną to stałam na bramce- miałam stamtąd dużo lepszy obraz sytuacji. Inna sprawa, że byłam beznadziejna na każdej innej pozycji :]
Chodzę sobie własnymi ścieżkami. Niczym się w zasadzie nie wyróżniam, ot- średnia krajowa. Mam paczkę fajnych znajomych i wiem, że mogę na nich liczyć. Tak jak oni na mnie. Pewnie się jeszcze kiedyś na tym przejadę. Nie pcham się na szczyty, bo mi się zwyczajnie nie chce. Nie odczuwam takiej potrzeby i jest mi z tym dobrze. Nic na siłę. pozdrawiam 2007/05/17 10:47:42
i niech mi ktoś powie, że to nie sepsa...przed chwilą zasłabłam w aptece :( żegnajcie...
2007/05/17 10:52:20
Wracając do ludzi popularnych, to gdybym ich miała ocenić to musiałabym oddzielić ich wizerunek od tego czym się zajmują. Wiśniewski i Doda, oboje kreują się na taki produkt, który większość społeczeństwa kupi. No i ok, sa w tym świetni, Doda nie wyjdzie z domu jeżeli nie jest zrobiona na super lalkę, a Wiśniewski publicznie zawsze będzie mega kontrowersyny. Taki styl, z tego żyją, niech im będzie. Ale nikt mi nie wmówi, że oni robią coś dobrego, coś wartościowego. Owszem to się może podobać, ale to nie jest sztuka. I choćby nie wiem ile jeszcze na tym zarobili, to się nie zmieni, po prostu umieją zarabiać kasę, a muzycy z nich niewiele lepsi niż dzieci występujące w "Od przedszkola do Opola".
2007/05/17 10:52:57
makra> moze to te spelniajace sie marzenia odbieraja Ci przytomnosc? ;)
trzymaj sie... rzeczywistosci ;D 2007/05/17 11:19:12
A ja naiwna całe życie myślałam że kolczyki w uszach wyróżniają mnie z tego szarego tabunu...
2007/05/17 11:37:54
Dla mnie błąd juz w samym pytaniu:
Do której grupy należysz?Do odbiorców czy dawców? Bo tu jednostronności nie może być,bo dając coś jednoczesnie coś odbierasz,i nie przychodzi mi wyjatek z tej formuły. Kiedyś przeczytałam taką myśl:"Znalezć szczęście w domu jest głównym celem wszelkich ambicji" I ma ona naprawdę głęboki sens. Bo ambicje napędzają do osiągania celu,a czasami końcowy cel jest prosty,jak miękkie,wygodne łóżko i dobre ciastko na sniadanie.Nie będę rozwodzić się nad potrzebą dzielenia tego z blizką osobą...Nie można tylko dawać albo tylko brać,tak jak nie można być ciagle w samotności albo nie mieć mozliwości pobyć samemu. Nie jesteśmy beznadziejni,potrafimy myśleć,dlatego komentujemy,a ty,Kominku,pisz i robisz to bardzo mądrze :) 2007/05/17 11:45:07
zastanawiam sie do jakiego stopnia bycie "na swieczniku" tworzy wizerunek takich ludzi... innymi slowy czy gdy bede slawna, zmienie styl ubierania itd. Meryl Streep nie zmienila, Wisniewski zmienil - o czym TAKA ZMIANA swiadczy...?
2007/05/17 11:50:29
makra,
Daj znać tuż przed śmiercią. Zrobię notkę pogrzebową i urządzimy stypę na blogu:) 2007/05/17 11:57:08
4wymiar, ja myślę, że Wiśniewski istnieje bo zmienił styl na taki, który się sprzedał, Streep nie musiała bo ona jest ceniona za to jak gra, a nie za to, że jest kontrowersyjna. Gdyby Wiśniewski nagle stał się zwykłym szaraczkiem, to z muzyki zwyczajnie by sie nie utrzymał
2007/05/17 12:05:37
Kominek> Według mnie to co mówisz o wpływie wyglądu i wyróżniania się z tłumu na wpływ społeczny jest nieprawdą!
Najlepszym dowodem są ludzie którzy mimo przeciętnych gabarytów (czasem, także intelektualnych) są w stanie zjednać sobie wartościowych ludzi. Zwykła_kobieta> bardzo dobre stwierdzenie, dorzucił bym tylko to że dzięki byciu odbiorcą możemy kształtować siebie, jako nadawca wpływamy na świat. A motorem napędowym jest właśnie zaspokojenie potrzeby przyjemności. Btw. doskonałym przykładem jest potęga zwykłych słów które chociaż są dość abstrakcyjne pozwalają nam teraz wzajemnie na siebie wpływać. 2007/05/17 13:07:55
kominek:
Ta opinia się tyczy Polaków rozumiem. Idąc tokiem Twojego rozumowania wyszło mi, że niemal wszyscy Anglicy są "nadawcami". Tam chyba wszyscy: "krzyczą, ubierają się dziwnie, noszą kolczyki, słuchają wystrzałowej muzy, a ich włosy są kurwa czarne" :o) Taaak wiem - nie o to Ci chodziło. Tylko, że jak tak sobie myślę ile muszą zrobić tamtejsi ludzie żeby być "innymi niż inni" :o) Tak na dobrą sprawę to u nas już pojawiają się takie jednostki, które myślą podobne do Ciebie. A co więcej - mają odwagę nie tylko o tym mówić... oni wprowadzają tą teorię w czyn. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Tak obiektywnie to źle, subiektywnie dobrze. Lubię kontrowersyjnych ludzi. Pewno dlatemu, że sama taka nie jestem. Robię co chcę, mówię co chcę, ubieram się po swojemu. Osobowość, wartości, potrzeby. Ja tam nie chcę się jakoś szczególnie wyróżniać (wątpliwych) dla korzyści jakie za tym idą. Do szczęścia mi to nie jest potrzebne. Ale... lubię kiedy jest "kolorowo", "inaczej", "kontrowersyjnie". Sama nie ubrałabym różowych pończoch, i zielonej bluzki wprawionej w niebieską spódnicę. Nie przefarbowałabym włosów na czerwono... ale chętnie umówiłabym się z kimś kto właśnie tak wygląda (ewentualnie zamiast spódnicy może mieć spodnie :o]). Nie dlatego, że jestem nudna ale dlatego, że nie potrzebuję być "W TAKI SPOSÓB INNA". Nie potrzebuję być "ekstra" na wielką skalę. Wystarczy, że jestem "fajna", "cool", "inna", "zwariowana" dla tych, którzy potrafili to we mnie dostrzec, dla tych którzy mnie znają ;o) Nie będę użalała się nad sobą. Jakoś mi tak dobrze z sobą. Dodam jeszcze, że to wcale, a wcale nie dlatego, że nie mam odwagi - bo mam :o) Dla nie liczy się to, że moi bliscy, dalsi czy też pracodawcy widzą we mnie inność. Potencjał. Może nie rozwinę kariery w showbiznesie... ale nie oznacza to, że jestem "gorsza", a już na pewno nie jestem "pasożytem bez perspektyw". A idź, bo Cię walnę!!!! :o) 2007/05/17 13:34:49
ha! Alem fantastyczna! Mam w sobie wszystkie najlepsze cechy z Tych trzech postaci: jestem inteligentna jak Kuba Wojewódzki,seksowna i intrygująca jak Doda Elektroda...no z Wiśniewskiego mam tylko czerwone włósy i tatuaż.I również nikt mnie,, nie lubi '' ale każdy chce być taki jak ja.Nie wiem tylko czy lubię anala.Pocieszyłeś mnie tą notką Kominku ;))
2007/05/17 14:07:40
Dawno, dawno temu, gdy byłam mała dziewczynką, chciałam być sławna.
Czas płynął, urosłam, może nawet w pewnym stopniu dojrzałam. Dziś sławy nie chcę, nawet w najbliższym środowisku. Sława polega na powierzchownym traktowaniu ludzi i dawaniu im tego, czego oczekują. Ja poprostu tak nie umiem. Wole mieć jednego, czy dwóch przyjacół, których kocham nad życie, za którymi w ogień skocze, niżeli masę wielbicieli... ...którzy tak naprawdę mnie nie znają i którym w gruncie rzeczy jestem obojętna. Można powiedzieć, że mówię tak, bo niczego się nie dorobiłam. Nie napisałam książki, nie mam programu w telewizji, nie napisałam piosenki, którą nuci miliony Polaków. Faktycznie - jestem nikim... ...ale strasznie dobrze mi z tym;) Nie wiem jakie piosenki są w tym sezonie najmodniejsze, nie wiem jakie kostiumy kąpielowe poleca w tym roku Cosmopolitan, nie wiem kto wygrał taniec z gwiazdami - nic nie wiem. Mam szare, normalne życie i to jest pięknę. 2007/05/17 14:15:33
monka-tortowa,
no coś Ty.... nieważne co mówią byleby nazwiska nieprzekręcali hehehe ;)) 2007/05/17 14:32:30
to już teraz, zaczęło się rzężenie, możecie dobijać..
Vanitas vanitatum et omnia vanitas. 2007/05/17 14:33:36
nasuwa mi się pytanie
czy lepiej być kolorowym na zewnątrz, w krzykliwej fryzurze, rzucających się w oczy ciuchach a w środku szarym, przeciętnym, nieinteresującym i nudnym czy odwrotnie? podobno szare chłopaki i szare myszki to łóżkowi wirtuozi ale tylko podobno 2007/05/17 14:35:08
nie chciałabym mieć ani czerwonych włosów, ani tatuażu. nie chciałabym być tak tandetna i kiczowata jak doda, ona jest po prostu wulgarna. zero delikatności.
ja to bym chciała mieszkać na wsi i w starych dresach chodzić na grzyby. i nie mieć telewizora. ! 2007/05/17 14:36:03
A ja jestem taka zwykła czarownica.
Nie wyróżniam się z tłumu i wolę być zawsze gdzieś z boku jako obserwator bardziej. Owszem, lubię zabłyszczeć czasem, jak każda baba. Ale w kameralnym gronie. Może troszkę mnie wyróżnia, to że maluję i rysuję. Ala o tym wie tylko Baca i jeszcze parę osób. Też kameralnie- i to mi wystarczy. 2007/05/17 14:41:04
priscillla,
a ja zawsze chciałam mieć czerwone włosy i tatuaż.Zawsze chciałam być tandetna i kiczowata(haha) -nie wulgarna i delikatna.Chciałam mieszkać na wsi i w nowej sukience chodzić na grzyby.I mieć telewizor! 2007/05/17 14:53:02
bo to obala stereotypy warszawki i krakusków :))
Kominku, gdzie stypa? głodna jestem... 2007/05/17 14:53:59
makra,
z czyms takim jak rzężenie, katar, omdlewanie i gorączka to sie do lekarza idzie..bo to się grypa nazywa, kładzie się w łóżku, faszeruje prochami i po trzech dniach jest się zdrowa na tyle by się zająć przeciekawą pracą magisterską.. :) 2007/05/17 14:54:00
Kominku,
naprawdę,choć nie są one aż tak czerwone jak u Michała,bardziej podchodzą pod rude.Tatuaż jest jeden i jedynym pozostanie :) 2007/05/17 14:55:05
makrauchenia1,
:-) ja jem jogurt i jabłko. tata właśnie wrócił z zapasami jedzenia, bo lodówka stała pusta :-) 2007/05/17 14:57:23
sekcja_zwlok,
i nie kusi by zrobić następny..? od jak dawna masz ten..? pytam bo mnie kusi..kusi cholernie następny, pierwszy miał być jedynym przez lat kilka..a teraz już coś bym tak..delikatniutko jeszcze chciała..to podobno jak nałóg.. 2007/05/17 15:02:31
margot80,
heh owszem kusi.Ten mam już 4 lata i był to prezent ode mnie dla mnie na osiemnastkę.I faktycznie prawdą jest,że działa to jak swego rodzaju nałóg,nie znam osoby,którejby nie kusił następny.Mimo wszystko nie chcę wyglądać jak pisanka,co za dużo to niezdrowo ;)) 2007/05/17 15:03:43
sekcja_zwlok,
A jednak się nie myliłem, gdy twierdziłem, że żadna normalna kobieta nie założyłaby sobie konta z takim nickiem. Normalne kobiety, które lubi Kominek nie mają, nie miały i nigdy nie dadzą sobie zrobić najmniejszego tatuażu. Po prostu będą uważały to za kicz, brak gustu i coś ohydnego. 2007/05/17 15:08:25
ale ja Kominku nigdy nie mówiłam,że jestem normalna ;) Nie uważam tego za kicz,brak gustu ani coś ohydnego.Nie zrozumie tego ten,który nie uznaje tej sztuki.
2007/05/17 15:08:33
margot,
już mi lepiej, a do lekarza nie zajdę i nie wytrzymam w kolejce, wolę umrzeć w łóżku niż na ulicy:> 2007/05/17 15:09:33
sekcja,
ja nie mówie o tym by się wytatuować jak faceci w studiach tatuaży..fuj fuj.. ta myśl o pisance własnie mnie stopuje.. :) wyciorek1, ok..zaraz po tym jak Ty go sobie zrobisz ;) poza tym ja mam za mały pępek.. ;) 2007/05/17 15:13:42
wyciorek1,
My mówimy o tatuażach a nie o dziarach dziarganych struną czy samoróbką i tuszem kreślarskim ,bo to co wysłałeś jest paskudne ble. ;) 2007/05/17 15:18:34
sekcja_zwlok
To, co nie jest bleee?? Daj przykład. PS. czy wam też się odświeża strona w dwie minuty? 2007/05/17 15:26:07
ale nie znasz uzasadnienia :)
Rubikiem sie tez wszyscy (w cudzyslowie) podniecaja a on gra taka cepelie ze szok :) I tu podobnie, wiekszosc sie podnieca, ale nie do konca wiedza czym :) 2007/05/17 15:31:29
wyciorek,
weź mnie nie wkręcaj, że to Twój tatoo..ja czasem łykam jak pelikan jak mnie ktoś wkręcić próbuje więc prosze tego nie robić..on jest..niesmaczny zdecydowanie.. :) sorry ale mowię co myślę.. a strona mi się odświeża co ile chcę.. 2007/05/17 15:32:38
tomaszu.gwiazdo,
Ja się bardzo podniecam Rubikiem, bo robi świetną muzykę. Jeśli tu większość się czymś podnieca, to zapewniam cię, że mają mózgi i wiedzą czym. Powinieneś nieco przystopować z ocenianiem ludzi według siebie. 2007/05/17 15:32:47
No wlasnie. Ja uwazam, ze Doda i Wisniewski to pawiany. Nie dlatego, ze sa kontrowersyjni bo mi to wisi, ale dlatego ze robia wielki szum, a gowno oferuja. Doda wielka luzara, z zachowaniem wskazujacym na pochodzenie z Igani Nowych (no dobra - to czesc tego sprytu), a piosenki ma dla 12 latek. Super. Mam ich podziwiac/lubiec, bo kumaja jak sie sprzedac ? Nie bede.
Fakt, ze cos jest na rzeczy, z tym ze ktos krytykujacy Dode czy Wisniewskiego, jest glupi, ale ja bynajmniej sie tak nie czuje. A tatuazom TEZ mowie stanowcze NIE :D szczegolnie u kobiet. 2007/05/17 15:38:46
wyciorek hehe, sam sobie straszysz to teraz goń, wrzuć coś romantycznego. jakiś tatoo motylka, albo delfinka, albo aniołka, albo nie wiem, chińskiego smoka na plecach dla odmiany.
2007/05/17 15:41:06
ml,
ooo chiński smok to jest to co lubię.. tyle, że od niedawna na co drugich plecach się znajduje :( 2007/05/17 15:42:32
ML
Czekam na sekcje może ona coś pokarze, co nie jest ble. Sekcja-dasz coś? 2007/05/17 15:42:58
wyciorku1,
dostaniesz przykład,ale wieczorem. Nie obrażać mi Rubika,bo dobrą muzykę chłopak tworzy!Jeśli chodzi o Dodę to przepraszam bardzo kawał głosu ma.Prawdą jest,że marne te jej przyśpiewki,kiepskie teksty Ale: wie dziewczyna co robi.Wie jak się sprzedać,jaką reklamę robić,gdzie się zakręcić.A czy nie o to chodzi w showbiznesie? 2007/05/17 15:43:56
margot80,
czym sie chinski smok od znaczku Adidasa na plecach dresa rozni ? 2007/05/17 15:46:13
sekcja,
w showbiznesie owszem o to chodzi ale czasem przydaje się w tym showbiznesie nutka dobrego smaku..ale może dobry smak podobnie jak gust nie podlega dyskusji 2007/05/17 15:49:18
Przebiegłam szybko po kometarzach i krzyknę za Sekcją,że tatuaże jeśli w umiarze,są strasznie fajną sprawą.Mają duszę, znaczenie i nie szpecą,a zdobią.
2007/05/17 15:49:19
hm, nie wiem, mi się niektóre tatuaże podobają, ale gdybym zobaczyła to na ciele mojego faceta, to bym była bardzo zła. u innych tak, u mojego nie, u siebie też nie.
2007/05/17 15:49:21
chwilowotam
zasadniczo jak dla mnie..inny poziom "estetyki"-choć to nie najlepszy wyraz..inaczej patrzy się na chińskiego smoka inaczej na wydziargany w wiezieniu znaczek adidasa, i nie mów mi że nie.. 2007/05/17 15:51:15
wyciorku1,
wyszukane naszybko,ale trzeci od lewej w pierwszym rzędzie wydaje mi się ciekawy :) Wieczorem czegoś poszukam ;) chwilowotam, jakto co z tego? Pieniądze,sława,bankiety,,koncerty,wywiady,dyskusje i Nich u Kominka bla bla bla...czy im chodzi o coś więcej? 2007/05/17 15:52:10
Kominek - człowieku, nie usuwaj moich komentarzy bo to jest nie tylko żałosne ale nawet obłędnie śmieszne, sam prowokujesz w ordynarny sposób a prowokacje innych usuwasz??????? aż tak małe ego???????
2007/05/17 15:57:15
margot80
To może wrzucisz foto z tym, co masz na sobie? No chyba, że jesteś pasztetem i nie da się wykadrować :))) 2007/05/17 16:07:41
sekcja,
Dobre pytanie. Ale jesli krzycza o sobie, niech pokaza. Rozumiem promowanie produktu, ale lubie gdy mocno wypromowany produkt sie broni. To troche niesprawiedliwe, ze inne, lepsze produkty leza sobie na polkach i nie osiagaja w "rankingu masy sprzedanej" takich efektow. Moze to i dobrze. Dawno zauwazylem, ze ogol = gowno, chociaz niezawsze. margot80, Wlasnie chodzi o to, ze tatuaz powinien miec jakies znaczenie jesli juz jest. Jesli podchodzi sie to tego na zasadzie "tutaj na lopatce fajnyn ksztaltem bedzie smok, ktory opluje ogniem druga lopatke" to nie wiem czy to moze sie zakonczyc sukcesem. Zreszta tatuaz + ladne cialo to kompozycja - a ja wypadaloby zaprojektowac, zastanowic sie, przemyslec..... to co sie widuje na plazy u wiekszosci osob, to jakas pomylka, plama, ktora z 15 metrow przypomina myszke albo wielki piperzor. 2007/05/17 16:09:16
bailablanca,
Nie wiem o co ci chodzi, bo mnie nie było, zaraz zobaczę za co opiekun cię wyjebał, ale właściwie to popieram jego działania i czuj się zablokowana. 2007/05/17 16:09:46
bailablanca:
to jest blog Kominka i to on decyduje czy dany komentarz zostawić, czy wyrzucić. Jego sprawa. Jak masz tym jakiś problem to udeż do niego na priv. bialamorda, sekcja: zgadzam się. Tatuaże w niewielkiej ilości wygladają fajnie. Zwłaszcza jak jest jeszcze jakiś fajny wzór. Ja się chyba jednak nie skuszę. Nie będzie mi to pasowało, a poza tym boję się igieł :] Podziwianie u innych w zupełności mi wystarcza. 2007/05/17 16:09:53
Kiedyś, kiedyś zrobiłam sobie tatuaż. Teraz uważam, że: "Normalne kobiety, (piiiii) nie mają, nie miały i nigdy nie dadzą sobie zrobić najmniejszego tatuażu. Po prostu będą uważały to za (piiii)" głupotę...
Bo z tatuażem jak z okiem. Zrobisz sobie i staje się częścią Ciebie, a później jak Ci się coś nie podoba, to jedynie usunąć można. Ja tam oka wycinać bym sobie nie chciała. Na szczęście jest w praktycznie niewidocznym miejscu. Trudno. Drugiego raz tego błędu nie popełnię. 2007/05/17 16:10:44
...bo najgorsze sa wg mnie male tatuzayki takie do 4cm srednicy. To zawsze bedzie wygladalo po prostu [sorki] chujowo.
2007/05/17 16:12:01
No już wiem, za co usuniety.
Ty już nie musisz, bo cie zablokowałem, ale tobie podobni niech przeczytają regulmin: kominek.blox.pl/2007/03/A-JAK-POSZEDL-KROL-NA-WOJNE 2007/05/17 16:14:26
Póki sił mi starczy będę głosił jedną prawdę: KAŻDY tatuaż jest oznaką braku klasy u kobiety.
Taka kobieta nie jest kobieca. Nie nadaje się nawet do seksu. Albo zwłaszcza. A faceci gustujący w takich kobietach są puści. 2007/05/17 16:15:00
Wrrr!
Ja dzisiaj jakaś nie wiem co jak gdzie... Wrr... Nie po polskiemu jakoś mi tak dzisiaj. Sorki z góry. Zwłaszcza amjana przepraszam. On jakiś taki wyczulony. 2007/05/17 16:18:21
kominek:
Oj tam od razu puści. To jest na zaqsadzie: "Ja wolę blondynki, Ty wolisz brunetki". Jedni lubią tatuaże, inni nie i zdecydownaie nie jest to wyznacznikiem inteligencji... 2007/05/17 16:25:40
Za mną kiedyś chodził mały tatuaż na kostce lub na karku, ale jakoś samo minęło. Potem miałam kolczyk w pępku i w języku-już nie posiadam, ale mała blizna została nad pępkiem :/ Rok temu miałam włosy do pasa, a teraz są już tylko do łopatek-cały czas coś nowego we mnie-odczuwam potrzebę zmian-teraz tylko eksperymentuję ze stylem; chyba wyrosłam z niektórych dziwactw ;)
2007/05/17 16:28:31
jamartucha
Uważam tak samo. Ja często oceniam ludzi po ich stosunku do różnych gatunków muzyki. Na przykład, jeśli ktoś nie ma pojęcia o muzyce metalowej, tak naprawdę nie słyszał nawet jednego całego kawałka, a lubi rzucać z przekonaniem teksty w rodzaju, że: "metal to takie szatany i tylko bleee i aaa i napierdalają bez sensu". Analogicznie jest z hip hopem, techno, muzyką klasyczną... 2007/05/17 16:34:05
Różni ludzie, różne sytuacje, różne drogi, które ukształtowały to to, to tamto...
A Pan Kominowaty czasami zapomina i w tym zapomnieniu zaczyna uogólniać. Czy tak? Czy nie? 2007/05/17 16:43:33
Kominek
Wyobraź sobie taką sytuację: Poznajesz kobietę. Patrzysz,rozmawiasz,przebywasz z nią,myślisz:ideał.Zapraszasz ją do siebie,albo ona zaprasza ciebie do siebie,całujesz,odgarniasz jej włosy,dotykasz,pieścisz,zdejmujesz ubrania:sztuka po sztuce.I nagle bach!Kobieta ma maleńką różyczkę na pośladku!I co?Nie będziesz chciał obudzić się u jej boku przez głupi tatuażyk?Nie będziesz chciał spędzić z nią nocy bo Ona ma tatuaż! jak powiesz:tak,nie będę chciał,to ja wybucham takim śmiechem,żu usłyszysz ten śmiech u siebie,a jego siła ściany twojego pokoju zburzy. 2007/05/17 16:47:28
kominek:
O!! bialamorda napisała. O! I co, i co? (przemyśl odpowiedź, bo szkoda ścian, nie dość, że bezrobotny, to jeszcze bezdomny będziesz :o]) 2007/05/17 16:51:23
a ja obstawiam, że raczej ten śmiech burzący ściany jest bardziej niepokojący niż ta różyczka na pośladku :>
2007/05/17 16:52:20
...bo czyż można wyobrazić sobie coś takiego jak "niekonsekwentny kominek" ? :)
2007/05/17 16:54:49
może i tak powie,ale daję 90% że gdyby to była kobieta, która pociąga go na maxa.Jej ciało,umysł,myśli,słowa-nie zwracałby uwagi na tatuażyk,no,może zwróciłby uwagę mówiąc coś w stylu: ideał, a ma tatuaż,cholera.
Ml76 do ciebie się uśmiecham właśnie teraz. 2007/05/17 17:02:57
Mnie tam bardziej rażą kolczyki w dziwnych miejscach, bo to jest realne utrudnianie sobie życia i dotyczy to zarówno kobiet jak i mężczyzn. Z tatuażami sprawa jest bardziej skomplikowana, bo u niektórych osób to naprawdę coś może wyrażać, a u innych śmieszy, żenuje albo powoduje inne mało pozytywne skojarzenia. Tak samo jak z tatuażami jest zresztą z długimi włosami czy w ogóle z fryzurami (np. farbowanie na dziwny kolor etc.), makijażem czy strojem odsłaniającym to i owo. Tatuaż u kobiety może nie zawsze jest najlepszym świadectwem jej gustu, ale nie rozumiem, jak odnosząc się do czegoś tak mało znaczącego można wydawać opinię o drugim człowieku.
2007/05/17 17:08:36
dom, zgadza się. jak widzę jakikolwiek body piercing, to mnie boli samo patrzenie. chyba mam jakąś wewnętrzną blokadę na takie rzeczy.
2007/05/17 17:15:46
Z body piercing to tylko kolczyk w pępku, ale to musi być ładny pępek,ładny brzuszek,ładne ciało i ładny kolczyk.Inaczej źle to wygląda.A że utrudnianie sobie Zycia - zgadza się. Trzeba uważać, uważać i jeszcze raz uważać.
2007/05/17 17:21:07
chwilowotam,
mój bynajmniej 2 cm nie ma, ma jakieś 12, nie spotkałam sie z tym by ktoś mówił, że wygląda jak plama, pieprzór czy co tam innego,ani by mówił ze jest za duży..są osoby którym się nie podoba i nie tyle wzór co raczej fakt zrobienia sobie tatuażu..kwitują jedym krótkim "ok..ale ja bym sobie nie zrobił/a"- i nie ma sprawy..zaplanowany i przemyślany wzór, znaczy coś na zasadzie projektowania wnętrz..? siedzisz myślisz i projektujesz..?w moim przypadku odpada,czesto działam impulsywnie..myśl o tatuażu chodziła za mną czas dłuższy, po czym pewnego dnia idąc ulicą weszłam do studia i..zrobiłam, fart chciał, że do dobrego studia;))wzór więc generalnie nie planowany ale wybierany czas jakiś i decyzja o wybraniu tego a nie innego wzoru była już dłuższą chwilę przemyślana i skonsultowana..nie znudził się i nie sądzę by się znudził..tatuaż to tatuaż a nie decyzja o małżeństwie..choć ta też na całe życie..") wyciorek, pasztetem jestem zapewne w Kominkowym mniemaniu, ale zdjecie wykadrować się dało ;)..znaleźć go jedynie nie mogę a potem wrzucić bym nie umiała by tu wam pokazać :( dom_uciech, "jak odnosząc się do czegoś tak mało znaczącego można wydawać opinię o drugim człowieku..." sie do Cię uśmiechnę.. się rozpisałam, sorry Prezesie..:) 2007/05/17 17:31:34
zrobiłabym sobie tatuaż jakbym miała jakikolwiek pomysł na coś super nieprawdopodobnego, ale nie mam , więc nie zrobię:>
2007/05/17 17:44:01
alabala!
kominek.... pierdzielisz jednym slowem. po kiego mamy byc tacy jak oni? ja sobie cenie spokoj i robie to co chce, nie musze sie podobac innym i mam na to wyjebane. powiedz w koncu kurwa kiedy wydasz ta ksiazke i czy w ogole wydasz bo pytalem na gg, w komentarzach za kazdym razem o to pytam i nie uzyskalem odpowiedzi. moze ktos z czytelnikow wie cos na ten temat? alabala! 2007/05/17 17:48:39
kominek Twoim zdaniem kobieta, ktora ma tatuaz jest bez klasy? no bez jaj... nie kazda kobieta musi byc zdzirą tylko dlatego ze ma tatuaz, kolczyk w pepku i chuj wie co. moze jakis znak w postaci tatuazu na jej ciele cos dla niej znaczy? ja mam zamiar sobie zrobic dziare, ale bedzie zaprojektowana wedlug mnie, a nie jakis kolejny oklepaniec z katalogu.
alabala jeszcze raz! 2007/05/17 18:06:34
@paradna
no to narazie zaliczam sie do tej mniejszosci, ale mozliwe ze sie to zmieni. normalka ze razi mnie jak widze kogos z tatuazem, ktory o podobnych wzorach widzialem na dziesiatkach innych ludziach ;) moj nie musi byc widoczny i z pewnoscia bedzie inny niz wszystkie p.s interesujace foty na blogu 2007/05/17 18:15:30
tyniekk
a jak widzisz 7 kobietę w tej samej bluzce tez cie to razi? 2007/05/17 18:30:47
@grochzfasola
Twoje czepianie sie nie ma najmniejszego sensu. Tatuaż ma sie na całe życie, a bluzke nie nosisz ta sama przez 7 dni w tygodniu 2007/05/17 18:41:05
to ciebie razi powtarzalność tatuaży.dobra nie ma dyskusji, zrob sobie tatuaż na pięcie, moze sie wyroznisz.
2007/05/17 18:47:34
Kominku, jak tu cudownie u Was było, po tym pobycie i twoim komentarzu że mnie zablokowałeś było mi tak cudownie.....że wymiotowałam pół godziny....dzięki za "dobrą" energię... coraz bardziej mnie mdli więc baj....
PS moje imie Angelo, bez tatuaży naprawde szkoda, że tak beznadziejnie jest w necie.. nie dorośliście do wolności..... 2007/05/17 18:56:41
mam zamiar zrobic tatuaz w okolicy odbytu, nieliczni tylko zobaczą, a ci ktorzy beda mieli okazje i tak nic nie zobacza przez gąszcze kłaków
2007/05/17 19:00:26
A dla mnie obrzydliwe są tunele w uszach(wszedzie poza Afryką) i jeszcze to, jeśli Szef pozwoli:
grossboss.blogspot.com/2007/03/omg-offtopic-freakshow-or-latest.html 2007/05/17 19:03:48
czy fakt ze mam 221 warkoczykow na glowie ktore siegaja mi do tlka i mam 4 tatooze w postaci motylkow ( jeden na pusi) czyni mnie "inna"? (przepraszam ze nie uzywam polskich znakow ale nie pisze z polskiego komputera)
2007/05/17 19:03:56
napisy.org zamknęli [*],
tłumacze i administratorzy aresztowani, reszta serwisów również z dniem dzisiejszym zawiesiła swoją działalność. Czyżby koniec ery napisów do filmów? Wkurwiłem się, no. 2007/05/17 19:15:16
arkadia,
[westchnęłam] bailablanca, nie życz drugiemu, co tobie nie miłe, to nieładnie. 2007/05/17 19:21:51
Komentarze poczytam za moment, najpierw jednak mój komentarz do notki... Kominku, przez ten tekst wzrośnie odsetek samobójstw;) Poszłam do łazienki, spojrzałam w lustro i co zobaczyłam? 17o w kapeluszu, włosy w kucyk, tusza normalna, kolor włosów - ciemny blond. I cóz mnie odróżnia od innych? W zasadzie nic... Ale czy jestem tylko odbiorcą? Nie. Mam coś do powiedzenia i choćbym miała paść, to coś w życiu osiągnę. Nie mam zamiaru tatuować się gdziekolwiek, kolczyki na uszach mi wystarczą, zostanę też przy swoim kolorze:) Każdy ma inny sposób, żeby zabłysnąć, ja zostanę przy swoim: krok po kroczku. A co do Ich Troje i Wiśniewskiego, przynajmniej na Eurowizji 7 miejsce nam wyśpiewali:)
2007/05/17 19:26:58
kutakes, weź.. I Ciebie zamkna razem z napisy.org, jak bedziesz mowil, zes korzystal i ze Ci zal. Cicho i tralala, nic sie nie stało, jakby co.
2007/05/17 19:27:50
hahahaha brava dla tej pani;] zapomniałam wstawić link.Wyciorku nie mam teraz czasu,ale napewno Ci dostarczę fotkę .
2007/05/17 19:28:32
Temat ciekawy, godny polemizowania.
Wpływowi ludzie, czasami tylko myślą, że są wpływowi i dlatego robią karierę. A tak na marginesie. Kominek-dodałam link do Twojego bloga na moim nowym blogu. Pozdrawiam. 2007/05/17 19:42:59
Oj Kominku,bo wyślę fotkę i będziesz musiał zmienić poglądy! :)))
2007/05/17 19:43:14
Jak słyszę, że ktoś waży ileś tam i pół to niech spróbuje mi wmówić, że w nosie ma swoją wagę...
A tak na marginesie - wśród czytających wielu sili się na oryginalność, by choć ociupinkę być kominkowatym. Z drugiej strony patrząc - doza oryginalności wzbudza w pewien sposób "twórczość" innych. No bo jak to tak... tak zwyczajnie napisać, że fajnie jest? 2007/05/17 20:49:02
Witaj Kominku
jestem nową komentatorką, lubię czytać wszystko co wyjdzie spod Twoich paluszków, sprawia mi to nieskrywaną przyjemność :-) Nie wierzę, że możesz być pasztetem- jak się określasz; mężczyzna o tak niesamowicie elektryzującym głosie ma w sobie to coś, co przyciąga kobiety,.. nie wiem jakie jeszcze atuty posiadasz, jeśli nie oczy w których można się zapomnieć, to może usta które są stworzone do szeptania pięknych słów, idealne do całowania... pozdrawiam Cię serdecznie 2007/05/17 21:09:56
wyciorek1
Jak już z jednym chodzę na spacery, to i drugiego bym wzięła. Ja mam rottweilera. Jak myślisz, zaprzyjaźniliby się? 2007/05/17 21:19:48
Tak,tak - trzeba reprezentować sobą kogoś odmiennego, aby pojawiać się na okładkach gazet.
Ponadto witam -jestem nowa komentatorką - starą czytelniczką. 2007/05/17 21:21:24
a ja, gdybym sobie zrobił tatuaż, to byłby to prosiaczek z Kubusia Puchatka, a pod nim podpis:
"Męska szowinistyczna świnia"... 2007/05/17 21:21:33
amunic.ja
Kurde mój też piesak. Ale może się polubią. O której będziesz? :) 2007/05/17 21:30:38
wyciorek> mi by pasowalo-ja szukam pracy w Twoich okolicach. Trzeba miec doswiadczenie z Yorkami? ja kiedys na jednego nadepnelam niechcacy :(
2007/05/17 21:32:20
bialamordo, i wszyscy, którzy myśleli, że zadała cięzkie pytanie.
Otóż nigdy nie zdarzy się tak, że w moim łóżku znajdzie się kobieta z tatuażem, ponieważ każda kobieta dowiaduje się ode mnie wcześniej, czego nie toleruję. 2007/05/17 21:32:48
4wymiar,
hehe biedny piesek :-) znajoma ma yorka i nazwała go "Obrońca" :D 2007/05/17 21:35:10
mysterious23,
Witaj. CV+foto na maila. Jest jedno wolne miejsce na moim ślubnym kobiercu. 2007/05/17 21:38:35
priscillla>
NAPRAWDE niechcacy - zakrecilo mi sie w glowie i...jakos tak - bardziej ucierpialam ja w sumie niz ten Yorek :( hehe, moja znajoma ma rotwajlera i nazwala go Knypek :D 2007/05/17 21:43:24
4wymiar,
he he ludzie chyba często śmiesznie nazywają swoje zwierzaczki :-) mój szczurek był Czopek a złota rybka Godzilla :-) a mnie denerwuje jak ludzie trakruja małe pieski jak maskotki :-) np. takie yorki. :-) 2007/05/17 21:49:28
apropo owych psiaków, zmierzam sobie dziś do dworca, widze kobiete z 2 takimi, jeden z nich zaczął platać sie gdzies miedzy nogami, generalnie nie trzymał sie swojej trasy na co właścielka: princesa! chodz tu!
2007/05/17 21:58:55
4wymiar
Jeszcze jest etat bo jak widać amunic.ja się nie odezwała że przyjdzie. Tylko wiesz, co będzie jak mojego nadepniesz. 2007/05/17 22:05:56
wyciorek> domyslam sie (najpewniej znowu ucierpie bardziej niz Yorek). Mam nadzieje ze pies szczepiony...;)
Noi pytanie, ktore w tym wypadku pasc musi: czy jest to posada niani z zamieszkaniem? Aha-ile placisz za godzine, bo wiesz...nie chcialabym standartow zycia obnizac za mocno... ;) 2007/05/17 22:10:35
4wymiar
Oczywiście, że z mieszkaniem. A co do wynagrodzenia to bym wolał umówić się na tygodniówkę a nie za godzinę, wiesz będzie lepiej wyglądało. :)) 2007/05/17 22:10:59
Kominku
wydaje mi się, że taki facet jak Ty nie szuka kobiety swojego życia w necie, sam napisałeś że czułbyś sie na spotkaniu jak coś co ktoś chce dotknąć powąchać, zobaczyć. Ale myślę że poznanie Tomka, byłoby miłym doświadczeniem 2007/05/17 22:11:17
oj Kominku wcale to miejsce nie jest wolne :) Włeśnie jestem w trakcie usuwania tatuażu,nawet czytam poradnik: jak popieścisz to zmieścisz(anal)i kurcze! zrobię ten ranking 2000!!! Nie rań mego serca,nie rań mej duszy!
ehe ehe ehe ;( 2007/05/17 22:11:44
a wiem czemu liszowska przytyła!!! ona reklamuje lody koral, może dostała jakiegoś tira lodów gratis...
2007/05/17 22:12:01
mysterious23,
Jeśli wspominasz moje słowa, staraj się nie wyciągać ich z kontekstu, bo się nie polubimy. 2007/05/17 22:17:18
sekcja_zwlok,
Tobie usunięcie tatuażu nie wystarczy. Nagrabiłaś sobie już wcześniej i jesteś u mnie na czarnej liście. 2007/05/17 22:18:31
Komin!
Jakos mi sie wierzyc niechce ze najpierw dyskutujesz a potem piorczysz...czasami nie ma czasu na szczegoly, takze mozna nawet tatu przeoczyc....nie mow nigdy nie..... 2007/05/17 22:18:44
Kominku przepraszam, po prostu te słowa zapadły mi w pamięć. Możliwe, że w kontekście zdania chodziło o coś innego, nie znajde teraz tego, ale przepraszam
2007/05/17 22:22:15
U mnie zawsze jest czas na szczegóły. Droga do mego łóżka jest bardzo długa i praktycznie żadnej kobiecie nie udaje się jej przebyć.
2007/05/17 22:29:03
Kurcze to ty bardzo nudny musisz byc...nie ma nic lepszego jak seks "spontaniczny" bez szczegolow bez zobowiazan zupelnie "beznadziejnie"......
2007/05/17 22:31:16
wyciorku1,
znalazłam jedno arcydzieło,ale nie wiem co się stało przy kopiowaniu linka ;] uno momento... 2007/05/17 22:34:25
mysterious23
To ty mi powiedz, bo ja jeszcze sam nie wiem. Ale coś jest!!!! 2007/05/17 22:34:49
Będę bezczelna i wproszę się na ślub Kominka... Zajmuję miejsce w rzędzie Pana Młodego w 2 ławce;) Jak tak dalej pójdzie, to faktycznie jakiś kisiel trzeba będzie ugotować...
2007/05/17 22:35:37
wyciorek> wola Twoja Panie z ta tygodniowka-bede ja przepijac w samotne sobotnie wieczory ;) Ty tam do parku masz niedaleko to nie bede sie dopominac o samochod sluzbowy... Wracam zatem do Lodzi. W styczniu :)
2007/05/17 22:36:23
surmaus,
Od takiego seksu lepszy jest widok ukochanej kobiety o poranku. 2007/05/17 22:38:33
długa droga daleka przed nami mokre serca a w ręku karabin granaty w dłoniach i bagnet na broń tarataram Jakoś tak to szło, zdaje się. Także nie bój nic, Kominku, damy radę do Twego łóżka. 2007/05/17 22:41:31
Jeśli tak wszystkie ruszycie razem, to nie dacie rady;) gdzie 2 się bije...
2007/05/17 22:45:37
wyciorek1
no ciekawe co to jest :-) kominku chyba nie zaminusowałam u Ciebie tak na wstępie ? be good to me :-) 2007/05/17 22:55:19
Wyciorek1,
Nie wiem co się dzieje :( Wejdź sobie na Jawor Art Opole ( w google) i ten oto Pan jest moim tatoo-guru :) Rzecz jasna (bądź mniej) ja nie gustuję w szatańskiej,mrocznej tematyce,ale chłopak ma talent. 2007/05/17 22:55:25
kami881
Co ty gadasz? Jak można kochać takiego cieniasa? Większość tu dla mnie jest. mysterious23 Masz już jakieś podejrzenia?:) 2007/05/17 22:56:13
Doda to powiew świeżości w tym hermetycznie zamkniętym światku polskich gwiazd. A Wojewódzki, ach Wojewódzki. Jeśli nie on, to kto?
2007/05/17 22:56:15
Jakos nie kumam !?Czasem dopiero o poranku szczegoly widac. Nie wierze ze sie to tobie nie przytrafilo....dluga droga do twego loza...
2007/05/17 22:58:02
sekcja_zwlok
No, co jest? Masz problem z zamieszczenie lina? Daj mi go na gg ja go posadzę. 2007/05/17 22:58:24
wyciorek1
może podoba Ci się mój akcent kiedy mówię słowo "Kazachstan" :-)) ... zgadłam ? 2007/05/17 23:01:33
Widzisz surfmaus,
te szczegóły są jednak ważne,dla tych,którzy nie wsadzają kija gdzie popadnie. psotny_wiatr, jak nie Wojewódzki to hhmmm ja :) 2007/05/17 23:05:06
Wyciorek,
ja nie byłabym przekonana... Ja i tak wolę żeliki Haribo:) mysterious23, ja myślałam, że Oklahoma... 2007/05/17 23:10:15
sekcja_zwlok
No teraz to już mi wbiłaś kolec w serce, jak można nie znać mojego nr gg?:)) Wpisz gdzieś tam WYCIOREK1 i po sprawie. 2007/05/17 23:10:37
wyciorek1
Kazachstan :-) kami881 czyżby zazdrość o wyciorka? na pewno Kazachstan 2007/05/17 23:15:54
sekcja_zwłok,
nie przeginaj. Nie wszyscy mają takie wykolejone myśli jak ty;) 2007/05/17 23:16:16
Sekcja
mi nie chodzi o gdzie popadnie ...ale o "pominiecie szczegolow"bo nie zawsze sa one wazne..male przeoczenia moga byc tez mile...a ukochana osoba o poranku to zupelnie inna rzecz... 2007/05/17 23:17:10
doda, wiśniewski czy paris hilton to mistrzowie marketingu. potrafią dobrze się sprzedać, a do tego trzeba trochę sprytu czy inteligencji. ale nie ukrywajmy, dośc tandetna jest to sława. wolałabym być sławna za to, co robię (bo wtedy można też ponarzekać, że ta sława taka uciążliwa, że czemu wszyscy chcą być tacy jak ja i takie tam ;)), lub za to jak wyglądam (modelki, aktorki), a wręcz wole być szaraczkiem niż mieć na głowie coś a la wiśniewski czy sławę z porno tasmy. ja bym chciała być taką gwiazdą z klasą, w starym stylu, a sława tandetna troche się z tym wyklucza.
czemu ostatnio tak dużo komentarzy? nie chce mi się czytać jak jest ich tak dużo. 2007/05/17 23:20:37
no dzis moim hobby lub jak kto woli sposobem na bezsennośc jest komentowanie niejakiego Kominka. Wiec (nigdy nie zaczyna zdania od więc) Drogi Kominku wymienione postacie Polskie lubie. Wojewódzkiego oglądam namietnie zarowno w Polsacie jak i w TVN i uwazam że jest inteligentny zreszta Ty tqaki tez sie wydajesz. Odnośmnie kolczyków nie tam gdzie trzeba to czy 10 kolczykow w uszach to za dużo?;) 160 agrawek na wycieruszkach to przesada? 100(coś) guziczków na spodniach to dziwadztwo? Jak tak to faktycznie ze mna nienajlepiej:D
2007/05/17 23:21:08
wyciorek1
jeśli chodzi o głosssss to Kominek bije wszystkich na głowę :-) 2007/05/17 23:22:47
Gdybym miała wymienić jakies gwiazdy w dzisiejszym polskim showbiznesie, zmieniłabym temat.
2007/05/17 23:25:58
psotny_wiatr,
doprawdy? Niewpadłabym na to... ;) wyciorek1: zaczynam się gotować,bo mam dla Ciebie superfotkę arcydzieła a nie mam jak Ci go przedstawić.Tatuaż pierwsza klasa (może tylko mój jest ładniejszy,oczywiście jedyny,bo mego autorstwa).Coś mi się tu ostro popierdzieliwszy,więc jeśli dziś nie będzie linka to wyrwę sobie me piękne czerwone włoski,ale wstawię Ci jutro tę stronkę.Jak tylko odchoruję swoje po dzisiejszym wieczorze :) 2007/05/17 23:36:11
Może mnie zaraz ktoś zlinczuje... Wioletta Willas... wielki pokłon w jej stronę:)
2007/05/17 23:43:35
2007/05/17 23:47:27
181 cm wzrostu, kilka kolczyków, farbowane włosy, mój facet jest pół głowy niższy, na ulicy raczej się wyróżniam... ale jak się lepiej rozejrzeć to pośród tych "wyróżniających się" jestem szara mysz.
Interesujący blog, jeszcze zajrzę, poczytam, może jakieś zdanie sobie wyrobię... 2007/05/17 23:49:40
sekcja_zwlok
Do póki Cię nie mam na liście linki nie przejdą. Napisz coś!! To Cię wpiszę na listę. 2007/05/17 23:54:10
Jakoś nikt nie podchwycił rzuconego at hok tematu anala;)
Czyżbym tylko ja go lubiła i Kominek??? 2007/05/17 23:57:07
Qurde,niemal zawsze ilekroć wchodzę Guru tego miejsca jest nieobecny...
Buuuuuuu :( 2007/05/18 00:00:47
lisa_mari,
Niektórzy wolą to robić i nie rozwodzić sie nad tym na blogach. 2007/05/18 00:11:20
widze, ze wyciorek tu niezle wywija :)
jak mozesz, wyciorku? czy tez panny z braku laku biora co daja? 2007/05/18 00:20:30
jamartucha,
Nie przepraszaj,każdy może mieć swoje zdanie.Ja to oceniam ,,od kuchni'' Ty amatorsko.Masz prawo więc się nie znać. 2007/05/18 00:27:56
podług mnie ten tatuaż jest obrzydliwy mimo że "nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem" :D
2007/05/18 00:29:35
utrit,
Nie wiem czy od początku jesteś w temacie.Mam tatuaż.Tribal.Na ramieniu.I nie jest to ten,który pokazałam na blogu.Ten miał pokazać artyzm.Bo wg mnie tatuowanie jest sztuką.Ten tatuaż prawie w pełni to oddaje. 2007/05/18 00:32:24
psotny_wiatr,
Może choć w uwielbieniu kabaretu Moralnego Niepokoju się zgodzimy ;) Tatuażu takiego nigdy bym sobie nie zrobiła.Nie zmienia to jednak faktu,że pod względem technicznym wykonany jest bardzo dobrze. 2007/05/18 00:38:30
I gdzież się podziały te wszystkie gorące laski obiecujące Kominkowi co popadnie po usłyszeniu jego głosu?!
Człowiek sobie czyta,czyta i już kłaść spać się zamiaruje,a tu nagle DUP! "Od takiego seksu lepszy jest widok ukochanej kobiety o poranku." UKOCHANEJ.. O PORANKU.. WIDOK... LEPSZY od takiego seksu....PRZE PIĘ KNE no normalnie powiem Ci Kominek,że w tym też jesteś beznadziejny;D (ale mój kominek też:)) Patrzcie i uczcie się dziewczęta.Zanim wskoczycie do łoża kominkowego,albo innego "napalonego";)pogadajcie z nim jednak troszkę i dowiedzcie się tego i owego o nim-np.czy lubi tatuaże:)..albo czy ON nie posiada przypadkiem takiego obleśnego,jak nam Wycior zaprezentowawszy:) surfmaus to jest właśnie NORMALNA droga do łóżka.Spotykasz kogoś,ten ktoś Cię pociąga.Jak to ma być dupa(albo dupek) do jednorazowego wyruchania,to Cię nawet kolor oczu nie interesuje i brak łóżka też nie jest przeszkodą. Jak to ma być ktoś,kto ma być dla Ciebie kimś najważniejszym(czytaj-miłością życia),to raczej troszkę przed tym łóżkiem pokonwersujesz o ulubionych potrawach,książkach,tatuażach,rodzicach,kocie(choć masz alergię)znaku zodiaku(choć nie wierzysz w te bzdury),szkole,studiach,pracy,znajomych i innych pierdołach.I jak masz zajebistą awersję do tatuaży a ona/on go akurat na łopatce prawej umiejscowiwszy,to po takim wybadaniu terenu nie spotka Cię raczej nieprzyjemny moralniak poranny,z wytatuowaną/ym badziewiem w łóżku. A mi się osobiście tatuaże podobają,ale ja nie chcę-nie lubię takiej ostateczności.Taki tatuaż to gorszy niż maż;) 2007/05/18 00:39:42
Tak, Kabaret Moralnego Niepokoju ma mój znak jakości Q. I ani słowa więcej o tej nieszczęsnej psinie.
2007/05/18 00:42:28
nie, nie jestem w temacie :)
co do tego ,ze tatuowanie jest rodzajem sztuki, zgadzam sie, bardzo podobaja mi sie tatuaze calego ciala w jeden spojny obraz, ale do tego trzeba miec sliczne cialo i odwage moj maz tez ma tatuaze, i jemu to pasuje, ale nie wiem, czy sama znalzlabym cos, co mogloby mi poprawic samopoczucie ;) 2007/05/18 00:47:54
Jak żyję na tym blogu, tak niepomyślałabym,ze kiedykolwiek będę musiała się ukłonić Leniwadupo w Twoją stronę.Drugi komentarz dziś,który mega mi się podoba.
psotny_wietr, Ja również uwielbiam :) Nie tylko KMN ale i inne :) Ciii to takie moje małe zboczenie(taraz za Kominkiem). 2007/05/18 00:52:37
utrit,
"tatuaż calego ciała w jeden spojny obraz, śliczne cialo i odwaga" takie rzeczy to tylko w erze, tudzież w Prison Break :D sekcja_zwłok, jestem "śmieszką, co lubi się pochichrać" :D 2007/05/18 00:56:06
utrit,
Ja tak sobie to podejście 'anty' zwalam troszkę na brak tolerancji i jednak spore zacofanie naszego kraju.Gdzieś,gdzie tatuowanie (zdobienie)ciała jest naturalną sprawą u nas jest oznaką szeroko pojętej dewiacji, patologii ( bo i z takimi określeniami się zetknęłam).Ja osobiście tego nie rozumiem ;] 2007/05/18 01:00:30
podejscie anty do tatuaży to nie oznaka zaściankowości tylko zdrowego rozsądku!chyba ze ktos nie ma wyjścia i musi cos tam sobie nabazgrać, jakiegoś psa czy mapę więzienia.
2007/05/18 01:01:02
A tu dalej o tych tatuażach ?! Faktycznie beznadziejni jesteśmy ! Doradzilibyście lepiej wujkowi kolor krawata na dzisiejszy egzamin komisyjny :)
2007/05/18 01:01:15
psotny_wiatr,
Więc polecam skecz z brodą ,,otwarcie hipermarketu'' ani mru mru.Jeśli jesteś kabaretowym degustatorem powinnaś go znać,natomiast jeśli prawdziwym fanem zobaczyć ponownie :D 2007/05/18 01:03:25
psotny_wiatr,
Właśnie o Tobie pisałam! dom_uciech, chętnie Ci pomogę nawet go zawiązać.Niestety tylko na jedynkę ;/ 2007/05/18 01:03:56
ludzie, czemu wy jeszcze nie spicie?
siedze na literakach, pelno ludzi, na blogu, zawsze ktos, ja nie spie, bo o tej godzinie mam osobiste wakacje i czasem lubie sobie posiedziec, jak nie musze budzic dzieci do szkoly tak to jest, najpierw wstaje sie rano, zeby zdazyc do szkoly, a potem wstaje sie rano,zeby dzieci poszly do szkoly, ja chce na wakacje! 2007/05/18 01:04:50
Tak a propo idealizowania przypadkowego i niezobowiązującego seksu, to ciekaw jestem ilu komentujących faktycznie go doświadczyło, i co ważniejsze, ilu dobrze się po tym wszystkim czuło (w sensie psychicznym rzecz jasna) ?!
2007/05/18 01:07:59
sekcja
Spoko, spoko. Technikę mam opanowaną, ale dzięki za dobre chęci. W rzeczywistości i tak wybiorę czarny albo granatowy, po prostu chciałem jakoś zręcznie zakończyć wątek tatuażowy. 2007/05/18 01:14:04
dom_uciech,
Myślę,żę każdy z nas choć raz w życiu doświadczył 'seksu bez zobowiązań' no! może prawie każdy,biorąc pod uwagę wiek komentujących.Ja osobiście jak w wielu kwestiach mogłabym powiedzieć TAK-jestem kobietą wyzwoloną,dorosłą,robię co chcę,kiedy chcę i z kim chcę- tak w twj sprawie wychodzę przygnieciona.Jest ze mnie staroświecka monogamistka,niepotrafiąca czerpać przyjemności z 'przypadkowego seksu'.Żałosne,wiem. 2007/05/18 01:16:01
sekcja_zwłok,
dzięki za info. nie jestem kabaretowym degustatorem. śmieszą mnie tylko dwa skecze do których tak finezyjnie nawiązałam w swoim komentarzach. ten mru mru to jakoś tak za bardzo się stara... co do przypadkowego i niezobowiązującego seksu to moim zdaniem tylko z osobą, którą darzysz uczuciem mozesz sie kochać tak naprawdę. a nie idę spać bo jestem na zasiłku. 2007/05/18 01:16:35
dom_uciech,
eee a miałam nadzieję,że na coś się przydam :( Mogę chociaż zapytać o kolor koszuli? 2007/05/18 01:19:58
dom uciech
ja bym z tym krawatem poszła w brąz..wszyscy to już lubią,nie tylko dziewczyny;) A niezobowiązujący seks jest do dupy,mam złe wspomnienia...tzn,seks był ok,ale ta forma niezobowiązująca jest jakaś taka "be" dla mnie.Pewnie wszystkie kobiety się tak czują po "niezobowiązującym" seksie,tylko sobie wmawiają,że są wyemancypowane:) 2007/05/18 01:22:56
psotny_wiatr,
To chyba mamy inne podejście.Idę z kimś do łóżka.Nie oczekuję od Niego niczego.Ani miłości ani przyjaźni ani pieniędzy.Podoba mi się.Kręci mnie.Po co mam go darzyć jakimkolwiek uczuciem? 2007/05/18 01:30:30
Seks jest lepszy z osobą, która kochasz.Takie jest zdanie me. Ja nie chodzę do łóżka z kims, kogo nie znam. Najpierw muszę zobaczyc jego wydruk ze stanem konta.
2007/05/18 01:31:37
sekcja
No właśnie do tego zmierzałem. Na palcach jednej ręki da się policzyć tych, którzy czerpią z tego autentyczną przyjemność i satysfakcję, a i tak nie jestem pewny co do pełnej sprawności intelektualno-emocjonalnej tego rodzaju ludzi. Koszula będzie biała, albo kremowa. leniwa Grzeczna dziewczynka. Pamiętaj ! Stały partner, większe bezpieczeństwo ;) 2007/05/18 01:33:20
sekcja
jak możesz mówić o sobie,ze jesteś żałosna???? Tak ładnie się ze mną "kłóciłaś",jak mi tego akurat trzeba było..wcale nie żałośnie.To nie pierdol,że leziesz z kimś do łóżka,bo masz ochotę..ochotę...no właśnie,na co Ty masz wtedy ochotę? Bo ani pieniądze,ani miłość,ani przyjaźń...o orgazmach,fajerwerkach itp.nie wspomniałaś,to myślę,że o coś innego zupełnie chodzi.To może pomyśl o masturbacji-zdrowsza i psychiki nie rujnuje;) Przestań udawać,ze jesteś gorsza,niż jesteś:) |
|
ja myję chuja po każdym waleniu, zamiast wytrzeć chusteczką