.
Blog > Komentarze do wpisu
POKOLENIE JP2

Nie było mnie jeszcze na świecie, gdy w Watykanie zwyciężyła grzeszna polityka i Karol Wojtyła został papieżem. Nie zmienia to jednak faktu, że większość mojego życia przypadła na jego pontyfikat. Czy to oznacza, że należę do Pokolenia JP2?

Przynaję, że nie wiedziałem czym kurwa jest Pokolenie JP 2, o którym tyle się mówi w mediach.

Odpowiedzi na to pytanie szukałem we wspomnieniach pierwszych dni kwietnia 2005 roku, kiedy to cały świat modlił się o zdrowie Jana Pawła II. Cały świat oprócz głupiego Kominka.
Ja chciałem, żeby umarł jak najszybciej i wcale nie dlatego, że nie lubiłem tego człowieka i źle mu życzyłem. Wręcz przeciwnie. Byłem świadom, że jeśli jego cierpienia będą się przedłużać to zrobią z niego taką samą maskotkę jak z Jasira Arafata, przywódcy palestyńskich baranków. Przez 10 dni media dzień w dzień przekazywały informacje "żyje", "już nie żyje", "a jednak wciąż żyje", "oddycha, ale już nie żyje". Bałem się, że zrobią z niego kukłę, narzędzie do trzymania wiernych na medialnej smyczy. Początek tego miał miejsce na parę miesięcy przed śmiercią, gdy zaczęły się codzienne niusy kończące się sławetnym "papież czuje się coraz lepiej". Dlatego życzyłem mu, aby żył jak najdłużej, ale umarł bardzo szybko.



Dalsze poszukiwania odpowiedzi na pytanie, "czy należę do Pokolenia JP 2?", kontynuowałem w internecie. Wpisałem to hasło w google, wypluło mi 194 tysiące odpowiedzi. Wszedłem na kilka pierwszych stron.

O kurwa - pomyślałem - chuj ze mnie, a nie członek pokolenia.
Nie mam ani jednej pierdolonej koszulki, ani jednej pierdolonej opaski, nie wpłaciłem kasy na ani jedno z setek kont należących do setek fundacji związanych z Pokoleniem JP 2.
Skruszony już miałem zamknąć te strony, gdy wreszcie dowiedziałem się, o co w tym wszystkim chodzi.
Przeczytałem coś takiego: jesteśmy ludźmi, którzy chcą przeżyć życie z sensem. Nosz kurwa mać, w życiu bym nie pomyślał, że to jest takie proste. Nie ukrywam, że z radością przyjąłem tę wiadomość, bo w moim sercu na nowo odżyła radość. Moje życie ma sens i dlatego należę do Pokolenia JP 2!


Otworzyły mi się oczy. Na świat, na ludzi. Zacząłem dostrzegać to, czego nie potrafiłem dostrzec wcześniej.
Pokolenie JP 2 to my!
Pokolenie Jp 2 to zapłakane miliony Polaków ślepo powtarzających, jakim wielkim człowiekiem był Jan Paweł II, mimo iż większość z nich całe życie przełączała telewizory na inny kanał, gdy leciał Anioł Pański.
Pokolenie JP 2 to miliony wiernych, którzy wkurwiali się, że ilekroć dochodzi do pielgrzymki Ojca Świętego, to w telewizorze znowu nie można nic obejrzeć poza nim jednym.
To także kibice, którzy rok temu pogodzili się między sobą, a parę tygodni temu jeden drugiemu wbił nóż w plecy.


To dziennikarze, piosenkarze i poeci, którzy przez ostatni rok wydali setki książek i płyt związanych z papieżem. Każdy z nich na swój sposób cierpiał z powodu jego śmierci, a humor poprawiali sobie sprawdzając stan konta.
Wydaje mi się, że do Pokolenia JP 2 należała także ta cipa, która w mojej ulubionej pizzerii jadła pizzę za pomocą widelca i noża. Musiałem jebnąć jej, aby zrozumiała, że powinna to robić rękoma. To także ten fiut, który widelcem jadł kebaba. On także dostał wpierdol.



Wszędzie widzę ludzi z Pokolenia JP 2. Najwięcej jest ich na mojej liście GG, na której pojawiły się już statusy wspominające naszego wielkiego człowieka. Naród sobie przypomniał i teraz naród wymaga, aby inni pamiętali.
Ten sam naród, który ostatnim razem był na niedzielnej mszy w poprzednim stuleciu. Ten sam naród, który zapomniał o spowiedzi świętej. Ten sam, który wbrew naukom papieża pierdoli się przed ślubem, krzyczy za aborcją, stosuje antykoncepcję i pogardza Rydzykiem.
Zakłamany, hipokryzyjny naród.
To jest właśnie Pokolenie Jana Pawła II.
Odpowiedz sobie sam, czy do tego pokolenia należysz.




 

 

Zapomnij o tym blogu. Teraz piszę codziennie pod tym adresem: 
kominek.in



sobota, 01 kwietnia 2006, kominek
Zapomnij o tym blogu. Codziennie nowe teksty Kominka pojawiają się teraz na KOMINEK.IN
Komentarze
2006/04/01 15:10:09
Pierwszy raz bede pierwsza? To juz zakrawa na fanatyzm...wylaczam ten blog!
-
2006/04/01 15:11:01
Wrócisz
-
2006/04/01 15:12:13
Zawsze wracam.
Nie wiem czemu, ale ten tekst wywolal we mnie smutek.
-
Gość: , host-87-101-77-142.leon.com.pl
2006/04/01 15:12:42
pewno znowu beda mnie wygania do kosciola :|
-
Gość: mobydick, chello084010121248.chello.pl
2006/04/01 15:13:25
dziwi mnie dlaczego jeszcze prezydent wszystkich Polakow nie oglosil zaloby narodowej
-
Gość: Kasieńka, klient-239-47.petrus.com.pl
2006/04/01 15:14:11
A kiedy zmarł ?!
-
2006/04/01 15:15:09
Arkadio,
Ten tekst - wbrew pozorom - jest smutny.
Twoja reakcja jest prawidłowa.

-
2006/04/01 15:15:29
Kasieńka,
Podobno jutro:)
-
Gość: Erotoman, eoo212.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 15:20:24
Komin tych konkretnie zje**** garnek ale za to Cię lubię;) pozdro
-
2006/04/01 15:21:19
a czym niby jeść kebaba, jak ręką to się cały ujebiesz

fajny tekst, zgadzam się, media i tak bedą dalej to wszystko ciągnąć, śmierć JP to zbyt dobry interes, książek to już w chuj wyszło to samo filmy. Biznes musi się kręcić. Tak swoją drogą jakie to musi być chujowe uczucie jak cały świat patrzy jak umierasz ..
-
Gość: kaska, proxy2-ndm.unicity.pl
2006/04/01 15:22:15
zgadzam sie z Toba, krew mnie zalewa kiedy widze te zatroskane pyski w tv, kaczko-dupo-lizow, ktorzy nie komentuja swoich haniebnych poczynan, poniewaz "postanowili sie wyciszyc z okazji rocznicy smierci papieza", az sie marzy o reaktywowaniu oswiecimia... stosy publikacji, ktorymi nalezaloby sie podetrzec, bo kolo prawdy to one w zyciu nie staly... a ona jest jedna: byl wielki czlowiek i jest u szefa, zasluzyl psia kosc... a pokolenie JP2 to nie te rzesze tepo idace na stracenie i slepo wpatrzone w "nastepcow", ale ci, kurde, ktorzy walcza o to zeby ich przynajmniej obdzierali ze skor humanitarnie... chrzanie ksiazki o "Nim", znaczki, pamiatki, prosil o zdrowaske i ja dostanie... tyle tylko moge...
-
Gość: zawsze-nastukana.blog.pl, dynamic41-187.tvk.torun.pl
2006/04/01 15:23:05
Studiuję socjologię i na którychś cwiczeniach rozmawialiśmy właśnie o pokoleniu JPII. Prowadzący powiedział, że kiedy po raż pierwszy zobaczył tę nazwę skojarzyło mu się to z...MP3.
Potem doszliśmy do wniosku, że pokolenie JPII po prostu NIE ISTNIEJE.
Taki w zasadzie bardziej pusty slogan, żeby ładnie w artykułach gazetowych i TV wyglądało.
-
Gość: goHa, bfp216.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 15:29:37
nie jestem przesadnie religijna, do kościoła chodzę w święta i jak poczuję taką wewnętrzną potrzebę.Nie mam koszulek, białych wstążeczek itp. dyrdymałów. W statusie gg nie pisałam, jak bardzo rozpaczam po śmierci Ojca Św.Przyznaję, że jak leciał Anioł Pań ski zawsze przełączałam program, ale czy to oznacza, że jestem złym człowiekiem?Wojtyłę szanuję za to co przekazywał ludziom na całym świecie, że uczył wybaczać i za jego fantastyczne poczucie humoru.
PS. kebaba jem widelcem...
-
2006/04/01 15:34:11
I przypomniales mi Kominku... plakalam strasznie... wiem, gdyby nie to, ze media zerowaly na tym przez caly dzien i noc, informacja o Jego smierci wywolalaby w wiekszosci jedynie przelotny smutek i refleksje... osz kurde smutno mi
-
2006/04/01 15:40:28
hmmm wydaje mi się że i ty i ja i wszyscy którzy czytają Twojego bloga należą do pokolenia jp2 bo przeciez zylismy w czasch jego pontyfikatu i na kazdego w mniejszym lub wiekszym skutkiem Papież wpłynął, jedni dzięki niemu się nawrócili, inni palili świeczki w oknach gdy zmarł, jeszcze inni wkurwiali się że tv ciągle nadaje relacje o papieżu zamiast nowego odcinka Kryminalnych... Ja uważam że Polacy są po prostu bardzo emocjonalnym narodem i stąd te wszystkie oznaki solidarności po śmierci papieża, pod tym względem przypominamy trochę Włochów... osobiście uważam że nie ma w tym nic złego że Polacy wspominają Jana Pawła II choćby przez głupi opis na gg, po prostu kierujemy się tym jak w danej chwili czujemy, a to że tydzień po obchodach rocznicy śmierci znów będziemy mówić że księża to dziwkarze i złodzieje, cóz taka nasza natura... zgadzam się z Arkadią, smutny ten tekst i uważam że pisząc że pragnąłeś śmierci Papieża przegiąłeś i Twoje uzasadnienie odnośnie traktowania papieża jak medialnej zabawki w ogóle do mnie nie trafia
-
Gość: goHa, bfp216.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 15:46:39
viliar,
przeczytaj jeszcze raz fragment, w którym Kominek pisze, że chciał żeby JPII umarł jak najszybciej, bo nie rozumiesz tekstu pisanego.
-
Gość: miśka, 80.244.145.40.ip.tnp.pl
2006/04/01 15:49:10
Kominek podona mi się twój tekst.Bardzo.

viljar
,,uważam że pisząc że pragnąłeś śmierci Papieża przegiąłeś" - może się mylę ale wydaje mi się, ze nie do końca zrozumiałaś co Kominek chciał powiedzieć.
Pozdrawiam cieplutko;)
-
2006/04/01 15:49:51
Viljar,
Zgadzam sie z Gohą, nie rozumiesz prostego tekstu. Poza tym wmawianie mi, że "pragnąłem" śmierci papieża z innych powodow(w końcu TO uzasadnienie do ciebie nie trafiło), niż te które podałem, jest totalnym idiotyzmem.
Chyba trochę pospieszyłeś się z tym komentarzem i ci nie wyszło:)

-
Gość: miśka, 80.244.145.40.ip.tnp.pl
2006/04/01 15:50:01
OOO!!
goHa, bfp216.neoplus.adsl.tpnet.pl
uprzedziłaś mnie;))
Pozdrawiam:)
-
Gość: Kasieńka, klient-239-47.petrus.com.pl
2006/04/01 15:50:16
Mnie wkurza strasznie jak hieny chcą się wzbogacić na jego smierci...
Ksiązki, znaczki,kartki i inne pierdoly.
Tak naprawdę, to napewno on by sobie tego nie życzył.
-
2006/04/01 15:58:35
wręcz przeciwnie kominek rozumiem o co ci chodzi, było ci żal papieża, tego że robią szum wokól jego osoby, irytowało cie to itd. rozumiem co chciales przekazac, i po części się zgadzam, ale jednak z drugiej strony bede sie upieral przy swoim zdaniu ze przegiąłeś ot tak dla zasady
-
2006/04/01 16:01:57
hmmm myśle że to troche prowokacja z twojej strony ze akurat to zdanie napisales wytluszczonym tekstem i o to mi chodzilo z tym przegieciem, bo dlaczego akurat to zdanie pogrubiles?? ze pragnales smierci papieza, to tania prowokacja i mimo ze przeczytalem caly tekst uwazam to za nietakt z twojej strony
-
2006/04/01 16:02:16
Kasienka, te 'hieny' bogaca sie na nas, nie na Jego smierci. Dlaczego uwazasz, ze nie zyczylby sobie, zebysmy nosili znaczki z Jego podobizna, czytali o Nim ksiazki ? Skad wiesz, moze te 'hieny' zarabiaja na chleb dla swoich dzieci?
-
2006/04/01 16:03:25
goha, miska fuck you all to wy mnie nie rozumiecie ;))) rowniez pozdrawiam
-
2006/04/01 16:05:40
viljar a czemu tak konsekwentnie pomijasz w cytowaniu tego zdania stwierdzenie 'jak najszybciej' ? Zgadzam sie z Kominkiem, wiesz, to nawet swiadczy o tym, ze ma serce.
-
Gość: Cassima, der15.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 16:08:20
A ja za Nim tęsknie.
Nie jestem pzesadnie bogobojna ale Anioła Pańskiego nie przełączałam gdy juz znalazłam sie wyjątkowo przed telewizorem.
Jestem rocznik '81 ale czy należę do pokolonia JPII?

Nie.
Niepotrzebne są puste slogany by szanować i podziwać człowieka jakim był Karol Wojtyła.
Podziwiac człowieka-nie papieża.

Odszedł.Nie ma Go.
Pamięć została.
I dobrze.
Nie róbmy z Niego jednak kolejnej gwiazdki plastikowej kultury zakłamanego społeczeństwa.
Właśnie ze względu na Jego Prawdziwe i Szczere Człowieczeństwo.
-
2006/04/01 16:10:07
Arkadia75 bo uwazam ze nikomu nie wolno zyczyc smierci tak zostalem wychowany i takie mam zdanie, ja osobiscie mialem to gdzies ze prasa radio tv internet zerowaly na papiezu(chociaz nie do konca nazwalbym to zerowaniem) przeciez go nie nachodzili, nie zaklocali jego ostatnich dni wiec pisanie ze zyczy sie komus smierci jak najszybciej zeby media odczepily sie od papieza jest dla mnie pomyłką... wy macie swoje zdanie ja mam swoje tyle
-
2006/04/01 16:14:17
Viljar,
Piłeś czy ćpałeś dzisiaj?
Czy ja tam nie napisałem wyraźnie, że moje życzenie było "na wypadek" przebywania w stanie agonalnym?
Co ty mi tu kurwa pierdolisz o nie nachodzeniu papieża i odczepieniu się od niego? Przecież tak kurwa było właśnie dlatego, że umarł szybko.

Viljar, viljar - lubie cię ale z lekka się zgubiłeś i każde kolejne zdanie to coraz większa kompromitacja.
-
2006/04/01 16:19:35
cóż kominek widocznie tym razem Cię nie rozumiem i juz nie zrozumiem, może serio masz racje, ale ja jednak obstawiam przy początkowym wrażeniu, bo czytałem ten tekst już trzy razy i nadal podobnie go odbieram, a to ze się kompromituje nie ma dla mnie żadnego znaczenia, nie pierwszy i nie ostatni raz, a teraz spadam zeby cos wypic i przycpać ... trzym sie kominek respect for you
-
Gość: Kasieńka, klient-239-47.petrus.com.pl
2006/04/01 16:25:25
Arkadia,

Chociażby dlatego,że to byl bardzooo skromny czlowiek i nie cieszyły go za życia ani pomniki ani przepych Watykanu.
Tym bardziej po smierci bardziej radowalo by go to,ze pamietamy o nim, modlimy sie , wdrażamy w życie jego nauki,ale nie bibeloty...
Co do ksiązek, to jak najbardziej, ale takich w których jasno sprecyzowane jest jego przesłanie.

Komin,żeś sprowokował i tyle. A co niektórzy,to zle odczytali.
-
2006/04/01 16:31:41
pokolenie JPII to zbieranina hipokrytów, w koło te łańcuszki "wyślij to do 8 osób to aniołki ześlą ci cud, pamiętaj o Janie Pawle II"

zgadzam się z kominkiem całkowicie i cieszę się, że jest jeszcze ktoś, kto myśli o tym wszystkim tak, jak ja :)
-
Gość: th., bvm50.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 16:44:48
kurcze, moze tez jestem chamem, ale gdy papiez konal na oczach calego swiata zyczylam mu by umarl jak najszybciej, by sie juz nie meczyl. mysle, ze to nie bylo zle zyczenie i jakos nie mam wyrzutow sumienia.
w dniach zaloby poszlam pod jego pomnik, zapalilam znicz. nie modlilam sie, bo po prostu na codzien tego nie robie, nie krzyczalam tez jak mi jest przykro. bylo, ale nie krzyczalam o tym. poszlam po prostu zapalic mu znicz, bo chcialam to zrobic. w tych tez dniach zycie z ludzmi, bylo duzo latwiejsze - czulo sie taka dziwna jednosc.
nie jestem z tych co kochaja Jana Pawla II, poniewaz 'kocham' to zbyt silne slowo. rownie silnym i bardziej mi pasujacym slowem jest 'szacunek'. szanuje go za to, ze uczyl ludzi jak zyc w zgodzie, jak czynic dobro, oraz za to ze byl dobrym czlowiekiem.
-
Gość: Zielak, host-81-190-152-85.olsztyn.mm.pl
2006/04/01 16:57:18
Kominek na prezydenta! Myślę, że nie tylko ty tak myślsiz. ALE JESTEŚ WYJATKOWY I NAJLPESZY BO TO TY PISZESZ! I Chuj!
-
Gość: Zielak, host-81-190-152-85.olsztyn.mm.pl
2006/04/01 16:58:49
aha i pierdolić tych, co myślą, że są tacy jak ty a nawet lepsi - ale ty o tym wiesz :P
-
2006/04/01 17:04:23
Zielak, a po co sie tak ograniczać?
Pierdolić wszystkich. Bez wyjątku:)
-
Gość: , axv132.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 17:05:48
Kominek - takie cos z czego puszczaja dym na konklawe:)
buahaha-to mial byc taki zarcik, mam nadzieje,ze nikogo nie urazilem.
w czesci sie zgadzam,a w czesci nie -co do zasady tak, ale sprawiedliwosc i obiektywizm wymagaja by o wyjatkach tez pisac: sa ruchy eucharystyczne mlodziezy,ktore w to wierza,ktore tym zyja-ale to nie jest pokolenie, to tylko pierwiastek pokolenia,i tylko do nich to okreslenie pasuje,co do innych-razi sztucznoscia
-
Gość: kominek, bzr94.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 17:35:03
No dobra- wcale tak nie myśle!!!
Ten tekst to Prima A'prilis!!!
-
Gość: , miedzyn.net
2006/04/01 17:36:06
pierdolicie glupoty, dobrze napisane.
-
2006/04/01 17:38:55
wszystko cacy kominku

ale po pierwsze tydzien temu jadlem pizze pomagajac sobie nozem i widelcem, a w srode kebaba z uzyciem tego ostatniego i dobrze sie z tym czuje :)

a po drugie prawie wszystko to o czym wyzej napisales zostalo ujete na jednej z koszulek (wolnosci?) z obrazkiem i tekstem 'nie plakalem po papiezu'
tylko zaden cwok, ktory to nosil nie byl w stanie w miare skladnie wyartykulowac o co chodzi :)
-
Gość: kaska, proxy2-ndm.unicity.pl
2006/04/01 17:43:08
zgadzam sie... i juz sie nie robcie swietsi od papieza... bo tylko pieknie mowicie, a g robicie...
-
Gość: goHa, bgo149.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 17:51:32
patrz Kominku , zapomniałam, że Prima Aprilis...
dzięki za przypomnienie... lepiej późno niż później, heh
-
Gość: , ib50.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 17:57:07
człowiek jak każdy inny. Ale to samo w TV na każdym kanale to już przegięcie.
-
Gość: goHa, bgo149.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 18:09:08
to był wyjątkowy człowiek, a że nastąpiło medialne przegięcie - to się zgodzę
-
2006/04/01 18:11:22
rok temu w sobotę nie poszedłem do knajpy, chyba się przejąłem Jego umieraniem i śmiercią, przeglądałem internet czytając o jego życiu.

ostatni raz spowiadałem się i komunię przyjąłem na swoim bierzmowaniu :)
mam 32 lata...

w kościele jestem tylko na weselach i pogrzebach

to jest właśnie pokolenie JP
-
Gość: , cable194106210-162.astral.lodz.pl
2006/04/01 18:18:38
szanuję człowieka ale bez pszesady . i kaczorki i inny drob z rzadu boleje ale czy prawdziwie te skurwysyny z elit udają
-
Gość: , esj29.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 18:20:14
Ja też należe do pokolenia JP2 Ja Pierdole 2-óch braci Kaczyńskich.....
-
Gość: Justyna, zg214.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 18:29:55
Kominek zgadzam się z Tobą w 100 %!
Dla mediów i wydawców biografii papieża to nielada interes...
-
Gość: eee, bxb26.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 18:36:50
"To także ten fiut, który widelcem jadł kebaba. On także dostał wpierdol."
Ej no... ja też wcinam kebaby widelcem... Nie lubie jak sos spływa mi po bluzce :)
Kominek.. wyluzuj.. Czy Ty może nie jesteś uczulony na ludzi?? Hihi..
Tematu JP 2 nie poruszam, ale... uwazam podobnie...
Pozdrawiam...
-
Gość: Siurak, to142.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 18:41:46
KOMIN nie chce mi sie czytac tych wszystkich komentarzy ale chce Ci powiedziec ze podzielam Twoja opinie. I ch... mnie juz trafia od tego calego swietowania. Ludzie zamiast rzeczywiscie sie zmienic, przestac krasc itp to przescigaja sie w glupocie kto bardziej bedzie cierpial z powodu rocznicy... lancuszki, msze, swieczki, placz. Kto nie cierpi razem z nimi ten jest ignorant i ch... Do tego wszystkiego samozachwyt cierpiacych ktorzy czuja sie lepsi bo cierpia, bo sie 'zmieniaja', bo naleza do pokolenia JP2... dramaaaat!!!!
-
2006/04/01 18:42:33
Nic dodać nic ująć...

Kominek, dobrze napisane !
Jestem jedna z tych osób, które przełanczały kanały kiedy leciał Anioł Pański i klnęły kiedy nie było nic innego do oglądania... Z tym że ja nie chodzę teraz ze spuszczona głową i nie krzyczę jakim był wielkim człowiekiem, nie umieszczę nawet opisu na gg bo uważam to za totalna głupotę (przynajmniej w moim wypadku, dlatego że to bezsens....nie interesować się człowiekiem za życia a po Jego śmierci nagle się nawrócić i ubolewać)

Uważam go za wspaniałego człowieka ale nie będę tego okazywała publicznie, choćby przez głupie opisy na gg....
Zatrzymam to dla siebie...
-
Gość: , d54C0EB58.access.telenet.be
2006/04/01 19:06:11
Tekst naprawde z sensem...
-
Gość: osek, acrt147.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 19:29:29
sprobuje zdefiniowac haslo JP2 a przy okazji bedzie sie to dotyczyc smierci Wojtyly
JP2 -wirus podobny do H5N1, komercja, jebana w dupe komercja, gruba kasa.



-
2006/04/01 19:45:27
Ja tam jestem z pokolenia "Teleranka" :)))
-
Gość: adrianekt, ewx167.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 20:05:35
no kominek sluszna uwaga...to jest naprawde smutne ze caly nasz "pobozny" narod pamieta o tak wielkim czlowieku tylko raz w roku...pokolenie JP2 to sciema...i ludzi ktorzy moga sie do niego zaliczac jest naprawde malo...i podobnie jak Ciebie tez wkurwiaja mnie opisy na gg...na chuj one komuu skoro i tak to nic nie zniemi w naszym zyciu..nie bedziemy ani lepisi ani nasza wiara tez nie bedzie glebsza...kurwa ale sie robi znowu podniosle i uroczyscie...ciekawe tylko ile potrwa to jebane i mocno sciemnionie nawrocenie...???
-
2006/04/01 20:15:50
Mi sie lezka w oku zakrecila jak sie dowiedzialam o smierci papieza ale przyznam ze wkurzalo mnie ze caly czas przez tydzien po Jego odejsciu wszystkie stacje tv byly przeladowane informacjami o Nim!!

Ja w takim razie jestem z pokolenia 2Pac'a bo za nic w swiecie nie przelaczylabym Jego 'audiencji', teledysku, koncertu, wywiadu, czy czegokolwiek z Jego udzialem...poza tym slucham Jego muzyki nalogowo i mam nawet opisy na gg wziete z Jego tekstow!!

To mi pasuje...katoliczka jestem choc do kosciola nie chodze,nie utozsamialam sie ani z poprzednim ani z terazniejszym papiezem,nie wierze ksiezom,nie modle sie nawet,ale w Boga wierze...nie wiem na czym ta wiara bazuje...ale jest!!

R.I.P 2Pac...
-
Gość: moj ci on, bck243.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 20:25:08
to prawda zgadzam sie z tym tekstem ludzie ktorzy jedne co wiedza o papiezu to to ze umarl i okreslaja sie jakims wyjatkowym pokoleniem, ciekawe gdzie byli kiedy przyjezdzal do polski gdzie byli kiedy wyjezdzal na pielgrzymki w celu zjednoczenia ludzi roznych religii i lecialy transmisje w tv albo w wiadomosciach nie sdze zeby tych wszystkich gowniarzy i idiotek to wtedy interesowalo a tak na marginesie to wkurza mnie zarabianie na smierci papieza tym jak w kazdej gazecie, w przyjaciolce w naj w glamour w gazecie wyborczej w moj komputer doslownie wszedzie"płyta z ostatnich dni papieza,plyta z pielgrzymek papieza plyta z piosenkami dla papieza, plyta z przemowieniami papieza"itp...ludzie czy to nie jest przegiecie...
-
Gość: Lecho, bvb114.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 20:25:28
No i co zrobic ? Gowniany ze mnie katolik. Kosciol kojarzy mi sie z wyzyskiem i rydzykiem, wiec nie chodze - nie bede im dawal na tace ani podbijal frekwencji a antyklerykalnych pogladow nie zmienie. Wojtyla to inna bajka - byl wporzadku. Nie "raz w roku" sobie o tym przypominam, tylko caly czas to wiem - uznaje to jako fakt; zwalczal komunizm i w duzej mierze dzieki niemu jakos udalo sie obalic system, dostrzegal bledy kosciola z przeszlosci, byl czlowiekiem dobrym co w moim odzczuciu nie ulega watpliwosci. A cale "Pokolenie jp 2" mam w dupie - to jest kolejny produkt tak samo jak multum ksiazek, plyt czy filmow z ktorych mozna czerpac dochody bo sa opatrzone literkami "JP2".
-
2006/04/01 20:29:48
KURWA KURWA KURWA już tyle razy mówiłam, że Polacy to ścierwa, ale nikt mi nie chciał wierzyć i mnie jeździli!!!
-
2006/04/01 20:30:52
Chevrolett,
Ja cie nie wierzę, ale możesz mi opowiedzieć jak to jest być ścierwem.
-
Gość: Automatic, abiv227.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 20:53:00
Z pozoru Twój tekst wygląda na brednie frustrata. Twoje mysli wydają się błądzić, ale Ty je głaszczesz i przytulasz. Staram się im przyjżeć.

Kiedy umarł Papież w jednym z wozów transmisyjnych ulokowanym na krakowskim rynku pewna Słynna Dziennikarka rzekła "mógłby już umrzeć, bedziemy tu siedzieć do rana". Pewna artystka wycytowała wpisy z Księgi Kondolencyjnej, sławiące Papieża Polaka Gwiezdnego Anioła. Patos lał się po nogach, a Pani Artystce poszedł w pięty.

W antykorporacyjnym kwartalniku dla dziewczyn z krzywo obcietą grzywką i chłopców w sztruksowych marynarkach czytelnik żalił się, że łaziły te Białe Marsze srarsze, sklepy zamkniete, cyrk.
Nie wpisuje siebie w wytarte hasło o Pokoleniu JP2. Dla mnie Papież to nie inicjały i cyferka, to nie postać na okładke "Machiny", to nie hipokryckich dusz pasterz.
Sama mieszkam w Mieście Świętego Ciastka i jestem dumna z Papieża Intelektualisty, z tego co nam powiedział, zostawił i pokazał. Jeżeli nie masz do Niego szacunku, trudno, może kiedyś zamiast wylewać żółci na blogu poczytasz kilka mądrych stron Jego książek. Do mnie też nie trafia stwerdzenie "przeżyj życie z sensem", ale kebaba jem widelcem.
-
2006/04/01 20:57:18
Automatic,
Sugeruje jeszcze raz przyjRZeć się temu, co napisałem. Być może wtedy zrozumiesz, dlaczego napisałaś bzdury.
-
Gość: luz, daniel9912.net.autocom.pl
2006/04/01 21:03:18
Kominku! To co napisales jest w 100% prawdziwe. Ja tak samo juz od dawna mysalem, obluda Polakow jest wielka, cale to pokolenie jp2, sciema jakiej od dawna nie bylo. Papiez zmarl, to nagle wszyscy sie obudzili, stali sie przykladnymi chrzescijanami, nastapila "przmiana duchowa"... pffff zalosne
-
2006/04/01 21:32:38
nie należę... bo nie ma czegoś takiego jak pokolenie JP2... nie ma czegoś takiego, bo większość tych, którzy twierdzą, że należą do Pokolenia JP2 ma w dupie Jego nauki... ma gdzieś religię... już nawet nie mówię o chodzeniu do kościoła...bo sama rzadko chodzę... ale to jest paranoja... zaraz po Jego śmierci było pełno idiotyzmów typu: opisy na gg "zapal świeczkę...", maili o treści "pomyśl życzenie i wyślij tę wiadomość do iluś tam osób...Jan Paweł 2 gdy umarł miał tyle i tyle lat.... =13...zbieg okoliczności??"...jaki to ma związek z Jego nauką?? z chrześcijaństwem?? żaden... (kutwa)...
Pokolenie JP 2 to są własnie te koszulki, bransoletki i wspomnienia durnych dziennikarzy ze spotkań z Ojcem Świętym...i nic więcej... pusty slogan...
-
Gość: Automatic, abiv170.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 21:37:07
Szacunek jest pojęciem względnym. Rozumiem to co napisałeś, nie identyfikujesz się z hipokrytami, "jesteś chujem, ale nie członkiem". Mon..bravo..oryginał.
Byc może pastwisz się nad samym zjawiskiem, tylko pamiętaj, ze utożsamianie tych inicjałów i cyferek z samą osobą Papieża jest głęboko sprzeczne. Swoją drogą bardzo lubie takie krytykanckie teksty - wiele zmieniają.
-
Gość: babcia kominka, ccf105.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 21:53:30
odmiana wyrazu kebab
mianownik: kebab
dopełniacz: kababu ew. kebaba chociaż mi cierpnie skóra
celownik: kebabowi
biernik: kebab
miejscownik: z kebabem
narzędnik: o kebabie

Jem kogo? co? (biernik) więc jem kebab a nie kebaba
-
2006/04/01 21:54:01
to znaczy to o czym piszesz. przeczytaj swój tekst i przyznaj mi rację, że wszyscy tu są pojebani
-
2006/04/01 21:54:33
vil, ale pamietaj o tym, jak JPII cierpiał. jak okrutnie się męczył. jak media robiły szum wokół tego. jak jeszcze dwa miesiace wcześniej zastanawiano się głosno, jakby papieża jednak odsunąć z "funkcji", bo nie jest władny uczestniczenia w życiu kościoła, a nie można go "odwołać", ponieważ papieżem jest się do końca życia. [w przeszłosci po prostu ich zabijano, ale to minęło].
tak czy inaczej, ja mu też życzyłam żeby spokojnie juz odszedło, bo swiat nie umiał okazać szacunku jaki mu się należał. ja mimo smutku wiedziałam, że tylko śmierć uwolni go od obłudy tego świata. podejrzewam, że kominkowi chodzi mniej więcej też o to.
nie należę do pokolenia JPII. to co odczuwam myśląc o Nim jest wyłącznie moją sprawą i jest to tak moje, że nawet z nikim o tym nie rozmawiam.

w komentach widać to samo. nikt nie mówi o tym co JPII zostawił po sobie, o jego naukach, słowach, myślach, bo dla wielu i tak są niezrozumiałe. mnie często też przerastały i uswiadamiały mi moją maleńkość i żenującą ludzką słabość, ale zmierzam do tego, że mówi się o Nim, o osobie, i znowu wspomnienie tylko przy rocznicy śmierci, a On cały czas zaznaczał, że chce być wysłuchany, prosił o myślenie. wnoszenie czegoś do życia. i co z tego? ludzie i tak wiedzą lepiej.
nie wiem, czy On wyprzedzał nasze czasy, czy my jako ludzie jesteśmy po prostu tak tępi, żeby to nie docierało.

fakt, że umarł nie powinien wpływać na nasze myślenie o Nim, o jego słowach. to niczego nie powinno zmienić. i zamiast wspominać pogrzeb, powinno się cytować jego słowa. tym bardziej, że mimo swego katolickiego "pochodzenia", był ponad wszystkimi podziałami. jego slowa tak bardzo odnosiły się do naszej zwykłej codzienności.
nawet o tym nie wiecie.


-
Gość: ptak, 80.51.147.3*
2006/04/01 21:55:50
Ech. Staram się nie denerwować na pokolenie JPII, tak samo jak nie denerwuje mnie kampania reklamowa dajmy na to, wedlowskiej czekolady. Ale dziś wyprowadziła mnie z równowagi wzmianka o tym, że podobno różni oświeceni darem ducha świętego ludzie postanowili sprowadzić do Polski serce nieboszczyka papieża. Nie wiem czemu, ale sama myśl o gmeraniu w rocznych zwłokach napawa mnie obrzydzeniem. Poza tym, kojarzy mi się za bardzo ze średniowiecznymi chwytami marketingowymi: "Mamy lewą nogę św Idziego, więc przyjeżdżajcie do naszej katedry i podczas pobytu kupujcie tylko miejscowe piwo w gospodzie Pod Nogą Św Idziego". Nie wiem czemu, ale jestem tym cholernie zdegustowana :]
-
Gość: mój ci on, bck243.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 22:03:10
a tak abstrahując,przegladalam stare wpisy komin kiedyś wiecej pisales o seksie, zastanawiam sie czy to byl sposob na zachecenie ludzi do czytania bloga czy poprostu ewoluujesz??:)to tak pol zartem pol serio ale ciekawa jestem
-
2006/04/01 22:03:13
Chevrolet,
Byc moze przyznam ci racje, ale najpierw opowiedz mi jak to jest byc "pojebanym ścierwem".
-
2006/04/01 22:04:11
kominek, o co ci chodzi z tym jedzeniem pizzy sztućcami? bo żeś się czepnął jak kobieta przy pms-ie.
-
2006/04/01 22:13:13
no bo pizze się je rękoma (tudzież rękami)...bez używania sztućców... i jak w przypadku jedzenia ziemniaków ze schabowym palcami, tak jedzenie pizzy przy pomocy sztućców jest nietaktem :D i ludzi w miarę hmmm zaznajomionych z tym "systemem" trochę to denerwuje :D:D
-
2006/04/01 22:16:34

moj ci on,
To złudzenie. Tematów o seksie było na tym blogu zawsze bardzo mało.
Pisząc bloga nie zastanawiam się, jakich tematów jest mało lub dużo. Jak bede mial pomysl na temat o seksie to napisze, choc przyznaje, ze idę w kierunku zawyżenia średniej wieku czytelników:)

ml76,
No jak co? Krótko mówiąc tylko pizdy jedzą pizze widelcem i nożem:)


-
Gość: js, e178249122.adsl.alicedsl.de
2006/04/01 22:18:44
powiem wam co mysle o calym Wielkim mega hiper super swietym Papie-ktory-ratowal-swiat:
Moze i byl dobrym czlowiekiem, ale niczym wiecej-CZLOWIEKIEM!
Jak patrze na wiadomosci w necie to nie wiem czy smiac sie czy juz plakac.ot np "dowody cudow przewiezione do blabla" noz kurde, kto wierzy w cuda?? do chujka pana, jakie znowu cuda?? wy ludzkosc jest az tak durna zeby wierzyc ze czlowiek jak my wszyscy moze dotykiem czy mysla naprawde uzdrawiac? to jest gorsze niz wierzenia w laleczki voodoo i to ten u gory nas ukara po smierci.smiac mi sie chce po prostu.

Inna strona medalu, probowal ktos policzyc ile osob umarlo na Aids z powodu nauczan papieza(byl przeciw kondomom itp)?
dlaczego? moze wtedy by sie okazalo ze to (swiadome czy nie) ludobojstwo?

poza tym 99% wierzacy to hipokryci, nauczyja innych a sami sie pierdola po katach,gwalca dzieci i molestuja kobiety, o drobnostach jak niejedzenie miesa w piatek nie wspomne
-
2006/04/01 22:19:44
Kominek... a jak wysoko zawieszasz poprzeczkę?? ile lat powinno się mieć żebyś był zadowolony?? :P:P:P
-
Gość: moj ci on, bck243.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 22:26:31
sallyowens, o to samo zamierzalam zapytac wyjąles(bądz wyjęlas) mi to z ust:)
-
2006/04/01 22:35:16
Sally,
Przynajmniej 13.
-
2006/04/01 22:37:03
mój ci on- wyjęłaś ;););)

Kominek- nie wiem, czy to dobra wiadomość- ale kwalifikuję się :D:D:D
-
Gość: 5ciastek, chello083144108156.chello.pl
2006/04/01 22:42:17
kominek a jak nie jesc kebaba widelcem? przeciez nadmiar tych gowien ze srodka trzeba wyjesc bo sie ta bulka nie zamyka. bezsensu
-
Gość: , ebq90.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/01 22:45:24
W zupełności zgadzam sie z Tobą , Kominku!
Autorytet nie musi być nagłaśniany w mediach, by nim pozostał na zawsze...
Religia katolicka, a tym samym jej wyznawcy cechuja się nadmierną publiką, która przesłania całą istotę i rzeczy ważne.
Jakże piękne i jednocześnie zbeszczescone jest oblicze Boga i jego nauki!
gdzie jesteśmy? Jacy jesteśmy? A najważniejsze KIM się stajemy ????
Chyba nie ma na to odpowiedzi....
Pozdrowinka. Hanuś
-
Gość: Mój ci on, bck243.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 22:50:50
komin, to radze w takim razie zmienic to co wyskakuje zanim chodzi sie na blog na "aby wejsc musisz miec ukonczone 13 lat":):) pozdrawiam
-
2006/04/01 23:02:58
mi się też zdarza jeść pizze sztućcami, bo nie potrafie jeść rękoma, żeby się nie upieprzyć. dobrze, że twoje i innych zdanie w tej kwestii mam gdzieś. btw. jak ja mało wiem o świecie. no naprawdę. są tacy, którzy zwracają na to uwagę czym inni jedzą. no proszę. ;)
-
2006/04/01 23:05:35
kominek, no wiesz, ja cię koffam, ale czasami jak coś pier...niesz :)
-
Gość: kentacz, host-217-172-254-169.lodz.mm.pl
2006/04/01 23:10:26
jestes bogiem, boze jestes bogiem...
-
2006/04/01 23:24:08
Komin,
jakbys powaznie nie napisal to i tak sie uczepia szczegolow:D
-
2006/04/01 23:30:20
ebq90.internetdsl.tpnet.pl vel Hanuś... czepiam się, ale katolicyzm nie jest religią... jest wyznaniem... (wyznanie rzymskokatolickie, itp...)...chrześcijanizm jest religią...
ale ja się czepiam :D:D:D
-
Gość: dante, crowley-nat.greenlan.pl
2006/04/01 23:33:01
komin, chuju czy jak ci tam,i reszta frajerów i przydupasów,opierdalacie media z góry na dół ,że zbijają kase na jp2 ,a ja myśle że jesteście tacy sami jak to całe telewizyjne gówno ,bo w ogule poruszacie ten temat,tylko czekaliście żeby komin napisał tekst w tym stylu żebyście mogli napisac jacy jesteście zajebiści,jak macie to w dupie itd. a ty komin albo jesteś zajebiście inteligentny albo po prostu pojebany.

komin
(pisząc ten komentarz staję sie taki jak wy także możesz go wypierdolić i tak mam to w dupie)
-
2006/04/01 23:37:11
Dante,
odpowiadając na twoje pytanie - jestem po prostu pojebany.
-
Gość: CzArNuLa, afb133.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/01 23:59:26
wy wszyscy pierdolicie, kometujecie... chlopak pisze co czuje i zapewne ma wyjebane na to czy to skometujecie czy nie(moze sie myle). a ja tu czytam jakies farmazony:) ogolnie kominku jestes the besciak:) noty masz swietne:) i wyjebane mam na to czy jestes inteligentny czy pojebany czy moze jestes pedalem... :) dawaj nowe noty bo sa fajne w 90% przypadkow:) pozdro:)a jak chcecie sie terz wywewnetrznic to se bloga swojego zaluzcie(dante) :* pa pa
-
2006/04/02 00:03:49
wiesz, tym co lubię w tej stronie, jest fakt, że nigdy nie wiem co na niej znajdę. czynnik formującu usta w znak "U", czy skłonnik do przemyśleń. dziś jest to drugie ...
uważam, że upraszczasz rzeczywistość i masz dużo racji. jakaś sprzeczność?
chodzi o to: każdy z Polaków, który pamięta i jakoś ogarnia dokonania JPII, należy do tego pokolenia. a czy się tym szczyci, czy jest mu to obojętne, to odrębna kwestia. Ten Gość dokonał wiele, miał siłę przebicia i umiejętność zjednywania sobie ludzi. był naturlany, ludzki. pod sam koniec był brzydki... ślina mu ciekła z ust, oddychał rurką.
tym co było wcześniej i tym co było pod koniec, na każdym wywarł jakiś minimalny wpływ. choćby budząc kotrowersje swymi konserwatywnymi poglądami, których nie zmienił, nigdy.
co znaczy należeć do pokolenia JPII?
w każdym z nas powstanie inna odpowiedź.
ja wiem tylko, że chcę do niego należeć.
-
Gość: ona, abvs24.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 01:16:35
Ogólnie mam Cię za Męską Szowinistyczną Świnię, ale pierwszy raz musze się z tobą zgodzić...Pokolenia Jana Pawła II to my...wszyscy :)
-
Gość: katajko, pc74.konin.cvx.ppp.tpnet.pl
2006/04/02 01:37:16
Nie ma zadnego pokolenia JP2. To tylko sobie wymyśliły pisuary, zeby mieć na wierszówkę.
Pomyślcie spokojnie - co to jest pokolenie JP2? jakie ma cechy? gdzie istnieje? I dlaczego?
Paru kutasów - pisuarów chciało miec o czym pisać - i tak powstało JP2.
nie dajcie się zaszufladkować.
-
2006/04/02 01:37:23
a slyszeliscie, ze pojednanie kibicow po smierci papieza nazywa sie teraz pojebaniem? =)
heh, dobre, co?
-
2006/04/02 01:43:53
a czy elementem ktory bardzo dosadnie wskazywal by na istnienie pokolenia jp2 nie jest cos takiego jak: PIELGRZYMKA, skupienie i myslenie?

ja np. mysle calkiem sporo i jezeli istnieja osoby takie jak ja, tyle tylko ze myslace np. o sprawach zwiazanych z wlasna duchowoscia to dlazego nie nazywac ich pokoleniam jp2?

nazwa jp2 na pewno jest czyms w stylu marketingowego haczyka, na ktory lapia sie idioci
ale to nie oznacza, ze pontyfikat jana pawla II nie odmienil / nie stworzyl jakiejs nowej jakosci w spoleczenstwie swiata
-
Gość: katajko, pc74.konin.cvx.ppp.tpnet.pl
2006/04/02 01:44:31
Ogólnie mam Cię za Męską Szowinistyczną Świnię, ale pierwszy raz musze się z tobą zgodzić...Pokolenia Jana Pawła II to my...wszyscy :)
ONA zacznij myślec, to nie boli
-
Gość: wrobel, lutn-cache-3.server.ntli.net
2006/04/02 02:02:14
pokolenie JP2? ee jak w ankiecie w przytoczonej ankiecie, gowno nie pokolenie. papa byl dobrym czlowiekiem ale w tym pojebanym kraju zrobili z niego zlotego cielca jeszcze za jego zycia. Kominek uwazaj bo chlopaki z ułopu Ci wjada na chate po tym txcie, za obraze glowy obcego panstwa bekniesz... historia lubi sie powtazac.
-
Gość: piccolo, gk3.eranet.pl
2006/04/02 02:47:00
Kominek. Sprobuj za jakis miesiac albo dwa spytac kogos kiedy umarl papież. polowa tych hipokrytów nawet nie bedzie tego pamietac.

Kurwa kto je pizze sztuccami jest pojebem.
I nie pierdol z tym kebabem. Sam widzialem jak brales widelec;]
-
2006/04/02 06:24:24
Wywolal smutek, bo byc moze czesc tego co napisal kominek jest prawda? Ciezko nie przyznac racji...tacy jestesmy, niestety:/ stad chyba ten smutek:/
-
2006/04/02 06:25:02
To tak a'propos wypowiedzi an samej gorze:D
-
2006/04/02 09:33:40
pojebanym ścierwem jest się jak się jest Polakiem. Właśnie jak piszesz. robią szum i zarabiają kasę z tego, że Papież umarł... jakieś jebane bransoletki i koszulki, a tak naprawdę żerują na naiwnych ludziach, a ich samych to nie obchodzi, ale ludzie to kupują, a jak... powodów jest wiele innych, ale to akurat w temacie ;]
-
Gość: ●●●●●, 85.195.123.2*
2006/04/02 09:50:02
Mam nadzieję że nie czeka nas znowu "tydzień żałoby narodowej"? Chociaż, kto wie...? Moze Pierwszy coś podpisał?
;)
-
Gość: Mathouse, bpu76.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 10:04:05
Co do pojednania Kibiców...
Byłem rok temu na stadionie Cracovii [jestem kibicem Wisły] co samo w sobie było nie lada wyczynem. Było niby 2 dni po śmierci Jana Pawła a co usłyszeliśmy jak wchodziliśmy na stadion ?
Już cytuje...
"ooo... pieski idą [hahaha]" albo "co jest kurwy policyjne ?" czy "i tak was zajebiemy"... dodam że kilka godzin przez mszą chodziłem z kumplami w szaliku Wisły w okolicach Błoń.
Idąć 10-sięcio osobową grupą koło stadionu Cracovii moim oczom ukazały sie 4 ogolone , dresiaste mordy , przy czym jedna z nich oscentacyjnie trzymała [nad głową] rozłożony szalik Cracovii z napisem "Śmierc Wiśle"... koledzy już chcieli iść i wytłumaczyc ziomkowi to i owo ale przekonałem ich ze nie warto i żebysmy chociaż my uszanowali Papieża.

Tym komentarzem udowodniłem że pojednania tak naprawde nie było , a że nikt wtedy nie dostał wpierdol , to tylko gra pozorów...
Dlatego Twój tekst Kominku że "pare tygodni temu koleś dostał nożem" poprostu mnie nie dziwi bo z przykrością musze stwierdzić że taka jest Krakowska codzinenność.

Pozdrawiam
-
Gość: Oko obserwatora, 82-46-79-152.cable.ubr06.stav.blueyonder.co.uk
2006/04/02 10:26:05
Komenty jak zwykle nudne i za długie, podjarka bez powodu.

Kebaba się je buzią, cała frajda w tym, żeby zamoczyć w nim nos.

Pizzę jem początkowo widelcem, bo jest za gorąca, po chwili już łapami.
-
Gość: jedi, adw56.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 12:14:06
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]

666 świeczek dla jp2
-
Gość: Dups, rubin.fnet.pl
2006/04/02 13:05:00
hehehe , Kominek pelna zgoda !!
....rzeklem
-
Gość: Dups, rubin.fnet.pl
2006/04/02 13:16:47
NO i ch.. rozpoczeal sie stadna paranoja , ogladam wlasnie tvn24 w ktorym hipokryzja goni hipokryzje. Jakas glupia cipa mowi ze ona kocha Papieza nowego ,.. NA JAKICH KURWA PODSTAWACH ?? bo go widziala w TIVI 2 razy ? a moze 3? a moze bo sie nauczyl polskich slow???? czy o co kurwa chodzi? Wystarczy.

aha
"Nikt inny nie byl tak wczesniej zegnany" NIKT INNY!~! rodacy ,jestesmy wielcy. Polacy zapraszam na masowa orgie z tego powodu.

TO tak jak z hala jak sie zawalila to we wiadomosciach mwoili o tym ze we wiadomosciach w innych krajach(sic!!) wiadomosc o zawaleniu hali zostaala podana jako pierwsza(sic!!).

uffff musialem sie wyzyc :)
-
Gość: piotrala, aaxt59.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 13:59:11
JP2 brzmi jak JFK. Z tamtym też było niezłe medialne halo. Widać Polacy chcieli mieć podobną burzę medialną, jak w USA ;-)

Na portalu mojego miasta jakaś "słodka martusia" napisała, że uległa wspaniałej przemianie duchowej dzięki Janowi Pawłowi i podziwia wszystkich, którzy będą łączyć się w modlitwie...

A ja skrobnąłem, że moja przemiana duchowa nie ma nic wspólnego z Wojtyłą (co to za śmieszny pomysł ze zmianą imienia?!), a z... katechetką z II klasy gimnazjum, którą wszyscy wyśmiewali.

Tuż przed postem kazała nam zrobić kalendarzyk i każdego dnia wieczorem pomodlić się. Jeżeli się pomodliliśmy, to malowaliśmy kwadracik na kolorowo. Jeżeli zapomnieliśmy, to na czarno. Ja podszedłem do tego poważnie i co wyszło: pierwsze sześć kratek czarnych, wszystkie następne białe (bo nie chciało mi się brać kredek). Tamten post dawno się zakończył, a ja nadal się modlę. I właśnie TO mi daje prawdziwą radość, a nie to całe śmieszne "łączenie się w modlitwie". Jakoś po wielu ludziach tej modlitwy NIE WIDZĘ.

Pamiętam, jak Manson wypowiadał się, że chrześcijaństwo to bzdurna religia. Najpierw grzeszysz, a potem żałujesz i narzekasz, jaki to jesteś zły. Tak samo pisał LaVey w Biblii Szatana. Co ciekawe, właśnie w Biblii Szatana jest napisane, żeby robić wszystko, co uwaga: nie szkodzi drugiemu człowiekowi. Czyli wychodzi na to, że satanista jest lepszym człowiekiem, niż typowy chrześcijanin :)

Ja satanistą nie będę, bo nie potrafię. Modlę się do Boga. Ale robię to na swój własny sposób. I o to chodzi!!! - żeby każdy znalazł swój własny sposób, odkrywał wiarę po swojemu, a nie tak, jak każą kler i media.

Tyle ;-)
-
2006/04/02 14:04:59
tak jeszcze a'props Pokolenia JPII... ja mogę mówić, że jestem z pokolenia Czernobyla bo sie urodziłam kilka (7 dokładnie :D) miesięcy po wybuchu w Czernobylu... ;););)
-
2006/04/02 14:38:02
Sally jakaś ty młoda ;P
Kominek, dlaczego ludzie nie rozumiom tego co napiszesz? ;>

BTW Dzisiaj papież nie wyszedł mi z lodówki, ale ze wszytkich kanałów radiowych i telewizyjnych wychodzi. Jak mnie wkurwia ta komercha wokół jego osoby. Strasznie. Mi było rok temu naprawdę w chuj źle, smutno, nastrojowo. Ale czy oni muszą mi to teraz na siłe przypominać? He?
-
Gość: ziel1na, 80.53.180.10*
2006/04/02 14:48:42
jedi ja tam widze tylko 660 swieczek ;x
-
2006/04/02 14:58:49
dzięki idealny!! :D:D:D
Hmmm wiesz czemu nie rozumieją?? bo nie umieją czytać między wierszami... na wstępie do literaturoznawstwa móiono nam, że są dwas posoby czytania: writerly i readerly :D writerly to jest tak, że się zagłębiasz w to, co czytasz, utożsamiasz się z bohaterami, przezywasz akcję, starasz się tak jkaby wejść w umysł autora (nie ważne, że żył 1200 lat temu :D:D)...a readerly to jest tak, że czytasz tylko żeby przeczytać...sucho, bez zagłebiania się w umysł autora...przypuszczam, że większość tak właśnie czyta... niestety...
-
Gość: ...kiti, cjz66.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 16:16:45
hehe! dobr dobre! :D
-
Gość: Stu_dent, acho239.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 16:43:15
jesteś idiotą życząc komuś śmierci

poza tym nie powiedziałeś tutaj nic nowego, jak zwykle narzekasz na ludzi, wydaje Ci się, że jesteś odkrywczy, wydaje Ci się że to co piszesz jest w jakiś sposób oryginalne, że mówiąc to robisz jakąś różnicę, siedzisz na dupie w domu, Ty nawet nie masz pracy, a inteligencji Ci nie brakuje, pewnie masz wyższe IQ od większości ludzi, którzy tu piszą, masz ogólną wiedzę o tym co się dzieje, ale Ty wolisz to marnować na pierdolenie, na pisanie internetowego pamiętnika, i przez to jesteś jednym z tych na których narzekasz

i masz w tym co piszesz głównie rację, ale mielisz to samo na 1000 sposobów, Ci co to czytają piszą: tak tak kominku, brawo, dokładnie tak myślę, zgadzam się z Tobą, a Ciebie to łechce. A potem wracają do codziennych spraw, są właśnie tymi ludźmi, których tak tu obrażasz. A robią tak, bo lubią to czytać, lubią czytać jak kogoś obrażasz, lubią poczuć że jest ktoś gorszy, pomimo tego że to właśnie o nich mówisz.

Mówisz także o sobie. Jesteś taki prawy? Gdybyś miał możliwość, rzuciłbyś tym kamieniem?

Demagog, hipokryta, zakłamany frustrat, szczekacz.

uważam, że współżycie przed ślubem nie jest właściwe, ale sam to robię

akceptuję środki antykoncepcyjne

nie odczuwam niechęci do żadnej nacji

są jasne kryteria mówiące o tym co jest dobre a co złe

kłamstwo jest złe

prawdomówność jest dobra

nadużywanie alkoholu nie jest dobre(kluczem jest tu słowo, nadużycie)

przemoc fizyczna jest niedopuszczalna(klucz: przemoc)

przbaczanie win? nie widzę innej drogi

każdy człowiek jest przedewszystkim dobry, nawet Ty idioto

co więcej:

jestem przeciwko karze śmierci
przeciwko małżeństwom homoseksualnym
przeciwko aborcji
przeciwko eutanazji
przeciwko korupcji
itd.

a Ty? zrobiłbyś coś dobrego i tym napisał
-
Gość: Stu_dent, acho239.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 16:44:09
*i o tym napisał
-
2006/04/02 17:15:10
kurwa ale komentarzy najebaliscie...
czytam, co zrobic.
-
2006/04/02 17:23:33
Uosiu,
Ja czytam wszystkie, ale tobie polecam zaczac od takich jak ten Studenta.
Lubie jak ktoś się poci pisząc do mnie, hehe.

-
Gość: marian, pa94.przeworsk.sdi.tpnet.pl
2006/04/02 17:55:40
Cóż zgadzam się z Tobą Komin co do tego żerowania na śmierci Papieża,robienia kasy na pamiątkach zazwyczaj kompletnie nie związanych z jego przesłaniem.
Ale przede wszystkim co do twojej oceny tego narodu sie zgadzam-przecież większość znaczna większość z nas nie włączała nawet telewizora kiedy leciał Anioł Pański, nie słuchała nauk Papieża, 3/4 pokolenia JP II nie umiałoby powtórzyć chociaż słowa z jego nauk.Więc określenie "pokolenie JP II" to wielkie,śmierdzące kupsko.
A co do tego kontrowersyjnego zdania "...chciałem, żeby umarł jak najszybciej" to ci powiem ze kilka dni przed śmiercią Papieża byłem w kościele i po mszy moja dziewczyna,osoba mocno wierząca i religijna,powiedziała mi, że modliła się żeby Papież szybko umarł.Nie po to żeby media dały mu spokój,tylko żeby skończyło się jego cierpienie i jak najszybciej trafił do domu Ojca.Ot, taki zwykły ludzki odruch serca. Sorry za przekroczenie limitu wypowiedzi;)
-
2006/04/02 18:03:04
przeczytalem

nie wiem co to jest to cale pokolenie, oprocze tego ze caly czas to powtarzaja, to w sumie nie slyszalem jeszcze zeby ktos to zdefiniowal.
dla mnie byl wielkim czlowiekiem i duzo zrobil, i nawet bylo mi przykro jak umarl, no i jakies takie puste miejsce zostalo po nim. nowy papa nie ma szans go zapelnic, w sumie juz chyba nikt tego nie zrobi. jakby sie nad tym zastanowic to owe puste miejsce nie jest do wypelnienia, bo pomimo ze jego juz nie ma, to wszystko to za co go szanowalem i co utorzsamialem z jego osoba nadal pozostalo.
no ale tak ogolnie to raczej mnie to jebie. szkoda ze odszedl, no ale to naturalna kolej rzeczy, wiec nie czepiajmy sie moze i nie robmy z tego afery, tylko zostawmy to tak jak jest.
szacunek dla papy kazdy niech zostawi dla siebie!
-
2006/04/02 18:04:41
nawiasem mowiac studenta lubie i mysle ze jest spoko koles, ale jaki sens tego komentarza tutaj to niestety nie wiem (?)
-
2006/04/02 18:11:41
Może chciał mi dojebać?
-
2006/04/02 18:52:35
zapewne ;P
-
2006/04/02 19:28:36
Kominku uwazałem sie za trzeźwo myslacego. Pokolenie "nie płakałem po papiezu" to dopiero jest irytujące. Pokolenie to nazwano tak bo... W ciagu tyh 2000 lat było ile pokolen? załózmy ze 80. Akurat nam udało sie zyc wtedy kiedy On. Kominku, Oby to była prowokacja.
-
Gość: , nat8.system.szczecin.pl
2006/04/02 19:57:59
Nie wiem dlaczego takie pierdoły tu piszecie...??? to kim był i jak wiele zrobił JAN PAWEŁ II każdy wie i nie trzeba na ten temat dyskutować. Nie rozumiem tylko takich popier.... ludzi jak ty, którzy chcą jak najgłośniej i nie ważne z jaką treścią(prawdziwą czy nie) wykrzyczeć wszystkim jaki to ty jesteś oryginalny i jak bardzo wszyscy się mylą. Zastanów się nad tym co właściwie czujesz i jakie wartości w życiu popierasz, bo odpowiedź w stylu wszystko co ludzie mówią to szopka i ściema ...jest wielkim uproszczeniem. Prawdą jest, że wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego kim są i do czego dążą i najgorsze jest to ,że nawet ich to na dobrą sprawę nie interesuje. Ale wyjaśnij mi proszę dlaczego tak wszystko krytykujesz?? czy nie jest to po prostu kolejna walka z wiatrakami jakiegoś "głupiego dzieciaka”??...najczęściej ci najbardziej wyszczekani myślą, że tylko oni mają rację i ,że to wszyscy w koło się mylą ,że kultura nasz zanika że ludzie sa dla siebie chamscy, że kościół to ściema, że życie to jedno wielkie gówno...ale co ty zrobiłeś ,żeby było inaczej?? w jaki sposób ostatnio wpłynąłeś na drugiego człowieka?? kiedy byłeś w kościele, albo kiedy się modliłeś (nawet kilka słów)?? czy potrafisz wybaczać?? i w ogóle po co żyjesz..??
Na pewno masz to gdzieś, ale analizę trzeba zaczynać od siebie samego a nie od innych...życie to nie bajka i niewielu potrafi być tak wspaniałymi ludźmi jak Jan Paweł II. Więc proszę cię, zacznij od siebie i nie odpowiadaj..."no dobra ja jestem inny (czytaj :"mogę popełniać błędy"...) ale oni powinni byś zajebiście poprawni i święci". Życie to pasmo doświadczeń ,które kształtują każdego człowieka i czynią go lepszym przy każdej nadarzającej się okazji . poznając świat poznajesz ludzkie słabości(bo pełno ich na świecie)ale też poznajesz możliwości ludzkiej dobroci i szczerego serca. Więc mowa o WIELKIM POLAKU jakim był niewątpliwie Jan Paweł II jest normalną rzeczą. Ludzie pomagają sobie w życiu codziennym takimi wzorcami i choć na moment chcą być blisko prawdy, miłości i drugiego człowieka ,który udowadnia nam ,że świat jest dziełem wspaniałym i niepojętym i ,że to wszystko co robimy może prowadzić do czegoś więcej niż grube konto w banku i wypasiona chata...Reasumując chodzi o dar życia i o jego wyniosły charakter , o to ,żeby ludzie dostrzegali to co dobre-żeby dobra się uczyli na wzajem, a zło, żeby potrafili likwidować albo chociaż jakoś pomniejszać poprzez wzajemne zaufanie i cel jakim jest "Dom Ojca"....
Dobra to już koniec ściemniania... chciałam tylko uświadomić ci, jakie bzdury tu piszecie, a nawet jeśli, to zastanówcie się czy tak właśnie czujecie i czy zrobiliście cokolwiek, żeby było inaczej (oprócz narzekania oczywiście...).Odpowiedź pozostawiam każdemu z osobna...POZDRAWIAM... :)))
-
2006/04/02 20:04:28
hipokryzja rulezzz. wszyscy się rozczulają, a nikt nie przestrzega jego słów. powtarza się doktryny, które są dobre, ale dla innych, my jakoś żyjemy po swojemu. i znajdziemy wytłumaczenie dla wszystkiego.
co nie zmienia faktu, ze JPII miał potężną charyzmę i lubiłam go słuchać. a poza tym, uwielbiam oblicza jego zwykłego człowieczeństwa, bardziej niż kapłaństwa, które wydawało mi się zbyt drastyczne w pogladach. ludzie niezmiennie dążą do wolnosci wyborów, kościół tego nie toleruje i stąd wszystko sie rozchodzi. mało kto jest ortodoxem. stety/niestety. większość ludzi, mimo, że chodzi do kościoła i ceni JPII chce przeżyć życie po swojemu i według własnego sumienia. co często się wyklucza. wiec z czego wynika określanie JPII jako autorytetu? przecież autorytetu się nie ignoruje? ja go szanuję. i to bardzo. bo chciałabym mieć w sobie tak silną wiarę.
nie wiem, o co chodzi z tym pokoleniem JP2. ale jeśli ktoś sie identyfikuje to jego sprawa. dla mnie to czysty slogan. nie będę nosić niebieskich pasek, naklejek i innych gadzetów. to nie fanklub. i dla mnie to jest lekka kpina, ale co tam. przechodze obok bez wzruszenia ramionami.
-
2006/04/02 20:06:22
nat8.system.szczecin.pl,

Miałas pecha, bo najpierw przeczytalem ostatni akapit twojego wywodu i stwierdziłem, że nie przetrawię juz kolejnego uswiadamiacza.
Jak mozesz to napisz ten komentarz jeszcze raz. Jednym zdaniem:)
-
2006/04/02 20:54:41
Pokolenie Jana Pawła 2 ?

Myślę,że to taki fanclub,do którego należą ,
ludzie i ugrupowania wyznające wartości chrześcijańskie .


-
Gość: olka159, lomza2.lom.vectranet.pl
2006/04/02 21:21:36
student monry czlowiek, utozsamiam sie z jego zdaniem ale rzeczywiscie nei bylo sensu zamieszczac tego komenatrza, dlaczego? bo to i tak do kominka nie dotrze bo i tak swoje wie, a my mozemy miec tylko swoje zdanie bo mamy do tego prawo i tak wkolko jedno drugie zaprzecza eh. .. zamotalam
-
Gość: olka159, lomza2.lom.vectranet.pl
2006/04/02 21:22:32
mądry* mialo być :/
-
2006/04/02 22:06:31
joko, ok, dałas mi odpowiedź. więcej pytań nie mam. nasuwa mi się pewien epitet, ale dziś nie klne.

student, na marginesie, człowiek z natury nie jest dobry, ani zły. człowiek z natury chce przetrwać. pojecie dobra i zła są wzgledne. ale to było na marginesie. i nie ja to wymyśliłam. tak mówią badania, filozofia itp.

-
Gość: Stu_dent, achd229.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 22:52:53
no wiesz, nie spociłem się przy tym bardziej niż przy wczorajszym obieraniu ziemniaków;]

a co chciałem? tak sobie napisać co mnie boli. po to ten blog jest przecież, nie?;]

-
2006/04/02 23:27:11
a ja dalej nie wiem co to jest pokoleni Jp2 ale to chyba glownie wymysl mediow... generalnie mnie to nie obchodzi
-
Gość: gość, dcn76.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/02 23:40:51
Kominek ja jestem ateistka ale Ty wywracasz całkiem kota ogonem i zupełnie zapominasz kim był Jan PawełII na pewno nie personą twojego kalibru:P.Dzisiaj puszczali o nim film i był niesamowity...Przypuszczam,że gdybym urodziła się wczesniej nadal chodziłabym do kościoła i nie widzxe w tym nic złego bo kościół umacniał wielu ludzi w walce o wolność nie chodzi więc tylko o wiare w Boga.Do mnie docierają słowa Wojtyły o miłości i nie musze po to być katoliczka.Należe więc do pokolenia JP2 i taki to ma sens cepie.Pozdro:)
-
Gość: , 87.207.249.18*
2006/04/02 23:58:00
Niekonsekwencja... pare tematow wczesniej pietnujesz zawisc Polakow do politykow, ojca Rydzyka itp.
Teraz sam narzekasz na pokolenie JPII? Komu oni przeszkadzaja? Co z tego,ze rok temu tak wiele osob zlozylo postanowienia, chcialo zgody, a pare dni pozniej zapomnieli o tym... chyba nie jestes tak naiwny, ze myslales, ze smier c papieza moze zmienic Swiat na zawsze (chociaz mysle, ze przez chwile tak sie stalo)? Nie mogles powstrzymac sie od takiego artykulu? Setki ludzi teraz wlasnie takie pisze, wbrew temu co widza... tego wlasnie nie potrafie zrozumiec
-
Gość: , 195.85-237-185.tkchopin.pl
2006/04/03 00:57:28
Chciałabym tylko napisać, że jeśli kiedykolwiek należałam do tego durnego pokolenia to sie WYPISUJE z niego. Dzisiaj dostałam na gg 3 łańcuszki z okazji rocznicy śmierci papieża, chyba 6 osób miało w statusie niby-świeczki, moi znajomi,którzy zazwyczaj "korzystają z życia" postanowili z tej okazji pójść zapalić peta pod kościołem...Sram na modlenie się o tego człowieka bo on i tak siedzi sobie już dawno gdzieś koło BOGA I MA GŁĘBOKO W DUPIE czy ktoś sie za niego modli. Wole należeć do pokolenia X, bo przynajmniej spełniam kryteria. Nie mam zamiaru rżnąć głupa, że mi przykro. Wkurwia mnie to, że znowu wszędzie jest papież, że na 5 kanałach lecą msze święte, i wkurwia mnie też zasrany fanatyzm naszych rodaków na punkcie tego jednego człowieka. Bo przecież On też był tylko człowiekiem....
-
2006/04/03 01:11:04
student, zazdroszcze ci, że sie nie pocisz przy obieraniu ziemniaków. ja przeważnie płaczę i pot mi leci po czole i modlę się, zeby zaczeli sprzedawać ziemniaki obrane :)
-
Gość: Stu_dent, achp21.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/03 03:11:33
ml, a to nie wiesz, że wymyślili elektryczną obieraczkę do ziemniaków?
-
Gość: logiczny_inaczej, bhp227.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/03 09:24:06
..pieprzone media i nośniki informacji,
pieprzona i obłudna M.Olejnik i ta jej hipokryzja. Klika Biskupów, a Dziwisz prawie jak Papież, to PRAWIe robi róznicę nie?

ale JPII to nie koszulki i kubki z napisem , to przyszłość na lepsze jutro.

pozdrawka
-
2006/04/03 11:08:45
i zajebiście kur*a opisałeś to o czym myślę,
-
Gość: freak, etu156.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/03 14:58:23
Amen! Święta prawda wszystko co tu autor napisał.

p.s. Jestem złym człowiekiem.
-
Gość: Mya, 148.81.172.23*
2006/04/03 18:57:05
Brawo.
-
2006/04/03 20:07:43
naciągane problemy. łąki łan.
-
Gość: Tomasz, bzd82.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/03 20:35:58
Czytam tego bloga juz jakies 3 miesiace. Nigdy nie komentowalem nic ale dzis sie na to zdobylem.
Szczerze mowiac, wedlug mojej opinii, jest to najlepszy tekst autora p. Kominka. Tekst jest smutny to racja i to bardzo, ale tez nie ma prawie zadnego argumentu na odparcie tezy autora! Gratuluje, naprawde jestem pelen podziwu i az sie dziwie ze nie pracujesz w jakis madrych mediach. Pozdrawiam serdecznie
-
Gość: Smutasek221, bdp129.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/04 09:22:08
Pokoleniem JPII moze się czuć każdy i nikt nikomu tego nie zabroni ale czy to takie ważne czy należę do tej grupy czy nie???? Ja staram sie chodzić na mszę świętą co niedziela, dziś idę do spowiedzi przed świętami i szanuję Jana Pawła II tak bardzo, że bardziej chyba nie potrafię i nie zależy mi na tym czy będę należeć do Jego pokolenia czy nie. Nie uważam, zeby o każdym moim przyzwyczajeniu, autorytetach ipt musiała wiedzieć cała Polska lub Swiat. Nalezeć do pokolenia JPII to nie znaczy obnosić się z tym nosząc jakieś koszulki czy coś innego, to znaczy mieć Jana Pawła w sercu i postępować tak jak on nauczał
-
Gość: zdziwiony, kuz.telnet.krakow.pl
2006/04/04 14:52:06
a mnie wkurzył PREMIER!!!!!!!!! co niósł krzyż!!! niech do roboty, do rzadzenia się weźmie!!! Krzyże biskupom zostawi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
2006/04/04 17:30:27
Kominek... ja mam takie małe pytanko nie związane z tematem... co to znaczy, że mój nick jest niebieski?? :D:D:D
-
2006/04/04 17:42:00
Sally, jutro to wszystko wyjasnie, bo widze, ze wiara ma z tym problemy:)

-
Gość: , duy2.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/04 17:53:06
Qrcze, a ja do niedawna myślałem, że to jakaś konsola to gier typu PS2...
Dopiero jak tyle krzyku bylo o rocznice śmierci JPII (dowiedziałem się o niej w jej dzień, bo w TV nic oprócz papieża nie było)skapowałem się, że wyrażenie "pokolenie JP2" nie oznacza
"dzieci, które nic poza grami video nie widzą"....

Lepiej późno niż wcale
-
Gość: Shin, cqn199.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/04 19:03:31
No ja mialem to samo odczucie co Ty odnosnie smierci Papieza i tylko mnie dziwi, ze to takie rzadkie - a moze tego nie wypadalo czuc?!

Z tym pokoleniem to taka bzdura jak ze wszystkimi etykietkami, a jeszcze definicja z "pragnieniem sensu" to juz zupelna paranoja. Chcialbym poznac w miare intelientnych ludzi ktorzy nie nalezeli do pokolenia JP2 w takim razie :P

Moj drugi przecztany artykul, pierwszy komentarz... Pozdrawiam Cie Kominku bo sympatyczna z Ciebie osoba. Mam tylko wrazenie ze... ech, nie wazne, dobrze wiesz jaki jestes. Mysle ze jeszcze pare raz tu wpadne.
-
Gość: AFTAR, aij194.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/04 20:05:33
Jak słysze słowa: pokolenieJP2 to normalnie chce mi sie wyrypać osobie stojącej obok. Ludzie stworzyli to stwierdzenie, a media se zrobiły z tego dobrą reklame jacy to zatroskani i że także czują się tym pokoleniem i w wiadomościach tyle razy powtarzali pokolenie JP2, że już ich nieoglądam
-
2006/04/05 19:24:38
heh to ja z góry dziękuję :):)
-
Gość: Slipp, acll87.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/06 21:21:36
nie płakałem za Janem Pawłem II-gim! Nie nosze opasek "Pokolenie JP2" nie mam nawet koszulki "Pokolenie JP2" ... i to nie kurwa dlatego, że jestem ateistą, poprostu miałem otwarte oczy. nie jestem jebanym hipokrytą jak Ci wszyscy pozerzy z "Pokolenia JP2" którzy za każdym razem jak w telewizji byla transmisja z Pielgrzymki Jana Pawła włączali Terminatora 4 albo Jason X ... Ja taki byłem, nie oglądałem Jana Pawła IIgiego, nic o nim nie wiem i nie wiedziałem nie modliłem sie od 17 lat nie byłem w kościele od 17 lat i kurwa mi z tym dobrze. Nie podpisuje sie pod tym sztucznym "Pokoleniem JP2" jak zwykle 100% poparcia dla kominka :P
-
Gość: Justyna, bca122.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/06 23:08:34
Nie należę, ale myślę, że ci wszyscy ludzie...oni to robili dla człowieka, nie dla religii.
-
2006/04/07 12:38:08
Niby jarzę ale jakaś tak jestem po tym zniesmazona i smutna.
-
Gość: ANETKA, xdsl-3475.lubin.dialog.net.pl
2006/04/09 08:02:48
Bravo Komin!Jeden kontrowersyjny tekst (bo jak tu można życzyć śmierci Ojcu świętemu?!) i tyle komentarzy :)
Pisząc to do jakiejś gazety zrobiłbyś furrorę!!!W najgorszym wypadku odebraliby Ci obywaelstwo i kazali wypier...za granicę:)Ale przed tym zrobiliby z Ciebie medialną maskotkę i zaistniałbyś na kartkach historii.Tak powstałoby kolejne ale być może PRAWDZIWSZE od JP2-Pokolenie Kominka I
Pozdrawiam:)
-
Gość: , 142-73.ilabs.pl
2006/04/10 02:23:33
A chuja wafla. Prowokacja dobra, ale ni w pizde odkrywcza. Przecież każdy wie, że telewizyjni mesjasze chcą tylko kasy robiąc w chuja fanatyków i debili. Napisałeś to co wszyscy wiemy (zakładam ze każdy ma ajkju > or = 100), mówiąc dosadniej i się czepiając - dałeś dupy(tak mam zły dzień i ch... z tego).
-
Gość: ANETKA, xdsl-3475.lubin.dialog.net.pl
2006/04/10 07:14:53
Drogi gościu ,ja tu nikogo nie prowokuje:) Najwyraźniej tylko Ciebie ...i to przez przypadek:)
Skoro napisałam "to co wszyscy wiemy" to powinieneś się cieszyć ,że i Twoje IQ nie spada poniżej 100 ,co znaczy ,że nikt nie musi się zniżać do Twojego poziomu:)
P.S. Mam nadzieję ,że po Twoim wpisie humor Ci się poprawił:)Zazwyczaj ludzie się cieszą jak myślą ,że świecą:)Pozdrawiam:)
-
Gość: Bartu, duz106.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/10 17:48:00
ON w/g mnie umarl 1 kwietnia ale powiedzieli ze 2 zeby nie bylo w PRIMA APRILLIS :)
-
Gość: , dtk223.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/12 02:14:59
są przegięcia niedługo bedzie wódka papieska fajki JP2 i cała reszta... nawet że są kurwy które chcą na wszystkim zwietrzyć interes to nie znaczy że całe tłumy żalobników to farsa ktoś chyba jednak zrozumiał coś z tego kiedy potrafi wspominać i trzymac dystans do tych faryzeuszy chocby na chwilę miało to się udzielić to i tak jest to wyjątkowe dlaczego dobre odruchy są kastrowane przez takie zajawki jak poronienie JP2 (KREW)
-
Gość: , dtk223.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/12 02:29:48
gdzieś tam się replay włączył jak to jest smutny tekst to jesteście chyba na zejściu to jest kupka paplania chorej wyobraźni popierajcie wszystko co neguje szczere intencje nie wiecie że czarne owce zawsze się trafią tak jak miedzy wami białe barany zbiera mi sie na wymioty no to do nastepnych opróżnień (KREW)
-
Gość: Malutka =), ame250.internetdsl.tpnet.pl
2006/04/17 13:27:02
Ceniłam sobie JPII, bo był wielkim człowiekiem, ale to tyle! Wkurwiają mnie te jebane ciecie, które chcą pokazać jak bardzo go kochały... że niby kurwa wysyłając mi kolejny pierdolony łancuszek, albo prosząc na blogach o komentarz (zapal świeczkę - [*])przywrócą mu życie czy jak do chuja? Co to da?? Idzcie mi w pizdu z takim czymś... rozsyłanie SPAMu to nie najlepszy pomyśł na pokazanie swojego cierpienia...
-
Gość: armin, ayr89.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/18 23:50:30
Bardzo trafne spostrzeżenia. Nie ma to jak żyć w zakłamanym narodzie, jakże fałszywym i krótko pamiętającym. Nie ma sensu, bym pisał dalej, bo i tak wszystko jest tutaj.
-
2006/04/19 13:29:47
po przeczytaniu juz jestem pewien ze jestem z pokolenia JP2
-
2006/04/24 09:26:39
nie wspomniałeś w ogóle o tym, że robią z niego wielkiego poetę i filozofa... a wystarczy przeczytać te teksty (np. jego anal-izy filozoficzne dot. tomizmu), aby wiedzieć, jaką wartość przedstawiają. Szkoda, że z niczego robi się coś, bo później dzieciaki to czytają i mówią sobie: to jest ten Wielki Papież? Przecież to słabizna...

Necro Mambo
-
Gość: Kicia25, prosie14-1.aster.pl
2006/04/24 22:15:16
a ja się zastanawiam nad jednym - czy JPII był prawiczkiem??? Wg teorii powinien być, jeśli był naprawdę, to współczuję mu, bo życie jego musiało być naprawdę męką... (hehe, ale wątpię).
-
Gość: Yasmina, abxn247.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/25 17:31:38
Kominek - nie utożsamiaj Papieża z ojcem Rydzykiem. Jesli okaze się że dałeś się oślepić temu pseudo księżulkowi, który zbija kasę na naiwności ludzi, przede wszystkim staruszków i emerytek modlących się jedynie o spokojną śmierć, dla których ojciec Rydzyk jest ważniejszy od kardynała Dziwisza, od papieża, ba, kto wie czy nie od samego Boga, to stracę do Ciebie szacunek...
-
2006/04/27 16:54:49
a ja jestem pokoleniem R2D2..i dobrze mi z tym....
-
Gość: burak ze wsi, ahx9.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/28 19:11:12
"Zakłamany, hipokryzyjny naród."
HIPOKRYZYJNY???Kominek,nie ma takiego słowa, ale Ci sie trafił językowy potworek:)
Do rzeczy - mnie strasznie wkurwia jak wokół wszyscy trąbią o pokoleniu JPII.Nie istnieje coś takiego, ponieważ trudna, ascetyczna droga przez życie jaką zaproponował Wojtyła nie będzie nigdy droga dla mas, a napewno nie dla nas-współczesnych Polaków, którzy lubimy wycierać sobie mordę wielkimi słowami, a potem przechodzimy do swoich małych czynów.
Tak sądzę, choć chciałbym żeby prawda była inna.
-
2006/04/30 01:25:31
hehe tez bym chcial miec taka ascetyczna droge -sadze ze polubilbym latanie w kazde miejsce swiata samolotem i przejazdzki z szoferem- troche moze denerwowaloby mnie ze masa ludzi chce mnie zobaczyc- moze to uwazasz za trudy jego pontyfikatu??? czy oslniewajace wypowiedzi w stylu "wojna jest zla" ??
-
Gość: juhas1912, bbs91.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/04/30 21:59:09
człowieku, ty powinienes pisać do gazet! gdyby wywalic przeklenstwa, to ja cie widze w Angorze albo wyborczej. tyle.
-
Gość: grzesiek, aajy62.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/05/03 12:49:47
Święta racja, amen!
-
Gość: , 62.29.133.8*
2006/05/05 00:31:51
nie istnieje definicja pokolenia jp2 wiec takie cos nie istnieje...
-
Gość: PijanyKrasnolud, eee239.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/05/05 18:08:22
Hm.... kurwa po przeczytaniu tego tekstu tylko utwierdziłem się w przekonaniach, które do tej pory wyznawałem. Otóż mnie tak naprawde cała ta otoczka wokół śmierci Karola Wojtyły też wkurwiała. W chwili gdy ogłoszono jego śmierć, byłem w gronie przyjaciół. Wszyscy robili smutne miny a ludzie wkoło mnie płakali (oprócz mnie). To ja się kurwa pytam- dlaczego połowa polaków nie modliła się, gdy umarł mój dziadek (uważam go za sto razy lepszego człowieka niż Papież)? I w ogóle co to są za ścierwa ci Polacy? Spójrzcie na siebie i na to co ze sobą zrobiliście! Pokolenia pioeprzonego BRAVO, jebanych czatów, randek internetowych, palenia papierosów dla mody i seksu w wieku 14 lat. Niech spojrzą na siebieludzie uważający, że pokazanie gołej dupy w telewizji jest gorsze niż pokazywanie śmierci i brutalności (np. wiadomości, czy chociażby filmy w telewizji ok. godz. 20.00). Niech kurwa strzelą se w łeb osoby, które twierdzą, że gry komputerowe wywołują przemoc (skoro najwięksi zbrodniarze w historii ludzkości nie wiedzieli nawet co to jest komputer). W ogóle niech najlepiej wszyscy wypierdola się w powietrze- to będzie z pożytkiem dla całego świata. Sam się nawet poświęce :)

Sorki, ze w ogóle nie na temat ale nie będe zakładał własnego bloga żeby opisywać co mnie trapi a tutaj mogłem się chociaż "podczepić pod temat" :)Pozdrawiam Kominka!
-
Gość: _stanczyk_, 62.141.218.5*
2006/05/06 05:41:30
"Ten sam naród, który ostatnim razem był na niedzielnej mszy w poprzednim stuleciu. Ten sam naród, który zapomniał o spowiedzi świętej. Ten sam, który wbrew naukom papieża pierdoli się przed ślubem, krzyczy za aborcją, stosuje antykoncepcję i pogardza Rydzykiem.
Zakłamany, hipokryzyjny naród.
To jest właśnie Pokolenie Jana Pawła II."
Jest to dla mnie bezapelacyjnie najglebszy i najtrafniejszy tekst na tym blogu. Kominku - jestes wielki a ten tekst pokazuje ogrom Twoich eseistycznych mozliwosci. Wal do tygodnika NIE, chce Cie tak czytac!
-
Gość: , 82.146.246.*
2006/05/06 22:52:42
kebab do huja je sie widelcem!
-
Gość: hah, bue130.internetdsl.tpnet.pl
2006/05/10 17:33:57
własnie najtrafniej to okresliłes cała prawda o tym pokoleniu...I o naszej sztucznej bym powiedziała wierze
-
Gość: Yezus, akm195.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/05/13 20:24:13
nie myslcie ze xywka wyszla z mojej poboznosci, bo powiedzial bym ze predzej z wrecz przeciwnych powodow. niejaki Karol W. znany w srodowisku chrzescijanskim jako JPII raczej wzbudza moj szacunek a to przez swoja skromnosc glownie, lecz rowniez przez "swoje' nauki (bo chyba ktos juz wczesniej mowil o milosci do bliznich etc). ale czy wychodzac ze szkoly chalisz soja babe od matmy?? stawiasz jej pomniki?? raczej nie. poprostu umiesz liczyc. a Karola W. czego cie chcial nauczyc??

-
Gość: edmun, xdsl-10873.wroclaw.dialog.net.pl
2006/05/16 07:48:16
i rydzykowi też ch** w jakąś inną część ciała.... i mediom.... i... starczy...
-
Gość: xaoc, bku222.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/06/08 17:31:38
Jan Paweł II był wielkim człowiekiem. tyle.
-
Gość: havoc, abed38.neoplus.adsl.tpnet.pl
2006/06/19 17:47:56
Jan Pawel II nie byl wielkim czlowiekiem. I kto kurwa ma racje?
-
Gość: IvanoV, fbh42.internetdsl.tpnet.pl
2006/06/29 13:52:16
"Psy jebały papieża" - wiecie kto to powiedział? A po drugie to w audycji Woobie Doobie na antenie TOK FM, jedna ze słuchaczek wyjaśniła "expertowi" pochodzenie skrótu JP2. Pierwszy zaczął go używać Jerzy Urban w "NIE", tłumaczył go wtedy dwojako - albo "Jan Paweł" albo "Jebał Pies" :)
-
Gość: ktoś, uranos.bm.cm-uj.krakow.pl
2006/11/27 12:46:56
A mnie najbardziej wkurza, jak biznesmen (biznesmęt?) w sutannie, który założył wiadome Radyjo w Toruniu i sprzeniewierzył pieniądze ze zbiórki na Stocznię Gdańską, buduje kolejny pomnik papieżowi. Czy to jest do diabła jakaś licytacja, kto zrobi większy i lepszy pomnik??? To może powinien zrobić coś wielkości statui wolności i jeszcze wyzłocić, jak pomniki Kim Ir Sena w Korei cholerny hipokryta.
-
Gość: Iskandar, c61-89.icpnet.pl
2006/11/28 19:26:27
Świetny tekst. Przyznam się bez skruchy, że w ostatnich dniach życia papieża życzyłam mu śmierci, żeby już się nie męczył i poszedł do Nieba [albo i nie], a przede wszystkim miałam dosyć tej całej szopki w mediach. Gdy usłyszała to pewna rozmodlona członki pokolenia JP2, powiedziała, że jestem popier**lona i mam zamknąć durny ryj. Heuchelei...
-
2006/12/31 11:52:10
Co do tekstu- wspaniały. Od początku do końca. Ja również życzyłem mu śmierci, bo po co ma się męczyć? Nawet jeśli by utrzymali go przy życiu, to i tak do niczego by się już nie nadawał. Wkurwiło mnie jeszcze robienie z siebie nagle narodu wielce kochającego JPII... Kurwa. Przyjeżdżał na pielgrzymki do Polski, mówił niekiedy naprawdę piękne i mądre rzeczy, a ludzie przerywali mu w pół, śpiewając "STO LAT" pokazując, ze tak naprawdę mają w dupie to, co w tym momencie mówi. Z czego to wynika? Z miłości do niego? Ja bym bardziej stawiał na ignorancję.

Mam 16 lat i jakby nie było- możnaby mnie zaliczać do osób pokolenia Jana Pawła II... Ale ja osobiście mówię, że się w to nie wdrażam. :)
-
2006/12/31 11:54:51
Ups, zapomniałem o jeszcze jednej bardzo ważnej rzeczy. Z tego co wiadomo- papież mówił, że NIE CHCE żadnych pomników. I co? Teraz ścigają się o to, kto zrobi lepszy. Czyli jakby nie było, wola papieża spłynęła po nich jak woda z dupy kaczki. Po prostu- olali.

Przepraszam za gapiostwo... Za to, że nie zmieściłem tego w jednym komentarzu.
-
2007/03/06 03:22:10
Kur***, gdzie ja do tej pory byłem jak ten blog był. Trochę z poślizgiem ale i ja skomentuje. JP2 to dla mnie wielka postać, płakałem, przeżywałem. Chodzi mi tylko tyle, że jest to dla mnie świętość. Ale wkurwia mnie to, że w roku śmierci polskiego papieża wszędzie pełno było w marketach filmów i książek o nim, a jak chciałem na tę gwiazdkę matuli kupić to myślałem, że osiwieje. Niestety nic dobrego na dłuższą metę nie wyniknęło po śmierci Jana Pawła II i nie wyniknie, tylko kataklizm jest w stanie rzucić ludźmi o glebę.
-
2007/03/06 03:32:08
Ja np. w poszukiwaniu partnerki wylądowałem w DA. Tak hipokrytycznych ludzi nie spotkałem nigdzie. Nie mówię, że wszystkich, ale... o zgrozo. Wole pijaczka/metyla spod butki z piwem bo jest jaki jest prosty i szczery. Choćby w swej ciemnocie. Panny np miały tak pretensjonalne i instrumentalne podejście do roli faceta w związku, że bez świetlanej przyszłości architekta albo stomatologa nie podchodź. Tu przypominają mi się komentarze ludzi do tekstu Kominka, że ludzi kocha się za to że są,a nie za to jacy są. Komentarze - że-na-da.

Wracając do tematu. Trzeba pamiętać, na rozgrzeszenie ludzi, że kościół katolicki to wspólnota grzeszników: i księży i świeckich. Jednak cała ta ludzka mentalność to niezłe gówno. A największa tandeta to pierdolenie kobiet o romantyczności. Jakie to romantyczne: przewiózł mnie Maybachem. a dlatego tak jest, bo żadna nie przyzna się na głos, że chodzi o kasę i wygodne życie, ale przecież chodzi, żeby miał to coś;) Rozmywam trochę temat ale tylko trochę.
-
2007/03/18 20:36:01
friqu kurwa byś nie nie ośmieszał że płakałeś :) tylko frajerzy płakali, normalni ludzie od zawsze i na zawsze mieli i będą mieć w dupie jp2...
-
2007/04/02 12:08:15
to ja chyba jakaś pojebana bylam, bo ja nie płakałam ani nawet zal mi nie było, przeżył swoje, zostawił po sobie duzo i tylko czerpać. przypomniało mi sie jak jakas dziweczyna w koszulce ave satan popłakała sie w damskim kiblu bo jej bylo zal... no i co z takimi ludzmi mam należec do jp2???dziekuje postoje
-
2007/04/02 21:11:35
pokolenie JP2?

Jebać Polcję po dwakroć? to chyba o to chodziło...
-
2007/04/02 21:26:45
z calym szacunek ale aby sobie łapsk nie upierd.brudzic to i w jednym i drugim przypadku ....hmm... dupa. od nowa... SORY ALE JA KURWA WPIEPRZAM KEBABA WIDELCEM I ZDARZA MI SIE SZTUćCóW UżYWAC DO SPZOYWANIA PIZZY masz cos -.-' a z resztą txt się zgadzam... choc nie do konca, bo chyba na zle str trafiles.katolik wspolczesny to nie ten sredniowieczny asceta -.-' a pokolenie JPII to ludzie, ktorzy pomimo, iz nie stosuja sie do WSZYSTKICH nauk Jana Pawła II kochają Go i szanują całym swoim sercem,chociaż nie zmieniaja całkowcie swojego zycia zmieniaja je po kawałeczku.albo choc maly frgament.kazdy człowiek pokolenia JPII ma własna indywidualna charakterystykę. nie mozna nazwac wszytkich ogolu pokoleniem JPII i od razu skrytykowac ;/ soryy
-
2007/04/03 17:49:20
Jan Pawel II nie popieral Rydzyka... nigdy sie z nim nawet nie spotkal
-
2007/04/09 03:26:49
ty hikkaari to jakaś jebana stonka przyjezdna jesteś.a żryj te kebaby widelcem jebana kurwo,na golonkę to chyba do chińczyków chodzisz szmato.bez jego śmierci byłbyś skurwiałym chujem?czyli co,śmierć pomogła zostać dobrym człowiekiem?a wypierdalaj ze stolicy i jedź do babci po jajka na wieś.
-
2007/05/07 18:36:57
Pizzy się nie je widelcem? No jasne je się gebą a widelca mozna używać. A co do JP 2 - do pewnych rzeczy, poglądów trzeba dojrzeć. To jak z whisky i cygarami. Pozdro!
-
2007/06/20 13:20:56
nie czytalem wszystkich wpisow bo nie jestem na tyle pojebany ale wierze ze sa zajebiste tak jak wypowiedz kominka dla jp'kow jest swieta!!!! alleluja
najlepsza jazda jest na pielgrzymkach nigdy nie bylem ale slyszalem i podobno jest to powszechnie wiadome ze w prawie kazdym namiocie sie pierdola swietojebliwe grzeczne dziewczynki co kosciola chodza i w chorku spiewaja a rodzice wypuscili takiego gada z full opcja zaufania wszakze bog nakazuje milosc prawda polowa pacjetow jedzie na takie schematy w jednym celu zeby zerznac skurwialej babci wnuczke w dlugiej spudnicy i skorzanych sandalach
chwalmy pana!!!!!
tylko kogo oszukuja?-tylko siebie , tylko po co, po jakiego chuja, banda debili
-
2007/07/17 11:39:06
Sami tworzymy jakieś śmieszne granice pokoleniowe...tak żeby było miło i żeby wszyscy odpieprzyli się od nas..bo tak jest i koniec, nie trzeba się tłumaczyć czemu robię właśnie tak....z jednej strony fanatyzm z drugiej totalna znieczulica, szkoda, że nie ma nic po środku...tak jak w tekście "nie pomagam"
-
2007/08/23 20:12:08
Doskonały tekst. Kominek ujał w najproszczy sposób to co sie działo/dzieje na świecie. To jak bardzo "kochalismy" papieża i jak często to było sztuczne, masowe. Godziny modlitw o zdrowie, zdrowie..które przedłużało tylko jego cierpienie. Kominek szacunek, za Twe proste i jakże prawdziwe wpisy.
-
2007/09/12 21:17:49
Ha Kominku teraz już wiem dlaczego Papież jest Twoją słabością. To się chwali. A faktem jest, ze na śmierci Papieża niektóre "gnidy" zarobiły" duzo kasy. Pozdrawiam
-
2007/10/11 20:22:22
No właśnie! Kto je pizzę widelcem to ciota! Zgadzam się w 100%
-
2007/10/22 20:36:02
Eh... "cała polska płacze za papierza" to słyszałem w jakiejś TV dniu śmierci JP.
Szczerze powiem to, że jak umarł papież ja siedziałem na kiblu i srałem, w takiej chwili huj mnie obchodził jakiś gościu którego osobiście nie znam. Dobrze pamiętam, miałem wtedy problemy zołądkowe i miałem biegunke. Pare osób pytało sie mnie czy płakałem jak papież umarł, czy chociaż się wzruszyłem. No, cuż, czy ja jakiś pojebany jestem, że nie płakałem za papieza, czy ja kórwa w jakimś matrixie żyje ? Eh... kórwa to ja tworzę swój osobisty matrix...i jebie mnie wszystko co jest po za nim.
-
2008/05/15 20:58:33
Szczerze mówiąc jak wszyscy sie modlili o Papierza ja piłam sobie piwo i zamiast do kosciola poszlam na impreze
-
ppo
2008/07/20 21:41:36
Lubiłem cię do momentu, kiedy nie dowiedziałem się, że żresz pizzę łapami jak małpa. Mówiąc twoim językiem: je się kurwa nożem i widelcem, bo to nas odróżnia od małp! Poniał, czy wpierdol ma być?
-
2008/08/04 11:50:09
grałem w GTA a w TV leciała transmisja z placu św. Piotra, wtedy weszła moja mama i mi powiedziała że papież umarł...
-
Gość: Frank, fae122.internetdsl.tpnet.pl
2009/03/24 21:20:27
[ironia]J3sion, to fajnie. A w które GTA?[/ironia]
-
Gość: paul, c79-146.icpnet.pl
2009/04/02 16:13:35
to jak należy jeść kebeba?
-
Gość: , 84.38.160.6*
2009/06/19 17:02:46
wiecie co ?
przeginacie
-
Gość: X-Men, 94.229.83.21*
2010/04/02 19:58:49
rydzyk ma gdzieś JP2, trudno to zrozumieć?
strona główna
napisz 
do kominka
kominek.in